Ugradnja plina u hondu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    kablovi original-veoma vazno.
    proveri negde u servisnom uputstvu ili pogledom/prettragom u motorskom prostoru oko nacina "hvatanja" informacije o polozaju bregaste preama radilici (faziranhe motora). ako nemas razvodnik paljenja ili je on fiksan (bez podesavanja) onda sve radi kompjuter. ako je razvodnik pomerajuci onda je klasicni sistem i mozes da se igras u nekim granicama oko statickog pretpaljenja. stvarno ne znam sta Hondini inzenjeri smatraju kao minimum modernog, nadam se da je kompjutersko paljenje u pitanju (imajuci u vidu da evropljani vec 15tak godina koriste kompjutersko u srednjoj klasi i gornjoj).
    ja sam uzeo NGK V line i pokazale su se vrlo dobro za sada.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • -Vedran-
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 3255
      • Beograd

      #47
      Heinz OK.

      Brick,svecice su presle par hijlada,a kablovi su fabricki na njoj.Bio sam kod majstora dan pre ugradnje gasa bas zbog kablova(da ih zamenim ako treba) i on kaze da su odlicni i da ih netreba menjati.Ne bi me slagao jer da sam uzimao nove, eto njemu zarade,znaci da su ok.

      A za paljenje,sigurno je elektrosnko...kakava razvodna kapa bre covece???

      Znaci nishta da ne diram?
      Power of dreams !!!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #48
        ako je sve to ok onda nemas sta da brines.
        pomenuto je prepodesavanje paljenja a to je moguce kada postoji razvodnik (neki tipovi). kada ga nema nema ni podesavanja
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #49
          Honda, Brick je potpuno u pravu.Tvoj auto je moderan i nemas brige ali koristi DOBRE svecice.Kad kazem dobre onda obavezno NGK (to su inace i fabricke).To smo resili a sad da vam malo ispisem sta sam sve ja probao.Prvo Bosch obicne svecice na 0,8 (original treba da je 1,1) pa onda Champion za stepen hladnije isto na 0,8 i sada V-groove NGK kao Brick ali isto na 0,9 i nema nikakve razlike koja se primecuje.Za malo da kupim IRIDIUM NGK da se malo izivljavam ali sam se uplasio da posle moram da trazim auto koji "trosi" iste takve posto verovatno mogu da prezive bar pet polovnih auta. Nemam cime da merim CO pa ne mogu da kazem kako sagoreva a sto se snage tice to se ne moze osetiti.Honda, preporucijem ti da odes jednom na kontrolu CO i bice ti sve jasno ako si ispod 2,5 a trebalo bi da je na LPG iznos CO daleko manji od ove cifre.Neka ti izmere gasove i od benzina i od LPG. Mislim da ti gas NIGDE NE CURI. U opkladu, tri prema jedan. Videces. Postoji neki miris koji se oseca i tebi se malo cini da je to SIROVI LPG. Bilo bi super sto kaze Brick da se ne oseca nista ali nije bas uvek idealno a i njegov sistem za gorivo i paljenje je skoro savrsen pa se mozda nista ne oseca kod njega. Ma u Volvo-u ne osecas ni kad udaris nekoga. ......Ja samo znam da kad startujem na benzin SMRDI BENZIN i to UVEK a gas bas ne osecam nikada. Ne vladaju tamo neki stravicni pritisci ali proveri ipak. Pozdrav drustvu

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #50
            Originally posted by dranix
            ....pa onda Champion za stepen hladnije...
            Čini mi se da je i meni Dora stavio za stepen hladnije, proveriću oznake popodne. U čemu je fora sa hladnijim svećicama, provode manje toplote? Više toplote se razvija sagorevanjem LPG-a?
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • -Vedran-
              CBC Senator XXL
              • 03.10.2004
              • 3255
              • Beograd

              #51
              Dranix hvala na opsirnom objasnjenju,inace obih dana i ne vozim auto(fax i tako to) tako da vam ne mogu jos nishta reci precizno,ali sledece nedelje ce biti jos pitanja sigurno.
              Power of dreams !!!

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #52
                Znas kako je Honda. Auto treba da se vozi. Ionako ti predstoji kontrola isparivaca posle 1000km pa je zaista prerano da se bilo sta preciznije kaze ali mislim da ce u principu sve biti kako treba a jedno je sigurno a to je da ne moras vise misliti sta kupujes zajedno sa benzinom. Na mestima gde je nestabilan kvalitet goriva LPG je ipak spas.

                Comment

                • -Vedran-
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 3255
                  • Beograd

                  #53
                  Nisam znao za tu kontrolu isparivaca.Ajde malo detaljnije...
                  A ovo za benzin si u pravu
                  Power of dreams !!!

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #54
                    Honda, Nista posebno. Svaka NOVA membrana regulatora treba da se malo "razradi" pa da se prekontrolise pritisak ponovo. To je uobicajena procedura. Brick je vec mnogo pisao o tome kako se podesava regulator na V.G. forumu pa potrazi i snimi tekst kao i ostale tekstove o gasu ( i po potrebi odstampaj) jer ce ti trebati ako ne mislis da trcis stalno kod majstora za svaku "sitnicu".

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #55
                      Ja lično to nikad nisam radio.Poenta je da auto bude potpuno ispravan i pravilno podešen na benzin(po fabričkim standardima) znači nikakvo posebno podešavanje za gas.Jako je važno da su svećice ispravne(poželjno staviti nove) i da je filter za vazduh potpuno čist.Znam da Dora uvek prilikom ugradnje stavlja nove svećice ,e sad da li su neke druge toplotne vrednosti i koje moraš njega da pitaš.
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • -Vedran-
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 3255
                        • Beograd

                        #56
                        Ma sve je novo,filteri,svecice,kablovi u perfektnom stanju i nista nije podesavano naknadno i nece biti
                        Power of dreams !!!

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #57
                          Nisam to mislio Tetak. Prirodna osobina folije od koje su membrana u regulatoru ima tendenciju da se malo "relaksira" i posle recimo 1000-3000 predjenih kilometara se SMANJI pritisak sam po sebi i osiromasi se smesa.Tako moze da se vozi ali je prakticno ono sto je podeseno u pocetku malo pomereno.Tada, kad membrane "legnu" bi trebalo da se jos jednom podesi kako treba i to bi bilo konacno do remonta regulatora (zamene membrana). Neki majstori racunaju na to pomeranje pa jos na pocetku podese na malo veci pritisak da bi posle izvesnog vremena sve doslo na svoje ali po meni je bolje da se izvrsi kontrola sto naravno podrazumeva odlazak u servis ali je operacija kratka i u osnovi kontrola i mala korekcija koliko je vec potrebno. Ovim nikako ne mislim da kazem da je LPG instalacija tehnika visokog rizika i nepouzdana ali ipak mislim da i o njoj treba voditi racuna kao i o autu uopste da bi se na vreme otklonili eventualni problemi i da nas manje kosta. To ti je kao ona prica sta je bolje Lovato ili Landi. Jedan je skuplji a drugi je "bolji" ! ? Jel to Lovato ima ugradjenu nasu nemarnost ? Svaka normalna naprava ako se kontrolise redovno radi besprekorno samo sto je finija to je i osetljivija. Ja bi pre rekao da su neke stvarcice "prakticnije" a naravno kompromisi su uvek prisutni....Znas i sam Tetak sta je bio i ostao recimo Triumph Boneville ili Tiger a opet su vlasnici non-stop imali prljave ruke a ulje je curelo na sve strane "jer to tako mora" i nikome to nije dosadilo.Postoje ljudi kod kojima nije dovoljan kontakt sa vozilom samo u voznji vec ih mozda vise zabavlja "odrzavanje". Vidjaju se jos uvek na putu vozila koja su toliko stara da su novija na otpadima ali su postali "clanovi porodice" pa i to neko sada naziva oldtimer.Neka bude da je i tacno ali za mene svaki krsh nije oldtimer samo zato sto je star. Samo staro zlato vredi i ima pravo da bude porodicni nakit koji se nasledjuje. Pozdrav drustvu

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #58
                            kada se vec pomenuse membra ne isparivaca i redovbni servis/remont, na kojoj kilometrazi bi to trebalo da se radi?
                            nesto mi ostalo u secanju cifra od oko 50k ali mi to nekako deluje previse cesto. da nije mozda 500k ili 250k?
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #59
                              Kazu na 50k a i ja mislim da je to suvise cesto.Sve u svemu ako imas set onda mozes da vozis ko zna koliko a kad treba menjas.Ha.Salim se. Uvek se preteruje u svemu i svacemu pa nije neko cudo.

                              Comment

                              • TETAK
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3034
                                • Čačak, Srbija

                                #60
                                Bilo i ostalo da se gas servisira na 50000 km.Brate Dranix, u svemu što si rekao slažem se sa tobom jer i ja volim da se bavim autom, kao takvim a ne samo u vožnji, čak mislim da možda i više uživam u takvom nekakvom čeprkanju.Evo upravo danas sam malo sredjivao Hondu pa sam onda prešao na Kawasakija i mogu ti reći da sam lepo ispunio dan.Moram da se nadovežem na tvoju priču o Triumphu ali u smislu da su ga sahranili upravo oni koji pojma nemaju o mašinama, odnosno oni koji jednostavno hoće samo da sednu na mašinu i da ne prljaju ruke.E tu su se pojavili japosi i to im i pružili a Triumph je tada stavio lanac na kapiju.Sada se prave Triumph motocikli po Japanskoj recepturi i......prodaja ide!Sve više je onih koji konzumiraju tehniku a u suštini je ne razumeju i ne vole.
                                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                                Comment

                                Working...
                                X