Ugradnja plina u hondu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #61
    znaci svako malo menjati isparivac. pa to gore od zupcastog ispade, na papiru
    a kako se i sta oseca da je potreban taj servis.
    meni su rekli i da filter goriva gas ne izdrzi vise od 5k medjutim i posle 15k je bio unutra cist, gotovo kao novi. mozda i isparivac zavisi od kvaliteta gasa?
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #62
      Po logici da u isparivac dodje cist gas i da je rashladni medij vec topao u njemu ne vidim nista drugo nego kvalitet materijala od kojeg je napravljena folija membrane.To mozda jos vise dolazi do uticaja ako se startuje na gas a hladno je.Plastike, gume i polimeri uopste ne vole hladnocu pa bi se eventualno vise zamarali u tom slucaju.Opet, taj period je kratak mada je i zima na pojedinim mestima jaka.Rusi cak koriste elektricno cebe koje radi na 12V da bi u njega zavili tank i tako donekle obezbedili "sobnu" temperaturu. Hteo sam samo da kazem koliko neko ima problema i da mora ponekad da se koriste sva moguca i nemoguca sredstva da bi se ublazio problem. Gotovo sam siguran da sav periodicni servis vezan za gas proizilazi od rigoroznih normi koje nemaju uvek tehnicko pokrice vec nesto sasvim drugo. Po "Loyds standards of shiping" sto je neprikosnoveno pravilo i referenca za bilo koje osiguranje na svetu jedno crevo od boce do sistema za gas na jednoj obicnoj jahti ima "rok trajanja" samo 6 meseci. To je uslov da bi osiguranje prihvatilo klijenta. Da ne nabrajam kakve sve tu jos stvari postoje koje su tehnicki smesne.Kod auta za ISTO to crevo (crevo od prikljucka za punjenje do boce) traje 2 godine a meni se nalazi i boca i crevo U KABINI jer to kod nas nije zabranjeno i uobicajeno je. Poenta je sto posto u necem drugom po meni. Neka bude da postoji izvesni overkill za svaki slucaj ali i taj je preterano veliki. Nego na taj nacin su korisnici PRIMORANI da idu u servis na zamenu pojedinih stvari pri kojoj majstori pregledaju sve jer niko ne sme da da garanciju posto mora da napise crno na belo (bar kod nas). To prosto recno znaci da se ne dozvoljava da se tehnika ZAPUSTI jer navodno moze da traje sto godina. Mozda i moze, ko zna. U principu ista pravila vaze i za motor i ostale delove auta ali ih ne prati OBAVEZNA dokumentacija koja uvek ima i juridisticki karakter. Zasto je tehnicki pregleda obavezan za autobuse na tri meseca? Na svu srecu tehnika je cesto mnogo bolja nego sto smo mi TERORISTI to zasluzili. Poznato je koliko su ljudi savrseni pa ne bi da dalje polemisem. Ne znam samo ko je izmislio motku. Uostalom, zivim za to da saznam neke stvari, al' nikako. Pozdrav svima

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #63
        ok, pokusacu tako da shvatam stvari
        pozdrav
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • TETAK
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3034
          • Čačak, Srbija

          #64
          Moj drug kaže da Italijani čak na tih 50000 jednostavno zamene ceo isparivač da se ne bi zezali sa zamenom membrana (čija zamena tamo košta samo nešto manje od novog isparivača).Inače ja znam tipa koji je bez problema vozio(ladu 1200)bez ikakvog servisa i svih 150000 km sa sistemom(domaći uredjaj Konjic) koji je već u startu bio polovan i sve je bilo u redu.Verovali ili ne! Kad bi čoveka pozanavali, verovali bi!
          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #65
            Tetak, ja bi ti poverovao i da si rekao pola miliona kilometara.Ko zna koliko to moze da radi. Sto da ne. Usteda na gorivu je toliko velika da Italijani nisu sasavi kad uopste ne pitaju za servis koliko kosta.Inace je zamena membrana lak poslic za one sto se ne boje da isprljaju ruke pa ni to nije neki problem ko hoce da stedi a moze da nabavi membrane. Nego kad smo kod toga.Video sam na jednom site-u iz Bugarske da neko proizvodi mnogo vrsta setova za servis svih mogucih isparivaca. Znate li za to? Na jednom poljskom site-u ima ceo foto-strip kako se menjaju membrane na Lovato i kako izgleda Lovato set sa uputstvom... Pozdrav svima

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #66
              Veoma je bitno da se nabavi orginalni set za reparaturu isparivača.Kod nas su uglavnom to neke membrane ko zna kakvog porekla sa kojima dobijamo ko zna kakve rezultate.Naši vozači uglavnom izbegavaju kupovinu ovih orginalnih setova zbog razlike u nekoliko evrića.To nikako ne mogu da shvatim....
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • -Vedran-
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 3255
                • Beograd

                #67
                Isao sam sinoc za Mladenovac.Mogu vam reci na autoputu skoro da i ne osetim razliku izmedju benzina i plina.Terao sam do 180 km/h i mogla je jos do mile volje,nego bila strasna magla pa nisam mogao.

                Potrosnja mi ispada po prvoj boci 12 litara,ali bice manja sigurno zato sto je sa prvom bocom auto isprobavan,urnisan,stelovan,radio u leru 1-2h itd.Ocekujem max potrosnju 11 litara pa cak i manje...
                Power of dreams !!!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #68
                  i onda neki kazu plin ne valja
                  kao gubi se mnogo snage
                  a praksa, ma culi smo od Pere taksiste i Mike postara putem radio Mileve
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #69
                    dranix pa sto cutis daj neki link o tome sto pominjes. ako moze. TIA
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #70
                      Tetak, i ja sam za nabavku originala ali sam spomenuo Bugarina zato sto se lepo vidi ceo dijapazon isparivaca, proizvodjaca itd. To samo niko u SCG nije pametan da napravi alate i da shtancuje.Kao i obicno "ne isplati se". Brick, ja obicno skinem sta me zanima i zaboravim site ali cu se potruditi da pronadjem nesto od toga i da "zapisem".Pa ja mislim vi znate za to.Ne pada mi napamet da ima nesto sto vam nije poznato. Dobro je sto si rekao inace vidis kako lako dolazi do zabluda.Drugim recima ako nista drugo imam ja sve podatke vec na mom HD-u pa cu videti dalje sta cu i kako da to okacim. Pozdrav svima

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #71

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #72

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #73
                            Obratite paznju na ovaj poljski site na kome mozete naci NACIN na koji se ugradjuje gas u pojedine modele auta.Meni to skoro nista ne vredi jer kod nas je samogradnja zabranjena jedino za eventualnu "kontrolu" majstora.

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #74
                              Gospodo draga, ako ovo ne mozete da kupite dajte da vam neko napravi adapter za vas auto, za kuglicni ventil. Mala privredo, sta cekas?


                              www.fumotovalve.com/

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #75
                                Uh, jedva ga nadjoh.Skinite tamo taj .pdf file katalog i to je sve.

                                www.memtextom.dir.bg

                                Comment

                                Working...
                                X