F1 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Button: Ovo mi je najgora sezona sa McLarenom


    Britanac se neće rado sećati bolida MP4-27.



    Polako ulazimo u finiš ove sezone i na samo šest trka do kraja Jenson Button zauzima šesto
    mesto u poredku vozača. Britanac je pobedio na VN Australije i VN Belgije a na podijum se
    popeo još tri puta.
    Jenson se nije šalio kada je rekao da mu je ovo najgora sezona u McLarenu još od 2010.
    godine, kada se priključo timu.
    "Ovaj bolid mi nije baš najbolje odgovarao kao predhodna dva. Od kada sam ovde ovo mi je
    najgora godina. Uvek smo imali problema čak i kada smo pobedjivali. Način rada bolida je uvek
    bio čudan. Lewis nije imao ovakvih problema ali nama je ipak falila konstantnost", izjavio je
    Button.
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Magnussen najbrži na prvom danu testa


      McLarenov vozač imao je najbolje vreme.



      Ovaj Danac postavio je najbrže vreme od 1m42.651s tokom prepodneva, ostavivši za sobom
      Antonio Felix da Costu. Portugalac je u Red Bullovom bolidu zaostajao za šest desetinki a
      Magnussena će sutra zameniti Gary Paffett.
      Robin Frijns je imao četvrto vreme sa Sauberovim bolidom dok je Nicolas Prost u Lotusu bio
      peti. Iza njega su se našli Luiz Razia u Toro Rossu i Giedo van der Garde u Caterhamu.
      Razia je prilikom današnjeg testa izleteo sa staze zbog čega su bile istaknute crvene zasatve.
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Magny Cours se možda sledeće godine vraća u kalendar


        Ako se desi VN Francuske ona će se održati na Magny Coursu.



        Četvorostruki šampion Formule 1 Alan Prost bio je ovog vikenda u Abu Dabiju da bi
        pregovarao o mogućem povratku VN Francuske na stazu Paul Ricard kao i sa budućim
        investitorima ovog projekta.
        Ipak Bernie Ecclestone je dao kratku izjavu nemačkom magazinu Auto Motor und Sport:"Ako
        idemo u Francusku, ići ćemo na Magny Cours".
        Francuska je bez svoje trke još od 2008. kada se ona zadnji put održala na pomenutoj stazi.
        Problem staze Paul Ricard jeste infrastruktura, odnosno nema auto-puta što predstavlja veliki
        probelm oko logistike.
        Bernie je dodao da je potencijalni datum za održavanje trke 23. jun, nedelju dana pre trke u
        Britaniji. Pošto je trka u New Jerseyu odkazana a njen termin je bio 16. jun, razlika izmedju VN
        Kanade i VN Britanije je sada tri nedelje.
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Marko javno kritikovao Webbera


          Helmut Marko nije zadovoljan Webberovim učinkom na trci u Abu Dabiju.



          Webber je tokom trke imao loš start, incident sa Maldonadom i Massom kada se okrenuo na
          stazi i na kraju odustao je zbog udesa u kojem su učestvovali još Sergio Perez, Romain
          Grosjean i Paul di Resta.
          "Ne možete imati više grešaka nego što je Mark imao na zadnjoj trci. To nije bio dobar dan za
          njega. Start mu nije bio dobar kao i incidenti. Šteta je za sve pošto se to odražava na naš
          učinak u šampionatu konstruktora", izjavio je Helmut Marko.
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Tod: Novi Concorde ugovor je bolji za sve


            Nova struktura ovog ugvora biće bolja za sve u Formuli 1.



            "Za mene ova struktura biće mnogo otvorenija ako neko želi da promeni neke stvari. U ovom
            trenutku, sa ovom strukturom vi ne možete ništa da promenite", izjavio je Todt.
            Do sada je tehnička i sportska grupa predlagala pravila pravila kroz F1 komisiju gde su se
            odluke donosile po većinskom sistemu od 70% svih članova za ratifikaciju. Prema novom nacrtu
            biće kreirana strateška radna grupa od 18 članova koja će u svom sastavu imati članove šest
            timova (Ferrari, McLaren, Red Bull, Mercedes, Williams i još jedan tim najbolji u šampionatu
            konstruktora), šest predstavnika FIA-e i šest predstavnika FOM-a.
            F1 komisija biće kreirana od šest timova iz strateške radne grupe, od svakog predstavnika tima
            koji zabeleži poen u predhodnom šampionatu, predstavnika FIA i FOM-a, šest promotera
            takmičenja i predstavnika proizvodjača motora.
            "I ovde će se odluke bazirati po sistemu većine od 70% svih članova. To će biti demokratska i
            balansirana organizacija, što sada trenutno ne postoji, što je plus za FIA-u", kazao je šef FIA.
            On očekuje da će novi Concorde ugovor biti potpisan za nekoliko nedelja jer su njegovi glavni
            principi već dogovoreni.
            Ova nova grupa donosiće odluke o promeni pravila po sistemu većine i ona će biti prosledjena
            F1 komisiji.
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              McLaren nije siguran u Perezove kvalitete


              Ljudi iz tima sumnjaju u svoju odluku o angažovanju Meksikanca za sledeću sezonu.



              Sergio Perez nije uspeo da na zadnje četiri trke zabeleži poen, odnosno on se nije našao u top
              10 vozača od trenutka kada je McLaren objavio odluku da ga angažuje za sledeću sezonu. Pre
              toga Maksikanac je zabeležio tri podijuma.
              "Ja mislim da on ima dosta talenata, ali da budem iskren ja to još ne znam. Mi ga nikada ne
              bismo potpisali da ne verujemo da on može svoju vožnju podići na viši nivo", izjavio je Martin
              Whitmarsh.
              Njegov timski kolega Kamui Kobayashi je na zadnjih četiri trka zabeležio 23 poena. Ovakva
              situacija ne menja planove Pereza, ali stvara veći pritisak na njega i na McLaren.
              "Ima dosta primera vozača koji imaju dosta talenata a ne umeju da se izbore sa pritiskom, pa
              ne mogu da pokažu šta znaju. Mislim da bi bilo glupo da to kažem kada pričamo o mladom
              vozaču, ali ovde ne postoji elemenat rizika. Mi se nikada ne bismo odlučili na ovo da nije
              postojala šansa, ali vreme će reći svoje", dodao je šef tima McLarena.
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                McLaren ostaje sa Mercedesom


                McLaren namerava da produži saradnju sa Mercedesom.



                Postojale su glasine da bi McLaren mogao da zameni svog sadašnjeg dobavljača Mercedes i
                predje na Hondine motore. Whitmarsh je izjavio da su svi u timu zadovoljni Mercedesovim
                uslugama i pored toga što će od 2014. plaćati za ove agregte.
                "Biće McLaren Mercedesa još nekoliko godina. Ovo je dobro partnerstvo i odlično funkcioniše.
                Zajedno smo 18 godina i nema razloga da ga ne nastavimo. Ja sam i lično vezan za Mercedes,
                pošto jako dobro poznajem ljude iz odelenje za motore i srećan sam što mogu da budem deo
                Mercedesove familije", izjavio je Martin Whitmarsh.
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Da Costa najbrži drugog dana testa


                  Portugalac je imao najbrže vreme na Yas Marini.



                  Ovo je za Antonia Felixa da Costu bio zadnji dan testa pošto će bolid RB8 sutra predati
                  Robinu Frijnsu. Vozač Red Bulla je tokom današnjeg dana ostvario vreme od 1m42.679s što je
                  bilo dovoljno za prvo mesto.
                  Oliver Turvey koji je danas izvezao 62 kruga u popodnevnom delu zauzeo je drugu poziciju sa
                  McLarenom a zaostatak za da Costom bio je malo manji od pola sekunde. Edoardo Mortara je
                  preuzeo bolid Lotusa od Nicolasa Prosta i zauzeo je treću poziciju dok je Esteban Gutierrez u
                  Sauberu bio četvrti. Meksikanac je bio najzauzetiji vozač na stazi pošto je izvezao 93 kruga.
                  Gary Paffett se takodje javio na dužnost u Mclarenu je imao peto vreme koje je ostvario u
                  prepodnevnom delu dana i bio ispred Johnny Cecotto Jr u Toro Rossu i Giedo van der Gardea
                  u Caterhamu.
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Tony Fernandes se povlači sa mesta direktora tima


                    Pre kraja sezone Fernandes će napustiti mesto direktora Caterhama.



                    Fernandes se uvek zalagao da ostane na mesto direktora tima sve dok ne nadje nekog ko je
                    dovoljno sposoban da ovu ulogu preuzme od njega.
                    Pošto su samo pre nekoliko dana Caterham i Renault potpisali ugovor o proizvodnji sportskih
                    automobila Alpine, Fernandes je odlučio sa zamenikom predsednika Dato' Kamarudinom
                    Meranunom imenuje svog naslednika.
                    "Sa trkačke tačke gledišta došli smo do zaključka da je bolje da neko drugi preuzme naše
                    pozicije. Mnogo smo bolji na poslovnom planu nego li u pronalaženju dodatnih desetinki na
                    stazi. Mi smo postavili osnove i vreme je da ih predamo nekom drugom. Još je rano da
                    odkrivam ime ali on je takodje iz sveta Formule 1", izjavio je Tony Fernandes.
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Perez nije svestan pritiska u McLarenu


                      Martin Whitmarsh je priznao da će Sergio Perez tek sledeće sezone razumeti koliki je
                      pritisak na vozačima koji voze za tim iz Wokinga.




                      “U McLarenu će mu biti potpuno drugačije. U Australiji će na njegovim ramenima biti mnogo
                      veći pritisak i moraće da nauči da se nosi sa time”, izjavio je Whitmarsh za Daily Mail.
                      “Ako se ne kvalifikujemo u prva dva startna reda i ako nismo u stanju da se borimo za pobedu,
                      onda se timovi kao što je naš ili Ferrari suočavaju sa neverovatnim pritiskom . Kada Red Bull
                      nije bio konkurentan, niko ih nije pritiskao. Drugačiji je osećaj kada ste vozač McLarena. Sergio
                      možda misli da razume tu situaciju, ali to sigurno nije slučaj.”
                      Od kada je preuzeo tim od Rona Denisa, Whitmarsh je doveo samo jednog novog vozača,
                      Jensona Buttona.
                      “Mi smo internacionalni brend. Trenutno imamo dva vrhunska Britanska vozača, ali to je zbog
                      toga što zato što su oni bili najbolji sa kojima smo mogli da sarađujemo. Za sledeću sezonu
                      imamo Britanca i Meksikanca i to je najbolji dvojac koji možemo da imamo u ovom trenutku”,
                      dodao je Whitmarsh.
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Renault: Oprema za gorivo kriva za Vettelov problem


                        Kalibracija mernih uredjaja dovela do problema sa gorivom.



                        Vettel je na kvalifikacijama za VN Abu Dabija osvojio treće mesto, ali je zbog problema sa
                        gorivom morao da startuje iz pitlejna. U rezervoaru njegovog Red Bulla pronadjeno je 850ml
                        goriva umesto jedan litar koliko je propisao pravilima.
                        Red Bull i Renault bili su uvereni da se u bolidu nalazilo dovoljno goriva, ali se na tehničkom
                        pregledu ispostavilo da je stvar drugačija. Posle istraživanja problema utvrdilo se da on nije bio
                        mehaničke prirode i da Vettel nije potrošio više goriva nego što je trebalo već da je sistem za
                        merenje bilo loše kalibrisan.
                        Remi Taffin, šef operacija Renaulta je izjavio da su se prvi problemi pojavili kada je Sebastian
                        Vettel vozio svoj počasni krug posle kvalifikacija. Ipak, Renault je bio ubedjen da je u tom
                        trenutku bilo dovoljno goriva u rezervoaru ali da su zaustavili bolid iz predostrožnosti.
                        "Mi smo bili ubedjeni da je tada Vettel imao dovoljno goriva u bolidu, ali da nismo bili sigurni
                        zašto je nivo goriva na monitoru opao. Posumnjali smo na sistem za gorivo, što smo pokušali
                        da objasnimo FIA-i ali nismo smeli da dozvolimo da pumpa za gorivo ostane prazna. Zato smo i
                        zaustavili bolid", obasnio je Taffin.
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          FIA odložila uvodjenje električnog pogona u F1


                          Njegova namera je bila da se on koristi prilikom prolaska kroz pitlejn.



                          U sklopu pravila za 2014. godinu nalazila se upotreba električnog motora kao pogon bolida
                          kada on bude prolazilo kroz pitlejn, što bi trebalo da Formulu 1 učini više ekološkom.
                          "Bolid moraće da koristi električni pogon kada on bude prolazio kroz pitlejn", glasio je član 5.19
                          tehničkog pravilnika za 2014. godinu.
                          Mercedes, Renault i Ferrari su se u pismenoj formi obratili FIA-i i zamolili je da ovo pravilo
                          odloži. Naime razvitak ovog sistema zahteva dodatne troškove kao i da postoje odredjene
                          sumnje za njegovo korišćenje jer će bolidi bez buke prolaziti kroz pitlejn i tako ugoziti ljude koji
                          se tamo nalaze.
                          "Prihvatio sam zahtev za odlaganje ovog pravila. To treba da potvrdi Svetski savet i ovo pravilo
                          biće odloženo za tri godine", izjavio je Jean Todt.
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Whitmarsh: Verujem da Hamilton žali zbog prelaska u Mercedes


                            Po njegovim rečima Hamilton će morati da nauči da živi sa svojom odlukom.



                            Budući vozač Mercedesa je nekoliko puta dematovao da mu je žao zato što napušta McLaren
                            ali sa druge strane Martin Whitmarsh veruje da on ne želi da prizna grešku koju je napravio
                            prilikom izbora tima.
                            "Ja mislim da mu je žao zbog ovakve odluke. On sada mora da opravda svoju odluku. Naravno
                            da on nikada neće reći da su oni ponudili više novca kao i da je napravio veliku grešku. Nadam
                            se da će isto mišljenje imati i naredne godine. Lewis je doneo tu odluku i sada mora da živi sa
                            njom", izjavio je šef tima McLarena.
                            Takodje, Whitmarsh je dodao da još ne zna pravi razlog Hamiltonovog odlaska, ali veruje da je
                            povod za to bilo odustajanje sa VN Singapura pa je svoju odluku prebrzo doneo.
                            "Ja ništa ne znam. Mislim da ovu odluku nije doneo sve do ponedeljka ili utorka
                            posle VN Singapura. Uvek je loše napraviti neku značajnu odluku posle loše trke. Ja poštujem
                            njegov izbor ali mislim da bi mu bilo bolje da je ostao sa nama", dodao je on.
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              De La Rosa očekuje velika unapredjenja na bolidu tokom zime


                              Španac očekuje bolji bolid za narednu sezonu.



                              "Nama trebaju velika unapredjenja na bolidu tokom zime, pre svega u aerodinamici koja je
                              naša slaba tačka", izjavio je de la Rosa.
                              Sa novim vlasnikom i menadžmentom HRT je idalje kopija tima od predhodnih sezona ali ovoga
                              puta ne moraju da drhte oko briga da li će se kvalifikovati za trku.
                              "Dobro smo napredovali tokom leta, ali onda smo malo stali sa unapredjenjima koja smo
                              očekivali. Napredak u ovoj godini je dosta dobar. Nismo se kvalifikovali za trku u Australiji ali u
                              Monaku i Valensiji smo bili na 103% od pol pozicije, što je dobar rezultat", izjavio je Španac.
                              Veliki problem se stvara za 2014. godinu jer će V6 motori koštati mnogo skuplje nego li V8 a tim
                              će morati da napravi potpuno nov bolid umesto dosadašnje parkse kada se stara verzija
                              koristila kao osnova.
                              "Zavisiće sve od toga šta ćemo raditi u sledećoj godini. Ako nam naredna godina bude bolja
                              onda i 2014. neće biti loša za nas. Niko u F1 vam ne može garantovati budućnost", dodao je
                              vozač HRT-a.
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Cyril Abiteboul novi šef Caterhama


                                On će na ovom mestu zameniti Tonya Fernandesa.



                                Abiteboul se u septembru pridružio timu kao diretktor operacija na i van staze ali sada će tu
                                ulogu morati da kombinuje sa ulogom šef tima.
                                Bivši šef tima Tony Fernandes je još ranije izjavio da će napustiti svoje mesto i svu pažnju
                                posvetiti razvoju kompanije turistučkih automobila.
                                "Počastvovan sam što ću biti šef tima i mogu da se zahvalim Tony Fernandesu i Datu
                                Kamarudinu na ukazanoj šansi. Svi u timu imamo odličan timski duh a za to su zaslužni Tony i
                                Kamarudin. Nastaviću sa uspešnim radom i učiniću sve kako bi ostvarili naše zacrtane ciljeve",
                                izjavio je Cyril Abiteboul.
                                I Fernandes je imao reči hvale za svog naslednika.
                                "Cyril će biti odličan šef tima. On već ima iskustva u Formuli 1 i veoma ceni i poštuje našu viziju
                                tima. Jednog dana zaslužićemo mesto medju najboljim timovima i on je pravi čovek koji će nas
                                dovesti do ovog uspeha", dodao je on.
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X