Imao sam vremena da pocupam samo jedan, najpristupacniji klip (2. po redu) i nema nikavih ostecenja. Gledacu da iscupam i onaj sporni koji ima daleko najslabiju kompresiju da vidim u cemu je stvar.
Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
2 boost
2 206
vjerujem da je popucao klip, sve druge opcije su na drugom mjestu.*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
-
Ma nisam iscupao klipove, ja za taj auto imam vremena samo i iskljucivo vikendima kada sam u Bg, a poklopile se i slave pa nisam ni stigao da odem do garaze ovaj vikend...Do subote sve leti napolje, kao sto rekoh, i definitivno ce se znati sta je u pitanju. Rezervni blok postoji, tako da u najgorem slucaju moci ce se zameniti.
25 strana za sada
Comment
-
-
Rekoh li da obozavam ovu temu ?
Ne mogu da pametujem, nisam dovoljno strucan, ali strucnjaka ne nedostaje.... samo posmatram iz prikrajka... i razmisljam...
kovani klipovi, mehanicki podizaci, drugacije karike, pogresno obradjen blik (?!), rezervni blok, vikend majstori, slave... nov ECU, venturi sistem na usisu, air box, trubice, obrada glave (full) i svadja (rasprava) oko mnogo toga........ i jos kojesta.......
Samo novogodisnja rasveta fali i eto zabave za narod
Vise sam naucio od ove teme nego od svih ostalih zajedno, bar mi se tako cini
Videcu ja taj auto jednog dana.... u voznom stanjusastavljenog...
Comment
-
-
Ma ljudi poenta ove teme i jeste da neko drugi sa strane nesto i nauciTu ukljucujem i sebe naravno, jer tema je maaaatora ko biblija, ja znam koliko sam ja naucio za to vreme, i ako jos nekome drugom posluzi ko i meni, bice odlicno
A auto nije neki problem videti u voznom stanju, problem je videti ga u takvom stanju u kontinuitetu, odnosno duze od 3 dana u nizu
Sta ces, avantura bez kraja i konca.
@BOOST: a ti me makar znas...kvarisa bez 50 strana nije kvarisa, jel'...
Comment
-
-
Originally posted by 206A auto nije neki problem videti u voznom stanju, problem je videti ga u takvom stanju u kontinuitetu, odnosno duze od 3 dana u nizu
Samo napred, zelim ti bar 300 dana u kontinuitetu, ne verujem da bi duze izdrzao da nesto ne cackas, makar i bez potrebe...
Kad porastem (finansijski) imacu auto od 200+ KS... jednog dana...
Comment
-
-
@206
citam ovo puna 2 dana i nemogu da vjerujem.... jel se ti ikad naljutis u zivotu 206 ???
sala mala.... mnogo srece da taj auto konacno proradi kako treba i da te sluzi ..... jel dolazis na novogodisnji TS show u Bgd?
p.s. mnogo se naucilo prateci ovu temu, svaka cast ....
Comment
-
-
Naljutim, itekako
Ali sta da radim? Da se ljutim i nerviram ne vredi, nece se sam napraviti i popraviti.
Ma proradice on, nije problem da proradi, kao sto rekoh problem je naterati ga da radi onako kako ja mislim da bi trebao da radi, da to traje...
Problem ovaj put je u najobicnijoj pripremi bloka za nove karike. Kad se ishonuje motor prave se kanali za zadrzavanje ulja, ali se takodje povrsina hilzne ostavlja jako nazubljenom, i na tvrdim hilznama i karikama potrebno je dosta vremena da to sve legne, i u medjuvremenu motor pisa ulje na sve strane, sto je (za neverovati, ali je tako) normalno.
Problem se resava tako sto se povrsina hilzni, posle obicnog honovanja, mora obraditi da se dobije delimicno ravna povrsina, koja lici na povrsinu koja se napravi kad karike legnu - tzv. "plato" obrada (plateau finish). Postoji vise tehnika kako se to radi, a postoje i specijalisticki alati za ovu vrstu obrade. Jedan od najboljih je BRM Flex-hone, te sam narucio upravo taj alat i ocekujem da stigne. Blok bi dakle trebalo malo da se prosvrdla njime, i ponovo da se sklopi, to je to
Interesantna tema o "plateau finish"-u, Googlajte malo, a o Flex-honu vise na http://www.brushresearch.com/Index.cfm/ ... eTools.htm
Na TS manifestacije vise ne idem, ne interesuju me preterano, drift eventualno i to je to.
Comment
-
-
E, taman kad sam pomislio da me neces iznenaditi, ti obradjujes blok iz pocetka...
Znam za "plato" i verujem skroz. Maltretiranje je preziveti to, ali tako treba. Cak i noviji normalni motori imaju neku varijantu te obrade pa prilikom razrade trose ulje kao sumanuti a onda sve "legne".
Samo napred!!!
Comment
-
-
E, ovako. Posto je sve po stoti put rastureno, stanje je sledece: nijedan klip niti karika nije ostecen, nema apsolutno nikakvih tragova bilo kakvih ostecenja. Kompresija na 3. klipu je bila onako mizerna iz prostog razloga sto su se (kako iz bog cega tacno, ne znam...) sastavi 1. i 2. karike poklopili. Sve ostalo je u najboljem redu.
Medjutim...
Blok je i od ranije imao blaga ostecenja...ok, ne bas ostecenja, ali skoro neprimetne tragove na hilznama verovatno nastale voznjom bez filtera. Verovatno bi i nestale Flexi-honovanjem i pravilnim naleganjem karika ne bi ni pravilo probleme, ali posto je novi blok, courtesy bu Boost naravno, stigao - lepo cemo sveeee ovo sad da napakujemo na novi blok, njega lepo Flexihonujemo, i konacno zavrsimo pricu. Boze, koliko sam to samo puta vec rekao...
Dakle, rezime, slaba kompresija i pustanje pritiska pored karika uzrokovano je time sto je blok honovan, a nije napravljen "plato" finis posle toga, sto je u kombinaciji sa JAKO tvrdim karikama dovelo do toga da pritisak curi pored karika u vazdusni prostor u karteru, i prouzrokuje veliki izlaz ulja na iberlauf.
To be continued.
E, da, nasa dvojica SAAB-ista iz Vrbasa, Egon i Ica su svrnuli do garaze pre neki dan da donesu dugo ocekivane delove za M3 Aero i malo prave drustvo pri svecanom pocetku motornih radova na M3, i blok za 206, malo smo sumirali utiske pored logorske vatre u GaraziTakodje smo pokusali da onu grdosiju od turbekanje uguramo pod haubu 206, ne ide
Comment
-
-
...A i gospodin i gospodja Sparco su stigli.
...i konacno zavrsimo pricu. Boze, koliko sam to samo puta vec rekao...
Comment
-
Comment