Boju necu da "odajem" da neko drugi ne bi dosao na slicnu ideju
Bice ofarban za najkasnije mesec dana, videcete onda.
Osnovni koncept je dosta "odlutao" od tog narandzastog, mada on i dalje ostaje reper po posvecenosti paznje detaljima i urednosti cele izvedbe. Ali, da ga toliko ogoljavam, ipak necu, jer razlika je mozda 50kg u tezini, a u upotrebljivosti auta (tapaciri, normalna tabla, patos, itd...) ipak ogromna.
Narandzasti ima 3xWilwood kociona cilindra, malo smetaju pedali gasa
The difference between men and boys is the price of their toys
Dakle, sto se trapa tice, jos nosac menjaca i lageri - ali pre nego sto oni stignu, tesko da ce ista da legne na mesto...
Rollbar je pretrpeo par modifikacija. Ceo je zavaren za sasiju, pod jedan. Pod dva, dobio je jos pa ukrucenja od dna glavnog luka do zadnjih koseva, a koso ukrucenje odmah za vozaca je iseceno, i zavareno u X (odosno dodato na postojece ukrucenje iza zadnje klupe).
Dodato je jos jedo popreco ukrucenje ispod instrument table, upornica do prednjih koseva, i koso ukrucenje od prednjih upornica do prednjeg oslonca A stuba.
U prevodu, sasija na Vijagri
Ostaje jos ukrucenje za diferencijal, odnosno veza sa zadnjim kosevima i ojacanje nosaca zadnjeg tocka (koji drzi rezervoar), da se ne otkine u krivinama ili "blagom" gasu napred
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment