sta ste se uvatili roll bara, daj motor i sasiju da osposobis...
M3 projekat
Collapse
X
-
Ccccc ovaj Ranko je stvarno biser
Sredi sasiju...pa roll bar je deo sasije i maltene jedna od prvih stvari koja se radi na projektu
Ogolis auto, povaris sta gde eventualno treba, i montiras roll bar, pa onda dalje 
Boost, lepo je to, ali za narucivanje odatle imam 2 varijante; ili da mi salju postom, ili da potrpas i to u gepek
A posto su cevke po 2-3 metra (najverovatnije su segmenti po 6 metara koji se dalje seckaju), ako to tebi ne predstavlja problem, ti slobodno ponesi jedno 20-ak metara
Ne znam gde i kako ces da ih potrpas, ali ako imas varijantu, ihaj, moze 
10m je jako malo, u 206 koji nema pun roll bar ima 12m ako se dobro secam, za ovaj ce trebati malo vise
Comment
-
-
Pitanje za strucnjake: da li amortizeri (prednji i zadnji) od M3 3.2 mogu da stanu na ovaj auto? Naravno, pretpostavljam da se nesto mora zameniti ili doraditi, kao glavcina na primer...?
Pojavio mi se jako jeftino komplet Eibach coilovera za M3 3.2 E36 pa bi bilo steta da ih propustim
Comment
-
-
Mali OFOriginally posted by BOOSTRanko, znas li gde u kojem segmentu produkcije se ubacije motor u auto
Nas Crni Vitez je od onih koji motaju na Fast Forward pornice da preskoci peting i odmah predje na "akciju".
Polako, ovo je Svedski pornic
Boost or bust...
Comment
-
-
AKo je jako jeftino onda ces moci sa ustedjenim novcem da malo seces i varis da bi' ih nadudzio a ako ostane posle jos para-mashala.Originally posted by 206Pitanje za strucnjake: da li amortizeri (prednji i zadnji) od M3 3.2 mogu da stanu na ovaj auto? Naravno, pretpostavljam da se nesto mora zameniti ili doraditi, kao glavcina na primer...?
Pojavio mi se jako jeftino komplet Eibach coilovera za M3 3.2 E36 pa bi bilo steta da ih propustim
Boost or bust...
Comment
-
-
Secem i varim? Jok
Kupio sam drugi auto ako osnovu bas da izbegnem secenje i varenje 
Ispostavilo se da je prednji levi coilover i zadnje opruge zaista za M3 3.2. Medjutim, prednji desni ne zna se od cega je (???), a zadnji amortizeri su od Z3 Coupe?? Tako da je ta varijanta otpala, nazalost.
Comment
-
-
Originally posted by NenadMali OFOriginally posted by BOOSTRanko, znas li gde u kojem segmentu produkcije se ubacije motor u auto
Nas Crni Vitez je od onih koji motaju na Fast Forward pornice da preskoci peting i odmah predje na "akciju".
Polako, ovo je Svedski pornic

Nenade: kako god okrenete, uvek se traze zderbci... vise puta je uvek bolje nego jednomOriginally posted by Black Knightdaj motor i sasiju da osposobis...
p.s.Boost: poslednji?
Injection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
-
Nego, posto je ona varijanta za Eibach otpala jer mi se ne svidja nikako to sto mi se kataloski brojevi ne poklapaju, uprkos ubedjivanju prodavca da je to to, sta mislite o FK coiloverima? Rade se standardno za M3, nema karabudzenja sa glavcinama od M3 i drndanjem oko solja? Ko pravi amortizere za FK? Koni, Bilstein?
@Egon
Jesu li ona dva pipka od halonske instalacije? Zasto mu je uperen pravo u glavu?
@BOOST
Pod uslovom da se odlucim da teram E85 kao glavno gorivo, ili da ga dodajem u malo vecoj meri, pretpostavljam da cu morati da se zezam oko pravljenja fuel tanka i vodova goriva da trpe korozivnost E85. E sad, to oko vodova je manji problem. Medjutim, razmisljao sam da umesto obicnog, metalnog i standardnog tanka za gorivo, koristim ovo:

Dakle, guma, plastika, sta li je vec, sa sundjerom unutra...Egon verovatno zna vise o tome kakvi i od cega su ti tankovi. Dakle, hoce li ovakav rezervoar tolerisati E85?
Comment
-
-
For saloon cars/closed sports cars, the system must include a minimum of 2 nozzles. Each of the nozzles must be fitted either to the top of the roll bar main hoop (door B pillar) pointing inwards and downwards towards the foot of the diagonally opposite front roll bar hoop base (door A post) either under the dashboard.Garaza
1996 SAAB 900 NG Cabrio
Comment
-
-
Comment
-



Comment