Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Pa eto, omasili za 1 stepen, kaze strob

    Stavio restriktore 0.8mm u creva, do plenuma, pasuju lepo bez lufta, rekao bih da bolje od toga ne moze. Smanjiti plenum?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      Smanji ..
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Pola? Ili sto manje moze?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          Pazi, kad teras sa restriktorima netreba ti nista od plenuma, samo razvodni most funkcija.

          Smanji slobodno, i na manje od pola

          BOOST guage radi stabilno bez pulsiranja sa restriktorom od 0,8mm
          na samom crevu na dalje iza restriktora.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            OK.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Elem, premestio sam injektore mnoooogo blize glavi, spricaju maltene pravo na ventile. Dakle nema vise lepljenja goriva za zidove, i startovanje je malo lakse, ler nesto mirniji.

              A za gospodu sa skupljim ulaznicama i NIRA mapping programima, evo i mali log fajl, cisto kao proba, par puta dat gas, uglavnom rad na leru, ima i .JPG slika, ali malo ce kome sta reci...

              NIRA 1.064 LOG fajl: http://www.ad-boksit.com/Sale/Pictures/ ... RA/ler.mat

              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                OK.. vidis ova zadnja dva pustanja gasa kad trotel padne i kad padnes sa obrtaja da dolazis na 58kpa sa MAP-om.

                Bas me interesuje da vidim log gde odjednom pushtash gas sa 4 K rpm da vidim da li ces sici nize sa MAPom, ako ne, onda je u pitanju "plenum" ako da onda su bregaste u pitanju.

                Inache ova rezolucija je skroz ok za MAP, neboj se da je neprecizan, posebno sto bi trebao samo da ides u ALFA-N uvek ispod 2K rpm , te se na taj nachin dobijash na "rezoluciji" na jedan drugi nachin.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Polako, polako, pravim novi plenum pa cu da probam
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    Heh...

                    Ja iz one slike VIDIM da je Pacijent Ziv i da KUCA SRCE trkaca....

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Jos ima aritmiju, ali je makar skinut sa pejsmejkera
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Hmmm, aritmija se nastavlja

                        E pa ovako, auto opet ima problema sa hladnim startom (surprise, surprise )

                        Ima par parametara koji jos mogu da se menjaju, i koji dolaze u obzir da prave probleme. Iduci logikom da benzina ima jer dizne vrlo ocigledno daju i vise benzina nego sto je potrebno, ipak se ponovo vratih na paljenje, odnosno prisustvo varnice...Izvadio bobine, uvrnuo svecice u njih, sve to uzemljio metalnim dihtungom i komadom zice, i verglaj Sta se desava? Nista, ne pali. Da malo pojasnim. NIRA ima dosta podesavanja za vrste paljenja, broj cilindara, itd...Ovde moze da pravi problem par podesavanja, redom: signal za sinhronizaciju (CAM ili ION); obrtaj radilice u kom CAM senzor daje signal (0-360 ili 360-720 stepeni); tip sistema paljenja (DWELL ili TRIG); i sekvencijalno ili batch paljenje bobina. Dakle postoji ukupno 16 kombinacija ova 4 faktora. Sve sam ih isprobao, jedno po jedno I desavaju se, naizgled, neke cudne stvari, odnosno desava se da bobine bacaju varnicu na jedan od 4 nacina: ili pale samo 1&2 cilindar naizmenicno; ili samo 3&4; ili pale normalno po redu paljenja sa po jednom varnicom 1-3-4-2; ili pale varnice sledecim redom 3-4-3-4-2-1-2-1. Da, upravo tako Naravno, ova sekvencija paljenja traje duplo duze nego normalna 1-3-4-2, ali se bobine pale upravo tim redom: 3 pa 4, pa ponovo 3 pa nazad na 4, pa 2, 1, pa nazad na 2 i na kraju opet 1. Cudno. E sad, auto sam uspeo da upalim na ukupno 3 od 16 kombinacija, odnosno:

                        1. CAM signal; Dwell; 0-360; sekvencijalno paljenje: bobine se palile onim jako cudnim redosledom 3-4-3-4-2-1-2-1. Auto je, doduse dosta tesko posle jaaaaaako dugog verglanja (cini se poznato? ) ipak upalio, i jednom kad upali radi maltene bez preskoka. Kako, ne pitajte, ne znam.
                        2. ION signal; Dwell; 0-360; sekvencijalno paljenje: upali skoro udmah, posle par omasenih taktova (vrlo moguce da je samo zbog lose podesenog ugla paljenja...), i sasvim normalno radi. Na ovom podesavanju bobine opet pale "pogresnim" redom 3-4-3-4-2-1-2-1, ali upali. Kako, takodje ne znam...Log:



                        3. ION signal; Trig; 360-720, sekvencijalno paljenje; ovo je JEDINO od 16 varijanti kad auto takodje usudio bih se reci jako lako upali, i red paljenja je upravo onakav kakav treba da bude, dakle 1-3-4-2. Ponekad izgubi sinhronizaciju i opali koju varnicu mimo ritma ali moguce da i ono silno verglanje ne prija senzorima...Kad upali, takodje sasvim normalno radi, bez razlike u odnosu na stavku 2, takodje postoji log fajl:



                        Probao sam par puta sa gasenjem i ponovnim paljenjem, 2 i 3 pale svaki put kad se motor malo ugreje, posle 2-3 sekunde verglanja, a br. 1 ni da bekne.

                        E sad vi meni objasnite, WTF???
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Ajd da se i ja ukljucim pa da resish ove dileme:


                          Ovako, da li kad prebacujes u software izmedju CAM i ION takodje prelzis na CAM senzor ili je on stalno aktivan?

                          CAM SIGNAL DWELL
                          ION sygnal DWELL

                          daje skoro indenticne "smetnje" jer koristis DWELL koji i nemash.
                          da li CAM ili ION pri koristenju CAM senzora uvek jednog te istog hmmm,
                          Pazi sad:

                          Bobine koje koritis, pin 4 je extra ground, sa kabelom od 2.5mm2 prema masi auta za svaku bobinu.

                          Dakle ostala 3 su plus 12v , minus (dupli) i trig signal za opaljivanje bobina. Dakle nema sinkning sa njih kako smo vec to odradili ostaje da koristis CAM sto se i vidi iz redosleda paljenja koji dobijas koisteci alternativu 1 i 2 tj

                          CAM signal DWELL
                          ION signal DWELL

                          Jer dok si izabrao DWELL pretpostavka je da sistem ima svoj externi driver za zasebne bobine i daje vreme punjenja istih odredjeno u samom driveru istih.

                          Odatle koristeci CAM signal, nira be obzira sto si prebacivao izmedju CAM ili ION nemenja se nista, palis sa omashkama jer si dao info za signal 0-360 a on nije tu vec na drugom obrtaju sto se vidi iz alternative 3.

                          Misleci sa DWELL znachi da treba da dbijesh 2 pulsa po krugu radilice dok ti ustvari dobijas samo jedan jer CAM senzor daje samo jedan puls na obrtaj bregaste, a to budu 2 obrtaja radilice.
                          Prebacjuci to na sekvencioni sistem, dobijas 2 uzastopna pulsa po jednoj svecici .

                          DWELL system paljenja i DWELL tabelu nemoj da meshash jedno sa drugim, to te i zbunjuje.

                          Jedino korektno je za tebe je:

                          Ignition system type: TRIG system

                          Zatim sledi i namesti po sledecem:





                          u engine setupu imas opciju da koristis CAM signal za Engine Sinc mode, oznachi je.



                          zatim, sta ustvari znamo o tvome CAN sezoru koji koristis, da li si siguran da daje SAMO jedan puls na JEDAN obrtaj bregaste, dosta modernih CAM senzora daje vishe pulseva???

                          Sve u svemu, tu je hack, jer Nira koristi CAM senzor samo za paljenje ispod 600 rpm, preko 600 rrpm se koristi sinc sa 2 lose senzora na radilici.

                          Izmeri taj CAM senzor i budi siguran da je kompatibilan, sto ja vec vidim da nije

                          Ako raskopchash CAM senzor imash sansu da upalis na svaki drugi pokusaj anlasera, uz manje smetnji jer ovaj CAN senzor ti defintivno laze system .
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Mala ispravka, ne dobijam dva uzastopna pulsa po svecici, dakle nije 3-3-4-4-2-2-1-1 vec 3-4-3-4-2-1-2-1. Postoji razlika.

                            CAM senzor je stalno uboden u NIRU, pri bilo kom "setanju".

                            Ovo sto si predlozio, da koristim CAM, TRIG, sekvent - rezultat je da se naizmenicno pale samo 1&2 bobina. Meni auto pali na ION-DWELL-0-360-sekvent ili ION-TRIG-360-720-batch - na bilo kom od CAM podesavanja ili je verglanje do besvesti ili nece da se javi uopste. Jasno mi je da koristim "hack" sa ovim ION, ali sa CAM ne fercera Jasno mi je da DWELL sistem i DWELL tabela nisu jedno to isto, u TRIG modu, DWELL tabela oznacava vreme praznjenja bobine.

                            Palo mi je na pamet da CAM debelo laze, pokusacu da ga zamenim...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              206
                              DWELL tabela oznacava vreme praznjenja bobine.
                              Punjenja bobine.

                              Dali je sensor bregaste podesiv ili je fiksiran?

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Ne, nije punjenja bobine. Dwell table je vreme punjenja bobine kod DWELL sistema odabranog kao tip paljenja, ako se odabere TRIG, DWELL ima drugu ulogu, pogledaj zaokruzeno na slici:



                                CAM senzor je fiksiran.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X