branik bre uopste nije ruzan. bitno je da sluzi svrsi a ona rupa uvek moze da se pokrije nekom sitnijom mrezicom, crnom naravno, pa ce biti lepse a ujedno i da se IC zastiti od prljavstine i kamencica.
Auto je bombona ceo. Pa projekat i nije trajao predugo s obzirom da je dosla gola skoljka i menjano na autu sve sto se moze promeniti i nista nije serijsko.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
auto ie kao besan,savrsevo izgleda!!!!sta vise reci....???mislim nemam vise reci ....kad sam video da auto ide iz svih obrtaja i da proklizava na sve vece dodire gasa nisam znao gde se nalazim!!!
svaka cast sale za projekat!!!!
Lepo je sto se projekat konstantnim tempom priveo skoro do samog kraja, bez bezveznog odugovlacenja kako mi to umemo. Usli ste u "zaustavno vreme" i sada treba mirno "utakmicu" privesti kraju. Cestitam!
Odlicno izgleda, nije ni bilo za sumnjati... a kako ide, videcemo. Za moj ukus, na branik definitivno neka vrsta crne mrezice (plasticna?). Kako su sredjeni papiri oko motora, auta uopste, posto ova transplantacija nije ni nalik necemu fabrickom?
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Epa neka je sa srecom, da troshish gume u miru, ako je to nekako moguce! I da vidimo koliko zvijer moze da ispegla kola na stazi
Inache, na konto ove priche o neupucenima, zasmisli scenu dodje neki lik sa nekim fensi, bukachkim autom, ne zna ni shta vozi, pored njega riba on vishe objasnjava rukama nego shto pricha, i staje na semafor i vidi candy bmw, misli a kakav cu baja sad da ispadnem, da mu stavim zatisku, kad ono zuto, dim se stvara oko kola, ovaj gleda u chudu, i dok dim prolazi auta nema Hah, jbg. inspiracija mi je stigla kad sam vidio da je auto zavrshen
Sto se tice branika - morao je da bude takav, ili da ga nema. Ima milion varijacija na temu, neki M-look (takav je i bio ranije, sav zaobljen) ali nijedna od tih varijanti ne otvara dovoljan prostor o intercoolera. A kad biram izmedju dovodjenja dovoljne kolicine vazduha do IC-a i kozmetike - ipak cu odabrati ovo prvo. Mozda je mogao da ispadne i lepsi, ali ovo resenje je ubedljivo najbolje za hladjenje IC-a a nije bas ni ruzno.
Dugo sam cekao da se ovaj projekat zavrsi da vidim kako ce to sve da izgleda, naravno i da ide...
Ne znam verovatno nije jos kompletan estetski, ali nekako mi ne izgleda kao M... Tj verovatno ja drugacije zamisljam emku...
Potrazio sam neke slicice i nasao ove gore zbog kombinacije turba i m branika.. Eto cisto ideja
Pa momci i devojke, hvala svima na komentarima, pre svega, drago mi je da ovoliko ljudi prati Projekat - a valjda je neko ponesto i naucio (znam da JA jesam) ili mozda kakvu inspiraciju dobio
Sto se tice znanja i upornosti, zasluga za realizaciju celog projekta ne moze se naravno pripisati samo meni, daleko od toga - najmanje 20 ljudi je bilo angazovano na Projektu, neko u ogromnoj meri, neko manje, ali svako je dao svoj doprinos - od Boosta zasluznog za koncepciju pogonske grupe i ogromnu pomoc u svemu ostalom, Gumetine i Zlog Maria zaduzenog za struju, nerviranje i jos ponesto, veeelikog broja drugih Forumasa, Marka koji je i napravio najveci deo auta, Vuka koji je opet sa svoje strane malo kidao zivce ali opet uradio puno, itd...da ne nabrajam sve od pocetka do kraja, kad 100% zavrsimo posao, onda slede "credits". A i ja sam uradio ponesto...
Papiri oko motora jos nisu sredjeni niti cu ih sredjivati, sacekacu nove propise oko saobracajnih bez brojeva motora, platiti po kubikazi i snazi i postedeti sebe muka oko atestiranja i slicnih gluposti.
Znak ide, naravno, BMW-ov, jer motor je samo jedan od delova celog auta. Bitan, to da - ali ovo je ipak i dalje BMW u osnovi. BTW, kazete ne lici na M-a - OK, licice, ali i ovaj Kilanderov BMW koga toliko postavljate - ni on nije M3, odnosno ono nije M-ova skoljka. A lici na M-a.
Sto se tice estetike i kompletiranja - mozda ne izgleda kao M jer jos uvek pola plastika nije namontirano na njega, ukljucujuci i sajtne. Izgledace to malo drugacije kad sve legne na auto. A branik ostaje ovakav kakav je, ruzan ili lep - sluzi svrsi.
Eto, sad lagano da privodimo kraju, blizu smo
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment