Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    Znači, imaš TNG uređaj i atest za to vozilo? I to u saobraćajnoj dozvoli?

    Comment

    • ciklon
      CBC Senator XXL
      • 11.08.2008
      • 362
      • Beograd

      Da, sekvent, zaveden 2008, potom je auto odjavljen pre dve godine, trebao je biti neki projekaT ali se od toga odustalo i tako čuči u garaži. Ubačen drugi motor sa papirima i sada bi trebao da ga registrujem. Auto neće biti mnogo vožen i plin mi nije neophodan jer imam drugi auto sa sekventom. Zato bi da ga izvadim i da se "zahvalim" državi u tri lepe...
      ponika marke ROG :-)

      Comment

      • chobo13
        CBC Senator XXL
        • 01.05.2009
        • 1274
        • pozega,srbija
        • AUDI,VW

        spremi oko 6 hiljadarki i izjavu da si ga sam demontirao...

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          A, šta sa zamenom motora? Rekao bih, da za iste pare može da ubije dve muve: zamena motora i atest za TNG.

          Comment

          • Saša
            CBC Senator
            • 05.11.2006
            • 277
            • NS

            Da pitam i ja nešto. Vozim Punta sa fabričkom gasnom instalacijom (aluzije na tu temu neki drugi put, moliću lepo ) i upravo sam ga registrovao po treći put. Na prvom tehničkom pregledu gde sam otišao tražili su mi atest i ostale "papire" što idu uz to, tvrdeći da bez toga ne mogu da ga registrujem!? Ništa nije vredelo to što je u saobraćajnoj već upisan pogon benzin - gas i moja priča da ništa nije naknadno ugrađivano, da sam ga takvog preuzeo u salonu, da je to fabrička ugradnja (kakva god da je) i da nemam ništa od papira koje traže (sve što sam imao uzeli su mi u MUP-u pri prvoj registraciji), niti da mi je iko išta tražio od toga prethodni put na registraciji. Rekoše i to da me panduri mogu kazniti na putu ako to nemam kod sebe!?
            O.K, iskuliram ih ja lepo i odem pravo na drugi tehnički pregled - tamo je sve obavljeno za 15 minuta i ništa mi nisu tražili.
            I? Čemu sada mogu da se "nadam"? Treba li mi to zaista ili ne? Gde da nađem/dobijem taj atest? Da cimam ove iz auto salona, ili da potežem veze da mi ovi iz MUP-a vrate to što možda nisu trebali da uzmu i zadrže? Možda ta potvrda o atestu smrdi u nekoj fascikli/dosijeu auta... Nemam ama baš nikakve papire, za bocu, isparivač... Ništa...

            Comment

            • djurdjija
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2006
              • 365
              • Prokuplje

              Poteži vezu iz sup-a,oni su preko ABS-a sve ovo zamesili

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                Ukratko, nadero si..

                Malo duže, moraš imati knjižicu atesta sa sobom jer u saobraćajnoj piše da imaš gas i ništa više, ni koji je ni dokle je itd...
                Papire mora neko da ima, od fabrike do salona ali neko mora da ih ima... boca nije došla sa kišom iz oblaka...
                Ako naidješ na blentovira koji traži knjižicu ima dva dana da mu dokazuješ da je fabrička ugradnja što stvarno i jeste...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Saša
                  CBC Senator
                  • 05.11.2006
                  • 277
                  • NS

                  Sranje... Najgore je što su u međuvremenu prošle 2 godine, a u zemljici Srbiji da se neko posle toliko vremena "seti" i nađe nešto - male su šanse. Najveće su mi nade da je to u MUP-u (bar ta potvrda atesta). Al' ajd', videćemo, idem sutra da potežem veze i vezice... i pritiskam gde mogu i stignem...

                  Comment

                  • Pantah
                    CBC Veteran
                    • 25.03.2007
                    • 159
                    • Beograd

                    Originally posted by Saša View Post
                    Da pitam i ja nešto. Vozim Punta sa fabričkom gasnom instalacijom (aluzije na tu temu neki drugi put, moliću lepo ) i upravo sam ga registrovao po treći put. Na prvom tehničkom pregledu gde sam otišao tražili su mi atest i ostale "papire" što idu uz to, tvrdeći da bez toga ne mogu da ga registrujem!? Ništa nije vredelo to što je u saobraćajnoj već upisan pogon benzin - gas i moja priča da ništa nije naknadno ugrađivano, da sam ga takvog preuzeo u salonu, da je to fabrička ugradnja (kakva god da je) i da nemam ništa od papira koje traže (sve što sam imao uzeli su mi u MUP-u pri prvoj registraciji), niti da mi je iko išta tražio od toga prethodni put na registraciji. Rekoše i to da me panduri mogu kazniti na putu ako to nemam kod sebe!?
                    O.K, iskuliram ih ja lepo i odem pravo na drugi tehnički pregled - tamo je sve obavljeno za 15 minuta i ništa mi nisu tražili.
                    I? Čemu sada mogu da se "nadam"? Treba li mi to zaista ili ne? Gde da nađem/dobijem taj atest? Da cimam ove iz auto salona, ili da potežem veze da mi ovi iz MUP-a vrate to što možda nisu trebali da uzmu i zadrže? Možda ta potvrda o atestu smrdi u nekoj fascikli/dosijeu auta... Nemam ama baš nikakve papire, za bocu, isparivač... Ništa...
                    Prvi tehnički svira *** drugi je odradio kako treba. Uverenje morate da imate i to stalno u vozilu, postoji i kazna za nenošenje uverenja.
                    Money for nothin' and chicks for free

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      @Pantah,ti da si deda mraz,odavno bi propao imas li neku radosnu vest,da nam da??? Sad mi pade na pamet,ti da si, deda mraz,nebi morao da se plasis Pirocanaca

                      Comment

                      • kostaB
                        CBC Član
                        • 01.03.2008
                        • 44
                        • Aleksinac
                        • Opel Vectra 1.6i

                        Nema radosti http://vesti.mojauto.rs/Istrazujemo/...koji-vec-imaju

                        Comment

                        • imlek
                          CBC Član
                          • 20.02.2012
                          • 20
                          • Beograd

                          Evo citata iz prethodnog linka:

                          Kako nam je rečeno, suština je da u prošlosti nije bilo kontrole ugradnje TNG sistema i da tome mora da se stane na put, jer je to pitanje od velike važnosti sa aspekta bezbednosti.
                          Kako nije bilo kontrole? A sta je sa atestom koji smo vec platili? Da li je mene amss prevario i tada mi naplatio novac a nije izvrsio kontrolu ugradnje? Hoce li neko iz amss odgovarati za to? Ili se buniti makar javno jer ih neosnovano optuzuju? Imam li ja pravo da tuzim amss za prevaru? Ili neko iz amss da izadje u javnost, novine, televizijska emisija neka, pa nesto da kaze narodu u svoju odbranu?

                          I druga stvar, ja koliko sam shvatio ovo je samo kontrolni pregled, koga platim 6000 din, a necu dobiti novi atest, sto znaci da atest mi je iz 2006 god, ja cu sada da platim 6000 din za kontrolni pregled, a 2016 god, opet placam 6000 za atest?

                          Comment

                          • Plinadzija
                            CBC Senator XXL
                            • 29.07.2008
                            • 1514
                            • Paracin

                            1. Ako postoji kazna za ne nosenje uverenja to onda znaci da je uverenje validan dokument koji treba da znaci to sto pise na njemu. Ako na uverenju pise nesto sto ne vazi, za koji kruac da ga nosim sa sobom.

                            2. AMSS te nije zajbeo, i ne mozes da tuzis nikoga osim MUP-a jer su te oni zajeabli i uskratili ti nesto sto si platio pre 6 godina ili vec koliko.

                            3. Ako hoces da izgradis gas iz auta mozes da pises 74 izjave da si ga sam izgradio neces ga atestirati vec moras da odes u krsten servis za ugradnju gasa (automehanicarsku radnju) i od njih da dobijes izjavu da su izgradili uredjaj koju su overili pecatom.


                            RADNICI NISA NEMAJU PECAT!!!
                            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              Ništa bez pečata
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • legenda
                                CBC Senator XXL
                                • 28.03.2009
                                • 1345
                                • Beograd

                                Pitao bih Pantu,da li ce odgovorni za neprimenu obavezne kontrole tng uredjaja na svakih 5 godina snositi posledice?
                                Da li su oni trebali da pozovu ljude na kontrolu i da je izvrse u okviru teh.pregleda ili je pravno neuki gradjanin duzan da se sam informise...
                                Mozda pravno neuki,treba da prate i izmene i dopune zakona i podzakonskih akata...ok,nepoznavanje zakona nikog ne izvinjava
                                Kazete zakon je stupio na snagu 2009-te...opet pitanje zasto ga nadlezni nisu primenili,nakon njegove pravnosnaznosti...
                                Zasto je cena atesta i kontrole ista...
                                Kakva sad creva trazite,ova gumena nisu valjala tolike godine...
                                Kako su to sad domace firme koje su reatestirale boce,odjednom izgubile licencu...vise ne rade kako valja...
                                Sta ce covek koji recimo vozi automobil stariji od 15god sa budjavim monopoint sistemom da radi?
                                1.Prvo da plati tehnicki 2x godisnje(ko ga hebe kad vozi krsa)
                                2.Drugo,da plati zamenu creva,pretpostavljam termoplasticnih(EN67xyz)i da menja multiventil,koji je usput ispravan +6.000din za kontrolu
                                3.Za par godina,ili mozda odmah da ugradi novu bocu i lambda computer control sistem+6.000din za atest
                                Isplati li se uopste voziti auto na plin,i koji sloj ljudi ovo pogadja...bogatase,visokoobrazovane???

                                Comment

                                Working...
                                X