kablovi original-veoma vazno.
proveri negde u servisnom uputstvu ili pogledom/prettragom u motorskom prostoru oko nacina "hvatanja" informacije o polozaju bregaste preama radilici (faziranhe motora). ako nemas razvodnik paljenja ili je on fiksan (bez podesavanja) onda sve radi kompjuter. ako je razvodnik pomerajuci onda je klasicni sistem i mozes da se igras u nekim granicama oko statickog pretpaljenja. stvarno ne znam sta Hondini inzenjeri smatraju kao minimum modernog, nadam se da je kompjutersko paljenje u pitanju (imajuci u vidu da evropljani vec 15tak godina koriste kompjutersko u srednjoj klasi i gornjoj).
ja sam uzeo NGK V line i pokazale su se vrlo dobro za sada.
proveri negde u servisnom uputstvu ili pogledom/prettragom u motorskom prostoru oko nacina "hvatanja" informacije o polozaju bregaste preama radilici (faziranhe motora). ako nemas razvodnik paljenja ili je on fiksan (bez podesavanja) onda sve radi kompjuter. ako je razvodnik pomerajuci onda je klasicni sistem i mozes da se igras u nekim granicama oko statickog pretpaljenja. stvarno ne znam sta Hondini inzenjeri smatraju kao minimum modernog, nadam se da je kompjutersko paljenje u pitanju (imajuci u vidu da evropljani vec 15tak godina koriste kompjutersko u srednjoj klasi i gornjoj).
ja sam uzeo NGK V line i pokazale su se vrlo dobro za sada.
Comment