M3 projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    OK, taj kobajagi Drag Race prodje kako prodje, nisam vozio trku iz razloga navedenih drugde, tako da o tome ne bih preterano da raspredam...Rezultate Rototesta sam hteo da postavim zajedno sa napravljenim vremenima, ali to ce ipak sacekati neku normalnu stazu. Dakle, sto se tice napravljene snage na nasem gorivu, stvari izgledaju otprilike ovako:



    348KW, odnosno 473KS na tocku.

    E sad, Rototest meri snagu na tocku, kao i svaki drugi dinamometar. Koliki su gubici na RWD, i konkretno na ovom autu, sa onolikim diferencijalom i kardanom sa 3 zgloba, nemam pojma. Recimo da su najmanje 15% (a realno su verovatno i vise od toga), to bi bilo negde oko 545KS na zamajcu.

    Sve to na nasem gorivu od, recimo, 93 oktana. VPower 100 daje jos ~50KS.

    Sve zajedno, nimalo naivno, i otprilike ono sto sam i ocekivao od motora. Sad jos samo da nadjem gde to da vozim

    Tema je ponovo otkljucana, ali pliz, bez nesuvislih komentara i pitanja ovaj put, ako je moguce...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • LEZA
      CBC Senator
      • 10.08.2007
      • 280
      • Beograd

      U bweeeeeeeee. . . Samo jedno pitanje, koliko ces jos na to nitra da stavis, ako ces uopste da ga stavljas, posto iz mog ugla ovo je i vise nego dovoljno? Zaboravio sam, ipak ova tema ima 78 strana
      Inace vrhunski auto
      Pozzzz

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Nemam pojma, mozda samo 50KS da pomogne da se turbo lakse zavrti na saltanju...mozda malo vise, videcemo.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • luci
          CBC Senator XXL
          • 13.03.2006
          • 1103
          • odzaci

          fino fino, jesi merio vreme mozda...ili makar okvirno koliko bi isao...

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            ti gore napisa kardan sa 3 zgloba...zar ga nisi zamenuo sa onim high tec kardanom ili sam ja nesto prespavao na chasu?
            i da mislim da nase gorivo nema 93 oktana,jer su skoro neki momci (jedan od njih je glavni tehnicar analize goriva u OMV ovde-nas momak) bili na proputovanju kroz srbiju,i sipali su kod mene u Sapcu na Jugopetrolu kod Savskog mosta benzin,i toliko se razocarali da je on sa onim gorivom sto je preostalo u rezervoaru odneo u OMV i odradio analizu,koja je pokazala nekih 86-87 oktana.ako je to slucaj onda si stvarno dobio pravu kombinaciju sa trionicom i tim mapama.
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Originally posted by luci
              fino fino, jesi merio vreme mozda...ili makar okvirno koliko bi isao...
              Pa sa nekim budjavim startom koji sam uspeo da napravim, do sada najbolje je bilo 12.4 sa nesto malo preko 200 izlazne, mada MNOGO zavisi od starta, moze dosta bolje od toga.

              @Miki

              Kardan i dalje nije zamenjen, nije bilo vremena od kako je auto stigao pa do vikenda, a nisam ni hteo da eksperimentisem i skidam diff, hteo da probam da ovim starim (koji provereno radi), pa da se kasnije zezam sa karbonskim. Zamenicu ga za koji dan.

              Koliko ima, 88 ili 93, zaista je nebitno. Ja sam auto slao na Rototest sa rezervoarom punim naseg goriva, koje se muckalo u rezervoaru oko 2500km, i sa kanisterom u gepeku. Taj kanister je presut u gepek, i sa koliko god oktana je ta mesavina imala, izbacio je koliko je izbacio. Mapa za VPower je pravljena tako sto je paljenje pomereno unapred za 10 stepeni, odnosno po 2 stepena za 1 oktanski stepen, dakle pretpostavka je da VPower ima 5 oktana vise od onoga sto mi je bilo u rezervoaru. Objektivno, ima jedno 8-10 oktana vise, sto bi znacilo da cu i sa VPowerom imati podobru dozu sigurnosti da nece doci do detonacija.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                aha ok sada mi je jasno to sa kardanom...znachi isao si na ono najgora solucija i imam toliko-sto je za postovanje sa moje strane.reci mi imas li jos nesto da privedes kraju osim tog kardana ili?
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • jevrem
                  CBC Senator XXL
                  • 04.11.2006
                  • 948
                  • Smederevska Palanka
                  • A4 2.0TDI quattro

                  Na grafikonu se primecuje da se motor vrteo negde oko 6500obrt. Da li mu je tu blokada ili ima jos mesta za vece obrtaje?
                  Da li si utvrdio koja mu je krajnja (max) brzina?
                  Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                  Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Stekao sam neki utisak dok sam posmatrao testove na ostruznici da posle svakog saltanja ides kao sa pola snage jedno sekunu,dve pa onda odjednom motor dobije ogroman priliv snage i imas utisak da tada kada je u spicu snage ne moze nista da ga uhvati.

                    Mislio sam da to namerno radis da posle saltanja zbog viska snage ne stiskas vise od pola gasa da ne bi izazvao proklizavanje i auto se pogubio a ti pogubio vreme.

                    Tek sad prvi put vidim ovaj grafikon sa rototesta gde potvrdjujem to neko svoje zapazanje i vidim da je katastrofalna razlika u snazi izmedju 4 i 5000 rpm cak 150KW na tocku i da je tu neki najveci porast snage, mnogo veliki uspon na grafikonu.
                    Ne znam na koliko padnes pri saltanju ali predpostavljam da ako saltas na oko 6 soma padnes izmedju 4-4.500rpm te otuda jedno kratko vreme kao da imas knedlu, turbo rupu. Mozda je to teze uociti iz perspektive vozaca jer auto i sa tih 200 konja manje sasvim odlucno vuce.
                    Ali mislim da si dobro ustanovio da bi mu falio jedan nitro spric da ranije zavrti tu veliku turbinu na malolitraznom motoru pa da ti imas jednu ravnu liniju snage od 4000rpm =]

                    Ili ne znam kakav mu je pad snage posle na visljim obrtajima, mozda produzis jos jedno 500 obrtaja
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Originally posted by mikimazda
                      aha ok sada mi je jasno to sa kardanom...znachi isao si na ono najgora solucija i imam toliko-sto je za postovanje sa moje strane.reci mi imas li jos nesto da privedes kraju osim tog kardana ili?
                      Samo kardan, zamenu DI kasete, odzracavanje kocnica i to je to

                      Originally posted by jevrem
                      Na grafikonu se primecuje da se motor vrteo negde oko 6500obrt. Da li mu je tu blokada ili ima jos mesta za vece obrtaje?
                      Da li si utvrdio koja mu je krajnja (max) brzina?
                      Vrti se do 7000, ali na Rototestu nikad ne mere do limitera nego oko 500 obrtaja pre. Vidis sa grafika da snaga ionako dalje ne bi rasla, nema poente. Inace mere snagu tako sto motor max. snagu mora da drzi najmanje 3 sekunde, sto je prilicno zeznuto i tek onda daje PRAVO merenje, za razliku od valjaka gde je to merenje u jako kratkom periodu...

                      Max brzina nemam pojma kolika je, ali na nekih 300 po GPS-u u 6-toj i dalje JAKO solidno vuce...

                      @M-Power

                      Greska je u mom saltanju, ne u autu Moras JAKO dobro da presaltas, kako turbo ne bi izgubio zalet i nastavio da puni bez padanja u rupu...jako tesko za izvesti izmedju 1. i 2. brzine, kasnije je dosta lakse, ali iskreno nisam hteo da cimam menjac BAS toliko, nije bilo neke potrebe, video si da je najveci problem u stvari u kretanju...

                      Osim toga, voleo bih ja da saltam bas blizu limitera, ali posto nemam shiftlight, a kazaljku obrtomera ne vidim nocu jer ne svetli () moram da saltam "na uvce", sto ne uspe bas svaki put.

                      A jedan mali shot-ic nece da skodi
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        Ha dada bas sam primetio za kazaljku i hteo to da te pitam posto motor generalno ima isti zvuk u sirokom opsegu obrtaja
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          to mora da gumetina nije povezao lampicu puska ga ubila
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Ma ne bre, znas da sad imam onu foliju koja svetli, ti si je i slao, tantuzu Nema sijalica, nema sta ni da osvetljava kazaljku, a i da ima ona jadna ne moze da svetli posto nije providna
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              jaoj pa sada pored sve buke moras jos i motor da slusas na uvce....
                              pa nije ti lako.reci mi sa kojom brzinom prolazis 402m?pri tome mislim na menjac.
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Ma i nije mi neki problem da slusam, naviknes na obrtaje kad bi trebalo da presaltas, i uz malo vezbe i sluha, znas jako dobro gde si

                                Trenutno izlazim 4-tom.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X