Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stevak
    CBC Senator XXL
    • 31.05.2009
    • 1215
    • Zemun
    • Saab 9000 cs 2.0T

    Originally posted by Dora View Post
    Drugi pozitivan način je da se svima vrate pare
    AHAHAHAHAHHHHH ... pa, pre će mrtvoj babi da se digne qrac (nepostojeći) nego da ONI VRATE nekom pare!
    ex SAABotražitelj

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      Zato sam se popravio u onom delu za Pemziju jer ne bih nikad dočekao da vrate pare pa ne bih mogao otići u penziju mada i ne znam da li je broj jedan ikad otišao u penziju
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • djolers4
        CBC Veteran
        • 05.11.2007
        • 124
        • Vrcin

        Razmisljam,da u ovoj glupoj Vladi ili ministarstvima ima i samo jedna pametna glava koja razmislja,ne bi dolazilo do ovakvih stvari.posto je ocigledno da je ovo bio pogodan trenutak da se uzmu neke parice,jer su,jelte,od ove godine ukinuli neke takse za registraciju pa su videli da su se zeznuli.A racunica je prostave godine 100000 vozila X 6000=600 milki dinara< 2000000vozila(svake godine) X 4000(otprilike ukinutih taksi)=8 MILIJARDI dinara(sto je 13.33 puta VISE para).Nije potrebno biti Arhimed,Euklid ili Erastoten da bi se shvatila poenta.Kao satro,reatest zbog brige o bezbednosti ucesnika u saobracaju.A mi se kopcamo na ledja
        Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

        Comment

        • zokce
          CBC Član
          • 06.05.2008
          • 26
          • Leskovac
          • Renault Laguna II 1,8 16V

          Originally posted by Dora View Post

          Ukratko, zjebite sve ove što njajuke po televizijama i novinama nego pravac na tehnički i taj čika je za sada vrhovni poglavica za vaš problem, ako on kaže možeš proć, lago tebi a ako ne, onda ideš kod čika majstora i bereš kožu na šiljak
          U petak sam zavrsio atest, naravno odmah je bilo `6000 dinara`, dobio fikalni racun. Obavio i tehnicki pregled, i sad cekam da stigne dopis, pa da platim i poslednje, novu saobracajnu dozvolu. Osecaj je kao kokoska kad je okace u klanici za noge u vis.
          Renault Laguna II 1,8 Privilege, juni 2004

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            Kako rekoh,oni na TV samo fekališu a ovi i dalje marišu...

            Učinili su narodu medvedju uslugu jer sad mnogi čekaju da se ukine jer samo što nije a onda će svi opet da naprave frku jer treba navrat nanos napraviti za registraciju...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • chobo13
              CBC Senator XXL
              • 01.05.2009
              • 1274
              • pozega,srbija
              • AUDI,VW

              u nas kraj 13.og u cetvrtak atest,tako da je vec frka pocela...vec imam trojicu na parkingu neregistrovanih,a jos dvojica sutra stizu...sta reci??

              Comment

              • supercow
                CBC Član
                • 14.08.2006
                • 98
                • Zarkovo - BG.

                Zabavno je to sto se u ovoj zemlji narod tretira kao trogodisnja deca , bezbednost hmmm da.. u koliko domacinstva u Srbiji se koriste plinske boce koje se kace kako god na sporete... isto tako prevoze u bocama starim po 25 godina sa el. ventilima ovaj sa nekim ventilima koji mozda rade .
                STOP !!! Akcizama na gorivo i RTS pretplati !!! Podrzite grupu na http://www.facebook.com/group.php?v=...d=238507471828

                Comment

                • Pantah
                  CBC Veteran
                  • 25.03.2007
                  • 159
                  • Beograd

                  Malorpre sam dobio ovu poruku, pa ko rekoh ajd da podelim s vama.

                  Поштовани,


                  У вези Вашег питања које сте доставили електронском поштом које се односи на возила са уграђеним уређајима и опремом за погон на гас, обавештавамо да су испитивање преправљеног возила у погледу уградње уређаја и опреме за погон возила на гас (из члана 249. Закона) и периодични прегледи уређаја и опреме за погон возила на гас (из члана 252. закона), две различите ствари.
                  У првом случају се врши испитивање преправљеног возила као целине, док се у другом случају врши, у одређеним роковима, преглед само уређаја и опреме за погон возила на гас.
                  Обавезе испитивања возила код којих је извршена преправка у погледу уградње уређаја и опреме за погон на гас су на истоветан начин прописана и према старим и према новим прописима.
                  Наведени периодични прегледи се обављају у прописаном року, који тече од стављања у промет, односно пуштања у саобраћај, возила са уграђеним уређајем и опремом за погон на гас. Датум почетка овог рока је дан извршеног испитивања преправљеног возила (без обзира да ли је испитивање извршено по старим или новим прописима) или од датума наведеног у потврди о саобразности, односно потврди да је возило произведено и хомологовано са уређајем на погон на гас, без накнадног преправљања.
                  Обавеза да се уређаји и опрема за погон возила на гас морају подвргавати периодичном прегледу је уведена новим Законом.
                  Одредбом члана 252. став 1. и 2. Закона је прописана обавеза да се уређаји и опрема за погон возила на гас морају подвргавати периодичном прегледу код правног лица кога овласти Агенција, у роковима који не могу бити дужи од пет година.
                  Такође вас обавештавамо да:
                  1. је потврда о периодичном прегледу уређаја и опреме за погон возила на гас неопходна у свим случајевима када је од уградње уређаја и опреме за погон возила на гас, односно испитивања тако преправљеног возила прошло више од 5 година. Рок важења уверења о испитивању преправљеног возила (5, односно 10 година), који је у тим уверењима одређен без правног основа у прописима, нема утицаја на обавезу поседовања Потврде о периодичном преглед уређаја и опреме за погон возила на гас.
                  2. је рок важења уверења о испитивању преправљеног возила одређен без правног основа у прописима, па истек тог рока не повлачи обавезу поновног испитивања преправљеног возила. С тога не постоји обавеза да власници тих возила приликом техничког прегледа, када истекне наведени рок, прилажу ново уверење о испитивању возила.


                  С поштовањем,
                  НАЧЕЛНИК УПРАВЕ

                  генерал полиције

                  Драгиша Симић
                  Money for nothin' and chicks for free

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    Рок важења уверења о испитивању преправљеног возила (5, односно 10 година), који је у тим уверењима одређен без правног основа у прописима, нема утицаја на обавезу поседовања Потврде о периодичном преглед уређаја и опреме за погон возила на гас.
                    Osvrnuo bih se samo na ovaj deo jer sam ostalo znao da nema nazad, pa nisu blesavi a sad treba olešiti one što us njalike na TV-u i radiju a o naštampanom vc papiru da ne pišem jer su zarad jeftinih poena ili ovi radi tiraža pobunili narod i naneli štetu ljudima i kompletnom poslu...

                    A sad na citat. Ja sam dobio uverenje da mi je auto ispravno preradjen na plin na deset godina po tadašnjem propisu, zakonu. čak i da nije bio eksplicitno jasan, neko je prećutno dozvolio da se tako radi da bi Prodekan Mašinskog fakulteta potvrdio reči Glavnog policajca i javno na televiziji izjavio da je krao pare, to jest uzimao ih je nezakonito do sada pošto zakona nije bilo...
                    Takodje sam uredno platio izdavanej nove dozvole (tom prilikom zbog upisivanja promene pogona vozila) ali niosu greškom upisali promenu težine vozila iako je atestirac jasno napisao da je vozilo teže 50 kilograma. To naravno SUP-u sad niej smetalo da mi opet uzme 1500 dinara za novu saobraćajnu jer nije upisana kilaža vozila.... Na stranu što su m idodali još75 kilograma tako da ako ću ići po propisu mogu vozizi tri slabačka čovka u autu sa novčanikom u zubima jer ako ponesu i rokovnik onda prelazimo 200 kila i kraj priče Smejurija bato...


                    SIC... Uglavnom od sad pa nadalje a i ubuduće će biti tako a mi može malo da talasamo i to je to...

                    Ja ću u medjuvremenu stalno kad mi se ukaže prilika ukazivati na to da je glavni atestirac Mašinskog fakulteta izjavi da nije imao zakonskog osnova da uzima pare ali mu to nije smetalo da ih uzima. Nije čovek gadljiv nimalo...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      Meni isto pre neki dan stigao odgovor,a nisam se nadao,jer su mi pitanja bila,krajnje pod******juca
                      evo izlaganja

                      Поштовани,

                      У вези вашег дописа обавештавамо вас да је периодичан преглед уређаја и опреме за погон возила на ТНГ прописан одредбом члана 252. Закона о безбедности саобраћаја („Службени гласник РС”, бр. 41/09, 53/10, 101/11 и 32/13-УС): „Уређаји за погон возила на гас који су уграђени у моторна возила морају се подвргавати периодичном прегледу код правног лица кога овласти Агенција. Прегледи се морају обављати у роковима који не могу бити дужи од пет година.“

                      У исто време вас обавештавамо да Агенција, и поред покренутих различитих иницијатива, нема сазнања да ће се укинути поменута законска обавеза периодичног прегледа. Тренутно се за техничку исправност возила са погоном на течни нафтни гас захтева уверење или потврда о периодичном прегледу не старија од пет година без обзира на дужи рок важења уверења односно потврде.

                      С поштовањем,

                      Д И Р Е К Т О Р

                      Стојадин Јовановић

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        Ja ga tupim, kako glavonje ovog foruma kažu, od prvog vagona!

                        Od pominjane tužbe i povrata novca nema ništa, jer nema pravnog osnova: niti se radi o retro dejstvu novog propisa, niti o novom atestu, što je objašnjeno i u gornjem dopisu.

                        E, sad (nije ono ES.A.De, niti bori se), ipak se radi o novom atestu, ali to se može promeniti samo predstavkom Ustavnom sudu i mišljenju tog suda. Ili, bombardovanjem nadležnog ministarstva - žalbama. Samo se bojim, da od zla - ne bude gore: pročitati o onih 1000 evrića, od čega je tema krenula.

                        Pravo rešenje bilo bi, da periodični pregled obavljaju u servisima ovlaštenim za obavljanje redovnog tehničkog pregleda za produženje registracije, jer se sve svodi na proveru curenja gasa. A, pominjane popravke nedostataka su gresi uzrokovane onih, koji su uverenje (certifikat) izdali i naplatili pregled, iako ugradnja nije izvršena po propisu.

                        Btw. u vezi onog od zla na gore, periodični pregled se obavlja maksimalno na pet godina, a može i kraće! Šta ćemo, ako odrede na godinu-dve!

                        Da ne govorim o cenovniku, koji mogu da menjaju svako malo!

                        Comment

                        • nesa
                          CBC Član
                          • 01.03.2013
                          • 15
                          • nis
                          • audi

                          Koje izivljavanje ,zasto te glavonje ne izadju u javnost i kazu UKIDA SE ILI NE UKIDA SE PERIODICNI PREGLED.Svi cekaju ....ali bice tek ludnica.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            Iživljavaju se Blic, Sat, obusdman ili kako se već piše koji fekališu zarad popularnosti ili prodaje emisije, novina. Država je rekla šta je imala novim zobsom gde je to regulisano.

                            Država ili ko već u njeno ime je kriv(a) što to nije promovisala bar deset posto kao zimske gume koje su uvedene u tom paketu ali i tu je bilo primetno "pametovanje" dotičnih medija ali je bila mala šteta je se reagovalo uredbom iili čim već na vreme. Nije pripremljen način kako će se sprovoditi zakon, ko, gde, kako, koliko i sl... zato je nastao haos.

                            Ukinuti preko noći sve atest kuće i dozvoliti da 14 dana niko ne može uraditi kontrolni pregled a bez toga nema tehničkog i registracije je ravno smešnom. Neko bi morao odgovarati za to. To je problem a ostalo je normalno samo nismo navikli.

                            Franjo,

                            Tih 1000 evrića još uvek lebdi, nisu se oni toga odrekli, samo si odložili do nove godine, doduše zadnja cifra na pogadjačkoj pijaci je bila oko 250 evrića ali videćemo. Takodje se nisu odrekli ni izdavanja licence za ovlašćene servise koja je početna cena bila 3000 evra a sad poslednje što sam čuo je 1000 evrića na godišnjem nivou.

                            Zanima me ako ja budem ovlašćeni servis (certifikovan od države) da znam da ugradim taj gas i da ga ugradjujem kako treba jer inače otkud mi certifikat a država je krajnji odobravač atesta (ABS) šta tu rade onda posrednici kao Mašinski, VInča i AMS?

                            Pitao bih šta tu radi i taj ABS kad ja sve papire pripremim a naučiću i da slikam sa tim sokoćalom a imam i štampač i čitač kartica i skener a i sondu za ispitivanje curenja gasa a ne ko ovi mašinci i dan danas sapunicu za brijanje koriste... ali ne smem da pitam za ABS možda pročitaju
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Franjo
                              Banovan
                              • 14.08.2009
                              • 2831
                              • Inđija - Beograd
                              • Renault megan II res

                              Originally posted by Dora View Post
                              Tih 1000 evrića još uvek lebdi, nisu se oni toga odrekli, samo su odložili do nove godine, doduše zadnja cifra na pogađačkoj pijaci je bila oko 250 evrića ali videćemo. Takodje se nisu odrekli ni izdavanja licence za ovlašćene servise koja je početna cena bila 3000 evra a sad poslednje što sam čuo je 1000 evrića na godišnjem nivou.
                              Pogađačka pijaca je pravi izraz za "nova kretanja" u našoj Državi! Tu si bolje upoznat od mene, jer ja pratim samo osnovne zakonske postulate, a pripreme i "radne verzije" nisu mi dostupne. Sigurno je, da će vas "pošteno" oguliti (odrapiti, ošišati, ili kako god). Toga se Država (Duo DD) neće odreći.


                              Zanima me ako ja budem ovlašćeni servis (certifikovan od države) da znam da ugradim taj gas i da ga ugradjujem kako treba jer inače otkud mi certifikat a država je krajnji odobravač atesta (ABS) šta tu rade onda posrednici kao Mašinski, VInča i AMS?
                              Da znaš, da ugradiš gas, već poseduješ certifikat! Ona diploma na zidu. Kao i diplome o školovanju i majstorskom ispitu. A, da ti je dozvoljeno da ugrađuješ, moraš biti registrovan za tu delatnost!

                              Ovde se radi o ovlašćenju za kontrolu izvršenih radova i izdavanje uverenja (atesta)! Isto ono, koje imaju Mašinac, AMSS i ostali. Pošto to ovlašćenje neće imati svi servisi, uglavnom zbog pomenutih evrića, moći ćeš, da vršiš proveru ugradnje drugih, neovlašćenih servisa i izdaješ to uverenje.

                              Koliki je haos u svemu, vidi se iz sledećeg primera: za produženje registracije i izdavanje registracione nalepnice, ovlašteni servis, mora da zaposli diplomiranog pravnika, da ima prostoriju i potrebnu opremu, te da je umrežen sa MUP registar vozila! Diplomirani pravnik (završen pravni fakultet), koji prenosi podatke iz registracionog lista i štampa na "ovlašćenom štampaču" registracione nalepnice!!! Prvu registraciju i dalje "odrađuje" Policija, kao i svako produženje, koje softver ne "prihvati" iz raznih razloga.

                              Comment

                              • sErGiO
                                Moderator
                                • 30.01.2007
                                • 2769
                                • Neko selo pored Beogr
                                • Alfa Romeo 156SW

                                Komitet za saobraćaj: Hitno zaustaviti reatestiranje vozila na plin

                                Comment

                                Working...
                                X