Uporno se koristi termin "podmazuje, podmazivanje ventilla i sl..." Mislim dasam opet reagovao kasno da se ne bih zamerao ali narod uporno sad već zna da kapalica služi da se keramički ventili podmazuju jer narod zna da je keramika slaba pošto je slomio bar jednu šoljicu za kafu....
Uglavnom, neko se potrudio da opiše šta to ulje radi kad se dobaci u cilindar, ja sam malo razmišljao i rešio da to ima logike šta je napisano i zato sam to objašnjenje stavio na moj sajt. Naravno da nisam dovoljno stručan niti imam laboratorije da to proverim ali sa znanjem koje posedujem a i iskustvom oko popravki automobila koje takodje posedujem verujem da je taj scenario moguć. Neko bi morao da se potrudi suprotno da obrazloži.
Ugradili smo 4 Subarua do sada i nećemo nijedan više a razlog je da je jedan dva puta spizdio ventile jer čovek ne održava auto, kapalicu koristi kao vazu za sveće dok je ostala tri koriste kako je namenjena. Subaru sam priznaje da su mu ventili od čokolade jer ima spremnu glavu (kvalitetniju) ako se ugradjuje LPG.
Činjenica da smo sva 4 auta ugradili identično i da tri rade a jedan ima problem i to dva puta meni nešto govori.
Landi Renzo i neki drugi su imali drugi pristup da se sipa aditiv direktno u rezervoar. Smatram da su oba rešenja dobra i loša kao i sve ostalo u životu ali je sigurno da neki motori teže trpe gas a neki baš nikako. Na ovom svetu nema šta čovek nije napravio a da se ne možepopraviti ili prepraviti samo treba znati uzrok zašto se nešto kvari.
GD,FSI i slićne ružne reči su primer toga pa zašto bi bili i neki drugi što prave siceve od plastike uzdajući se u aditive kojih ima u benzinu da im se održi motor ili ih prave kao žilet i očekuju da će ih pola kapi benzina koje dospe na njih ohladiti dovoljno.
Ne želim da ućim kolege ali reagujem kao admn na ovom forumu da se koriste pravi izrazi jer je tehnika u pitanju. Wastegate je niže ili višlj nemam sad uvid.
Ovo je tema o mogućnosti ugradnje u baš taj auto a tema oko ulja može biti i treba da je posebna.
Montiram ulje jer mi je neko od proizvodjača rekao da za taj motor to treba. To ne znači da je to baš mora ali bih voleo da se to stručno razradi da vidim zašto baš i ne mora.
Ne znam što bih se mučio da stavim u Zetec motor flašu od 7 deci sa sve nosačem ako nepomaže ništa, naprotiv olakšao bih sebi život ako ne montiram.
Uglavnom, neko se potrudio da opiše šta to ulje radi kad se dobaci u cilindar, ja sam malo razmišljao i rešio da to ima logike šta je napisano i zato sam to objašnjenje stavio na moj sajt. Naravno da nisam dovoljno stručan niti imam laboratorije da to proverim ali sa znanjem koje posedujem a i iskustvom oko popravki automobila koje takodje posedujem verujem da je taj scenario moguć. Neko bi morao da se potrudi suprotno da obrazloži.
Ugradili smo 4 Subarua do sada i nećemo nijedan više a razlog je da je jedan dva puta spizdio ventile jer čovek ne održava auto, kapalicu koristi kao vazu za sveće dok je ostala tri koriste kako je namenjena. Subaru sam priznaje da su mu ventili od čokolade jer ima spremnu glavu (kvalitetniju) ako se ugradjuje LPG.
Činjenica da smo sva 4 auta ugradili identično i da tri rade a jedan ima problem i to dva puta meni nešto govori.
Landi Renzo i neki drugi su imali drugi pristup da se sipa aditiv direktno u rezervoar. Smatram da su oba rešenja dobra i loša kao i sve ostalo u životu ali je sigurno da neki motori teže trpe gas a neki baš nikako. Na ovom svetu nema šta čovek nije napravio a da se ne možepopraviti ili prepraviti samo treba znati uzrok zašto se nešto kvari.
GD,FSI i slićne ružne reči su primer toga pa zašto bi bili i neki drugi što prave siceve od plastike uzdajući se u aditive kojih ima u benzinu da im se održi motor ili ih prave kao žilet i očekuju da će ih pola kapi benzina koje dospe na njih ohladiti dovoljno.
Ne želim da ućim kolege ali reagujem kao admn na ovom forumu da se koriste pravi izrazi jer je tehnika u pitanju. Wastegate je niže ili višlj nemam sad uvid.
Ovo je tema o mogućnosti ugradnje u baš taj auto a tema oko ulja može biti i treba da je posebna.
Montiram ulje jer mi je neko od proizvodjača rekao da za taj motor to treba. To ne znači da je to baš mora ali bih voleo da se to stručno razradi da vidim zašto baš i ne mora.
Ne znam što bih se mučio da stavim u Zetec motor flašu od 7 deci sa sve nosačem ako nepomaže ništa, naprotiv olakšao bih sebi život ako ne montiram.
Comment