Kolika vam je potrošnja plina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    Originally posted by Dora
    Auto najmanje troši kod najvećeg obrtnog momenta..
    Nije nuzno tacno, auto najmanje trosi pri maksimalnom obrtnom momentu samo u odnosu na ono sto daje pri voznji
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • Don063
      CBC Član
      • 23.09.2006
      • 41
      • NS

      Originally posted by Hermes
      Originally posted by Dora
      Auto najmanje troši kod najvećeg obrtnog momenta..
      Nije nuzno tacno, auto najmanje trosi pri maksimalnom obrtnom momentu samo u odnosu na ono sto daje pri voznji
      Paz' 'vako, mene zanima prevashodno potrošnja mog novčanika, a sad 'oću li ja postizati neznamkakve obrtne momente uopšte me ne zanima

      Comment

      • Ji 4Tze
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 806
        • bg
        • Honda CR-V 4WD

        pa onda sta se bunish na visoku potrosnju
        recimo probas tako u nizem prenosu stisni kvacilo i obrati paznju na obrtaje koliko se popnu u odnosu na visi prenos i istu akciju. Ako obrtaji odu vise nego pri nizem prenosu, znachi da vise gasa ide u motor
        otud i visa potrosnja

        recimo

        Comment

        • ĆOMI
          CBC Senator XXL
          • 31.08.2006
          • 1705
          • Braće Jerković,Vozd
          • Stilo JTD 16V

          Ne secam se da sam ranije pisao u ovoj temi,a ako jesam,evo opet cu.

          Kadet 1.3 sa karburatorom mi trosi negde oko 11L u gradu,mozda i malo vise.Sada od kad je zahladilo potrosnja je skocila sigurno preko 12-13L..Ne znam dali je to mnogo,ali je opet jeftinije od benzina
          OPEL CLUB SERBIA

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            onda 80 vozi u trecoj, Jugo nema motor i prenos pogodan za male obrtaje motora, dakle kako je Dora napisao potpisujem od reci do reci.

            u okolini najveceg momenta najmanja je specificna potrosnja po kWh proizvedene (naravno i potrosene) energije.

            moze i u petoj 80 ali da se jako pazljivo vozi na nacin da se ne pritiska pedala gasa sto znaci samo idealno ravno i potpuno prazan auto.
            obilazenje naravno otpada...

            posto motor nece raditi uoptimalnom rezimu i potrosnja se povecava (specificna) na tako malim obrtajima (za Juga konkretno) a motor se vise muci jer nema momenta (onoga sto pokrece tockove zapravo).

            za Jugo, treca za tih 80 a peta tek pri 120+ i to po ravnom.
            ako ima 2 ili vise osoba i po ravnom 4ta, tipicno po autoputu.

            potrosnju ne odredjuju obrtaji motora (samo obrtaji).
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              Originally posted by Don063
              Originally posted by Hermes
              Originally posted by Dora
              Auto najmanje troši kod najvećeg obrtnog momenta..
              Nije nuzno tacno, auto najmanje trosi pri maksimalnom obrtnom momentu samo u odnosu na ono sto daje pri voznji
              Paz' 'vako, mene zanima prevashodno potrošnja mog novčanika, a sad 'oću li ja postizati neznamkakve obrtne momente uopšte me ne zanima
              U tom slučaju postupi po naredjenju pa će i tvoj novčanik biti srećniji

              To što ne razumeš o čemu pričamo nije bitno ali tako kako voziš samo više troši, to jest baca kroz auspuh....
              Motor i menajč su kompleksna sprave i teško jeza objasniti medjusobnu zavisnost nekom ko ne razume o čemu se radi. Dobar motor lako se upropasti sa lošim menjačkim prenosom i obrnuto.
              Dobar motor i dobar menjač se lako upropaste lošom vožnjom. Mislim na potrošnju.... Jugo ne spada u tu kategoriju pa se mora paziti još više.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                e nije tako!
                neslazem se
                ako mu je najveci obrtni moment na jugu,naprimer pri 3000 obrtaja.
                u cetvrtoj brzini ce pri 3000rpm ici 80 kmh,a u petoj ce pri 2500rpm ici isto 80kmh .. .ako treba da predje put od 80 kilometara u petoj ce manje potrositi.
                poenta je ne ici u extreme ( voziti u 1300rpm u petoj i tako to),a inace uvek treba voziti u sto vecem stepenu prenosa pri sto nizem broju obrtaja.
                ako je POTROSNJA prioritet,inace u normalnoj voznji da bi se imala rezerva snage ispod pedale gasa uvek je najbolje voziti u obrtajima bliskim mestu najveceg obrtnog momenta,a i bolje je za trajnost motora
                ja mislim da je kod yuga to negde oko 3300rpm
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  Pa što onda ne bi stavili i sedmu brzinu pa na 800 obrtaja lagacko
                  Ako bi stavil i šesnaestu recimo, išao bi za džabe, to jest doplaćivali bi mu

                  Karikiram ali istina je negde izmedju, specifična za svako vozilo i vozača. Za objašnjenje bi trebalo dva toma napisati a nije toliko bitno...
                  Ja ebem 5 minuta pa ko se snašo, snašo
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    pa to i ja kazem... da nebi pisali enciklopediju ovdi...
                    kad izadje na auto put,cim pre u petu brzinu,pa isao 90 , 100 ili 110 nebitno .
                    pa nece valjda da vozi naprimer 100kmh... pola sata u cetvrtoj?
                    vozio sam gomilu "kilavih" automobila ..ides u petoj ako treba neko preticanje,uspon ovo-ono vratis ga u cetvrtu..
                    ja i na magistralnim putevima ,ako nema cestih krivina vozim peta- cetvrta .. na ravnom..sve preko 60-70kmh je kod mene 5 brzina.
                    i da ne bude totalni OFF : sa takvim nacinom voznje imam potrosnju od 8 litara po gradu i oko 6 litara gasa na otvorenom.
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      A ja kao znam i teoretski i prakticno dobro da vozim....kad ono....trosi mi oko 16l u gradu
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • chips
                        CBC Član
                        • 11.09.2006
                        • 24
                        • Novi Becej

                        Alfa Romeo 33 1.7 16v 136KS ili 95KW rezim voznje kombinovan 13-15L na 100km.

                        Comment

                        • Duke
                          CBC Senator XXL
                          • 16.01.2006
                          • 753
                          • Urbs Naissus

                          Ne mogu da odolim...
                          Svi ispustate veliki faktor potrosnje, a to je - otpor vazduha.
                          Znaci, gledaj da si iza nekog slepera, i eto tebi srece i radosti... To ce ti u isto vreme, pored prosecanja vazduha, garantovati da ne prebacujes 90 km/h, tako da ces stalno da budes u "zelenoj zoni" sto se tice potrosnje... Mozes to i empirijski da potvrdis, gledajuci u trenutnu potrosnju na tvom bord kompjuteru. Mislim, neko ti je vec preporucio da pratis obrtaje (na nepostojecem obrtomeru), pa sto ne bi u isti mah gled'o i bord kompjuter...
                          NHF, malo se zezam.
                          To jest za otpor vazduha se ne zezam, tu sam ozbiljan.
                          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                          Comment

                          • Don063
                            CBC Član
                            • 23.09.2006
                            • 41
                            • NS

                            Re: potrošnja YUGO 65

                            Originally posted by Don063
                            Znači 1298 ccm, 48 kW (65 KS), dvogrli Weber karburator, LOVATO ugrađeno pre cca mesec dana, by DORA, a potrošnja evo ovde: http://www.spritmonitor.de/en/detail/156929.html

                            Da napomenem da je za ovih 800-900 km vožnje po otvorenom bilo 90% a ostalo grad. Iskreno očekivao sam da će potrošnja biti niža za 1-1,5l s obzirom da vodim računa o režimu vožnje (80 km/h u petoj )
                            Ako ima neko nešto da prokomentariše samo napred...
                            Evo malo samog sebe citiram =] , ali zaboravih da napomenem jako važnu stvar a to je da ne osećam gotovo nikakvu razliku u vožnji benzin/gas, zapravo osećam da je rad motora na plinu mnogo mirniji i tiši! E asad krucijalno pitanje: može li se to malo zavrnuti pa neka se i oseća razlika u vožnji na plin ali će se valjda osećati i razlika u novčaniku?

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              @ Duke:

                              Koliko brzo mozhe taj shleper da ide? Najcheshce se jedva "vuku" sa 60-70 km/h, na autoputu mozhda "dohvate" 80 km/h. Svako zdrav nece da vozi duzhe vremena "u repu" neke kamionchine pre svega zbog bezbednosti a isto tako i zbog "smrtonosnih" izduvnih gasova koji ostavljaju za sobom. Kako reche Dora: "na 50 metara ubijaju, na 200 ranjavaju"

                              Sa tolikom brzinom kretanja i distancom od 10, 15 ili 20 metara iza shlepera ne postoji efekat "zavetrine", ili su njegovi efekti na toj brzini zanemarljivo mali da bi moglo da se uzme kao ozbiljan faktor smanjenja otpora vazduha odnosno ushtede energije (goriva). Vrtlozhenje vazdushnih struja iza kamiona chak mozhe da bude i faktor nestabilnosti zbog turbulencija, i to upravo na deonici na kojoj se uglavnom drzhi odstojanje (pomenutih 15 ili 20 metara) iza kamiona.

                              To ochemu prichash postoji u F1 i auto-moto sportu, kad su brzine kretanja daleko iznad mogucnosti shlepera, a svaka milisekunda, pa makar i ona koja se mozhe "ushtedeti" vozhnjom u zavetrini vozila ispred tebe, mozhe odluchiti o pobedniku.

                              U realnom svetu i svakodnevnim uslovima saobracaja kao u ovde navedenom primeru pozitivan efekat takve vozhnje u smislu ushtede goriva je praktichno zanemarljiv, ako uopshte postoji.
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • Don063
                                CBC Član
                                • 23.09.2006
                                • 41
                                • NS

                                Ma Duka se sigurno šalio...

                                Comment

                                Working...
                                X