Ovde u NS ako zamenis bocu moras da odradis atest ponovo (isto i ako zamenis isparivac). Ovde se dobije papir A4 koji je predaju u Supu da ti na osnovu njega izmene kilazu i upisu da je auto na gas u saobracajnoj. Takodje, dobije se i mali papir velicne saobracajne koji ima iste podatke kao i onaj veliki samo sluzi da ga non-stop nosis sa sobom.
ATEST
Collapse
X
-
I ja uradio atest danas. Prvo na tehnicki da bi utvrdili da auto ima ugradjen plin 1200 din pa to predam u supu na registraciju, pa oni izdali zahtev za atest, pa kod lika koji ugradjuje plin i kod koga inace dolaze neki koji rade atest, cekao jedno 7 dana, pogledali danas auto, tj slikali isparivac i bocu i to je to. Kosta 3600 din.
Idiots authority, promising equality, so where is the land of the free... STOP IT YOU'RE KILLING ME
Comment
-
-
Sve je to meni jasno ali ta promena težine vozila...Pa zar vozilo nema dozvoljenu nosivost?
Da li i oni koji ugradjuju kuku na auto menjaju težinu vozila?
Pa ja u gepeku non stop imam alata te težine treba li atest i za alat?
Niko se još nije javio godinu dana posle kako ste prošli registraciju?
Da li je skuplja sada?
Moga kolegu su vratili sa atesta da doda neki lim izmedju izduvne grane (zadnji lonac) i voda za plin ka boci,cekamo šta ce dalje izmišljati.Niko nije savrsen
Comment
-
-
sesdesetdevetka,radi se o promeni tehničkog stanja vozila,i ugrađena kuka i ugrađen gas,promenjen motor,itd spadaju u promenu tehničkog stanja vozila i obavezan je pregled atestne komisije.vod gasa ne sme biti bliži od 30 cm izvoru toplote ili mora biti između fizička prepreka,dakle ne izmišlja atestna komisija nego tako stoji u zakonu,mada ima kad i izmišljaju ali za navedeni slučaj ne,zato nemojmo da plujemo nekoga kad je u pravu
Comment
-
-
Ovo opet zavisi od mesečevih mena. U zakonu piše 20 cm a ne piše u kom pravcu
Na mašincu kažu da mora biti u horizontalnom pravcu. U nekim uputstviam od ranije piše da je ak oej bliže obaveza da se stavi zaštitmi lim izmedju auspuha i cevi. Opet na mašincu to ne priznaju nego se sad prepravlaj sila božija jugića i stojadina uradjena ko zna kad u kojem dobu pravial atesta.
Tako da i dalje je sve trulo u državi Danskoj po pitanju atesta
Comment
-
-
Danas bio čovek sa papirom od atesta tojest zamerki. Pored opravdanih kao što je montaža isparivača na menjač (golf 2) benzinskog ventila na bravu od haube (ne znam kako se uspe zatvoriti hauba) i sl. stvari ima primedbu na stege od boce.
Stege s uod pravog čeličnog lima debljine 1.5mm širine 30mm a boca je postavljena u nosaču koji je ućvršćen u bokove i i patos, prava kadica od više nego solidnih čeličnih cevi.
Nema gume ispod stega (go lim) i to su tražili jer to i treba ali...
Traže i treću stegu koja će biti po sredini boce preko pločice.
Boca je tako učvršćena da sigurno može auto da se digne ako se zakači sajla za bocu i da se ne pomeri ni malo.
Gospodo atestitatirci imate li vi malo srca da ne kažem nešto drugo.
AMS u NS. Sem metanskih instalacija gde su boce višestruko teže ja nikad nisam video vozilo sa zapada da ima tri stege. Dokle ćete cepati dlaku.
Ne očekujem odgovor, samo pišem bezbveze...
Comment
-
-
Pa valjda znate i sami da u ovoj drzavi ima previse onih koji se prave pametni!EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
ma ima svakavih likova,sta sam vidao po masinskom fakultetu,izlazi covek sa frizurom kao da je je pre minut ustao iz kreveta,zagledao sa svih strana i terao me da skidam sediste da vidi kako je ucvrsena boca,i morao da vadim zvucnik da bi boca dosla na tacno 30* a bila je na 40*,sto po meni nije strasno,ugao je bitan da bi plovak pokazivao relativno tacno ako se ne zaglavi i mogo da potrosi i onu zadnju kap sa dna boce,sipanje ne zavisi od ugla nego od pritiska u boci,jer ventil zatvori pa dal bila na 30* ili na 90*,i lepo dosao drugi lik na konsultaciju ajde resi to zbog kolege i dodji,papiri te cekajuko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
sipanje ne zavisi od ugla nego od pritiska u boci,jer ventil zatvori pa dal bila na 30* ili na 90*
"... i ovo što se dešava, nije istina..."
Comment
-
-
tako kako kazez bi trebalo biti ali se desavaju neke cudne stvari,kako u bocu od 55L naspu 54L,u bocu od 80L naspu 82L,u bocu od 35L naspe 32L,sve boce su pod uglom,od 30° kako je i naznaceno,i to su sve namestene kada sam zavrsio atest gde sam vracen zbog ugla,i kad sam dosao ponovo stavio je neki uglomer i rekao to je to,sa stolarskim stelujucim ugaonikom i vaservagom prenesem mere na ostale boce i ugao je odgovarajuci,miris plina sam osetio jos od malih nogu tako da poznajem i ja nesto,secam se dok je moj cale pretakao iz kuhinjskih boca u tu od 80L,cetvrta kuhinjska je boca nije mogla da stane cela,ostajalo je u njoj malo,na multiventilu je bila slavinica za ispustanje vazduha da bi se lakse drukao plin,i kad cakne ventil to je to,dalje nece,a ovo sto oni sipaju i ko zna odakle stizu svi ti uredjaji i ko ih pravi,nekako sam sigurniji u neke stare uredjaje nego u ove danasnje ali zbog godine proizvodnje je problem atestirati,plovak se prvi put zaglavio posle 20godina rada,a meni se brc-ov zaglavio posle tri meseca,pa je posle nekih godinu dana blokirao punjenje,nije moglo da se naspe vise od 5L,dal boca bila prazna ili puna,kupim neki bugarski i tri godine radi savrseno,ne verujem vise ni sebi i sebe nekad proveravam dva putako na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
I, šta?
Napisao sam ti da punjenje ne prekida pritisak, već multiventil, ukoliko na sebi ima plovak. Dakle bitan je ugao od 30°, kada je MV predviđen za taj ugao. End
Comment
-
Comment