Originally posted by nole
Ugradnja plina u hondu
Collapse
X
-
Lepio sam gumu a malo i godine
-
-
Evo malo informacija o dosadasnjem iskustvu sa plinom:
Potrosnja mi je 8 litara na otvorenom putu.
U gradu sa normalnom voznjom 10l, a sa ostrijom 12l.
Nisam imao nikakvih problema do sadasa uredjajem,znaci zadovoljan sam.
E sad imam jedan problem...mozda i nije problem,pa zato hocu da mi pomognete.
Kada mi u boci ostane malo plina...npr 10l plina i ja kad dignem npr na 5000 rpm on pocne da se gushi-kao da nema dotok plina...kao da je mali pritisak u boci i da ne moze da povuce plin.I sto manje plina imam to se dogadja na manjim obrtajima.
Pre neki dan sam se jedva dovukao do pumpe...na 2000 rpm mi se to pocelo dogadjati.
To se sve dogadja proporcionalno...gushi se na manjim obrtajima.
Ovo je bilo pitanje za sve a posebno za majstora Doru
Power of dreams !!!
Comment
-
-
Ja sam primetio samo da teže pali ujutro kada mi ostane 5-6l plina u boci.Originally posted by HondaKada mi u boci ostane malo plina...npr 10l plina i ja kad dignem npr na 5000 rpm on pocne da se gushi-kao da nema dotok plina...kao da je mali pritisak u boci i da ne moze da povuce plin.I sto manje plina imam to se dogadja na manjim obrtajima.Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Postoji više mogućnosti. Zaprljan filter za gas (otpada ako se od prvog dana tako ponašao), cev za gas je negde preblizu auspuha i najverovatnije neispravan ili neodogovarajući multiventil za tu bocu. Na ventilu piše za koji je prečnik boce. Ovo mi miriše da imaš ventil od 315 na boci od 360 ili se odvrnuo iznutra pa vuče gasni deo umesto tečnog. Kad ti se to dogodi, stani na brzinu i pogledaj cev za dovod gasa, treba da bude orošena (mokra) ili čak smrznuta sa injem.Originally posted by HondaEvo malo informacija o dosadasnjem iskustvu sa plinom:
Kada mi u boci ostane malo plina...npr 10l plina i ja kad dignem npr na 5000 rpm on pocne da se gushi-kao da nema dotok plina...kao da je mali pritisak u boci i da ne moze da povuce plin.I sto manje plina imam to se dogadja na manjim obrtajima.
Pre neki dan sam se jedva dovukao do pumpe...na 2000 rpm mi se to pocelo dogadjati.
To se sve dogadja proporcionalno...gushi se na manjim obrtajima.
Ovo je bilo pitanje za sve a posebno za majstora Doru
Comment
-
-
Pazi Doro...sve savrseno fuhkcionishe dok ne ostane malo plina...sto manje plina-granica gusenja na obrtomeru se smanjuje...pokusacu da proverim to sto si mi napisao...ali imam ja bolju ideju
Dolazicu u NS 11.12 pa jel bi mogao ja da svratim do tebe da mi malo pregledas uredjaj...ako treba nesto da se podesi i tako to?
Hvala
Power of dreams !!!
Comment
-
-
A što ne bi moglo?Originally posted by HondaDolazicu u NS 11.12 pa jel bi mogao ja da svratim do tebe da mi malo pregledas uredjaj...ako treba nesto da se podesi i tako to?
Hvala
Comment
-
-
Juce je honda bila kod cika doce inace poznatijeg kao Dora!
Nemam sta da kazem sem da opet imam utisak da vozim brz auto koji sam vozio pre ugradnje autogasa...
Da ja ne pametujem sta je Dora juce sve radio najbolje da on napise...ja samo znam da sam dobio novi mixer i da auto ide kao na benzin!
Power of dreams !!!
Comment
-
-
Ja znam sta je Dora uradio......ubacio je drugi motor(od onog auta iz garaze)Originally posted by HondaJuce je honda bila kod cika doce inace poznatijeg kao Dora!
Nemam sta da kazem sem da opet imam utisak da vozim brz auto koji sam vozio pre ugradnje autogasa...
Da ja ne pametujem sta je Dora juce sve radio najbolje da on napise...ja samo znam da sam dobio novi mixer i da auto ide kao na benzin!

Comment
-
-
Moram da pohvalim Doru.
Jedan moj poznanik je pre par dana ugradio plin u Alfu 164 2.0 TS, i imao sam priliku da provozam auto.
Razlika izedju voznje na benzin i voznje na plin u ovom slucaju ne postoji!
Sistem savrseno funkcionise, i sve sto je ugradjeno izgleda bezprekorno.
Potrosnju jos nije merio, ali predpostavljam da ce biti u okviru predvidjenih 110%.:Cuore Sportivo:.
Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`
Comment
-
-
Da, dok si ga ti zamajavao, ubacio sam mu Alafu od 1200 kubikaOriginally posted by SashaJa znam sta je Dora uradio......ubacio je drugi motor(od onog auta iz garaze)

)
Sad ozbiljno, žao mo je što se nisam setio da pogledam zadnju stranu sa bocom ali ono napred je katastrofa blago rečeno. Oprema je kao što sam i mislio samo je isparivač Lovato ostalo je mešavina Kargasa i Bugara. Pretpostavljam da je i nazad nešto slično.
Isparivač landara a mikser je bio bugarski ili turski sa klapnom. Slavina od onih jeftinih što nema šanse da je rukom pokreneš a magarac je stavio tako da ne možeš ni da joj pridješ. kako će se menjati filter na elektroventilu a da se ne vadi motor ostaje da se vidi.
Uglavnom posle sitne prepravke u probnoj vožnji, vlasnik je stegao zube kad sam dao gas i malo kočio iako su pedale bile na mojoj strani. Posle jednog slaloma izmedju automobila u drugoj, morao sam uvidom u svetlo na prekidaču da dokažem da se vozimo na gas
Ima ozbiljnih nedostataka po pitanju opreme ali ovako sitna intervencija dokazuje koliko ti ljudi nemaju pojma ili ne vode računa o ugradnji. Bitno je uzeti pare.
Comment
-
-
Pa šta misliš, zašto je meni bio bliži NS od komšija?Originally posted by DoraIma ozbiljnih nedostataka po pitanju opreme ali ovako sitna intervencija dokazuje koliko ti ljudi nemaju pojma ili ne vode računa o ugradnji. Bitno je uzeti pare.
I to sve još >>>>> Posted: Sat Oct 16, 2004 8:59 pmOriginally posted by HeinzVidi ovako, meni je taj servis gde si bio bukvalno na 50m pa nisam išao kod njih. Ugradnju rade Bugari, koji štede na svemu gde se može uštedeti. Zato sam lepo otišao kod Dore i dao 50e više nego što su mi komšije tražile. Dora radi jednu ugradnju dnevno, a ovi rade bar 3 Inače, štedi se na crevima, cevima, šelnama, mixerima, bocama, tj. gde god može.Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
Comment