F1 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    FIA objavila listu timova i vozaca za narednu sezonu


    Sledeće sezone na gridu neće biti HRT tima.



    Iako vozačka imena u nekim timovima još nisu zvanično prijavljena, jer se kao najveći razlog navodi podela brojeva, ostaje nepoznato da li će Lotus zadržati Romana Grosjeana kao i ko će voziti u Force Indiji, Caterhamu i Marussiji.

    Za Paula di Restu se očekuje da zadrži svoje mesto u timu Force Indije, isto to važi za Tima Glocka i Marussiju dok bi njegov kolega mogao da bude Max Chilton. Sauber je već objavio svoje vozače a to su Nico Hulkenberg i Esteban Gutierrez dok je Caterham potvdrio samo Charles Pica. Daniel Ricciardo i Jean-Eric Vergne kao što je i najavljeno ostaju u Toro Rossu.





    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • uglavnom.bezopasni
      - 42 -
      • 03.02.2005
      • 2235
      • Novi Sad

      U spisku timova nema broj 13 , pola sata gledam kako 23 kad nije deljivo sa 2 bolida. Vest da HRT nije više u formuli ti nije dobra, dva puta je ponovljena vest za trusku.
      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
      11.04. 0:12 #2
      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        Nije mi poznato da je # 13 u Formuli 1 ikad postojao...

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Broj 13 se koristio u samom startu F1.Ali je kasnije izbacen.
          Jedini koji je u istoriji F1 uspeo da odveze Gran Prix sa baksuznim brojem je Moises Solana na VN Meksika 1963. godine.

          Piloti F1 su od svih sportista ubedljivo na 1. mestu sto se tice sujeverja.To i nije neobicno kad im je glava non stop u "torbi".

          Maldonado kaze da svom bolidu uvek pre trke prilazi na isti nacin.Kultard je nosio "srecne gace".Nisam siguran da li Sumaher ili neko drugi je isao u wc pre ulaska u bolid.Jedan pevusi za vreme voznje...i kako kazu iz ljudi iz boksa...to radi veoma dobro
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Boki Ar
            CBC Senator XXL
            • 11.11.2004
            • 2827
            • Aranđelovac
            • Vektra

            Pro FX - bravo za detalje ! (Y)

            Dodao bih da se nose patike različitih boja na levoj i desnoj nozi, majica izvrnuta naopako, amajlije i slične stvari. Nisu mi poznati detalji tipa dal' neko nosi "beli luka" ili šta već...

            Verujem da se o ovim detaljima lako moze saznati preko Google-ta.
            Last edited by Boki Ar; 02.12.2012, 17:26.

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              Baricelova baba zivi u soliteru pored staze i sa prozora ima pogled na poslednju krivinu i pravac u Interlagosu, rekao svojevremeno Veljko Petrovic u jednom prenosu.
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • Chubbs
                Everybody lies
                • 29.01.2006
                • 5807
                • Novi Sad
                • Audi A6 1.8T

                Re: F1 2012

                Ha
                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  Originally posted by sri98 View Post
                  Baricelova baba zivi u soliteru pored staze i sa prozora ima pogled na poslednju krivinu i pravac u Interlagosu, rekao svojevremeno Veljko Petrovic u jednom prenosu.
                  P: Bako, smeta li Vam buka sa staze...

                  O: Ma neee-eeee-eee-ee-e (onomatopeja šaltovanja)...

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • sri98
                      Admin od Trpeze
                      • 24.10.2004
                      • 7262
                      • Republic of Konjarnik
                      • Toyota Corolla E 210

                      Originally posted by Pro FX-Sniper View Post
                      Broj 13 se koristio u samom startu F1.Ali je kasnije izbacen.
                      Jedini koji je u istoriji F1 uspeo da odveze Gran Prix sa baksuznim brojem je Moises Solana na VN Meksika 1963. godine.
                      evo malo o brojevima C/P sa drugog foruma

                      Prvo, famozni broj 13, priča o Dicku Seamanu...

                      Alfred Neubauer, Mercedesov boss, često je podsjećao na nesreće povezane s brojem 13, a jedna od očitih bila je i pogibija britanskoga vozača Dicka Seamana u Francorchampsu. Ovaj engleski vozač rođen je 1913., u Francorchampsu je bio trinaesti po redu prijavljeni vozač. Doživio je nesreću u 13. kilometru utrke, umro je 1939. (39 = 3 x 13), u dobi od 26 godina (2 x 13) i u bolničkoj sobi broj 39 (3 x 13).

                      Možda najnevjerojatnija priča, Lorenzo Bandini, broj 7...

                      Za Lorenza Bandinija nesretan je bio broj 7. Kobnu nesreću doživio je 7. svibnja 1967. u Montecarlu u 17 sati i 7 minuta, u trenutku kada je nastupao u utrkama Formule 1 7 godina, zaostajući za vodećim u utrci 17 sekunda. Kada je izvučen iz automobila požar se ponovno rasplamsao 17 krugova prije kraja utrke. Bilo je potrebno 17 minuta da ga dovezu u bolnicu, gdje je dopremljen u sobu broj 7. Njegovo tijelo potom je prevezeno u Milano u Boeingu 737, let 607, a lijes je stajao u mrtvačnici 17 dana. Pokopan je u grobnom polju broj 7, grobnome mjestu 7, a uvjerenje o smrti nosilo je broj 7747. Isti je broj bio nesretan za Clarka koji je poginuo 7. travnja i Schlessera kojemu se to dogodilo 7. srpnja.
                      Poslije Bandinijeve nesreće njegov broj 18 trebao je preuzeti momčadski kolega Mike Parkes koji ga nije prihvatio. Isti je broj mučio i Amona, a 1970. u Montecarlu zamijenio ga je brojem 28.


                      Francois Cevert...

                      Za Françoisea Céverta nesretan je bio broj šest. Poginuo je 1973. u Watkins Glenu na treningu za Veliku nagradu SAD-a. Bilo je to 6. listopada na Tyrrellu 006, automobilu s brojem šest koji je bio opremljen Cosworthovim motorom s oznakom 066. Pričalo se da mu je neka Ciganka prorekla da neće dočekati 30 godine i poginuo je u 29.


                      Enzo Ferrari koji je bio prilično racionalna osoba i neprestano tvrdio da u utrkama ne postoji sreća i nesreća, prezirao je broj 17.
                      Japanski vozači nisu toliko opsjednuti s brojem trinaest, koliko s brojem 4. Razlog tome je što se broj 4 i riječ smrt na japanskom izgovaraju slično. No vratimo se još malo tradicionalnoj antipatiji prema brojci trinaest. Ona ima svoje korijene još u najstarijim vremenima. Još u Hamurabijevom zakoniku (1686. prije Krista) nedostaje broj 13 u popisu zakona. U Evanđeljima je Juda Iskariotski trinaesti za stolom prilikom posljednje Kristove večere. Satana je opisan kao «trinaesti anđeo». Grof Giulio Masetti poginuo je na Targa Floriju, gdje je vozio 2-litarski Delage. Sedam mjeseci ranije ista je sudbina zatekla i Paula Torchyja koji je poginuo na Velikoj nagradi San Sebastiana, također na Delageu s brojem 13. Stoga su organizatori Velike nagrade Francuske odlučili u potpunosti odstraniti broj trinaest s liste prijavljenih, a u tome su ih uskoro slijedili i ostali organizatori, posebice Britanci.



                      Latini su se više plašili broj sedamnaest. I ne samo to, u pojedinih Velikim nagradama izbjegavali su dodjeljivanje neparnih brojeva, primjerice u Monzi i to sve do početka sedamdesetih. No postoje i vozači koji insistiraju da im se dodijeli broj trinaest. Slučaj je to s Britankom Divinom Galicom koja je 1976. vozila u seriji Shellsport na Surteesu s brojem trinaest. No to joj nije odveć pomoglo jer se nikada nije uspjela kvalificirati za jednu Veliku nagradu. Gabriele Tarquini također je nosio broj trinaest kada je 1985. nastupao u Formuli 3000 za momčad Sanremo Racing. Tarquini je ostao upamćen i po neslavnom rekordu jer se čak četrdeset puta nije uspio kvalificirati za utrku Formule 1. U istoj ga je kategoriji to oponašao i Švicarac Philippe Favre krajem devedesetih, ali je i on zastao prilično daleko na svome putu prema Formuli 1.
                      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                      Comment

                      • sri98
                        Admin od Trpeze
                        • 24.10.2004
                        • 7262
                        • Republic of Konjarnik
                        • Toyota Corolla E 210

                        Originally posted by Boki Ar View Post
                        . Nisu mi poznati detalji tipa dal' neko nosi "beli luka" ili šta već...
                        Pojedini su vozači gotovo manijakalno bili vjerni bojama na kacigi. Za razliku od njih Etancelin je bio vjeran svojoj baskijskoj kapi i žutoj maji. I Stewart je bio vjeran svojoj kapi, a za razliku od njega Moss je oko vrata nosio zlatnu potkovicu. Ascari je bio uvijek bio privržen svojoj trkaćoj odjeći koju nije nosio samo u jednoj kobnoj prigodi. Bilo je to prigodom njegove pogibije u Monzi kada je vozačku odjeću posudio od Castellottija. Nesreća se zbila 26. dana u mjesecu (svibanj 1955.) poput njegovog oca Alberta (srpanj 1925.). Obojica su imali 37 godina.


                        Emerson Fittipaldi osvojio je svoj prvi naslov svjetskoga prvaka noseći sa sobom fotografiju kćeri Juliane. Andretti je nosio malu medalju Majke Božje koju mu je poklonila majka. Carlos Pace je na nagovor jednoga vidovnjaka promijenio smjer strelica koje su se nalazile na njegovoj kacigi i bile su usmjerene prema dolje. Godinu dana kasnije (1975.) pobijedio je na Velikoj nagradi Brazila, no poginuo je 1977. u zrakoplovnoj nesreći.
                        Hunt je vozio u utrkama s odrezanim vrhom desne cipele. Neobičan je bio i Laudin slulčaj. Kada se prvi put iznenadno povukao s utrka poslije slobodnih treninga na Velikoj nagradi Kanade (1979.) zamijenio ga je Zunino koji je nastupio u njegovoj opremi. Nemalo je bilo Argentinčevo iznenađenje kada je uočio da je Lauda u rukavicama nosio kovanice u predjelu jagodica. Nikada nije razjašnjeno zašto, no mnogi su zlobno komentirali da je to zbog njegove pohlepe za novcem.



                        Premda se osamdesetih godina poprilično popravila sigurnost na stazama mnogi su vozači i dalje zadržali specifične običaje. Tako je Senna vozio u rukavicama okrenutim naopako, a isto je činio i Stefano Modena, dok je Jean Alesi koristio češnjak protiv uroka. Vrhunac svega bio je Herbertov ritual protiv stresa koji se sastojao u mokrenju u trenucima dok je čekao znak za start. Johnny nije bio jedini koji je to činio, ali je bio jedini koji je to javno priznao.


                        Schumi je u prvim utrkama 2000. pobjeđivao u nazočnosti supruge Corinne u boksu, a koja je nosila u torbici četku za lutke kćeri Gine. Prvi put kada je Corinna izostala iz boksa, prekinuta je Schummyjeva uspješna serija i uskoro se morala vratiti. Posljednju utrku u karijeri Schummy je odvozio noseći mali srebrni križ koji mu je poklonio 7-godišnji sin Mick.
                        U toj istoj utrci Massa je izjavio da je na treningu i utrci nosio isto donje rublje.

                        Luca Cordero di Montezemolo uobičava nositi rog crvenog koralja koji mu je poklonio neki ribar s Caprija.

                        Njegov glavni suradnik Jean Todt u svojoj torbi već godinama nosi jedan komadić drva koji mu prema vjerovanju donosi sreću, a već godinama mjeri vremena istim kronometrom.
                        Alonso ulazi u automobil isključivo s jedne strane.
                        Jacques Villeneuve nosio je u svom automobilu dvije naljepnice: na jednoj je pisalo «luck», a na drugoj «fuck».
                        Coulthard je nosio godinama isti par donjih hlača, sve dok se nisu raspale. Sada sa sobom nosi zlatnu medalju koju mu je poklonila njegova stara sumještanka. Na medalji se nalazi djetelina i slika svetoga Kristofora.
                        Button uvijek ističe da je pobijedio u svojoj prvoj i do sada jedinoj utrci koja je bila trinaesta u sezoni, a njegova 113. u karijeri.

                        Nico Rosberg pobijedio je 2005. u kategoriji GP2 noseći uvijek iste cipele u prilično trošnome stanju, a sada povremeno nosi posebne narukvice.
                        Webber oblači svoju opremu uvijek po istome redu, a ulazi i izlazi u automobil isključivo s lijeve strane. Njegovo je tumačenje da je to navika ostala od vremena kartinga gdje se motor nalazi s desne strane i svi sjedaju u karting s lijeve.
                        Wurz je uobičavao nositi jednu cipelu crvenu, a drugu plavu, no od 2001., kada je postao McLarenov test-vozač, promijenio je ovu naviku.
                        Vrhunac svega bio je Herbertov ritual protiv stresa koji se sastojao u mokrenju u trenucima dok je čekao znak za start. Johnny nije bio jedini koji je to činio, ali je bio jedini koji je to javno priznao
                        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                        Comment

                        • sri98
                          Admin od Trpeze
                          • 24.10.2004
                          • 7262
                          • Republic of Konjarnik
                          • Toyota Corolla E 210

                          evo jos malo zanimljivosti

                          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Red Bull demantovao produzenje Vettelovog ugovora


                            Red Bull je demantovao da je Sebastian Vettel produžio ugovor do 2016. godine.



                            Na početku godine Sebastian Vettel je produžio ugovor sa timom iz Milton Keynesa do kraja 2014. godine. Odmah posle osvajanja svoje treće šampionske titule pojavila se informacija da je Nemac produžio ugovor sa Red Bullom na još dve sezone.

                            Ovu informaciju je demantovao Helmut Marko.
                            "Mi imamo ugovor sa njim do kraja 2014. godine. To je to a ne znam odakle su pomenuti tračevi krenuli", izjavio je on.
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Max Chilton se nada vozackom mestu u Marussiji


                              Rezervni vozač tima se se nada da može da zameni Charlesa Pica.



                              Pic će naredne sezone voziti za tim Caterhama pa je tako ostavio prazno mesto u timu Marussije. Sa druge strane rezevrni vozač tima Max Chilton je vozio na testu maldih vozača u Silverstonu i nada se da od naredne godine može postati i trkački vozač.

                              "Drago mi je što je Charles prešao u Caterham i tako je ostavio prazno mesto u timu Marussije, jer ja tamo želim da budem. Trenutno pregovaramo i nadam se da će ishod biti povoljan za mene", izjavio je Chilton.
                              Britanac je duže vreme važi za kandidata za mesto u Marussiji ali priznaje da ima i druge planove ukoliko stvari krenu drugim tokom.
                              "Mi imao i druge planove ako nam ovaj posao sa Marussijom propadne kako bih mogao da održavam formu. Imam jaku želju da se nadjem u timu i mislim da i moje ponašanje njima odgovara", dodao je on.
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Pirelli se nada da ce ostati u F1 jos 8 do 10 godina


                                Italijanski proizvodjač ima dugoročne planove u Formuli 1.



                                Paul Hembery i upravni odbor kompanije Pirelli zadovoljan je dosadašnjim učinkom u Formuli 1 a njihov trenutni ugovor u ovom takmičenju važi do kraja 2013. godidine.

                                "Većina ljudi misli da vam treba osam do deset godina u nekom sportu kako bi uspeli da vaše investicije profitiraju kroz sportski deo. Mi smo ovde tehnički sponzor a ako biste želeli da više profitirate onda morate da napravite osrednji ugovor u Formuli 1", izjavio je Hembery.
                                Prvi ugovor sa Formulom 1 važi na tri sezone a svi u Pirelliju očekuju da se on produži.
                                "Nije u pitanju samo novac, postoje neka tržišta na kojima imamo poteškoća. Važna stvar je da imamo dobar pristup svemu, analizom i rešavanje problema želimo da promenimo faktore koji utiču na njih", dodao je on.
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X