F1 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Williams: Zeleli smo vise od trke


    Oba vozača imali su dobar tempo ali nisu uspeli da trku završe ispred Hulkenberga.



    "Mislim da je ovo jedna od najboljih staza u Formuli 1. Što se tiče trke u prvom krugu sam u par krivina otišao preširoko pa sam morao da se borim za svoju poziciju. Bili smo dosta konkurentni što mi je dozvolilo da uživam u trci. U zadnjem krugu imao sam borbu sa Nicom Hulkenbergom ali nisam imao ni vremena ni prostora za preticanje. Nadam se da ćemo u Brazilu biti bolji", izjavio je Maldonado - trku je završio na devetoj poziciji.

    "Nažalost startovao sam sa prvljave strane staze što se u prvih par krugova dosta loše odražilo na mene. Imali smo dobar tempo i dosta preticanja. Posle pit-stopa sam izašao iza Hulkenberga pa tokom trke nisam mogao da imam dobar izlaz iz krivine 11 što mi je otežalo preticanje u DRS zoni. To je omogućilo Maldonadu da nas sustigne. Ipak ovo je bila dobra trka za nas jer su se oba bolida našla u poenima", dodao je Bruno Senna - 10. pozicija na kraju trke.
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Toro Rosso: Bilo je tesno po pitanju tempa


      Tim se trudio da sustigne Force Indiju i Williams.



      "Mislim da sam u ovoj trci pretekao više vozača nego li na bilo kojoj drugoj tokom moje karijere. Bilo je zabavno preticati na krivini 1 koja je tokom trke postalo moje omiljeno mesto. Dao sam sve od sebe na ali to nije bilo dovoljno da se zabeleže poeni. Startovao sam sa prljave strane koja je bila dosta klizava gde su me oba bolida Marussije prošla a sa jednim sam se čak i dotakao. Obe komponente guma su radile bolje nego što sam očekivao, ali sve je to bilo nedovoljno za poene", kazao je Daniel Ricciardo koji je trku završio na 12. poziciji.
      "Imao sam dobar start pa sam se odlučio da u prvu krivinu udjem sa unutrašnje strane. To mi se nije isplatilo pa sam izgubio dosta pozicija gde pritom sam buo u velikoj gužvi i nisam mogao da gume dovedem na radnu temperaturu. Pored toga uspeo sam da se borim na i da nadoknadim nekoliko pozicija. Nažalost moje vešanje nije izdržalo pa sam morao da odustanem od trke", izjavio je Jean-Eric Vergne.
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Felipe Nasr: Moj cilj je F1


        Ovaj Brazilac je jedan od retkih vozača koji je odbio Red Bull junior program.



        Felipe Nasr potiče iz vozačke porodice. Odrastao je na raznim stazama širom Brazila i Južne Amerike a svoju afirmaciju sada traži trkajući se sa najboljima u Evropi. Osvojio je sve titule u nižerazrednim formulama a sada je na redu i GP2 titula.



        Koliko je teško za jednog Brazilca da svoju karijeru nastavi u Evropi?


        Felipe Nasr: "U to su umešane dosta stvari. Prvo nije uopšte lako da napustite porodicu i familiju i da se preselite u Evropu. Sa druge strane a ujedno i najvažniji deo su finansije. Teško je napraviti dobar budžet ili naći nekog ko u vas veruje. Moja porodica mi je puno pomogla oko toga jer ja potičem iz trkačke familije i mi imamo trkački tim u Brazilu. Odrasto sam na trkama i oko moto sporta ali sam takodje imao i normalno detinjstvo kao i svaki drugi dečak".


        Imaš mnogo titula u kartinzima i nižim kategorija formula, da li je samo to bio faktor da te primete razni skauti i sponzori?


        FN: "Ja sam bio dobro pripremljen na takve stvari. Kada sam 2009. došao u Evropu i osvojio titulu u Formuli BMW, znao sam da će baš ta godina biti presudna za moju karijeru. Mislim da sam iskoristio priliku u pravu vreme jer sam u tim trenucima osećao veliki pritisak i morao sam o mnogim stvarima da odlučim. Pojavili su se novi sponzori, novi menadžeri i novi planovi. Sada sam u GP2 i na tome mogu da se zahvalim mojoj porodici i mom menadžeru Steveu Robertsonu koji je takodje zastupa i Kimija Raikkonena".


        Posle Formule BMW otišao si u Britansku Formulu 3. Kako se sećaš tih vremena?

        FN: "Prvu sezonu u Britanskoj F3 sam završio na trećem mestu ali sam sledeće godine osvojio šampionat sa Carlinom. Mislim da upravo ova serija potpuno definiše vozača jer se dosta vremena provodi na stazi i može mnogo da se nauči. To je i politika Britanske F3, da se trkate sa najboljim mladim vozačima u Evropi što vas na kraju jako dobro spremi za sledeće izazove".


        Imao su saradnju sa Red Bullom, kako i kada je to počelo?


        FN: To je počelo dok sam ja još vozio u Formuli BMW i imali smo ugovor na jednu sezonu. Mogao sam da ga produžim, ali nisam, jer sam imao mnogo bolje druge opcije. Prvo ja sam želeo da imam svoj privatni život koji nije vezan za trkanje. Takodje, mogao sam ja da biram svog menadžera, jer ste u Red Bullu bili osudjeni da radite sa više vozača dok Steve Robertson radi samo jedim ili dva vozača".


        Ovo ti je prva sezona u GP2, kako si zadovoljan ovom sezonom i rezultatima?


        FN: "Da oni su dobri, ali su mogli biti bolji jer smo imali neke sitne greške i pehove. Ja sam u ovaj šampionat ušao veoma kasno, jer je moj sponzorski paket malo zakasnio pa sam propustio sva testiranja. Imao sam manju kilometražu od ostalih vozača. Tokom sezone sam se uhodao, imao sam veće samopouzdanje u tim i bolid".

        Vozio si i na 24 časa Daytone. Kakva su ti iskustva sa te trke?


        FN: "To je za mene bila odlična prilika da se oprobam u USA. Pobedio sam na jednoj lokalnoj trci Fomrule 3 gde su pritom selektirali odredjene vozače. GT vozači su nas ocenjivali i na kraju su izabrali mene. Vožnja je sasvim drugačija nego li kada vozite bolide plus tu je i efekat nove staze".


        Možeš li da nam uporediš američki stil vožnje sa evropskim?


        FN: "Američki stil je dosta opušteniji. Ne opušteniji u smislu da se ništa ne radi već da su staze i bolidi manje zahtevni".


        Da li uskoro planiraš da testiraš neki F1 bolid?


        FN: "Da, planiram ali za sada nemam nikakav ugovor. Želim da se skoncetrišem na GP2. Još sam mlad, imam još vremena da dodjem do Formule 1, odnosno da se što bolje spremim za taj trenutak".

        Ima mnogo Brazilaca koji se trkaju u USA, da li si nekada razmišljao da tamo nastaviš karijeru?

        FN: "Oprobao sam se na trci u Daytoni i tamo sam završio na trećem mestu u svom prvom nastupu, tako da ako moram tamo su mi vrata uvek otvorena. Imam dobar odnos sa ljudima koji tamo rade, ali moj cilj je Formula 1".


        Kakav ti je odnos sa ostalim brazilskim vozačima?


        FN: Ooo (oduševljenje i smeh), imam dobar odnos sa Felipeom Massom, Nelsinhom Piquetom, Heliom Castronevesom i mnogim drugima. Mi Brazilci se dosta družimo van staze".
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Tuzba od 650 miliona dolara protiv Eccclestonea i CVC-a


          Kompanija Bluewaters Communications Holdings LLC je podnela tužbu jer veruju da su oni ponudili najviše novca pri kupovini akcija Formule 1.



          Smatra se da je CVC ponudio manju simu novca, ali je na kraju bio uspešniji jer je navodno Ecclestone podmitio bivšeg bankara Gerharda Gribkowskog koji je sada u zatvoru.

          Financial Times prenosi da su Gribkowsky, CVC i Nemačka banka BayernLB na listi tuženih u tužbi koja je podneta u Njujorku.
          Bluewaters tvrdi da je imao ponudu koja je bila 10% bolja od konkurentskih, ali da nisu garantovali da će Ecclestone ostati na čelu Formule 1.
          Kada je u ponedeljak upitan zašto Bluewatersova ponuda nije prošla, Ecclestone je rekao: “Nemam pojma. Verovatno nisu ponudili dovoljno novca.”
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Newey: Nas alternator je kao tempirana bomba


            Red Bull je na trci u USA opet imao problema sa alternatorom.



            "Imamo problem sa pouzdanošću. Nama već treću put u ovoj sezoni strada alternator. On je za nas kao bomba koja polako odkucava i nikada ne znate kada će prestati da radi. Renault za sada nije uspeo da nadje pravo rešenje, tako da na kraju mi imamo problema sa pouzdanošću", izjavio je Adrian Newey.

            Baš iz tog razloga Webber je morao da odustane od trke u USA. Sebastian Vettel je zbog istih problema nije završio trke u Valensiji i Italiji. Renault je od trke u Ostinu napravio novu specifikaciju alternatora.
            "Mislim da smo zadnjih nekoliko trka veoma dobro rešili u našu korist i nadam se da ćemo lako rešiti ovaj problem. Mislim da samo posle trke u Monci naučili našu lekciju i sada nam ostaje da se što bolje spemimo za trku u Brazilu", izjavio je šef tima Christian Horner.
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Daimler Benz preuzima punu kontrolu nad Mercedesovim F1 timom


              Luksuzni proizvodjač automobila kupiće 40% akcija Aabar Investmentsa.



              Prodaja svojih akcija u Formuli 1 je logičan korak za Aabar koji polako hoće da prekinu svoju vezu sa Daimlerom. Ova firma iz Abu Dabija imala je problema sa prodajom naftnih derivata na tržištu pa tako nije mogla da ispuni svoje ostale obaveze. Aabar i Daimler su svoju saradnju počela krajem 2009. godine kada su kupili tim Brawn GP.

              Mercedes je potpisao Concorde ugovor što ga obavezuje da ostane u Formuli 1 do 2020. godine a za njih sledeće sezone voziće Lewis Hamilton sa kojim su sklopili trogodišnji ugovor vredan 71.3 miliona dolara.
              Nemački tim ima godišnji budžet od 125 miliona funti, koji je pokriven raznim sponzorstvima, komercijalnim pravima i prodajom automobila.
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Button sumnja u Pereza


                Britanac ne veruje da će se njegov budući timski kolega naredne godine boriti za pobede.



                Meksikanac će naredne sezone zameniti Lewisa Hamiltona u McLarenu ali na zadnjih nekoliko trka Perez polako stavlja gorak ukus na ovu fantstičnu sezonu po njega. Od kada je britanski tim potvrdio da Perez prelazi u njihove redove, sadašnji vozač Saubera nije uspeo da zabeleži poene.

                "Na počeku Sergiu neće biti lako. Mislim da će biti konkurentan ali će mu faliti iskustvo tako da ne očekujem od njega da se bori za pobede. Ne znam da li će moći da od početka sezone priredi iznenadjenja kao sada", izjavio je Button.
                Sa druge strane Perez je potvrdio svoju lošu formu, ali više očekuje od naredne sezone.
                "Hoću da dam sve od sebe tokom sledeće sezone. Pokušaću da budem dosta brz i konstantan", dodao je Meksikanac.
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Ferrari: Boricemo se do zadnjeg metra u Brazilu


                  Ferrari ne gubi nadu i veruje da može do vozačke titule u Brazilu.



                  Sebastian Vettel vodi za 13 ponea u odnosu na Fernanda Alonsa pred finalnai okršaj na stazi u Brazilu.

                  "Možemo biti ponosni na sve što smo ove sezone postigli. U zadnih 16 godina, sa nekim malim izuzecima, mi smo se borili za titulu sve do zadnje trke u šampionatu kao što je slučaj i ove godine", izjavio je Luca di Montezemolo.
                  Alonsove šanse za osvajanje tutule su male, ali on i tim veruju u ovaj uspeh iako nisu pobedili na trci još od jula meseca. Sa druge strane Vettel je pobedio na zadnjih četiri od šest trka.
                  "Kao i uvek, samo ponos nam nije dovoljan i mi želimo da pobedimo. Baš sa tom namerom idemo u Sao Paulo i borićemo se sve do zadnjeg metra u trci. Biće teško ali svi verujemo u uspeh", dodao je predsednik Ferrarija.
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    McLaren zeli drugo mesto u konkurenciji konstruktora


                    Druga pozicija bi dosta značila timu oko priprema za sledeću sezonu.



                    Pošto je McLarenova borba u konkurenciji vozača odavno završena, tim želi da sezonu završi na drugom mestu u konkurenciji konstruktora. Prošle nedelje Red Bull je uzeo još jedno prvo mesto u šampionatu timova ali McLaren zaostaje samo 14 ponea u odnosu na drugoplasirani Ferrari.

                    Britanski list "Sun" navodi da je razlika izmedju drugog i trećeg mesta skoro pa 10 miliona dolara koji timovi dobijaju po Concorde ugovoru.
                    "Titula u konkurenciji konstruktora mi ne znači ništa ali ona donosi dosta novca. Učiniću sve što mogu ali nama treba perfektan vikend. Takodje lepo je da završite sezonu iznad Ferrarija. Mi smo veoma konkurentni ali ako ne možemo da pobedimo Red Bull bar možemo Ferrari", izjavio je Jenson Button.
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Hamilton: Trka u Brazilu bice veoma emotivna za mene


                      Britanac će se posle ove trke oprostiti od svog tima.



                      Lewis Hamilton će se na poslednjoj trci u Brazlu oprostiti od McLarena pošto sledeće sezone prelazi u Mercedes. Ovo će biti veoma emotivna trka za njega jer se oprašta od tima sa kojim je bio vezan još od malih nogu i to na stazi gde je osvojio za sada jedinu titulu Svetskog šampiona.

                      "Mislim da će trka u Brazilu biti emotivna za sve nas. Mi smo vezani za Mclaren već dugo vremena i mislim da ćemo jedim drugima nedostajati. Takodje, lepo je što želimo da se oprobamo u još nekim drugim izazovima u životu.", izjavio je Lewisov otac Anthony.
                      Hamilton je na prošloj trci u Ostinu uspeo da obidje Sebastiana Vettela i tako zabeleži novu pobedu.
                      "Mi smo želimo da pobedjujemo. Ako ne pobedimo na trci u Brazilu barem smo pobedili u Ostinu", izjavio je Lewis.
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Esteban Gutierrez: Trenutno uzivam u trenutku


                        Meksikanac nam je opisao svoju dosadašnju karijeru kao i koliko mu znači tim Saubera.



                        Esteban Gutierrez je možda u zadnjih nekoliko godina bio u senci svog sunarodnika Sergia Pereza sa kojim inače ima veoma dobar odnos. Estebanovi rezultati govore umesto njega jer je GP3 seriju dosta dominantno osvojio. Veoma je vezan sa tim Saubera koji ga dosta pomaže a on očekuje da mu još nešto pruži ...



                        Kako ocenjuješ svoju drugu sezonu u GP2?

                        Esteban Gutierrez: "Mislim da je bila dosta interesantna. Sve što se desilo pomoglo mi je da što bolje razumem stvari na stazi a i u privatnom životu. Mislim da je sezona bila odlična".


                        Koliko je tebi bilo teško kao i ostalim Južnoamerikancima da svoju karijeru nastaviš u Evropi?


                        EG: "Pa i nije nešto naručito teško. Najveći problem je to što morate svoju porodicu da preselite u Evropu ali kući morate da ostavite svoje prijatelje. To može da ima veliki uticaj na jednog petnaestogodišnjaka, kao što je imalo uticaja na mene. Tada se zapitate da li stvarno to želite da uradite i da udjete u ovaj svet, mada na kraju neke druge stvari kompenzuju taj vaš gubitak".

                        "Kada vozim uvek mislim na svoju zemlju. Na taj način predstavljam svoju domovinu i time mogu da se ponosim. Tada vam se otvara još jedan cilj a to je da pored pobede dajete još jedan dobar primer deci u Meksiku kojim putem treba da krenu".

                        Prošle sezone si osvojio GP3, da li možeš da nam opišeš razliku izmedju GP3 i GP2 bolida?

                        EG: "Glavna razlika je u snazi bolida. GP3 bolid ima 218 konjskih snaga dok GP2 bolid ima preko 600 konjskih snaga (tačnije 612hp). Bolid u GP2 je veći, malo je teži za upravljanje a i gume su mu veće. Sve to je jedan veliki izazov za debitanta, jer morate naći pravi način kako se gume ponašaju a to ima uticaja na vaše prilagodjavanje u bolidu".

                        Već si duže vreme u Lotus ART timu, kakv ti je odnos sa njima?

                        EG: "Imam jaku vezu sa timom. U suštini znamo se dosta dugo a i u GP3 i u GP2 tim je isti. Struktura rada i etika je ista samo se ljudi menjaju. Zbog toga mi je trebalo jako malo vremena da se adaptiram i generalno veoma sam srećan što sam vozio za ovakav tim".


                        Testirao si Sauberov F1 bolid, kakve su ti impresije sa tog testa?

                        EG: "Testirao sam Sauberov bolid nekoliko puta. Prvi test je bio pravoliniski što mi nije bilo toliko korisno pošto nemate krivina. Od tada sam vozio bolid na testu mladih vozača što je bilo odlično. U suštini odličan je osećaj raditi sa timom gde je umešano jako puno ljudi. Svi su veoma profesionalni a u razgovorima traže da im opišete jako puno detalja. Atmosfera je dosta drugačija nego li u GP2 a to zna da ostavi veoma jak uticaj na vozača".

                        Već duže vreme ti si Sauberov test vozač, koliko ti oni pomažu u karijeri i kakv ti je odnos sa njima?

                        EG: "Pomažu mi dosta. Imam pristup svim informacijama, podacima, prisustvujem sastancima tako da sam im na tome veoma zahvalan. Sa druge strane imam mogućnosti da vozim njihov bolid kao i da me razumeju da sam usredsedjen na GP2, pa tako da mogu da biram na kojim sastanica mogu da prisustvujem. Kada mi nešto treba ja im samo potražim a oni mi na ljubazan način odgovore. Daju mi slobodu u svemu što mi dosta znači. Sa duge strane naučio sam kako da sagledam stvari iz drugog ugla".


                        Telmex ti je jedan od glavnih sponzora, kakav ti je odnos sa njima, koliko ti pomažu oko svega?

                        EG: Veoma sam svim zadovoljan mojim sponzorima. Svi oni zajedno mi daju mogućnost da budem u dobrom timu, jer za uspeh pored dobrog vozača treba vam i dobar bolid. Ekonomski oni su mi velika podrška ali nije sve u tome. Moja veza sa njima nije samo novčana već i veoma drugarska. Oni umeju da razumeju kada imam teške trenutke i daju mi dosta podrške".


                        Ti si jedan od dvojice najzvučnijih Meksikanaca u svetu trkanja. Kakav ti je odnos sa Sergiom Perezom?

                        EG: "On mi je dobar prijatelj i imam veoma dobar odnos sa njim. Kad god sam imao slobodno vreme i na trkama kada nisam vozio u GP2 i GP3 ja sam ga podržavao. Često pričamo o trkanju ali i izlazimo zajedno u provod".

                        Kako bih ti opisao svoj vozački stil?

                        EG: "Teško da to mogu da ocenim iz moje perspektive".


                        Da li si nekada razmišljao što bi radio ako ne stigneš do Formule 1?

                        EG: "Moj život nije samo trkanje. Za sada moj cilj je da dodjem do Formule 1. Imam neke zacrtane planove koje želim da dostignem a to nisu samo pobede i trkanje u Formuli 1, već imam dosta toga zasnovano u privatnom životu. Za sada Formula 1 je moj cilj ali moj život neće biti baziran na tome. Trenutno sam tu gde jesam i pokušavam da uživam u trenutku"
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Sta im je potrebno za titulu


                          Kada se završi VN Brazila ovog vikenda, ili će Sebastian Vettel doći do treće titule ili će to biti Fernando Alonso.



                          Branilac titule, Sebastian Vettel, odlazi u Brazil kao glavni favorit za osvajanje i ovogodišnjeg šampionata, jer ima prednost od 13 poena, nakon što je prošlu trku završio na drugom mestu, ispred Fernanda Alonsa.

                          Međutim, poslednjih sezona u Formuli 1 smo mogli da vidimo da nije sve gotovo, čak i ako imate prednost, sve dok se ne završi poslednja trka.
                          Evo šta je potrebno ovoj dvojici vozača u Brazilu kako bi osvojili titulu.



                          Vettelu:

                          - Plasman među prva četri vozača

                          - Peto, šesto ili sedmo mesto, ako Alonso bude drugi ili lošiji
                          - Osmo ili deveto mesto, ako Alonso bude treći ili lošiji
                          - Deseto mesto ili bez poena, ako Alonso ne uspe da se popne na podijum



                          Alonsu:

                          - Pobeda i da Vettel bude peti ili lošiji

                          - Drugo mesto i da Vettel bude na osmom ili lošijem mestu
                          - Treće mesto, a da pritom Vettel bude na desetom mestu ili bez poena
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Schumacher pred drugim odlaskom u penziju


                            Michael Schumacher se nada da će sa jakim rezultatom po drugi put reći zbogom Formuli 1.



                            Bivši svetski šampion, koji se pre tri godine priključio Mercedesu, nakon VN Brazila će se po drugi put penzionisati.

                            Za razliku od njegovog prvog mandata u Formuli 1, gde je osvojio sedam svetskih titula, drugi mandat nije bio tako sjajan, sa samo jednim podijumom se oprašta od Mercedesa.
                            "Moj drugi odlazak će verovatno biti manje emotivan od onoga 2006. godine, kada smo se borili za šampionat i kada je sve bilo mnogo intezivnije", rekao je Schumacher.
                            "Ovaj put ću biti u mogućnosti da obratim više pažnje na moj oproštaj. Imao sam fantastične godine u Formuli 1 i mnogo podrške od fanova širom sveta. Želim da im se posebno zahvalim na tome. Ja bi bio najsrećniji kada bi mogao da se oprostim od F1 sa jakom trkom, ali sam siguran da ćemo dati sve od sebe, kako bi se to i desilo", dodao je on.

                            Šef tima, Ross Brawn, je odao priznanje Schumacheru, označavajući ga kao velikana Formule 1 svih vremena.
                            "Sa poslednjom trkom u Brazilu, Michael se povlači po drugi i finalni put iz sporta. To će biti emotivan vikend za sve u ekipi", rekao je Britanac.
                            "Mi smo uživali u radu sa njim i imali smo dosta koristi u poslednje tri godine, Hteo bih da odam počast njegovoj trajnoj posvećenosti, strasti i timskom duhu", dodao je on.
                            "Rezultati kojim smo se nadali se nisu ostvarili, ali napredak koji je naša ekipa napravila je značajan. Ja se nadam da će se taj rad isplatiti u narednim sezonama", rekao je Brawn.,
                            “Radio sam sa Michaelom tokom većeg dela njegove karijere, osećam da je on jedan od najvećih, ako ne i najveći vozač Formule 1 svih vremena. Mi mu želimo sve najbolje u budućnosti", dodao je on.
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Pirelli u Brazil donosi prototipe guma za 2013.


                              Pirelli će u Brazil doneti i prototip pneumatika za 2013. godinu, koje će se testirati tokom slobodnih treninga.



                              Italijanski proizvođač planira da na kraju sezone prikupi podatke koji su im potrebni za rad preko zime, do prvih testova sledeće godine.

                              "Neće biti testova do februara, tako da je ovo izuzetna prilika da vidimo kako se ponašaju naši novi pneumatic na bolidima. Tako da se nadamo da neće biti kiše u petak", rekao je Paul Hembery.
                              "Oba jedinjenja i konstrukcija će biti drugačiji, što znači da će karakteristike nove gume biti promenjene, sa širim radim opsegom i malo agresivnijim pristupom pojedinih jedinjenja", dodao je on.
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Lowe: Dve DRS zone na svakoj stazi


                                McLarenov tehnički direktor, Paddy Lowe, smatra da svaka staza u 2013. godini treba da ima dve DRS zone.



                                FIA-in trkački direktor, Charlie Whiting, je prošle nedelje najavio da od naredne sezone timovi neće moći neograničeno da koriste DRS tokom petka i subote.

                                Imajući to u vidu, Lowe veruje da je potrebno na stazama uvesti još DRS zona. Ove sezone samo četri od devetnaest trka su imale dve DRS zone, Melburn, Monca, Indija i Abu Dabi.
                                "Mi verujemo da ako Charlie prihvati da se uvedu dve DRS zone na svakoj trci, da će to biti prilično slično kao i slobodna upotreba DRS-a"; objasnio je Lowe.
                                Britanac veruje da je DRS ogromno rešenje, za dugogodišnji problem preticanja.
                                "Na nekim staza to neće biti od pomoći. Na primer Indija, koja ima dva pravca, a veoma malo preticanja", rekao je on.
                                "Zatim imao i staze gde bi preticanja bila olakšana, ali tu treba skratiti zone. U principu mislim da bi dobro funkcionisalo", dodao je Lowe.
                                “Ne slažem se sa ljudima koji tvrde da je to veštački, mislim da je za to potrebna veština vozača i taktika. Videli smo u Americi borbu između Sebastiana i Lewisa. Veoma fer i bliska borba", dodao je on.
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X