Proverite filter za ulje na vanosu,iako licno sumnjam da tvoj problem ima bilo kakve veze sa vanosom no necu da se mesam s obzirom da se svi ovde suvise dobro poznajete i verovatno znate dosta o materiji...Filter vanosa ti se nalazi na vanosu usisne bregaste,skines jedan sraf sa imbus kljucem 5 i on na sebi ima filtercic...Ne mozes ga promasiti,ukoliko ti vec to majstori nisu pregledali ...Pozdrav
jeste OT, ali...na onom Z3-M crko VANOS juce ispis´o ulje u momentu ali sva sreca pocelo da gori (u kontaktu sa izduvom) pa lik primijetio na svu srecu nije zaribao
Alex-bgd >> filter za ulje kosta nekih 50ak ? da se zameni, zar stvarno mislis da bi se zezali sa tako malim detaljem ako su vec menjali VANOS? No, u meni pocinje da smrdi pomalo da je greska negde drugo, uistinu iz starta no iskoristio sam priliku da se nateram da pregledam sistem kako radi , chak me natero a skinem TIS
Interesuje me da li je sistem drive by wire, dakle elektronski trotel ili sajla?
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Izgleda me niste shvatili, filter za ulje za vanos kosta 5 eura, slovima (pet eura)...Nalazi se na srafu...Nebitno,a koliko sam shvatio ovaj problem se nije javio odmah nakon zamene vanosa vec kasnije u toku eksploatacije samog automobila...To me navodi na zakljucak da nema veze sa vanosom vec sa necim drugim...vanos ne moze da crkne tako lako,niti je na tom motoru vanos problematican...pri tom, vanos radi u svakoj brzini tako da nema veze u kojo bi dodao gas,auto bi i u prvoj trokirao ili gutao knedlu isto kao i u petoj...On po meni ima problem tek od trece brzine samo zato sto taj isti problem u prvoj i drugoj ne oseti jer motor te kriticne obrtaje brzo "preleti" a tek u trecoj kad snaga pocne da posustaje i trajanje prelaska preko kriticnog broja obrtaja traje duze pocne da oseca problem...Ne znam ko radi dijagnostiku automobila i ko je "doktor" ali mislim da sa aparatom DIS ne moze resiti problem zato sto nije mobilan vec statican, a u mestu je taj problem prakticno nemoguce resiti...po meni potreban je GT1 aparat,koji moze da prati parametre dok je vozilo u pokretu...Tu se moze otkriti problem...Savetujem da probate sa drosselklapenstellerom( potenciometar za gas koji se nalazi na leptiru) i koji meri polozej leptira...u tvom slucaju,nakazi se ispred motora na osovini koja pokrece svih 6 leptira...Nisi rekao da li se problem javlja i dok je auto hladan ili samo kad je zagrejan na radnu temperaturu...pozdrav
Jos jednu stvar da naglasim, ukoliko si radio tuning(chiptuning) na autu a da to nije uradio neko ko zna tu moze biti problem, imas u kompjuteru dva eproma...jedan kontrolise motor a drugi vanos...ako si radio samo tuning motora to je problem...rade se oba vezano...Pozdrav
Alex , da shvatili smo, bas taj filter kosta u Svedskoj oko 8? i menjan bezuspeshno par puta od strane par njih. Odakle sam iskopo cifru od 50? je sa radom, dakle zamena filtera.
Pitanje o trotelu je bilo usmereno upravo na davac signala pozicije istog , hteo sam znati ako je eventualno digitalni pulser ili analogni potenciometar tip. Znam da i Vanos i ostali deo sistema imaju referensu TPSa.
No, to sto mi je chudno je da jos uvek nista? U pitanju je koliko razumem ovlascen servis BMWa
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
206,menjaj ti tu "kliniku"...Sad ce da krene polako ona prica kako je to normalno,kako nas benzin ne valja i to....klasika nasih "doktora" kad ne znaju vise sta da rade...
Ah.. ne.. po pitanju benzina, adaptivni sistemi danas nece reagovati nesto znachajno na njega. Samo ce ga potrositi vishe za zadati efekat no to nedotiche ovu tematiku. Tako da ko bi tvrdio da je do benzina, verovatno nije upoznat sa nacinom navodjenja motora uopste
Ajde, da neidemo u off nego nazad na trag.
Interesuje me koje ulje je u sistemu? (Mali off )
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment