Pa skini sistem sa citroena BX
M3 projekat
Collapse
X
-
Sto...ja ti ozbiljno kazem...sto bi se mucio i izmisljao toplu vodu.
Ajde zezam se pakuj to pa da se probamo
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Evo ja sam procitao dva puta... Ne znam kako radi taj linelock... Moze li pojasnjenje?
Da li njime isklucis vod na kome se on nalazi (kao ventil koga zatvoris) i onda kada pritiskas pedalu vod na kome je linelock ne radi...
Ili
Radi samo vod na kome je linelock? Ali kako onda sprecavas da rade i zadnje kocnice, kada se linelock nalazi na prednjem vodu i nista ne sprecava prenos pritiska do zadnjih kocnica.
Ako je ovo prvo, onda sam linelock mora da proizvodi neku silu koja pravi pritisak u vodu za prednje kocnice, a ne i za zadnje.

RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Evo nasao sam
Ventil je elektromagnetni. Pritisne se kocnica pa se pritisne dugme na linelock-u i onda se otpusti kocnica. Linelock zadrzava pritisak u prednjem kocionom vodu i tako prednje kocnice ostanu blokirane dok se ne pritisne dugme i iskljuci linelock

RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Comment
-
-
Da, prkticno se zadnji vod isece i na njega nabaci rucna... ok.
Ali nesto drugo me zanima. Koliko je pametno koristiti takvu rucnu umesto obicne rucne, a ne samo u toku voznje (za zanosenje zadnjeg dela)? Da li ce taj deo kocionog sistema ostati pod pritiskom tokom cele noci ili recimo 10 sati?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Paznja!
1. Line lock je zabranjen ako ces voziti auto na trkackoj pisti..kruzna staza !!!
2. Line lock funkcionise po principu da stisnes kocnicu aktiviras line lock (koji je na prednjoj liniji) te on zadrzava pritisak kad pustis kocnicu. Radish burn i deaktivirash zatim. Pametan izbor, trebace ti i zadnje kocnice na dragu
[quote]DRT 3.1.1 Line-loc
Line-loc är tillAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Za rucnu...
Ostaje pod pritiskom koji je regulisan prednaponom opruge u sistemu, dakle pritisak je predefinisan
Sve OK
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Line lock koji imam nije nista komplikovaniji nego ovo:

Dakle u sustini obican loptasti ventil, deklarisan da drzi pritisak do 450 bar. Ne aktivira ga dugme, obicni mehanicki ventil koji okrenete posto pritisnete kocnice, i drzi pritisak u prednjim kocnicama posto se pusti pedala.
Moze?
Comment
-
-
Vidi, definicija gde sam ja upotrebio rec TASTER je bila usmerena na FEDERISUCI PREKIDACHKI mehanizam, dakle, na svedskom je rech nevezana za elektricnu ili mehanicku funkciju.
Dakle, moze pod uslovom da kad sklonis ruku sa rucice sam biva deaktiviran.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-

Comment