Originally posted by zeljko.puhaca
View Post
Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem
Collapse
X
-
-
-
Zakone i uredbe kod nas predlažu teoretičari, usvajaju mediokriteti, a pre svega javnu raspravu vode svi. Ako se sve ovo pokaže pogrešnim, proći će teških par meseci, ali će opet novim uredbama (privremeno) olakšati do daljnjeg.
Nažalost, nije lak put za one koji ugrađuju gas, a još teži je put za one kojima je to osnovna delatnost.
Bunite se javno, pa će rezultata i biti.
LPG će uvek ostati ekonomski isplativo gorivo (koliko država dozvoli). CNG još više.
Čitajući jednu veliku studiju, shvatio sam da dominantno gorivo u potrošačkim društvima (USA-jeftino gorivo, niži standard, veliki potrošači, Nemačka-skupo gorivo, visok standard, veliki potrošači) će uvek biti dizel ili benzin (pa čak i u Japanu-benzin dominantan), a u ostalim alternative kao alkohol, LPG, CNG i sl....Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Jutros sam zvao masinski fakultet i rekli su mi da je sada obavezna izjava ovlastenog servisera sa kompletnim opisom ugradnje,papir od boce,isparivaca i multiventila i da sada atest izadđe oko 11500din...Ja sam na to ostao sokiran,za promenu propisa sam cuo jos odavno ali bas i nisam za povecanje(uduplavanje cene).Mislim da ce sada biti jos manje ugradnje plina a i atestiranja sto znaci da cemo svi imati manje posla a i para a i nezaposlenih u drzavi a oni samo podizu cene svega...Uzas. Ova Evropa i evropska pravila nam nikako nisu trebala...A Evropa ni na vidiku! Mozda za 15,20 godina!A dotle cemo propasti totalno...
Comment
-
-
A Evropa ni na vidiku! Mozda za 15,20 godina!A dotle cemo propasti totalno...
Comment
-
-
Originally posted by midan View PostJUzas. Ova Evropa i evropska pravila nam nikako nisu trebala...A Evropa ni na vidiku! Mozda za 15,20 godina!A dotle cemo propasti totalno...
A pasivnost naših građana im samo ide na ruku...
Comment
-
-
Samo mi nije jasno ko je prvi u priču uvukao da se radi o poskupljenju zbog nekih "Evropskih pravila".
Pravila postoje u ovoj zemlji već pet godina i poštuju se manje ili više (sad malo više).
Povećanje troškova je isključivo zbog uključivanja Agencije za bezbednost saobraćaja koja naplaćuje recimo: 1 papir 300 dinara, izdavanje uverenja (isti takav papir sa drugim naslovom) 3.000 dinara (nije ručno - kaligrafski ispisan), i još pride administrativne taksa po 250 dinara za svaku komunikaciju (najmanje 2 puta za atest gasa).
Kada se radi o nekoj drugoj vrsti prepravke na to ide još najmanje 3.300 dinara troškova manipulacije dokumentacijom. A od nove godine još po 20.000 dinara za overavanje tipskog projekta prepravke.
Najlepše od svega je da je Agencija na budžetu i da ne bi smeli da naplaćuju više od materijalnih troškova, jer smo njihov rad već platili kroz porez (mislim, bar oni koji plaćaju porez).
Možete da pljujete Juropu koliko god hoćete ali ni na jednom papiru ni u jednoj "beloj knjizi" nema propisanih troškova. U stvari kada bi radili po tim preporučenim pravilima sigurno ne bi došlo do povećanja birokratskog postupka koji sada prati atestiranje.
Ne mogu da se setim koji je to političar skoro pričao o smanjenju bespotrebne birokratije i olakšanju svih postupaka koji se vode pred državom, ali taj sigurno ne zna šta mu se radi iza leđa.Money for nothin' and chicks for free
Comment
-
-
Originally posted by Pantah View PostNajlepše od svega je da je Agencija na budžetu i da ne bi smeli da naplaćuju više od materijalnih troškova, jer smo njihov rad već platili kroz porez (mislim, bar oni koji plaćaju porez).
Comment
-
-
Ja nisam pljuvao "Juropu", nego sam naveo kako se mnoge stvari iz inostranstva samo "preslikaju" u Srbiju, bez neophodnog prilagođavanja našem zakonodavnom i društvenom okviru.
Agencija za bezbednost saobraćaja je i uvedena jer je to "dobra evropska praksa". Koliko ja znam, ABS je članica European Transport Safety Council-a. A Agencija za bezbednost saobraćaja kod nas služi da bi se uhlebili partijski ljudi i ponovo živeli na našoj grbači. Bio je tekst pre par meseci, gde se vidi na šta su zaposleni u Agenciji trošili novac. Umesto da rade svoj posao i poboljšaju bezbednost saobraćaja, oni kupuju besne automobile i troše veliki novac na tekuće troškove (mobilni, gorivo itd.). To je bila poenta mog prethodnog posta, nikakvo pljuvanje "Jurope".
Comment
-
-
Originally posted by midan View PostJutros sam zvao masinski fakultet i rekli su mi da je sada obavezna izjava ovlastenog servisera sa kompletnim opisom ugradnje,papir od boce,isparivaca i multiventila i da sada atest izadđe oko 11500din...Ja sam na to ostao sokiran,za promenu propisa sam cuo jos odavno ali bas i nisam za povecanje(uduplavanje cene).Mislim da ce sada biti jos manje ugradnje plina a i atestiranja sto znaci da cemo svi imati manje posla a i para a i nezaposlenih u drzavi a oni samo podizu cene svega...Uzas. Ova Evropa i evropska pravila nam nikako nisu trebala...A Evropa ni na vidiku! Mozda za 15,20 godina!A dotle cemo propasti totalno...
Comment
-
-
ja sam danas čuo nešto sasvim drugo - da je trenutno svako atestiranje obustavljeno i da se ne zna kada će ponovo krenuti.(izgleda kad se razmrse ova najnovija pravila).
Ne znam koliko je to tačno, ali meni nikako ne odgovara pošto me čeka mnogo putovanja a bez atesta ne smem ni da pomislim da predjem granicu.
plus, uopšte mi se ne dopada ova promena cena pošto ispada da mi sada za atestiranje treba gotovo 13000 dinara.....
Comment
-
-
to je jedan od nasih problema sto cekamo da nesto poskupi pa onda trcimo da to kupimo.sad bi trebalo da niko ne atestira plin mesec dva *pa bi spustili cenu ,tako je i sa bojkotom benzina kad neko poziva na to nego narod bas tada mora da kupuje kao da ne moze da kupi dan pre i da ispostuje bojkot.
Comment
-
Comment