potreban savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    #16
    Originally posted by sixs76
    .sto se tice merenje kompresije sa uljem u cilindrima neznam kako bi to trebalo da odradim.uradicu ako neko objasni ad nista,
    inace pole je KUM
    kume skini svecaje spricem ubrizgaj ulje i onda meris kopresiju
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #17
      Pritisak u cilindru od 10,5 je MALEN, ako misliš da ti motor "ide". Kao podatak, navešću da je motor 1150, "hibrid", od Kljaje iz KG, pre 15ak godina ili možda više, u vreme kad je dobijao trke, gurao pritiske 17! Klipovi su bili Novosadski...ništa posebno, samo korektno upasovane "karike".

      Sve ispod 12 za taj motor je malo.

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #18
        Za sada se sumnja na podesenost zubcastog remena, omjer goriva i zraka, kut paljenja iskre i kompresiju. Sto nedostaje, a narocito s obzirom da su preradjivani glava i ventili. I kako izmjeriti sve te fizicke velicine?

        Comment

        • Type_R
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2007
          • 900
          • Valjevo

          #19
          gurao pritiske 17
          A koliko je trajao taj motor? Jednu trku?
          3SG(T)E EXPERT

          MAN service

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #20
            Dr Boca i ja pisali istovremeno. Kompresija premala po njemu!!!
            Ako je, gdje curi? Dali mozemo izmjeriti leakdown?

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #21
              @ Type_R, mnogo duže...otvarali ga zbog sumnje..i ništa..bio je enigma za sve.
              Ne bih dalje da skrećem temu, no kod trkačkog motora i nije bitan vek trajanja, ne u smislu kao kod uličnog.

              @ VV, nisam primetio da je kalkulisan ODNOS kompresije, nedostaje koje faze ima bregasta, kolike su visine izdizanja...

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #22
                nisam primetio da je kalkulisan ODNOS kompresije, nedostaje koje faze ima bregasta, kolike su visine izdizanja...
                Mozes li pojasniti na sto ciljas ovdje?

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #23
                  Na konstrukcione faktore motora...

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    #24
                    Sto se zeli dobiti tim konstrukcionim faktorima?

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #25
                      Imao bih i ja jedno pitanje.
                      Ako su vec upustana sedista opruga,onda to podrazumeva valjda da je tu ubacena i neka druga bregasta.Od kojeg auta i da li se ona zupci na isti nacin kao i jugova(da li je stift remenice na istom mestu)?
                      Naravno da to ne utice mnogo na kompresiju,ali da znamo...

                      Comment

                      • Pole
                        CBC Senator XXL
                        • 05.10.2006
                        • 363
                        • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                        #26
                        Originally posted by TECA
                        Imao bih i ja jedno pitanje.
                        Ako su vec upustana sedista opruga,onda to podrazumeva valjda da je tu ubacena i neka druga bregasta.Od kojeg auta i da li se ona zupci na isti nacin kao i jugova(da li je stift remenice na istom mestu)?
                        Naravno da to ne utice mnogo na kompresiju,ali da znamo...
                        brega je standard

                        sutra ce da proba da izmeri kompresiju sa sipanjem ulja u cilindre pa ce mo videti da li tu mozda curi kompresija
                        zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                        pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #27
                          Pole,cemu onda takva obrada glave i izlaganje musterije tolikom trosku ako se nije imala namera da se taj motor pojaca?Spustanje sedista opruga ima za cilj da se ubaci bregasta sa visljim bregovima.Nisam se nikada bavio friziranjem motora ali znam da takvi zahvati na glavi kostaju mnogo vise nego li standardna obrada.
                          ...ili ja mozda negde gresim???

                          Comment

                          • Valent Vudriga
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 2778
                            • USA

                            #28
                            TECA, citaj podrobnije.

                            sixs76:
                            kazem majstoru da uradi hilzne nove na osnovu klipova kupim nove gecove karike nivi lezaljevi tj. sve novo i pitam majstora dali moze da mi sredi malo glavu mislim od auta.on potvrdi i sredi je.upustanje ventila siri ventili za 2 mm obradjeno leziste opruge na ist tezinu kanali u**** ma glava kao casa
                            Cilj je bio da se poveca snaga, islo se na 1.3 motor s dodatnom obradom glave, sirim ventilima, upustenim ventilima, te upustenim sjedistima ventila.

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #29
                              Re: potreban savet

                              Originally posted by sixs76
                              moja greska nisam dobro napisao upustena su sedista opruga,opruge su nategnute na istu tezinu,obradjena su sudista ventila,uradjene su i vodjice.majstor je rekao da je glava uradjena kao za mali en.
                              Ovo meni lici da su obradjena sedista opruga tj. obradjeno za veci hod ventila...

                              Comment

                              • Boki Ar
                                CBC Senator XXL
                                • 11.11.2004
                                • 2827
                                • Aranđelovac
                                • Vektra

                                #30
                                Originally posted by Valent Vudriga
                                Sto se zeli dobiti tim konstrukcionim faktorima?
                                Bolje performanse motora.

                                TECA
                                da li je stift remenice na istom mestu?
                                Ovo se svodi na moje pitanje koje su faze bregaste?

                                Izvinjavam zbog zakašnjenja, problemi sa ADSL...

                                Comment

                                Working...
                                X