M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    klimu da namestis kad vec ima sve to sto ima... sad ce neko da kaze sta ce klima u tom autu...
    odlicno se secam kako pezica greje kad se najari a mogu samo da zamislim kako ovaj greje.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • TurboCharger
      CBC Veteran
      • 30.05.2007
      • 153
      • BG, Resnik

      Auuuu kakav je jbt...
      Svaka cast

      Comment

      • r1cer
        CBC Senator XXL
        • 22.01.2006
        • 363
        • Beograd

        Enterijer je ispao više nego odlično. Nego može li se ovaj auto voziti normalno malo duže ili je trkački tvrd i bučan? Mislim s obzirom na to kako je urađen enterijer valjao bi i neki soundproofing da se odradi ali kakav je motor sumnjam da bi išta pomoglo...

        Comment

        • Vocko
          CBC Senator XXL
          • 25.04.2005
          • 4556
          • nBGd

          Originally posted by 206
          Vozili smo auto na centriranje trapa danas, i uopsteno ceo trap je sasvim OK. Medjutim, par mera na zadnjem trapu nije i ne moze da se dovede u meru jer se zadnji trap ne podesava. Nikakvo veliko odstupanje, ali to mene nervira...

          Tako da bi trebalo da ovih dana dobijem i komplet caura za podesavanje SVIH mera zadnjeg trapa, i podesive platforme za prednji trap.
          Trebao bi da ti kazem da nisi normalan, ali razumem tu potrebu... Zaista posle toliko ulozenog vremena i "vremena", ostaviti neki detalj "zapusten" bi ostavilo mrlju na celom projketu.

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            moze li se reci da je Gumetina postao konacno slobodan chovek ili je jos uvek u lancima?
            enterijer izgleda kao da si ga radio po mom ukusu...iako ne volim bmw-a tek sada se pokazuje koliko je ta serija bila lepa-chak prelepa
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              gumetina je u zemlju propao...
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Ma nije mu prvi put

                Gumetina ima da uradi jos par sitnih stvari, ali njega nahvatati je umetnost.

                Auto se sasvim normalno vozi po gradu. Nije tih, ali nije ni da usi otpadaju, kompletna zvucna i toplotna izolacija je uradjena, u onolikoj meri koliko je to bilo moguce odraditi. A da je tvrd, to jeste, ali daleko od toga da zubi ispadaju, lepo on pije ove rupcage...

                Klimu nema niti ce je imati.

                E da, onaj 997 Turbo, uopste nije toliko brz auto koliko ljudi kazu da jeste
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • mishio
                  CBC Senator XXL
                  • 29.05.2007
                  • 1204

                  majstore svakodnevno pratim tvoju temu, i dostigao si sta si zeleo, SAVRSENSTVO I UNIKAT !

                  svaka cast, i samo rokaj

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    sta je, natrcao si ga negde?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Aha Naleteli na nekog Slovenca sa belim Turbom, prosistali pored njega, i on, naravno, za nama. Malo se jurcali po autoputu, mene malo APC zeza i ne drzi stalno 1.9bar, vec malo spusti na 1,2, pa digne na 1,6, ili radi taman na 1,9 kako i treba - ali na 1,9 u 4-toj, komotno stize Turba i to opusteno...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        znaci ugraditi klimu je bio maltret... pa dobro, sta je tu je...

                        negooo, sta kaze slovenc , jel bilo
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Pa naravno da se izbecio, platio zilion evra za najbolje sto Zuffenhausen ima da ponudi, da bi ga stigli nekom trabakulom sklopljenom u garazici u nekim tamo Jajincima...
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Par novina:

                            - zamenjena lamela i korpa - stara bila pred crkavanjem, prilicno izgorela. Nova korpa deblja par mm pa smo i cilindar kvacila malo morali da preradujujemo...uglavnom, radi, hvata prilicno mekano, kao serijsko kvacilo, a trebalo bi da drzi dosta bolje.

                            - montirane podesive platforme za stelovanje uglova i nagiba prednjeg vesanja, kao i caure na zadnjem trapu, svrha ista.

                            - najvaznije od svega: problem koji smo imali sa overboostom resen upgrade-om Trionica 5 da moze da kontrolise T7 APC solenoid. Auto je sa vremena na vreme ulazio u boost limiter jer T5 ventil jednostavno nije bio u stanju da kontrolise boost dovoljno dobro, te smo imali problem sa boostom koji je skakao debelo preko 2 bara na momente. T7 ventil, pored toga sto je jeftiniji 6 puta nego T5, ima dosta veci kapacitet i mnogo brze radi, tako da je problem resen. Zamenicemo i WG oprugu meksom, to bi trebalo (uz izvesne promene u programu) da permanentno i 100% resi taj problem.

                            EDIT: pri zameni opruge ustanovili da je pri montazi prethodne, probusena dijafragma WG-a To je i pravilo veliki deo problema, izgleda...zamenicemo i nju, to bi trebalo da resi sve probleme oko overboosta.

                            A onda pun gas, nema vise sta da se promeni, cacka, popravlja i slicno
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Ranije ugradjeni elementi za podesavanje trapa napravili DRASTICNU razliku u ponasanju auta - neverovatna razlika u upravljivosti, stabilnosti i drzanju pravca. Dobro potrosene pare...

                              Iako mi se nikako ne svidja to resenje, bilo je nezaobilazno da ipak napravimo prorez u haubi za dovod hladnog vazduha do filtera vazduha. Pod haubom je jednostavno bilo pretoplo da bi motor vukao iole hladniji vazduh, uprkos heatshieldu. Ok, i ne izgleda tako lose, lepo uradjena "skrga" iznad filtera, ali svejedno, mrzim te zafrkancije...

                              Sa druge strane, bitno je napomenuti sledece, cisto da bi svako ko vozi turbo motor zna sta mu se desava pod haubom: montirali smo i merac temperature vazduha pre i posle interkulera. Dve temperaturne sonde, jedna meri temperaturu izmedju turba i ulaza u IC (dakle sabijeni neohladjeni vazduh), a druga pred trotelom, temperatura sabijenog i ohladjenog vazduha. U momentu davanja gasa, na ambijentalnoj temperaturi od 30c, kad se turbo zaleti i krene da pravi pritisak, temperatura pre IC-a ode i preko 120c, dok posle IC-a to ne prelazi 45c Ja sam bio blago sokiran tolikom temperaturom na usisu...OK, znao sam da je pritisak zeznuta stvar, ali 120c nisam ocekivao. Takodje, da IC hladi vazduh sam znao, ali TOLIKA razlika...mislim, puno je...

                              Eto cemu sluzi interkuler

                              E sad, zamislite jos kad na celu muku dodate jos jedno 15-20c koliko ce vam dodati otvorena pecurka od filtera, bez airboxa i dovoda hladnog vazduha...Znaci batalite otvorene filtere.

                              Poslednjih par sitnica enterijera su na tapaciranju, cime ce enterijel biti potpuno zavrsen. Valjda ce i membrana WG-a stici za dan-dva, da resimo i problem za overboostom...Ako se taj problem resi, ubacje se finalni program u Trionic za street voznju, i injektori od 960cc

                              A postoji i Race mapa za trkacko gorivo, pa da vidimo sta ovaj motor STVARNO moze da uradi

                              To be cont'd.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Auto bio na Rototestu proteklih par dana, i podesavanju za nase gorivo.

                                Uprkos nekim problemcicima, koji su najverovatnije vezani za par losih uzemljenja i DI kasetu i koji moraju da se poprave, par stvari me iznenadilo:

                                Prvo, sad znam tacno kolika je prava snaga motora i snagu na tocku - to cu i da postavim za dan-dva cim dobijem originalna dokumenta. Iznenadjuje me to sto maksimalna snaga nije onolika kolika sam ocekivao da bude, nego malo vise od toga Neverne Tome ce uskoro sve da imaju crno-na-belo...

                                Drugo, stvarno me sokiralo koliko je izvuceno na nasem gorivu. Jeste lose gorivo, ali je za divno cudo ipak uspelo da izvuce jaaaako solidnu snagu bez problema. VPower 100 dodaje, ipak, nekih 50KS motoru u odnosu na nase gorivo.

                                To be updated soon...with pictures
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X