Pored toga... kada se ugasi auto pumpa i dalje radi dok ne padne temperatura i cuva turbinu...
M3 projekat
Collapse
X
-
Originally posted by BOOSTOces na srpskom ili da ti posaljem opsiran link o B203R gde objasnjavam svedima sta kako i zasto.
Ili oces da ti 206 objasni
Posto je motor malo na nivou nuklearnog reaktora treba mu sva pomoc da se vozi par stotina hiljada KM
Cisto me interesuje prakticna strana i koliki su dobici od ugradnje jedne takve elektricne pumpe... Odnosno koliko takav zahvat na motoru produzuje vek istog i da li se to moze odraditi na svakom motoru ili ne? Koliko uopste kosta ova pumpa?Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
pa koliko sam ja nesto pokapirao kad ta pumpa radi ne mora da se ostavlja auto posle zestoke voznja da se ohladi nego pupma pravi cirkulaciju, jer kako sam ja ukapirao turbina nastavlja da se vrti i posto se motor ugasi a kada se motor ugasi prestaje cirkulacija ulja sto je smrt za turbinu... inace kontam da na nekom atmosferskom motoru koji nije ovako zategnut nije preko potrebno nesto tako
Comment
-
-
nja.. kosta kao jedan polovan motor koji koristis. Neverujem da ce ti se isplatiti.
Ovde je u pitanju da motor koristi 3 pumpe, jednu mehanicku redovnu koja radi sa predpritiskom.
Ista radi pretakanje ulja iz zadnje komore u prednju.
Ista pomaze separaciju ulja i mehurica vazduha.
Duga pumpa radi predpodmazivanje i posthladjenje motora uz pomoc vodeno/uljnog izmenjivacha toplote.
I ni manje ni vishe u sistemu je u igri separator uljanih gasiva i vaccum pumpa.
Dakle, sve u svemu sve je manje vishe radjeno principijelno kao suvi karter.
Za tvoje potrebe , pitaj na novoj temi, mozemo da razradimo.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Procitao od prvog do zadnjeg posta...u dahu!Nemam reci...Stvarno ozbiljan i detaljan rad!E a sada prelazim na onaj sajt....iz potpisa sta li cu tek tamo da zateknem?A od spavanja nista.....nocas.....Nema veze naspavacu se kad umrem sad sam gladan i zedan novih informacija!
Comment
-
-
Bice pre da je fisija u pitanju
E da, sve nesto zaboravim da pitam...doslo vreme da uzmem mere za fitinge i creva ulja, vakuum, vode itd. Medjutim, pored metrickih i colovnih mera, postoji jos i boga pitaj koliko drugih, malo manje standardnih mera velicine creva i jos bitnije, velicine i koraka navoja - BSP, NPT, JIC, i slicno. E sad, posto su na motoru i autu metricke mere navoja, a uzimam fitinge (iz UK) koji uglavnom imaju neke JIC mere, postoji li negde uporedna tabela svih mogucih navoja, velicina i koraka - dakle taj i taj metricki navoj odgovara tom i tom JIC navoju?
Comment
-
-
Delovi neumorno stizu, ne znam ko bre narucuje sve ovo...
DEI CrYO2 kit - sistem za hladjenje interkulera i goriva tecnim CO2. Svako ko je mozda video kako u pauzi izmedju trka pojedinci trpaju vodu, led, suvi led u usis, oko interkulera itd. - ovo je malo poboljsana varijanta svega toga. Boca CO2, solenoid, i malo elektrike, poenta je da se pre i tokom trke interkuler hladi preko sipke postavljene ispred njega, a da gorivo pre dolaska u rampu goriva prodje kroz adapter prethodno zaledjen tecnim CO2, zna itekako da pomogne, pogotovo na turbo motoru po vrelom danu.
Mickey Thompsoni ne mogu se montirati na bilo kakve felne bilo koje colaze i sirine - moraju biti 15" za wrinkle wall gume, i moraju imati najmanje 8J, a takve je tesko pronaci, pa jos i sa odgovarajucim rasponom rupa i ET-om za BMW...Medjutim, ko trazi...Dakle, za tu velicinu prilicno siroke, a i Compomotive je daleko od anonimusa, i pravi vrhunske trkacke felne, sto bi trebalo da znaci da se ove nece raspasti posle 3 ozbiljnija gasa
Comment
-
Comment