M3 knedla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    Evo ja cu. Mislim se mislim....Sta se bre mislis


    Stvarno ovako. Auto jeste ko nov, al to iz razloga sto se vlasnik taj koji je, inace ce jos malo 10god. Kao drugo problem koji nastaje uopste ne mora biti prouzrokovan samim problemom auta nego ne strucnoscu servisera.
    A sad kako se ponasa. Za vecinu vas a i za mene (da nisam savetovan na sta da obratim paznju) taj kvar ne postoji.
    Znaci auto puni ko blesav i ide bez trzaja ili bilo cega. To sto on oseti je zato sto on izvlaci max. iz auta i zna ih u dusu. Inace kad bi neko prosecnih zahteva probao auto ne bi video nikakav problem.

    U dosta navrata mi je pokusao na autoputu prezentovati problem ali nije se dalo da ga izazove. Bar ne kako i koliko bi on zeleo. Znaci moras da si koncentrisan i da pazis da bih ga u veoma kratkom periodu uhvatio "e sad bi trebao da ide bolje nego sto ide". Sale kaze da to nije ta knedla koja se tada desavala i da ume da bude dosta uocljivija.



    Evo moje vidjenje sta se dogadja u trenutku. Nije vanos, nije nista u vezi toga, nego oni upuceni iz ovoga sto cu reci ce prepoznati stanje stvari

    U trenutku je prezasicen i dok ne proguta (ne pocne da obara) ne krece. Ko zna kako se auto u trenucima blagog prezasicenja ponasa, zna i kako to izgleda u voznji u trenutku problema kod Saletovog BMW-a

    Skidali, prali, cackali, remetili, igrali se
    nisu pogodili>>TPS (samo da vidim koliko je slobodan za spanovanje)
    Moje konacno vidjenje.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Alex-bgd
      CBC Senator
      • 27.03.2005
      • 270
      • Beograd

      Falsh vazduh? proveriti creva na svih 6 leptira...koja spajaju usisnu granu sa leptirima(vrlo tesko za videti dok se ne skine usisna grana koja se ina ce ne skida prilikom zamene vanos-a)...kao i centralno crevo koje spaja protokomer sa usisnom granom...inace, kvar koji dijagnostika ne moze pokazati...kad pustis gas i leptiri se zatvore,vazduh koji je ulazio u usisnu granu napravi mali pritisak i moze da poveca"eventualnu rupu izmedju leptira i usisne grane" i ako brzo dodas pun gas auto proguta knedlu dok se ne stvori podpritisak i ne zatvori se "opet kazem eventualna" rupa ili razderotina na crevu...pri laksem saltovanju se ne desava zato sto su i sama strujanja unutar usisne grane blaza...Imao slucaj
      Mislim da znam koliko ne znam

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        Kad pustas gas pri brzom saltanju, kad dolazi do problema, koliko pustis gas?

        Edit:

        Sad vidim Alexov odgovor, ima logike. Rado bi voleo videt sta vacuum metar prikazuje, razlika izmedju portova?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          Znas ono, brzo saltanje, sve po pola. Paf - paf ko ti sa "responsom"
          Da Alix pametno razmislja, samo da ga podcetim posto se kasno prikljucuo a mozda i nije citao sve ovo u vezi air atack-a. Kada se knedla stvori ume da traje dugo, po nekoliko sekundi (obicno 2,3). Zato ja sumnjam da ceka da proguta i dok L ne obori a i dok ne ubrza strujanje.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Lepo to M objasnio, ima neke koristi i od njega ponekad Zahvaljujem kolega Znaci lepo covek kaze, ta knedla izgleda UPRAVO kao prezasicenje, koje traje par sekundi. Uzbrdo je situacija jos mnogo primetnija, bukvalno se desava da kada upadne u knedlu u 4-toj, ne ubrzava UOPSTE, samo stoji na tim obrtajima. Pustanje gasa na recimo 2500 obrtaja, pa pun gas, i onda sasvim normalno ide.

            Ima logike ovo sto Alex govori, samo ni meni nije jasno zasto knedla traje onoliko dugo?

            Sto se pustanja gasa tice, sta znam, obicno se trudim da gas nije pritisnut nimalo ili jaaaako malo dok je i kvacilo pritisnuto tokom saltanja jer lamela na to ne gleda bas blagonaklono, odmah pocne da kliza. Znaci saltanje je jako brzo sa kompletnim pustanjem gasa u medjuvremenu, s tim sto obrtaji nikad ne padaju ispod nivoa gde bi i trebali da budu kad se presalta u vecu brzinu, znaci postoji samo pad obrtaja, a ne pad obrtaja pa ponovno dizanje radi uskladjenja brzine motora i brzine kretanja, vec onako lepo uskladjeno rekao bih.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              A u sluchaju da kad preshaltash i nadjesh se naprimer na brzini xxx i umesto da ga lupis po gasu da nabija opet obrtaje jednostavno nastavish da vozish brzinom xxx jedno vreme za koje bi normalno presao obrtajima u zonu gde opet povlaci kako treba? Te posle recimo tih sekundi probas da stisnes gas do kraja opet, da li ce i dalje biti zbunjen ili ce povuci kako treba?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Povuci ce kako treba.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  Dakle, kad se sistem stabilise, u pitanju izgleda vreme potrebno mu da zbog necega izadje iz nestabilnog rezima rada. Dakle, nisu u pitanju obrtaji vec jedna od sledecih stvara:

                  Usled previse varijabla na TPS signalu, dakle pad signala te porast gotovo momentalno, AMM promene signala ali ne i obrtaja, pretpostavka je da magnetni ventil ima problem sa korekcijom pritiska na VANOSU da je sistem prilikom dumpiranja ulja u cilju pokusaja regulacije pozicije VANOSa jednostavno izgubio pritisak ulja u vanosu, da pumpa nema kapacitet da isprati tako brze promene.

                  Bilo bi interesantno znati kako temperatura ulja ima efekta na manifestaciju dakle, da jednim jednostavnim testor probas sledece:

                  Po paljenu motora i chim udjes sa vodom u operativnu temperaturu motora da probas da isprovociras gresku. Ulje je tada jos dosta hladnije od vode i gusce.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    To za ventil za korekciju pritiska sam vec rekao seviseru, pa nek proveri i to, meni to izgleda nekako najblize nekom pravom objasnjenju.

                    Probacemo i to sa hladnijim/toplim uljem
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Alex-bgd
                      CBC Senator
                      • 27.03.2005
                      • 270
                      • Beograd

                      Sta je sa zutim?
                      jel fercera... Nesto si mi se ucutao...
                      Mislim da znam koliko ne znam

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        ? kez
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Nista, stanje isto, pacijent na odrzavanju zivota do proleca Tesko da cu ista vise da isprobam po snegu...
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            sneg.. nema
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Kod mene oko 30cm, 4-5 cm utabanog po putevima
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                ojojoj... sad ce bude sankanja..

                                Nema veze ionako nema sta napolju da se radi po takvom vremenu
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X