SAVANA PROBLEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #16
    ha,ha i u americi "ćorava koka ubode zrno"
    ih profesore dao si nam strava podatke,sad kad si kazao da se zove savana sve nam je jasno ,ti bar imaš opreme,a malo je bez veze imati opremu a ne koristiti je .sta kaže skener,kakvi su parametri,nešto sumljivo?regulator pritiska u napojnoj grani,ili senzor bregaste,vreme ubrizgavanja injektora po cilindrima

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #17
      Interesantno je vidjeti kako svatko ima drugaciji pristup. Elwood je poceo s kompresijom, Gorky ide na skener, kodove i parametre. Postavit cu podvecer, ili ujutro kod vas.

      Comment

      • Fabia & Avensis
        CBC Senator
        • 25.05.2006
        • 215
        • Podgorica - MNE!

        #18
        Jednom sam zamijenio svjecice na Savanu V8....vise od 2 sata!!!


        P.S. mislim da kad MIL blinka motor ima ozbiljan problem s paljenjem smjese.
        DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
        DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

        Comment

        • low rider
          CBC Senator XXL
          • 03.04.2006
          • 613
          • Beograd

          #19
          Ja bih da izvadimo onaj vakuum metar iz proslog zadaka, pa da vidimo sta on kaze .
          A ovako na loto nacin, Dizne ?

          U potpisu,
          Corava koka

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #20
            Dobro je da se sjecamo te lekcije. Na ovom motoru nema vakum crijeva, nemas se gdje prikljuciti. Do ubrizgavaca se takodjer ne moze doci jer se nalaze u usisnoj grani.

            Comment

            • veselisav
              CBC Početnik
              • 09.02.2008
              • 9
              • Vreoci

              #21
              Sorry mister, the car is beyond repearing. Give us a hundred for disposal.

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #22
                Blinkanje MIL svetla treba da znaci mogucnost brzog ostecenja katalizatora.Njega ne moze ostetiti siromasna smesa(zasto je menjena benz.pumpa???)Imao sam peticu iz geografije i ostajem pri svome!

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #23
                  Blinkanje MIL svetla treba da znaci mogucnost brzog ostecenja katalizatora.
                  Ne na svim autima / modelima / godistima.

                  Njega ne moze ostetiti siromasna smesa(zasto je menjena benz.pumpa???)
                  Jesi li siguran?

                  Imao sam peticu iz geografije i ostajem pri svome!
                  Ovdje se radi o "automobilskoj geografiji". Znas li gdje se nalazis?
                  Koje testove bi ti radio, koje alate koristio?

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #24
                    Mislim da na americkim autima bas to znaci sto rekoh.Na Opelima znaci da ga ne mozemo ni upaliti.Kada se ispituje VN potrebno je raskaciti injektore da ne bi doslo do ostecenja katalizatora.Kod nas se stalno vozi kao po savani!

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #25
                      Na tren nisam shvatio sto govoris. Na kratko vrijeme, dok skidas kablove da bi provjerio struju nece doci do nikakvog ostecenja. Govorimo o stalnoj voznji i trokiranju. Noviji modeli auta kod kojih PCM moze identificirati doticni cilindar koji trokira, funkcija ubrizgavaca se iskljucuje u svrhu zastite katalizatora.

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #26
                        ...ali ne mogu se iskljuciti svi cilindri,bezbednost je u pitanju!

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #27
                          Profesore,meni bar dvojku sto znam malo geografiju,a ostalima...

                          Comment


                          • #28
                            profesore da li možemo dobiti te podatke sa skenera (kod greške) i gas analyzera?
                            @TECA

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #29
                              Analiza ispusnih plinova nije radjena jer mi nije bilo potrebno. Evo vam
                              zapis kodiranih gresaka.

                              Comment


                              • #30
                                A code P0102 may mean that one or more of the following has happened:

                                * The MAF may be disconnected, or a wiring connection may be bad
                                * The MAF may be dirty or otherwise contaminated (Note: if you use a reusable oiled air filter, be careful not to apply too much oil or that can contaminate the MAF).
                                * The MAF sensor may be faulty
                                * The vehicle computer may be faulty (very rare)
                                A P0300 OBD code indicates a random or multiple misfire. If the last digit is a number other than zero, it corresponds to the cylinder number that is misfiring. A P0302 code, for example, would tell you cylinder number two is misfiring. Unfortunately, a P0300 doesn't tell you specifically which cylinder(s) is/are mis-firing, nor why.
                                Ako je MAF izvan funkcije imamo problem da odredimo kolicinu vazduha koja ulazi u motor i posredno kolicinu goriva za ubrizgavanje u cilindre.Misfire zbog siromasne ili prebogate smese,izvan opsega lambda korekcije.U ovom trenutku ja bih pregledao konektore na MAF-u,zaptivenost spojeva i kolektora na usisnoj grani i filter vazduha.Vidi se da je filter vazduha stavljen nov.

                                Comment

                                Working...
                                X