Plin u vazdušarama tipa Citroen GS, Buba itd.? Da li se priznaje na atestu i koliko je pouzdan u upotrebi? Video sam temu sa likom koji je ugradio plin u Spačeka ali tražim kompetentno mišljenje.
Moze li gas - plin u ovaj auto i koji?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Originally posted by bodejaMozda ovo bude od pomoci:
http://vw-vhs-mladenovac.forumotion.com ... -t1287.htm
Comment
-
-
Do sada sam se vozao na gas (kao sto se vidi po nicku - lada 112), ali doslo je vreme za podmladjivanje voznog parka i kupio sam Chevrolet Aveo 1.2 16v. Pri raspitaivanju o kupovini su mi rekli da mogu da ugradim u njihovom servisu za cca 85.000,00 ! dindzi (vezan garancijom). Medjutim, kada sam uplatio auto rekli su mi da ima nekih problema sa gasom na "ovom novom motoru", da zeza ler gas, da ima jos nekih problema i da navodno ne ugradjuju gas dok GM licno '' ne da odobrenje.
LM, da li je moguce da "ovaj novi motor" pravi probleme zbog:
"... Iz kapaciteta od 1.206 cm³, on uspeva da izvuče nominalno 62 kW/84 ks, što je 12 ks više u odnosu na njegovog prethodnika. Evro 4 motor ima 2 bregaste osovine, koje pokreće lanac, bez troškova održavanja, i koristi četvoro-ventilsku tehnologiju. Druga posebnost je sistem deaktivacije portove (PDA). Ulazni portovi su izvedeni sa krilcima koja menjaju turbulenciju protoka u komori za sagorevanje a, kao plod toga, dobija se poboljšan proces indukcije i sagorevanja mešavine goriva i vazduha.
Pri delimičnom opterećenju, jedan od dva ulazna porta svakog cilindra je zatvoren. Vazduh sada teče samo kroz vrtložni vod, što značajno povećava brzinu protoka. U komori za sagorevanje dolazi do intenzivnog vrtloženja u turbulencije, što omogućava rad mašine uz manju potrošnju i veliki procenat vraćenog izduvnog gasa (do 30%). Pri punom opterećenju, s druge strane, regulator protoka je otvoren i motor sada može da radi punom snagom proizvodeći maksimalan obrtni momenat. Podešavajući protok prema potrebama rada motora, može se postići optimalna efikasnost..."
Ovo je kratak opis rada motora koji je dao Chevrolet Europe i da li se tu mozda krije problem - u nacinu rada ventila (mozda oni prave problem pri podesavanju na gasu), nesto drugo ili trece?
Comment
-
-
Jedno je sigurno da se gas u gasnom stanju mesa daleko bolje sam po sebi nego sto to moze benzinska magla vrtlozenjem iako je vrtlozenje veoma povoljno za mesanje i veliki pozitivan efekat postoji.
Mozda zaista postoji neki drugi razlog zasto se ne preporucuje ugradnja gasa na taj motor ali su to trebali JASNO da kazu pre tvoje uplate.
Pisano je nesto ovde o tome u vezi ako se ne varam nekog velikog americkog SUV-a koji ima specificnu komoru za sagorevanje i gas se ne bi smeo ugradjivati. Ako imas istu takvu "srecu" sa tim motorom i ti onda stvarno nista od gasa.
Nikako se ne bi smelo raditi to sto proizvodjac izricito zabranjuje bez obzira na garanciju i prave zavrzlame oko toga.
Jednostavno, ako je nesto tehnicki neispravno ne traba to nikada raditi.
Potrazi ipak dalje po netu mozda i nadjes nesto od toga ili PITAJ proizvodjaca odn. posalji im mail. Odgovorice sigurno i eto ti odgovor iz prve ruke. Ovo cisto za ZNAS kako stoje stvari u tehnickom smislu a to da li se nesto radi u Srbiji ili ne je deo neke druge price. Mozda je uskladjeno a mozda i nije. To je bitno tacno znati. Taj auto nece biti vecno pod garancijom u krajnjem slucaju.
To sto si napisao gore jos uvek ne mora da znaci da ima veze sa problemima sa gasom jer je to deo pripreme goriva. Bitno je kad goriva smesa udje u cilindar sta se dalje desava. Cime se hlade ventili? Cime i kako se podmazuju? Kakvo im je preklapanje?
Pre bi tu mogao da bude problem nego u samoj usisnoj grani.
Comment
-
-
Vidi ovo:
Tvoj auto se nalazi na listi
Ajd sad malo trazi i ti.
Pa onda ovaj test:
http://ww2.autoscout24.de/vm_mz_newcars ... icle=85528
Comment
-
-
Pri delimičnom opterećenju, jedan od dva ulazna porta svakog cilindra je zatvoren. Vazduh sada teče samo kroz vrtložni vod, što značajno povećava brzinu protoka. U komori za sagorevanje dolazi do intenzivnog vrtloženja u turbulencije, što omogućava rad mašine uz manju potrošnju i veliki procenat vraćenog izduvnog gasa (do 30%). Pri punom opterećenju, s druge strane, regulator protoka je otvoren i motor sada može da radi punom snagom proizvodeći maksimalan obrtni momenat. Podešavajući protok prema potrebama rada motora, može se postići optimalna efikasnost..."
Meni ovo lici na tojotin TVIS sistem koji se ugradjivao krajem 80-tih i pocetkom 90-tih u neke njihove motore.3SG(T)E EXPERT
MAN service
Comment
-
-
Ma nije moguce, da su japanci to vec izmislili
@dranix
Interesantan test i ima logike otprilike isto kao i kod nas, mislim na cene gasa, s tim sto je ovo prdavac 1.2l isto stoji samo malo drugacije cifre sa nekim normalnim motorima i kolima koja su malo teza. Ovaj malecki je i benzinski max fuel economy. A da kako rece za ugradnju su mu trazili 1000 evra... Tako da moze da isplati uredjaj za otprilike 2 godine po njihovom racunu.
U svakom slucaju isplati se ugraditi gas!UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
Comment