Ova masina radi sa na kompresiji 9,25:1 sa BF95 benzinom do 450KS
98 okt za do 500-510
Elf race fuel 103 okt 620-630KS
==========================
Etanol E85 daje u startu sa svoja 102 okt i efektom hladjenja nivoe do 650KS
Kako god, SAAB koristeci tehnologije sa Flexi fuelom tera motore sa do 50% vishe znage sa E85 nego li sa BF95 gorivom.
Kompresija na AeroX je 12:1
2,8L 400KS sa laganim overloadom.
Inace auta sa E85 mogu da se voze bez InterCoolera sto smanjuje gubitke , imamo primerke od 2,3L motora na chist Etanol bez InterCoolera sa 850KS sa Nira I3+ systemom navodjenja.
Naravno sve je ovo manje vishe individuelno , pricamo o SAAB ful hemi motoru sa osnovnom konstrukcijom za overload.
E85 imamo atmosferaca gde je kompresija dignuta na 14:1 i vrte bez samodetonacija. Izvesne modifikacije u combustion chamberu su medjutim obavezne.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
dobro, a zasto onda nije etanol u siroj upotrebi?! vec sam prije bio citao da je korozivan, ali to bi se dalo rjesit... do sada sam cuo jedino volvo da izbacuje flexi fuel modele na trziste, ali su pogonjeni etanolom i benzinom...
p.s.:bas bi zelio viditi taj m3... 206, moras stavit video pokusne voznje (nadam se sto prije)...
I ja bih ga hteo videti, sto pre, ali cu morati da se strpim jos par meseci. U celom ovom projektu najlaksa stvar ce biti sklopiti motor. Priprema sasije, trapova, kocnica, transmisije i ostalih zezancija da istrpe tu snagu - e tu ce trebati vremena, i mnogo pokusaja i greski. Ne zelim auto sa monstrumom od motora koji ce da se uvije oko sebe ko spageta pri prvom jacem stiskanju gasa, sve mora da prati motor.
Pre leta, tesko da ce bilo sta izaci na videlo.
Korozivan jeste, ali se ceo auto (vodovi goriva, injektori, fuel cell i fighter foam unutra, itd...) rade da trpe etanol.
The difference between men and boys is the price of their toys
A stvarno Miljane, pobogu, ti nestanes bas kad trebas ljudima I sad ja moram da se registrujem po stranim Forumima da pronadjem odgovore na par pitanja, jer tebe nema, a? Sramota
Manifold jeste lep, ali je samo probni primerak, da se sve postavi na mesto i premeri gde sta treba pomeriti, kako nacentrirati motor, itd...Pravi manifold ce imati external wastegate.
Nego, zezam se malo sa diferencijalom, i trazim neki koji ima prenos <3 (2.93, ili 2.79), ali pojma nemam koji tacno diff ima te prenose i da li moze da se nasrafi na E30 M3 skoljku? Ja trenutno nemam nijedan. Trebalo bi da neki od E34 diffova (540i ili 525tds) imaju neki od ovih prenosa, ali nisam siguran da li kuciste moze stati u moju skoljku...
The difference between men and boys is the price of their toys
hmmm to cu morati da pogledam posto se nisam toliko vrtio oko E30 M3 ,ali sta mislis da kontaktiras ove ljude http://www.diffsonline.com oni ti mogu napravit koji hoces,a i mogu ti rec koja kombinacija ti odgovara najbolje
Comment