potreban savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sixs76
    CBC Član
    • 10.11.2007
    • 16
    • garaza.yugo1.3

    potreban savet

    vozim jugica vec 10 godina .pre jedno 3-4 sam resio da mu pojacam motor i tako kupim polovan motor 1.3 nisam hteo nista preterano.cujem kao najbolja obrada je u novom sadu kod cubija.posaljem motor urade hilzne novi klipovi (standard)lezajevi obrada radilice ma sve.dobijem delove,sklopim,jugic radi kao sat.inace to je jugic 60.imao sam weberov dvogrli i dugacku granu izduva od keca.onda kao razradjivanje.da mi verujete na rec nisi smeo da pipnes gas.posle 1000km.pretezanje zamena ulja(sipan elf 5-40 sintetika)sve ok.jugic je kucao skalu na satu pokazivao je preko 180 znaci nesto neverovatno.posle predjenih10000pojavio se problem.ode dihtung glave.kazu los,ja zamenim,predjem jos 2000 ono opet,i tako jedno 3-4 puta.posto me jeto jako nerviraloresim da otvorim motor.pozovem lokalnog majstora i on mi odnese delove kod nekog majstor dragana u beograd.posle pregleda ustanovimo da su hilzne bile lose napresovane i ivica hilne lose obradjena i da je ona izlazila i pravila probleme.pa onda jovo nanovo.kazem majstoru da uradi hilzne nove na osnovu klipova kupim nove gecove karike nivi lezaljevi tj. sve novo i pitam majstora dali moze da mi sredi malo glavu mislim od auta.on potvrdi i sredi je.upustanje ventila siri ventili za 2 mm obradjeno leziste opruge na ist tezinu kanali u**** ma glava kao casa.i ja to sve sklopim i jugic upali.razradjivanje.do sada sam presao nekih 4000-5000kmi.PITANJE. jugo neide ni upola kako je isao kada je bio prvi put uradjen.racunao sam da cu dobiti vise snage na manjim obrtajima a ono ni na manjim a ni vecim.dali neko ima neko misljenje o svemu ovome.prihvatam svaku vrstu saveta.unapred zahvalan



    Poruku izmenio: Valent Vudriga
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Ili je neki ozbiljan propust na dodnjem delu (polomljena karika ili klip) u sta sumnjam, ili je majstor za glavu napravio sranje, sto sam odmah pomislio kada sam citao sta je radjeno sa glavom.
    Prvo, veci ventili. Da li su menjana i sedista ventila?
    "Obradjeno leziste opruge na istu tezinu". Sta to znaci?
    A i upustanje ventila moze da se uradi na neverovatno glup i kontraprodutkivan nacin.

    Uzgred, to je jugo 65, a ne 60 . 60 je 1.1 sa dvogrlim karburatorom, 65 je 1.3

    Zasto si u startu ubacivao nove hilzne kad si kupovao i klipove? Zasto nisi kupio klipove u prekomeri i samo razbusio blok? Nadam se da ti neko nije rekao da jugova hilzna ne valja i da cubi ima bolju?


    P.S. Neispravna ti je lokacija


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Da nije pomerena faza?
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • sixs76
        CBC Član
        • 10.11.2007
        • 16
        • garaza.yugo1.3

        #4
        potreban savet

        moja greska nisam dobro napisao upustena su sedista opruga,opruge su nategnute na istu tezinu,obradjena su sudista ventila,uradjene su i vodjice.majstor je rekao da je glava uradjena kao za mali en.

        Comment

        • Pole
          CBC Senator XXL
          • 05.10.2006
          • 363
          • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

          #5
          A lepo sam ti rekao da ubacis 1.6 ...........
          zasto krava nosi zvonce...?...?...?
          pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

          Comment

          • Misko M
            CBC Senator XXL
            • 17.03.2007
            • 652
            • BG Vozdovac

            #6
            prvo paljenje, zupcenje jeste banalno al samo da podsetim ...oce da se promasi za zub...

            Comment

            • Pole
              CBC Senator XXL
              • 05.10.2006
              • 363
              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

              #7
              Originally posted by Misko M
              prvo paljenje, zupcenje jeste banalno al samo da podsetim ...oce da se promasi za zub...
              ma nije to misko

              jednostavno to je jedan od onih motora koji imaju gremline

              radili smo sve ,imamo strucnu podrsku i opet fali neki k...c

              ja misli da ga kum malo vozi i da ga hebe gradska voznja jel je u vecini slucajeva auto hladan a i njegov tata ga cesto cacka tako da ne moze motor ni da "legne na mesto" kako treba

              a lepo sam mu rekao da ubaci 1.6 a on nece da me slusa nego je ubacivao 1.3
              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

              Comment

              • KOXTER
                CBC Veteran
                • 07.07.2007
                • 109
                • Beograd, Palilula

                #8
                Da nisu svecice???
                Masa, samo masa, masa je MAMA!!!

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Zasto bi bile svecice?
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • sixs76
                    CBC Član
                    • 10.11.2007
                    • 16
                    • garaza.yugo1.3

                    #10
                    pre nesto zam licno poslao pitanje urosu oi zatrazio njegovo misljenje.posto sam skoro sve proverio dosli smo do zakljucka da je kompresija jako mala tj. za motor koji je presao 6000km od generalne kompesija je 10.5 na sva cetiri cilindra.a zasto je tako neznam.juce mi je jedan prijatelj predlozio da proverim kako su nastelovani ventili i stvarno su dosta nalegli zazor u proseku jako mali sve oko 0.20.to smo resili i podesili ih na fabricki 30 40.mmotor malo finije radi ali i dalje mrtav na gasu.samo sam dobio detonacije u auspuhu posle oduzimanja jaceg gasa.kompresiju nisam merio.javicu se ako nesto jos nadjem

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Tema prebacena na ovaj forum s ciljem da se voljni clanovi okusaju na 'zivom" problemu. Do sada su navedeni neki moguci uzroci i neki podaci kao kompresija. Ne znam dali cemo imati podrsku vlasnika u smislu njegove mogucnosti da izvrsi mjerenja. Ako ne, mogu temu vratiti nazad.

                      Comment

                      • comi 1342
                        Moderator
                        • 28.09.2005
                        • 1126
                        • NS
                        • Giulietta ,PUG 106,

                        #12
                        Pa podataka nikad dosta, iz prethodnog kviza naučeno, sa podacima o kompresiji puno bi značio i test propuštanja cilindara, ili bar merenje kompresije sa dosutim uljem u cilindre.
                        Sixs 76 je vrlo zahvalna mušterija za mehaničare, plati i ne reklamira, ma
                        šta da dobije ili nije tako ?
                        Pored sixs-a, znam još primera onih koji su loše prošli kod Cubija, i neke
                        mehaničare koji neće da rade generalke jer sve zavisi od kvaliteta mašinske
                        obrade. Nije da ne znaju i nemaju čime, nego se žuri i fušerira, čak je u
                        njegovom časopisu proturao teoriju da ispravan motor mora da troši ulje.
                        A tek je noćna mora pronaći kvalitetne klipove i karike za Yuga, u zemlji
                        Srbiji, nemoguća misija. Nije navedena potršnja ulja posle prve i druge
                        intervencije, iako je to nepouzdan podatak.
                        A sad moram da idem da sečem rolovanu prasetinu, Zdravi bili !
                        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          čak je u
                          njegovom časopisu proturao teoriju da ispravan motor mora da troši ulje.
                          Neki motori jesu napravljeni da trose ulje. Inace ne mogu ostvariti dovoljnu kompresiju.
                          Pole:
                          radili smo sve ,imamo strucnu podrsku i opet fali neki k...c
                          Predpostavljam da je Pole vezan za projekt. Sto je sve radjeno / testirano da bi se ustanovio problem i tko pruza strucnu podrsku?

                          Za sada znamo da je kompresija 10.5. Kolika je kompr. na tvornickom motoru, koliko je ocekivano nakon obrade i koliko je to uopce vazno u ovom slucaju?

                          Comment

                          • Vidan KV
                            CBC Senator XXL
                            • 24.10.2007
                            • 432
                            • Kraljevo
                            • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

                            #14
                            Kako ste zupčili motor,alatom ili peške?...napiši tačno koji karbuarator je sada na autu i koje dizne(gorivo/vazduh)....i ako si već radio glavu što je niste uradilo još malo....mali N?...moglo je to još...i možda jeste glupo pitanje ali jeste li probali da pomerate paljenje?......pozdrav,Vidan!

                            Comment

                            • sixs76
                              CBC Član
                              • 10.11.2007
                              • 16
                              • garaza.yugo1.3

                              #15
                              drago mi je da cujem jos neko misljenje o mom problemu,neka tema ostane prebacena.sto se tice potrosnje ulja motor nije trosio ulje ni prvi put kada je radjen kod cubija a ni sada.ulje menjam na svakih 6000.bez obzira sta sipam unutra dali je sintetika polusintetika a i obicno.sve je probano.problem sa cubijevom obradom je to sto je lose napresovao hilzne.hilzna je setala u bloku.dihtung to nije mogao da zaptiva pa je kompresiju"vazduh"gurao u vodu.i to samo u visokim obrtajima preko 4500.kompresija na tako sjebanom motoru je bila preko 13.sto se tice koliko tyreba da bude neznam ali pretpostavljam da je ovo malo(10.5) posto je na motoru koji sam izvadio i koji je presao 130000 bila 11.sto se tice merenje kompresije sa uljem u cilindrima neznam kako bi to trebalo da odradim.uradicu ako neko objasni kako.karburator na kolima je fabricki weber dvogrli a dizne mislim 90-180 i 110-220 odavno nisam gledao to koliko se secam.tehnicku podrsku imam od strane oca roditelja koji se bavi mehanicarskim poslom iz hobija vec nekih 35 g.posedujemo tri police literature i tehnickih knjiga,a sto se tice jugica znamo ga u prste.posto smo imali pehova sa ovim motorom vec nemamo volje da se zezamo.inace motor netrosi ulje pali,radi vuce ali sve to nekako kilavo.prvi put kada je bio uradjen kod cubija bez diranja glave je otkidao a sad nista,zato sam se javio na forum da vidim i cujem jos neko misljenje
                              inace pole je KUM

                              Comment

                              Working...
                              X