Odg: F1 2012
U Sauberu nemaju nova revolucionarna rešenja
Peter Sauber kaže da neka nova revolucionarna rešenja još nisu vidjena u ovoj godini.
Pošto su dupli difuzori, F-duct i produvani difuzori prošlost za Formulu 1, na testovima u Herezu
još nisu vidjena neka nova tehnička rešenja. Ipak, Mercedes GP je na svom prošlogodišnjem
bolidu nosio prednju verziju F-duct sistema.
"To je veliko pitanje. Za sada još niko nije došao sa nekim novim rešenjima posle zabrane
dodatne kontrole motora. Za sada ne izgleda tako da neko ima novo revolucionarno rešenje",napisao je Peter Sauber za Blick magazin.
"Zadnji delovi bolida imaju različita rešenja oko usmeravanja izduvnih gasova, ali to je bio
očekivano", dodao je on.
Dodatni zadatak testa u Herezu je bio taj da se primete razlike na nosevima bolida, gde je
McLaren ostao pri konvencionalnom rešenju.
"To ne znači ništa drugo nego da oni koriste manje podignutu šasiju. Ovo je posebno
interesantno jer ćemo videti koliko je to njihova aerodinamička mana, mada oni ne bi to nikada
uradili da nemaju korist, odnosno da tako nisu našli neko dodatno prijanjanje", rekao je Sauber.
U Sauberu nemaju nova revolucionarna rešenja
Peter Sauber kaže da neka nova revolucionarna rešenja još nisu vidjena u ovoj godini.
Pošto su dupli difuzori, F-duct i produvani difuzori prošlost za Formulu 1, na testovima u Herezu
još nisu vidjena neka nova tehnička rešenja. Ipak, Mercedes GP je na svom prošlogodišnjem
bolidu nosio prednju verziju F-duct sistema.
"To je veliko pitanje. Za sada još niko nije došao sa nekim novim rešenjima posle zabrane
dodatne kontrole motora. Za sada ne izgleda tako da neko ima novo revolucionarno rešenje",napisao je Peter Sauber za Blick magazin.
"Zadnji delovi bolida imaju različita rešenja oko usmeravanja izduvnih gasova, ali to je bio
očekivano", dodao je on.
Dodatni zadatak testa u Herezu je bio taj da se primete razlike na nosevima bolida, gde je
McLaren ostao pri konvencionalnom rešenju.
"To ne znači ništa drugo nego da oni koriste manje podignutu šasiju. Ovo je posebno
interesantno jer ćemo videti koliko je to njihova aerodinamička mana, mada oni ne bi to nikada
uradili da nemaju korist, odnosno da tako nisu našli neko dodatno prijanjanje", rekao je Sauber.
Comment