nego,jesu li oni promenili svecice,pregledali bobine i blokade(ima ih 6) itd...mislim osnovne stvari,proverili dizne,pritisak goriva...sve citace(impulsgebere) ima dva na bregastim,jedan na zamajcu itd itd...
Sad ce da nas ispljuje
Pozdrav
Uf bre, ne moze covek ni na par dana da na put pobegne da vi ne dignete dreku Nije popravljen, M me izgleda dobro poznaje
@Alex-bgd
Vanos filter je naravno menjan, auto je potpuno standardan, znaci nije cipovan, a problem koji imam se javlja u maltene svim brzinama, samo sto je u 3-4 najprimetniji, javlja se i pri saltanju 2-3, 4-5...Rekoh vec da je VRLO moguce da se problem javljao od pocetka odnosno od zamene VANOS-a, samo sto sam ja od tada auto JAKO malo vozio, tek kad sam pre koji mesec poceo malo intenzivnije da ga teram, i primetio sam nesto cudno. A to da VANOS nema problema...pa ovaj moj je pukao iz cista mira na sred autoputa pri konstantnom gasu na oko 200 km/h.
Za DIS si u pravu da je statican, pitacu da li imaju mobilnu dijagnostiku i probati tako. Takodje cu im skrenuti paznju na TPS senzor.
Inace servis u pitanju je Radulovic. Kazes menjaj...pa da, ali kod KOGA da idem? Da znam da ce neko da odradi bolji posao pa hajde, ali nemam bas puno izbora, zar ne? Srbija je ovo, ipak
Svecice, bobine i ostala boranija proverena naravno, dizne ociscene, meren pritisak goriva, bla truc...sve. Nista.
@Boost:
Ulje je, koliko znam, i dalje Castrol RS, isto koje je oduvek i sipano u njega. 10W60
The difference between men and boys is the price of their toys
..po meni potreban je GT1 aparat,koji moze da prati parametre dok je vozilo u pokretu...Tu se moze otkriti problem
Alex-bgd, dali GT1 predstavlja radne paramertre u grafickim linijama?
Dali ti imas isti tester. Snimanje situacije za vrijeme manifestacije problema bi, naravno, dalo puno vecu mogucnost detekcije uzroka.
Aparat GT-1 ima analogno pkazivanje svih parametara ali ima i zadatu vrednost za svaki ponaosob tako da mozes da vidis da li nesto odstupa u toku voznje i sta odstupa...Giga Radulovic ima taj aparat ali njega mrzi da se petlja sa tim glupostima,oni ipak vise vole pare nego slavu ...
Sto se ulja tice,rs ne ide u taj motor...ide castrol tws motorsport upravo zbog vanosa koje imas ali to bi ovlascen servis trebao da zna...Da li su oni slikdali poklopac ventila da provere zupcenje na tom motoru??? radio sam jedan koji je imao G-power kompresor,nije bio uzupcen dobro i imao je iste simptome...inace zupcenje zahteva specijalni alat i veliko znanje...Bojim se da je neki Gigin majstor to onako iz ruke upakovao pa sad lupas glavu sa tim problemom....Pozdrav
I naravno, protokomer moze biti neispravan a da to ne pokaze aparat....Postoji donja granica na kojoj aparat nece pokazati neispravnost a on ipak moze prouzrokovati probleme u radu...
Sta je iz svega jasno to je da se manifestuje sa greskom u osegu gde neki od senzora bezi sa lineranosti prema matrixu. Dakle, neka od komponenti nije vise u dijagramu, sad , da li je elektrokomponenta ili je mehanicka ostaje da se vidi.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Dok je u tom zastoju ima zasicenost. Znaci koliko god da AMM lazira nema veze jer je u ubrzanju zasicen i ima potrebu za kiseonikom kojm se ne snabdeva kako bi trebalo.
Sonda nije mrtva i radi lepo.
Znaci nisu dizne nije pumpa itd. da ne vrtimo u krug ko nije pratio celu temu.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Radulovic mozda jeste ovakav ili onakav, ali ponesto ipak i zna. Zupcenje je radjeno odgovarajucim alatom, naravno, i priv put i ponovo, i situacija je POTPUNO ista, sto mene licno navodi na zakljucak da nije stvar u stelovanju VANOS-a, jer tesko da ce 2 puta da ga identicno POGRESNO uzupci, zar ne?
Protokomer je promenjen, identicna stvar u dlaku.
Castrol RS je preporuceno ulje navedeno u knjizici koja je dosla uz auto kao i na stickeru koji stoji pod haubom jos iz fabrike, i sipa se poslednjih 8 godina. E sad, ako je skoro nesto menjano oko preporuke, ja za to ne znam, ako je to bas neki toliki faktor, pitacu i koje je ulje sipano, da eliminisemo i tu stavku.
Alex, zupcenje DEFINITIVNO nije u pitanju, niti VANOS-a niti bregastih, jer vise puta sam rekao da se problem manifestuje SAMO u odredjenom rezimu voznje, odnosno pri brzem saltanju pri punom gasu na odredjenom broju obrtaja, kada auto upada u knedlu. Medjutim, ako se malo promeni stil saltovanja, ili se testira rad VANOS-a odnizih obrtaja ka visim, sve SAVRSENO radi, sto znaci da problem NIJE permanentne prirode vec se manifestuje s vremena na vreme i izazvan je tacno odredjenom situacijom. Da je zupcenje u pitanju ne bi radio uopste i nikada, zar ne? Mozda M moze malo bolje da objasni kako se manifestuje knedla?
The difference between men and boys is the price of their toys
Stani malo, Nepricamo o zupcenju VANOSa, nikako, vec o kontinuitetu istog.
Sta se desava kad presa ltas, pa, pustis gas, das trotel senzorom informaciju kako Vanos treba da se pozicionira, pitanje, da li ima veze, koliko brzo saltas, da li ima veze da li saltas sa medjugasom, i napokon, da li si probao da nedas obrtajima da spadnu imalo prilikom saltanja i da li si probao da pustis da obrtaju padnu , onako penzionerski prilikom saltanja.
Sad si me probudio, do sad sam samo pisakarao ali sad ocu da se ukljucim.
Daj mi korektne podake da razbijemo logiku
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Ima veze kako brzo saltam. Pun gas trecom, do 5-5500, brzo saltanje sa jako kratkim pustanjem gasa, cetvrta pun gas i GULP...knedla. Padne na 3800-4000 i maltene ne mrda, ne ubrzava uopste ili JAKO slabo, dok ne navrti na oko 4500 kad krene normalno da radi. Ako se salta na isti nacin na visim obrtajima, sve radi. Ako se salta sporije sa parcijalnim gasom, sve radi.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment