Originally posted by sixs76
potreban savet
Collapse
X
-
Pritisak u cilindru od 10,5 je MALEN, ako misliš da ti motor "ide". Kao podatak, navešću da je motor 1150, "hibrid", od Kljaje iz KG, pre 15ak godina ili možda više, u vreme kad je dobijao trke, gurao pritiske 17! Klipovi su bili Novosadski...ništa posebno, samo korektno upasovane "karike".
Sve ispod 12 za taj motor je malo.
Comment
-
-
@ Type_R, mnogo duže...otvarali ga zbog sumnje..i ništa..bio je enigma za sve.
Ne bih dalje da skrećem temu, no kod trkačkog motora i nije bitan vek trajanja, ne u smislu kao kod uličnog.
@ VV, nisam primetio da je kalkulisan ODNOS kompresije, nedostaje koje faze ima bregasta, kolike su visine izdizanja...
Comment
-
-
Imao bih i ja jedno pitanje.
Ako su vec upustana sedista opruga,onda to podrazumeva valjda da je tu ubacena i neka druga bregasta.Od kojeg auta i da li se ona zupci na isti nacin kao i jugova(da li je stift remenice na istom mestu)?
Naravno da to ne utice mnogo na kompresiju,ali da znamo...
Comment
-
-
brega je standardOriginally posted by TECAImao bih i ja jedno pitanje.
Ako su vec upustana sedista opruga,onda to podrazumeva valjda da je tu ubacena i neka druga bregasta.Od kojeg auta i da li se ona zupci na isti nacin kao i jugova(da li je stift remenice na istom mestu)?
Naravno da to ne utice mnogo na kompresiju,ali da znamo...
sutra ce da proba da izmeri kompresiju sa sipanjem ulja u cilindre pa ce mo videti da li tu mozda curi kompresija
zasto krava nosi zvonce...?...?...?
pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
Comment
-
-
Pole,cemu onda takva obrada glave i izlaganje musterije tolikom trosku ako se nije imala namera da se taj motor pojaca?Spustanje sedista opruga ima za cilj da se ubaci bregasta sa visljim bregovima.Nisam se nikada bavio friziranjem motora ali znam da takvi zahvati na glavi kostaju mnogo vise nego li standardna obrada.
...ili ja mozda negde gresim???
Comment
-
-
TECA, citaj podrobnije.
sixs76:
Cilj je bio da se poveca snaga, islo se na 1.3 motor s dodatnom obradom glave, sirim ventilima, upustenim ventilima, te upustenim sjedistima ventila.kazem majstoru da uradi hilzne nove na osnovu klipova kupim nove gecove karike nivi lezaljevi tj. sve novo i pitam majstora dali moze da mi sredi malo glavu mislim od auta.on potvrdi i sredi je.upustanje ventila siri ventili za 2 mm obradjeno leziste opruge na ist tezinu kanali u**** ma glava kao casa
Comment
-
-
Re: potreban savet
Ovo meni lici da su obradjena sedista opruga tj. obradjeno za veci hod ventila...Originally posted by sixs76moja greska nisam dobro napisao upustena su sedista opruga,opruge su nategnute na istu tezinu,obradjena su sudista ventila,uradjene su i vodjice.majstor je rekao da je glava uradjena kao za mali en.
Comment
-
-
Bolje performanse motora.Originally posted by Valent VudrigaSto se zeli dobiti tim konstrukcionim faktorima?
Ovo se svodi na moje pitanje koje su faze bregaste?TECA
da li je stift remenice na istom mestu?
Izvinjavam zbog zakašnjenja, problemi sa ADSL...
Comment
-

Comment