potreban savet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #76
    @TECA

    Daj malo mi pojasni kako bi ti to merio? Nije mi jasno kako da doteram da mi svi ventili na merenom cilindru budu zatvoreni!

    @ sixs76

    Da li je radjeno sta na izduvnoj grani u vreme kada je glava zadnji put radjena?

    Pitam ovo jer sam imao ogromne probleme sa backpressure, znaci auto m je mnogo losije isao od trenutka skidanja srednjeg lonca i stavljanja SAMO zadnjeg protocnog.
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #77
      Type,
      ma poskidas bregaste ,salim se naravno.
      Ovako:u taktu sabijanja su svi ventili zatvoreni na tom cilindru i u narednom-ekspanziji isto tako.Znaci od dva okreta radilice jedan je kada su zatvoreni ventili na posmatranom cilindru,drugi okret je pola izduvavanje a pola u****vanje.

      Comment

      • Type_R
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2007
        • 900
        • Valjevo

        #78
        Blizu si, doci cu da ti poskidas bregaste!

        Ok, ukapirao, koliko sme da bude "curenje" tj opadanje pritiska i za koje vreme?

        Meriti na hladnom ili zagrejanom motoru?
        3SG(T)E EXPERT

        MAN service

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #79
          Ma nije tu bitno za koje vreme,nego nesto drugo i ja nagadjam.
          Otprilike ovako:slavinom polako pustas vazduh i pratis kolika je razlika izmedju manometra na crevu i onog na kompresoru.E sad koliko pustati slavinu???Sa kolicinom ne smemo preterivati
          VV,kazi nesto...

          Comment

          • Type_R
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2007
            • 900
            • Valjevo

            #80




            Latest news coverage, email, free stock quotes, live scores and video are just the beginning. Discover more every day at Yahoo!


            Ako moze neko da prevede, slab sam sa strucnim izrazima...

            EDIT:

            Jel mogu ja ovo da uradim malo primitivno, navoj za svecicu-crevo-ventil kao za gumu- manometar za duvanje guma-kompresor??????
            3SG(T)E EXPERT

            MAN service

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #81
              TECA:
              VV,kazi nesto...

              Kupis original tester pa nemoras pitati pitanja. 50 E i nije tako puno.

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #82
                Odgovor na gornja pitanja: gubitak pritiska veći od 10% ukazuje na neispravnost, zato su potrebna dva manometra, mada može i sa jednim, onim gde imaš "boje i procentualno" baždarenje.
                Pitanje za VVa:Gde to ima za €50? "Obletao" sam na sajmu automobila oko ovog i sličnih uredjaja za testiranje propusnosti cilindra, testiranje glave i zaptivača, za vakuumiranje rashladnog sistema i td. i sl. ali je o cenama bilo "nepristojno" razgovarati... Bez 200€ - ništa...

                Vratimo se na problematični Yugo...kako pre neki dan 9,5; 10,5 sad "iskoči" na 13? Mislim, drago mi je ako motor ima dobre pritiske, lakše-jeftinije će se napraviti da "ide", no šta je sad pravi podatak?

                Da li su oba merenje vršena istim instrumentom?

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #83
                  Gorky
                  pa naravno da nećemo u glavi je problem to znamo još od prvog vagona,hajde da se bacimo na pregled glave,
                  Sto si navalio na znanje? Ne znas , nego predpostavljas. Zasto se ne moze dozvoliti da je pri slaganju motora bila napravljena greska. Kad pronadjes tocan uzrok, onda ces znati. Sto je po tebi greska? Kompresija OK. Gdje je problem? Mozemo samo nabrajati.
                  iskusnom majstoru je dovoljno da stubline pregleda golim okom.setite se sta je boca video na slici (a kamoli uživo) kod one krive klipnjače
                  Opet ti. Pa ni zenske se ne pregledavaju golim okom. Stublinu treba najprije premjeriti da bi se znalo znanje.

                  Comment

                  • gorky
                    CBC Senator XXL
                    • 08.06.2007
                    • 860
                    • Vojvodina,Kikinda

                    #84
                    pa ja sam već naveo imam zaista mnogo alata ako hoćete i komparatere za merenje stublina.ali hoću da kažem kako je mene moj majstor učio.kada sam već stasao kao majstor i kada sam već samostalno radio kojekakve intervencije zabranio mi je da koristim bilo kakve alate sem ključeva.znači štelujemo paljenje kaže nemamo stroboskop lampu,nauči da radiš bez ikakvih pomagala.terao me je da motor uzubim na recimo treći cilindar,bez korištenja repera,jednostavno kaže nađi fazu.kompresiju izmeri nemamo ni manometar.govorio mi je moraš da naučiš da gledaš da slušaš i uvek da misliš,naš posao se ne radi ako nisi 100% skoncentrisan.mog majstora majstor mi je rekao majstor ćeš biti kada naučiš da odvrćeš i stežeš šrafove,ja i danas tako učim moje učenike,ja sam morao da moment ključ koristim samo da prekontrolišem stezanje a i danas smem da se opkladim da mogu da stegnem šraf na željenu kilažu.u svakom slučaju bez alata nema ni zanata alati olakšavaju posao čine nas bržim sigurnijim i produktivnijim,zbog toga gore pošao od određenog stadijuma znanja jer se svi oslanjamo na staž prilikom rada,jer to je sigurnost u radu,kada znaš a ne nagađaš,naravno u ovom poslu nikad ne znaš već stalno učiš

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #85
                      Gorky, burazeru, kakvu si inspiraciju imao da ovo sročiš? Pogledaj sada sam, post je pun kontradiktornosti. Imaš alate, a meriš kompresiju bez manometra? Ok, ako je negde na putu i vanredna situacija, pa stavljaš prst u otvor svećice da proveriš. Po meni, stara škola je odavno izgubila korak...

                      Mi smo se sastali ovde da vidimo kako što egzaktnije i preciznije da izmerimo fizičke veličine koje možemo, razmišljajmo u tom pravcu, težimo da naučimo nešto novo.

                      Kako smo nekad kupovali garnituru po garnituru ključeva, tako sad treba da kupujemo na pr. skener po skener, osciloskop, razne druge uredjaje za testiranje...

                      Nema ljutiš, pokušavam samo da usmerim na pravi put..

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #86
                        Gorky, nisu li ta vremena davno ischezla?
                        Pozeljno je imati dobar osjecaj i sposobnost logickog razchlanjivanja situacije, no nije li to samo pocetni dio cijelog procesa. Danas imamo i moment kljuc i manometar, zasto ih ne koristiti.

                        Nego......... sto ne valja s tim Jugom? Ja sam, na primjer, uvijek sumnjicav i ne volim operirati na bazi neprovjerenih predpostavki
                        Hipoteze su radni kostur i tu su da bi se provjerile. Osim toga, nitko se nije sjetio pitati na koji nacin je mjerena kompresija, dali je ochitan prvi kompresioni dogadjaj ili peti.
                        Ja bih volio vidjeti vise pitanja nego gotovih dijagnoza. Znam da imas dobru podlogu, no ponekad se mora napraviti iskorak iz postojeceg stanja.
                        Svi ste nesto oprezni i ushancheni. Cemu?
                        Leak test bi u nekoliko minuta potvrdio dali dolazi do odgovarajuceg brtvljenja i time bi otpalo pitanje karika i ventila. Dali jos uvijek zelis skidati glavu i ako da, iz kojeg razloga?

                        Comment

                        • Boki Ar
                          CBC Senator XXL
                          • 11.11.2004
                          • 2827
                          • Aranđelovac
                          • Vektra

                          #87
                          Profesore, vratimo se samo malo unazad, na momenat kad je rečeno da je kompresija manja od očekivane. Tu nismo postavili odredjena pitanja, zbog brzopletosti opet smo načinili propust i "skinuli glavu"...

                          Mislim da u ovom momentu leži "ključ" problema...

                          Istu grešku imali smo u slučaju kviza, gde smo brzopleto, bez sprovodjenja detaljne pripreme "namestili". Elem, treba dobro proceniti situaciju, pa onda delati, da ne bismo snagu, vreme, energiju rasipali...

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #88
                            Originally posted by Dr Boca

                            Vratimo se na problematični Yugo...kako pre neki dan 9,5; 10,5 sad "iskoči" na 13? Mislim, drago mi je ako motor ima dobre pritiske, lakše-jeftinije će se napraviti da "ide", no šta je sad pravi podatak?

                            Da li su oba merenje vršena istim instrumentom?
                            Stvarno...daj da razjasnimo razlicite vrednosti u merenju.
                            Da li je mereno istim aparatom? Da li je mereno na isti nacin?
                            Da li se probalo opet meriti kada se vrati stari (spori) anlaser i da li se tada vrednosti opet vrate na niske 9-10
                            Kolike su te vremenske razlike u verglanju kada cilindar ima odliv 3 bara?
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Boki Ar
                              CBC Senator XXL
                              • 11.11.2004
                              • 2827
                              • Aranđelovac
                              • Vektra

                              #89
                              Ideja teme je da "nam otvori oči", tako je vidim...Svi znamo da anlaser vrti 200-300 obrtaja, jel' tako - TAKO je!

                              Svi smo videli i motore koji "jedu" ulje, a merimo i dobijemo pritiske 12..na primer.

                              VV pokušava da nas uvede u pravilan pristup dijagnosticiranju problema, te ukaže na lakoću rada sa savreminim instrumentima i uredjajima, koji nisu svemirski brodovi..Šta je "Leak-Down" tester? Sklop sa jednim ili bolje sa dva manometra koji pokazuju razliku...Znači veoma jednostavno...

                              Dalje...

                              Comment

                              • Type_R
                                CBC Senator XXL
                                • 26.05.2007
                                • 900
                                • Valjevo

                                #90
                                ...dalje

                                Hipoteze su radni kostur i tu su da bi se provjerile. Osim toga, nitko se nije sjetio pitati na koji nacin je mjerena kompresija, dali je ochitan prvi kompresioni dogadjaj ili peti.
                                Sta podrazumevas pod "prvi kompresioni dogadjaj"?

                                Zar nije merodavan MAX pritisak?
                                3SG(T)E EXPERT

                                MAN service

                                Comment

                                Working...
                                X