Ja ne znam kako netko drugi interpretira podatke. Otuda pitanje. U vijek dolazi u pitanje tko je nesto radio, kako i cime. Dali je mjerni instrument ispravan................itd.
potreban savet
Collapse
X
-
boco,pogrešno si me razumeo,samo sam hteo da kažem da u radu i dijagnosticiranju mora da postoji neka hronologija,kao i neki razoj majstora.ja i te kako koristim alate,zašto bi ih kupovao samo sam hteo da kažem da danas ljudi kupuju alate a ne znaju kako motor radi,dora je to negde lepo objasnio.zato kod ovog juga imamo jednačinu sa 23 nepoznate.mislio sam da prvo kupiš manometar za merenje kompresije pa kad ga apsolviraš,vidiš da bi mnogo brže i sa više podataka mogao da dijagnosticiraš motor pomoću leak-down testa...do osciloskopa ima još da se"leba pojede".oprema je beskorisna ako je znanje ne prati.no dobro kad smo kod juga,hajde da ne skidamo glavu(mada ćemo morati),šta je sa kompresijom ima li je ili ne?
Comment
-
-
sve je to meni jasno ali motor netrosi ni kap ulja nama cak ni dima na odusku
izmerena kompresija je bas mala, ono 9.5 bara znaci da kompresioni prosto "curi" na sve strane.
pitanje je samo gde curi, na ventilima ili karikama.
ako je glava brusena (spustena) kompresija treba da bude veca od fabricke glave, ocekivao bih oko 14 do 15 bara.
mozda cak i vise, s obzirom da je to po obradi prakticno nov motor.
dodatno merenje pokazuje 13 bara, pri kojim uslovima ?
imas li mogucnost da umesto svecice, usrafis neko crevo i to povezes na kompresor.
po zvuku ces brzo cuti, gde pusta mada bez podataka koliko je to.
ako pusta na ventilima cuces na usisu odnosno auspuhu...
pominjano je da se cuju detonacije u izduvu kada se oduzme gas.
to je tipicna pojava kada ne zaptiva dobro motor, lici na izduvni ventil da nije ok (ili dihtung izduvne grane, izduv negde).
uzrok moze biti i jako siromasna smesa.
kada se menjaju odnosi u glavi, mora da se menja i sistem napajanja gorivom, znaci mora nanovo da se karburacija isprojektuje i prilagodi novom disanju motora.
iz opisa radova, ne razumem da li je karburator prilagodjen radovima na glavi, ili je to zaboravljeno.
vazduh i benzin uvek se podesavaju u paketu, inace nastaje problematicno sagorevanje (citati manje snage).volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
[quote=M-power]Originally posted by "Dr Boca":zw5am94q
Vratimo se na problematični Yugo...kako pre neki dan 9,5; 10,5 sad "iskoči" na 13? Mislim, drago mi je ako motor ima dobre pritiske, lakše-jeftinije će se napraviti da "ide", no šta je sad pravi podatak?
Da li su oba merenje vršena istim instrumentom?
Da li je mereno istim aparatom? Da li je mereno na isti nacin?
Da li se probalo opet meriti kada se vrati stari (spori) anlaser i da li se tada vrednosti opet vrate na niske 9-10
Kolike su te vremenske razlike u verglanju kada cilindar ima odliv 3 bara?[/quote:zw5am94q]
ja stvarno ne znam sto mi se kum ne javljasigurno ga kuma pritisla
niste dobro razumeli
manju kompresuju je pokazivao sa sporim anlaserom zato sto nije uopste mogao ni das vrti ustvari nije on spor nego je sjeban i nije mogao ni da okrene "stenje"
tj.okrene dva puta i to je to ,nije mogao ni da nagura kako treba :x
zato je uzeo ispravni ( nebitno sto je brzi ) da moze da zavergla kako treba i onda mu je ustvari i pokazao pravu vrednost kompresije
inace mereno je istim aparatom
neko je spomenuo neki tim s nase stranetu smo samo mi obicni smrtnici: kum, ja i njegov tata
i velika podrska s vase strane
a lepo sam mu rekao da ubaci 1.6 i nece da me slusa al kad je situacija vec ovakva daj da resimo tozasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickkada se menjaju odnosi u glavi, mora da se menja i sistem napajanja gorivom, znaci mora nanovo da se karburacija isprojektuje i prilagodi novom disanju motora.
iz opisa radova, ne razumem da li je karburator prilagodjen radovima na glavi, ili je to zaboravljeno.
vazduh i benzin uvek se podesavaju u paketu, inace nastaje problematicno sagorevanje (citati manje snage).ali tek se sad shvata da to nije tako jednostavno i jos ako se uz to podkrade i neka greska eto velikog sr.nja
zasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
Drago mi je da je tema "oživela". Naučili smo ponešto o testu (ne)propusnosti karika.
Uz sw.brick-ove predloge i nove informacije od Pole-ta, imamo i nove pokazatelje.
Taj motor je u stvari perfektan, ako je palio sa anlaserom koji, praktično, ne može da vrti.
Nedostaju mu neke sitnice u periferiji...Dakle, ostavljamo komresiju, klipove, karike, ventile (predpostavljam da su zazori korektni) "na stranu". Nemojte samo da neko sutra kaže da su pritisci 8...
Potrebne su dodatne informacije o načinu zupčenja, karburatoru, paljenju, izduvu...
Kad se glava "spusti", tako faza "beži", šta je uradjeno po tom pitanju?
Comment
-
-
evo me napokon.kao sto je kum i naveo pritisak je meren istim instrumentom dva puta bez sipanja ulja u cilindre i dobili smo iste rezultate svi su oko 13.mereno je na hladno i sa otvorenim leptirovima.[/Potebne su dodatne informacije o načinu zupčenja, karburatoru, paljenju, izduvu...
Kad se glava "spusti", tako faza "beži", šta je uradjeno po tom pitanju? [kada sam dobio glavu od majstora nije nista rekao da bi trebao da pomeram fazu posto je glava spustena,.mi smo motor ufazirali po starim reperima samim tim i paljenje je podeseno po starim reperima tj. fabrickim.karburator isto nije diran.a izduv od keca odnosno sa duzom duplom cevkom.[/
Comment
-
-
U redu je...Fazu ne treba da pomeraš, cilj je da ostane što bliže zadatim 12/52 - 52/12 uglovima.
Kada postaviš remenicu bregaste na reper, da li je bregasta u tom momentu tačno na "vagi". To je najlakše proveriti. Pošto je glava niža, kad dovedeš "prvi na vagu", videćeš da reper više nije na svom mestu. Ovo odsupanje obično biva "pola zuba" i onda imaš problem kuda pomeriti, napred ili nazad.
Ovo se najlakše leči "faznom" remenicom, koja je podesiva. Može i sa jednim priručnim alatićem kojim beležiš novi reper i bušiš u remenici novu rupu za "trn". Ne preporučujem ti "šlicovanje" postojeće rupe.
Comment
-
-
E, da..zbog toga se i stavlja pomična remenica ili se buši nova rupa u staroj. Pomična (fazna) remenica najlakše se pravi od dve standardne, mada je uspešno bilo i kad se uradi od jedne, ko ima strpljenja da to pažljivo "izvadi".
Znači, treba ti dobar strugar, glodač ili da se zovu prijatelji iz KG-a..., tamo je napravljeno mnogo toga...
"Kragujevačka škola frizure" Yuga, dokazano je najjača...
Comment
-
Comment