Ugradnja plina u hondu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Ko vozi TuRbo i misli da stedi na gorivu, neka kupi jos jedan manji auto.

    Parirati injektorima protoka 700ccm po cilindru i pritisku u usisu reda 3 Bara nije lako sa gasom. Verujem da je i problem koagulacije prisutan ili?

    Nisam nikad posebno razmisljao, na kojem pritisku se gas vraca u tecno stanje?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Saabo
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1724
      • Vrbas
      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

      Pa sigurno za 10xx evra moze da se kupi manji auto
      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        Hehe.. 2 kuce sagorele, kako gde i kome
        Ja sam kao pusac spalio dok sam pusio samo za ovih 20 godina u Svedskoj ni manje ni vise nego 80.000 ?.
        No , bar sam prestao, ne iz ekonomskih vec iz razloga da se covek bar u nekim segmentima zivota opameti, eto srecom
        Zato mi sad nesmeta cena benzina ni najmanje jer sam izduvavao 10L benzina na dan za sve proteklo vreme
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          Pitanje: Koliki je pritisak u rezervoaru za gas?
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Saabo
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1724
            • Vrbas
            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

            Krece se izmedju 6 i 10 bara uglavnom
            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              na kojem pritisku prelazi u gasno stanje?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D


                Trazim i dalje, konkretnije...
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • -Vedran-
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 3255
                  • Beograd

                  Doro slobodno komentarishi...nije uopste problem...bas mi je drago sto si dosao na forum.

                  Inace dosao bi kod tebe provereno nego bas sam bio u stisci sa parama,sad necu da se kajem,sta je tu je.

                  Ali servisi su kod tebe provereno
                  Power of dreams !!!

                  Comment

                  • Saabo
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1724
                    • Vrbas
                    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                    Evo malo vise tehnikalija o LPG, tj. TNG ili ti autogasu>
                    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      Dora dobrodosao
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        Originally posted by BOOST
                        Ko vozi TuRbo i misli da stedi na gorivu, neka kupi jos jedan manji auto.
                        Mislim, čisto rasprave radi, kakve veze ima na čemu se vozi ako auto ide kako si hteo. Da li je za adrenalin bitan miris benzina ili? Ionako se kod novijih automobila ništa ne oseća...

                        Originally posted by BOOST
                        Parirati injektorima protoka 700ccm po cilindru i pritisku u usisu reda 3 Bara nije lako sa gasom. Verujem da je i problem koagulacije prisutan ili?
                        Jeste vrlo lako, gas ide pod pritiskom i to većim od navedenog. Čak i ako dodje do zgušnjavanja gasa usled pritiska a ne može jer je okolna temperatura visoka (uduvava se na pečurke ventila) njegovim ponovnim isparavanjem se dodatno hladi vazduh pa se više sabija u cilindar tako da... Interkuler i to.

                        Originally posted by BOOST
                        Nisam nikad posebno razmisljao, na kojem pritisku se gas vraca u tecno stanje?
                        2-8 bara a na atmosferskom pritisku ključa na -18 stepeni.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • TETAK
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3034
                          • Čačak, Srbija

                          Ja sam definitivno za gas, a kao što znate i posedovao sam nekoliko auta sa ovom konverzijom.Kod mene postoji drugi problem, a to je da relativno često menjam vozila tako da ovu investiciju nikako ne mogu da pokrijem prilikom prodaje vozila!Doro, ajde brate reci koliko bi kod tebe koštala ugradnja gasa (torusna boca) za Hondu civic 1,4i (normalna usisna grana).Takodje me zanima, pošto je to sad u trendu da li ukupan novčani iznos(uredjaj+ugradnja) daješ na rate?Zanima me i da li ugradjuješ nove uredjaje(Lovato) koje vozači donesu i koliko je košta samo ugradnja(plus sitni delovi)?
                          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            Originally posted by TETAK
                            Doro, ajde brate reci koliko bi kod tebe koštala ugradnja gasa (torusna boca) za Hondu civic 1,4i (normalna usisna grana).Takodje me zanima, pošto je to sad u trendu da li ukupan novčani iznos(uredjaj+ugradnja) daješ na rate?Zanima me i da li ugradjuješ nove uredjaje(Lovato) koje vozači donesu i koliko je košta samo ugradnja(plus sitni delovi)?
                            800705 KIT MODEL 92 ELEKTRONSKI 5189,00 1 6220,57
                            525005 SPOLJAŠNJE PUNJENJE 375,00 1 449,55
                            434007 CEV D 8 128,00 1,5 230,17
                            538050 CENTRALINA 1815,00 1 2175,82
                            306025 T ZA VODU REDUCIRANI 68,00 2 163,04
                            450015 REGULATOR PROTOKA 19X12 138,00 1 165,43
                            783031 EMULATOR 2.4 4 CILINDRA 2800,00 1 3356,64
                            526016 SENZOR ZA POKAZ. NIVOA 1274,00 1 1527,27
                            811511 MULTIVENTIL D 225 2839,00 1 3403,39
                            783060 SET LOV ECO 7515,00 1 9008,98
                            POTROŠNI MATERIJAL 700,00 1 839,16
                            752014 1084,60 1 1300,21

                            41,5 lit O 600 x 200 6200,00 1 7432,56


                            Ovo su realne cene kod uvoznika, odbiješ 5 posto moj rabat, dodaš 7500 dinara
                            za ruke i 1500 za porez na uslugu pa racunaj sam. Krajnja cifra je oko 570 evra
                            pošto nisam ažurirao cenovnik.

                            Ako je materijal koji doneseš original (kit) onda imaš samo stege za bocu i neke sitnice.

                            Ako se neko zblane na cenu rada, samo da primetim da oni što rade jeftinije uzimaju više,
                            kako, nije bitno.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              Originally posted by Dora
                              Originally posted by TETAK
                              41,5 lit O 600 x 200 6200,00 1 7432,56
                              Zbrljala se tabela. Šifra, naziv, VP cena, komada, MP cena.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • nole
                                CBC Senator
                                • 02.10.2004
                                • 231
                                • Igalo

                                Dora dobrodosao Sto ti je ovoliko trebalo da se prikljucis

                                Comment

                                Working...
                                X