Dijagnostika greske?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Moja prerada, nema katalizator.
    Izduv je Super Flow 3" od TuRba do kraja sa varenim spojevima da bi izdrzali respons sistem (ps: nije koriscen u trenutcima eksplozije )
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #17
      Originally posted by BOOST
      Moja prerada, nema katalizator.
      Izduv je Super Flow 3" od TuRba do kraja sa varenim spojevima da bi izdrzali respons sistem (ps: nije koriscen u trenutcima eksplozije )
      Ako se dobro sjecam, ti vozis s duplim ubrizgavacima koji mogu dati puno goriva. Eksplozija u ispusnom sistemu? Na koji nacin reguliras krivulju predpaljenja?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        SAAB Trionic, jonizacijom, PPP na 16 stepeni posle GMT. Adaptivan prema uslovima
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #19
          Originally posted by BOOST
          SAAB Trionic, jonizacijom, PPP na 16 stepeni posle GMT. Adaptivan prema uslovima
          Nastavak sutra, rado bih zavrsiti moj odgovor Brick-u.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            Bese dugo stajao a? Injectori? Jer se i dalje pojavljuju eksplozije i nece preko 3.000 ili je to bio samo prvi put
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Re: Dijagnosticka greske?

              Originally posted by BOOST
              Sta je greska?
              Greska. Pa greska je sto je dugo stajao pa se uhvatila paucina na turbini pa kad PANG da samo goriva jer turbina se ne zavrti koliko treba jer je upetljana
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                mozda deluje suludu ali... da nisi okrenuo motor oko svoje ose kada si dao pun gas, pokidao nosac motora i time poremetio njegov polozaj.
                usled toga bi moglo da dodje do povlacenja ulja i antifriza u dovoljnoj meri da i inace neprecizni i osetljivi senzori nivoa upale lampicu.

                u drugoj fazi, recimo posto kazes da je usis ok da se ulje nekako prelilo i dospelo u turbo...mada kazes da je nastao crni oblak a ne plavi sto zbunjuje.

                jos bi moglo da dodje u obzir da je recimo pri naglom stiskanju pedale gasa, pukla membrana regulatora goriva (FPR) i onda motor u****o benzin direktno iz fuel rail a...ali opet zasto bi sada postojao problem.


                i poslednje sto mi za sada pada na pamet je da si dao gas, gorivo ubaceno koliko treba, krenuo vazduh sa dizanjem pritiska turbine, uslo u izudvnu granu, pukao interkuler motor ostao naglo bez vazduha, visak goriva u auspuhu eksplodirao sto je bio taj crni dim.

                ako nema interkulera nema ni pritiska turbine, a kako pominjes 3000 obrtaja da nece dalje, to citam kao radi motor i moze da se zavrti i dalje ali nema snagu. a bez interkulera nema ni snage motora, ako negde pusta, posto nema ni goriva jer je Trionic dovoljno pametan.

                e sad ako recimo to pije vodu ostaje pitanje lampica....

                a sta se cuje sada, kada se dostigne tih 3000 ili slicno obrtaja- ima li neki zvuk koji nije ocekivan i koji zvuk (opis) ?
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  a kako kazes da nema dijagnosticke greske, cak ni one trenutne, posto je Trionic pametan dovoljno znaci da nije ni paljenje ni gorivo u pitanju.

                  ostaje vazduh a Trionic je tu dovoljno glup da ne moze da prikaze mnogo na tu temu, barem mislim na taj koji ti imas (cujem da ovaj novi ima i dijagnostiku vakuuma u****).

                  vuce me na neko crevo, interkuler ili slicno...jedan vizuelni pregled bi puno pomogao, a ?
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #24
                    Boost

                    Ehej,čekaj... Kako 16 posle GMT? Nešto nisam razumeo kako treba?
                    Koji motor pali tako "kasno"-nelogično...
                    Pozzzzz
                    BP
                    *********

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      #25
                      Re: Boost

                      Njegov motor
                      p.s. valjda si upoznat sa motorom koji je napravio
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #26
                        Monstrum od motora :-)

                        Delimično jesam ali 16 POSLE GMT ...Sačekaću njega da javi,dotle treba razmisliti o problemu...Kuku , da nije opet motor iskočio iz svoga prostora
                        Pozzzzzz
                        BP
                        ***********

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Cao!

                          Posto sam rekao da nece biti navlacenja, onda:

                          brick je u pravu donekle u prvoj tezi.

                          Dr Boca >>> PPP na 16 stepeni posle GMT (Peak Pressure Point )

                          Sva creva su ispravna, regulator pritiska itd. dakle nema greske na komponentama koje su prisutne.
                          Kako na aktivnim tako ni na pasivnim.
                          No, opet, desilo se
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Originally posted by brick
                            ostaje vazduh a Trionic je tu dovoljno glup da ne moze da prikaze mnogo na tu temu, barem mislim na taj koji ti imas (cujem da ovaj novi ima i dijagnostiku vakuuma u****).

                            vuce me na neko crevo, interkuler ili slicno...jedan vizuelni pregled bi puno pomogao, a ?
                            Pošto mi je rekao o čemu se radi da se ne bi pravio pametan, ispadam iz daljeg toka
                            Nije tu danas i sutra verovatno ali možda svrati.

                            Uglavnom, nije ništa oko vazduha bilo uzrok detonacije. To definitivno, znači ništa filteri, protokomeri cevke, falšovi i slično. Nema dileme i potpitanja na temu vazduha.

                            Sa druge strane da bih olakšao malo, treba uzeti u obzir da je to preradjen motor sa ekstra tjuningom i performansama.

                            Treba pročitati pažljivo inicijalnu poruku pa krenuti odatle. Ja sam dobro naslutio šta se desilo ali me on zbunjivao sa crnim dimom.

                            Sad treba povezati zašto crni dim...
                            Lampice su odvojen problem da i tu olakšam ali posledica iste stvari koja je uzrokovala pojavu detonacije.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Ivvan
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1574
                              • Nis
                              • SAAB 9000

                              #29
                              Originally posted by BOOST
                              Moja prerada, nema katalizator.
                              Izduv je Super Flow 3" od TuRba do kraja sa varenim spojevima da bi izdrzali respons sistem (ps: nije koriscen u trenutcima eksplozije )
                              Ovim si hteo da kazes da nisi imao taj 3" super flow izduv,nego neki drugi???
                              Originally posted by brick
                              mozda deluje suludu ali... da nisi okrenuo motor oko svoje ose kada si dao pun gas, pokidao nosac motora i time poremetio njegov polozaj.
                              usled toga bi moglo da dodje do povlacenja ulja i antifriza u dovoljnoj meri da i inace neprecizni i osetljivi senzori nivoa upale lampicu.
                              Da se nije mozda to desilo i da je iskidao ne samo nosace nego da je "otpao"izduv (da ne kazem auspuf)???
                              Turbos make torque,and torque makes fun

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                Da pomognem malo.
                                Posle 10 minuta je auto odvezen sasvim normalno i bez ikakvih smetnji u rezimu rada.

                                Dakle, greska koja je postojala otklonjena je jako brzo i to pokazuje da nisu nikakve mehanicke anomalije izazvale proces.

                                Djavolja posla , kazem ja
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X