Sveža "kretanja" u vezi sa atestiranjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Integralac
    CBC Član
    • 07.03.2011
    • 41
    • Krusevac
    • Fiat Coupe 16VT

    ...

    danas mi isticu tablice, prijavio se za reatest jos krajem aprila, po poslednjem zvace me oko 20og
    doduse vozio sam ko da sam registrovan
    jel ima negde neka kolektivna tuzba da se organizuje mozda, da se prikljucim

    i pitanje, jel ce da mi kenjaju za tablice kad budem vracao sa zakasnjenjem
    (trebaju mi, ne mogu sada da vracam)
    sigpic

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      Opet samoventillirajući guzni otvori iz blica lupetaju zarad jeftinih poena.

      Ja da sam država opasno bi naderali zbog lupetanja, nanošenja materijalne štete, gubitka vremena i živaca. Njih treba tužiti.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Plinadzija
        CBC Senator XXL
        • 29.07.2008
        • 1514
        • Paracin

        Aj sad da se umesam, zakon o javnim glasilima kaze da ne smeju da iznose neistine. Prva vest koja je bila napisana u blicu, a napisao ju je jedan moj poznanik je zaista potekla od gdina Jovanovica iz ABS. Nemojte da mislite da vec ne bi snosili posledice da su lupili glupost. Drugo je pitanje ko u ovoj drzavi ima kahones da istupi i kaze jasno i glasno necemo da popustimo, svi cete da platite jos 6k dinara za nepotrebni reatest.

        Zakon je jedan, tumacenja 20tak, pola ovakih pola onakih...

        A internet sve guta i postao je nova televizija, ovaj majmun se siri kao virus po drustvenim mrezama:



        to bi trebalo da se sankcionise strogo a ne rekla kazala domacih politicara, to se resava na izborima...
        Last edited by Plinadzija; 12.06.2013, 17:37.
        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          Iz Komiteta za bezbednost saobraćaja posebno skreću pažnju da Zakon o bezbednosti saobraćaja ne predviđa obavezu periodičnog «ispitivanja» (atesta) vozila već periodičnu «proveru» te je nezakonito sprovoditi proceduru ispitivanja vozila na kojima je već izvršeno «ispitivanje» uređaja za pogon na TNG.
          Šta je ovo ako nije lupetanje, ti se baviš ovimn poslom, razlikuješ termine šta je šta a Franjo iako trči ko ždrebe pred rudu je opisao pravnu stranu. General Policije je rekao da nema nazad, Panta je poslao a i Speed je poslao odgovor njemu na slično pitanje.

          Primer od danas, dodje čovek sav srećan da me častoi jer me danima maltretira oko menjam ili ne menjam ventil pošto mu je mnogoštovani Radić uvalio sečen ventil od cilindrične na toro bocu pa sad ne odgovara pravilima igre ali je zato odgovarao kad je prvi put pravio atest, doduše naglasio sam već da je Mašinac izjavio da su radili protivzakonito pa me ne čudi da je prošao...

          Elem, pokažem čoveku forum i ovu temu, dam mu da čita a osmeh mu se skiseli, nazove brata koji radi na tehničkom a imaju informaciju da pismo stiže a samo što nije da se ukida svo zlo ovog sveta i odlaže se reatest. Dobija broj telefona od Odgovornog lica za tehnički pregled.. .zove i objasni koje šta je i zašto... Dobija telefon za glavnog za ateste (njegove reči nisam pitao ko je taj) opet zove i isto objašnjnje i pitanje. Kroz razgovor shvatam da su mu svi objasnili pa i ovaj zadnji da kad na stolu tehničkog pregleda bude befel ne treba reatest kao što stoj isada da treba onda neće trebati, dotle treba.

          Uglavnom poslednji poziv je bio upućen ocu da ne otkazuje termin za reatest jer sledeće nedelje ima zakazano a par dana kasnije i registracija.

          Sad one što će kasniti jer su čitali blic i ovaj komitet neka njima traže dnevnice i troškove za taksi dok ne registruju kola.

          Ko je uopšte taj komitet? Na ovom forumu ima podforum "KOMITEJA" a radni opis mu je "ako nešto ne želiš da se napravi onda osnuješ komitet da se to napravi i miran si" naravno samo ove crvene hulje imaju pristup tom podforumu
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            Ja sam samo napisao da oni ne smeju da pisu nista sto nije istina. Ono sto je rekao stojadin rekao je a i ovo sto je rekao komiteja. Ko je komiteja i sta koji moji krasni radi i cije vreme i novce gubi nije pitanje, kad bi se to pitali odavno bi neko bio biven...

            Sustina, ne lupa blic nego Stodza i komiteja i drugi.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • tomamega
              CBC Senator XXL
              • 19.03.2009
              • 715
              • Beograd / Crna burma, prim. prev.
              • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

              Naravno da su i javna glasila (Blic) odgovorni za ono sto se prenosi u njihovim tekstovima. Blic bi trebalo da proverava istinitost navoda, pa tek onda da ih objavljuje. Ali, ovaj, ovo je Srbija

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                *rkaju se pojmovi! Šta znači ispitivanje vs.provera? Ništa od toga. Kao što je Šekspir napisao: "Mnogo buke ni oko šta"

                Attest (eng.) znači: potvrditi, dokazati, svedočiti. Prema tome: potvrda, dokaz, uverenje.

                Proveren na engleskom = tested, verified i ono što nam je veoma blisko: checked up!
                Proveriti na engleskom = to check (engine, na primer), inspect, to confirm, verify - između ostalog i to test! A, svima je poznato, šta znači test i testiranje: provera, ili ispitivanje!

                Zašto neće odustati od tog parčeta hleba (ili kolača), već sam objasnio. Ako odustanu, čeka nas sigurno kazna već sledeće godine, a mogu i ove, u vidu povećanja cena za pregled i uverenje na novougrađene uređaje. Da ne govorim o vanrednim pregledima vozila i uređaja o kojima govorimo. Da plaćamo na drumu - ono što nismo na ćupriji!

                Sve u svemu, rekao bih: crno nam se piše!

                P.S. Pretekoše me Plinadžija i Cincilator! Ako ovo pisanije smeta - brisati!

                Btw. u vezi onog, trčanja pred rudu - uglavnom su se ostvarila moja predviđanja. Možda, što nisam ždrebe, već bedevija na izdisaju!

                Comment

                • kostaB
                  CBC Član
                  • 01.03.2008
                  • 44
                  • Aleksinac
                  • Opel Vectra 1.6i

                  Najavljen protest

                  Comment

                  • darknula
                    CBC Član
                    • 04.12.2011
                    • 22
                    • NS
                    • Korola

                    to..konacno neko da preduzme nesto....


                    potpisao!

                    Comment

                    • chobo13
                      CBC Senator XXL
                      • 01.05.2009
                      • 1274
                      • pozega,srbija
                      • AUDI,VW

                      i dok se nesto ne uradi po tom pitanju,mnogi ce vec atestirati i doci ce na red oni pravi petogodisnji atesti koji krecu za godinu i jace,a ovih desetofgodisnjaka ce biti sve manje...i opet ce biti tresla se gora,rodio se mis i bice kao i sa svim drugim aktivnostima po pitanju vozila poput uvoza i prepregistracije kao ranijih godina.samo su se ovog puta ispraksirali,pare ne idu u bosnu ili crnu goru vec ostaju ovde...

                      Comment

                      • slavko_bgd
                        CBC Senator XXL
                        • 24.03.2009
                        • 771
                        • Batajnica
                        • Stilo 1.6 16V MW

                        Mislim da se neće promeniti ništa dok se ne promeni ZOBS. Član 252 se primenjuje baš onako kako je napisano i baš onako kako je zakonodavac želeo, a to je da se vozila sa pogonom na TNG pregledaju najmanje jednom u pet godina bez obzira na rok važenja Uverenja. To što je neko smanjio broj preglednih mesta, što je neko grubo prevideo da u jednoj godini treba pregledati vozila prepravljena u periodu od 5 godina najintenzivnije ugradnje gasa je drugo pitanje.

                        Pravilnikom o podeli MPV(...) u prelaznim odredbama član 117 jasno kaže da "Vozila koja su prepravljena i poseduju uverenje o ispravnosti ugradnje uređaja za pogon na gasna goriva izdato pre stupanja na snagu ovog pravilnika moraju odgovarati uslovima koji su važili u trenutku izdavanja uverenja". S tim u vezi molio bih da mi neko objasni kako je moguće da vozilo atestirano i fotografisano u jednoj beogradskoj ustanovi u Januaru 2007 godine, na kome apsolutno ništa nije promenjeno u vezi gasnog uređaja, u Martu 2013 godine u istoj ustanovi na kontrolnom pregledu biva odbijeno po više osnova : nema nosače rezervoara(?!?!), multiventilska grupa R67-00 (tražena 67r01), i još par nekih da kažem trivijalnih stavki? Inače,vozilo je Lada Riva sa rezervoarom Novogrudok 50/300, MV Tomaseto 67R00, mešačem na dvogrlom karburatoru i homologovanim ostalim komponentama osim creva za gas (koja su na motoru od prvog dana, u dobrom su stanju i još stoje natpisi na njima). I nije jedini primer za koji znam...

                        Dakle, mislim da će obaveza periodičnog pregleda i dalje postojati iz 3 razloga: važeća zakonska regulativa, tendencija eliminacije starijih vozila sa ulica a finansijski priliv se podrazumeva, zar ne?
                        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          To je sve ok ali i mene najviše od svega zanima kako neko može da pljune sam sebi u usta i kaže e brate ovo ne može da prodje, to što smo ti mi izdali onda atest da može, nije vlidno, sad ti kažemo da ne može iako je propisano da može kako se nekad tražilo. Što bi reklo onda se nisu prdržavali propisa ali to nije bitno...

                          Kao Oliver Mlrakar svojevremeno ili Mića Orlović na kvizu sad se ne sećam koji od njih dva "da ali nije bitno"...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            Ma meni nije jasno samo,kako to da niko još nije skinuo stare predmete sa police,da ih prekontroliše, da vidi dali se i pre 5 godina radilo po tada važećem propisu.
                            Danas sam prepravljao Z101 koja ima "Fabrički gas" i kojoj su 2007 isterali cev i izduv, iz gepeka, direktno na lonac auspuha i sve to atestirali.Ti što su ugrađivali su takvi, kakvi su.Pitam se onda, kakvi su tek onda oni koji su to atestirali.Za takve propuste i u toj količini se u civilizovanim državama ide u bajbuk na duže vreme.Dok kod nas,ima pregledača sa gomilom krivičnih prijava za sobom,koji i dalje nesmetano rade.Čast izuzecima,koji su retki.

                            Comment

                            • slavko_bgd
                              CBC Senator XXL
                              • 24.03.2009
                              • 771
                              • Batajnica
                              • Stilo 1.6 16V MW

                              Pa nisu se ni tad ni sad pridržavali propisa, ako ćemo realno, jer su propisi (tada važeći pravilnik) bili neprimenljivi. Po tada važećem pravilniku, ta ista Lada Riva je bila neispravna minimum po 3 osnova, ako bi smo striktno tumačili tadašnji Pravilnik (npr član u kome se kaže,parafraziram, da natpritisni ventil treba da otvara na 25 bar ili da fleksibilni vodovi za gas niskog pritiska moraju biti armirani žičanom oplatom i slično ). Komisija je tada imala 2 opcije: da ga odbije kao neispravnog ili da ga pusti kao ispravnog, na sopstvenu odgovornost. Šta hoću da kažem? Ponovo se reatestiraju vozila koja su atestirana u totalno haotičnom i neregulisanom pravnom okviru (član 117) i opet iste komisije treba da daju potvrde za ista vozila po istim starim propisima koji ni tada nisu valjali i bili primenljivi. Ili pregledači treba da primene nove kriterijume na šta po članu 117 nemaju pravo?

                              Umesto da je država jednostavno pustila da postepeno isteknu uverenja i da se vozila ili kompletno preurede po novom pravilniku ili da se vlasnicima vozila omogući da se stari uređaji uz neke minimalne troškove demontiraju. Mislim da bi ogromna većina vozača nastavila da vozi na gas, da bi država i svi u tom nizu imali isti,možda za koju godinu i bolji finansijski priliv i da se ne bi stvorila ovolika mržnja prema jednom dobrom, dostupnom i jeftinom gorivu od čije upotrebe celo društvo ima koristi. Ovako, u očima naroda sve izgleda kao vešta otimačina novca i to baš od onih koji ga nemaju dovoljno i koji su se odrekli se ko zna čega da bi vozili na jeftinije gorivo.

                              @Dora> Oliver Mlakar, Kviskoteka, igra "Detekcije".
                              Last edited by slavko_bgd; 16.06.2013, 00:43.
                              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                To sa crevima pancir nepancir mi je razumljivo, lovato kit je ispočetka bio sa pancir crevima ali su ubrzo stavili gumena, neka koja sam stavio pre 9 godina i danas su jednaka po kvalitetu kao i pre 9 godina.

                                Terali su nas da skidamo gumena creva a da stavljamo pancir creva koja su bila tri puta lošija. Imao sam viška creva 19 toliko da sam delio prijateljma za svaki kjurac gde im je trebalo neko crevo, za produženi iberlauf na stojadinu ili jugu sam podelio na desetine komada od metra itd... Posle se ispostavilo da skidamo pancir creva a stavljamo gumena što je ostalo do danas.
                                Tražim od države da me obešteti jer sam "bacio" mnogo metara FI 19 creva a a sad mi ga Lucar uvaljuje trulog onog što en prolazi atest iz neki dan priče jer do slavine ima slova a posle slavine nema slova za 800 dinara metar.

                                Tupi atestitatarac na mašinskom fakultetu novi sad (opisao sam slučaj) ne veruje da an crevu ima 30 cm slova pa onda 30 cm nema.

                                Sad nas teraju da skinemo kvalitetna creva a stavljamo turska gofna koaj se vide da kao nova nisu nikakva ali imaju lepa žuta i lako uočljiva slova... Onda dobra creva nema ko da malo obriše i na njima pročita da piše LPG/CNG aline piše 67R kjurac palac...
                                Shvatio bih i to da je nova ugradnja ali neide u ovu tupu glavu da su prošla atest, da piše kako reatest podrazumeva da je ono što ej tada važilo a svi su vraćeni na "doradu" ..

                                Verujem da su u turskoj osnovane bar dve nove fabrike za proizvodnju creva.

                                Uglavnom ventila na veznom limu koliko hoćeš, prekraćenh ventila sa cilindra na toro koliko hoćeš, bakarnih cevi pričvršćenih vezicama (ili lepljivom trakom) koliko hoćeš, i sve to iam redovan atest a sad taj isti kaže a pa ne može to tako...


                                Šta je razlog, pa slike bato, sad se sliak i ide u BG, gledao to ne gledao niko ali to negde sad stoji slikano.

                                Ne želim da ulazim u tumačenje šta je 5 cm od auspuha, da li dizne vise na motoru ili su učvršćene itd...

                                Uglavnom na jadan način su otete ljudima pare i u kratkom roku opet upropašten posao gde će trebati sad već dosta vremena da se to sve oporavi.

                                A zašto, zato da ovi što su pre turali te skraćene ventile sad turaju prave i opet majmunima uzimaju pare po istom osnovu.
                                Kako je navedeno, ne odgovoarju ni oni a ni atestirci koji su puštali sve i svašta a neki davali blanko potpisane papire, zato ima tih smešnih atesta koje je uradio mašinski fakultet kragujevac a ustvari su za neku sića lovu prodavali blanko papire pa je drugarica Mira, Veličković i onaj južno voće a bogami i Radić radili ateste na svojoj ugradnji iz produkcije 10 auta na dan...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X