F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Villeneuve o sagi "Multi-21"


    Villeneuve uporedjuje sagu Red Bulla sa smrću njegovog oca


    Šampion iz 1997. godine, Jacques Villeneuve, kaže da ne treba lako prihvatiti Vettelovo izvinjenje, nakon incidenta koji je priredio svom timu na VN Malezije, kada je, bez obzira na timsku naredbu, pretekao svog timskog kolegu i završio trku na prvom mestu.

    Vettel se, naknadno, izvinio i celom timu.

    Ali, Villeneuve kaže: „To je lako izgovoriti.“

    „Na kraju, on je odneo pobedu, Mark nije imao ništa. To je bila namerna odluka Vettela.“

    Villeneuve kaže da je očigledno da je mladi šampion uradio nešto pogrešno.

    „Tim Vam daje ugovor i daje Vam novac, i radite ono što oni žele da radite. To je vrlo jednostavno“, rekao je Villeneuve.

    Villeneuve je, tada, uporedio sagu Red Bulla sa 1982. i VN Imole, kada je Didier Pironi, na veoma sličan način, ignorisao dogovor o nepreticanju njegovog oca Gilles Villeneuvea.

    „Ignorisanje je jednostavno pogrešno. Najbolji primer za to su moj otac i Didier Pironi. Samo pogledajte do čega je to dovelo.“

    Zaista, nakon te „akcije“ Pironija, Gilles Villeneuve je bio toliko besan, da se veruje da je ta nervoza doprinela njegovoj pogibiji na Zolderu, ubrzo nakon te trke.

    U svakom slučaju, u padoku F1 vlada sveopšte mišljenje da je odnos izmedju vozača Red Bulla, sada „zauvek oštećen.“


    „Oni će jednostavno morati da pokušaju da nekako prežive ostatak sezone“, rekao je Mika Salo: „Što se tiče sledeće sezone, Red Bull će verovatno tražiti drugog vozača za mesto Marka Webbera.“


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Thailand glasa o nocnoj trci


      Vlada Thailanda spremna da glasa za trku F1


      Vlada Thailanda je spremna da glasa o predlogu da se trka Formule 1 održava u Bangkoku, od 2015. godine.

      Glasanje će biti krajem aprila, ili početkom maja, što će dati dovoljno prostora organizatorima trke da pripreme planove, koje će izneti Vladi ove zemlje na konačnu odluku.

      Ukoliko Vlada da „zeleno svetlo“, prva trka F1 bi mogla da se održi 2015. godine u noćnim uslovima, uz dodatno noćno osvetljenje, kao što je slučaj sa VN Singapura.

      Guverner Sporta Thailanda, Kanokphand Chilakasem, tvrdi da još uvek nije potpisan nikakav dokument izmedju organizatora trke i FOM-a, ali da će to uslediti, ukoliko Vlada odobri taj plan.

      Iza ovog projekta stoje dva velika investitora, Red Bull i Singha, koji su spremni da učestvuju sa 40% budžeta koji je potreban za održavanje te trke, dok bi Vlada Thailanda, u ovom slučaju, platila ostatak.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Marussia prelazi na Ferrari ili Mercedes


        Od 2014., Marussia će koristiti Ferrarijeve ili Mercedesove agregate


        Očekuje se da će Cosworth, koji snabdeva jedino Marussiju u F1, napustiti ovaj sport, na kraju 2013. godine.

        Pa, pošto je Renault već u pregovorima sa Toro Rossom, i očigledno je da ne žele, ili ne mogu da snabdevaju više od pet timova na gridu, Marussijin izbor se sveo na Ferrari ili Mercedes.

        „To je očigledno“, rekao je izvršni šef tima, Andy Webb: „Sa odlaskom Coswortha, možemo da biramo izmedju Ferrarija i Mercedesa.Razgovaraćemo sa obe kompanije.“

        „Naravno, cena će biti najvažniji faktor, jer će troškovi biti mnogo veći nego do sada. I mi moramo da budemo sigurni da smo izabrali pravog partnera. Nadam se da ćemo moći da objavimo našu odluku u naredne četiri nedelje.“

        Veruje se da je Ferrari prvi na listi za Marussiju, zbog veze izmedju njihovog vozača, Jules Bianchija i tima iz Maranella.

        „Auto za 2014. je već u vazdušnom tunelu“, kaže Webb: „Već smo videli dosta podataka o zahtevnosti motora za 2014. Nismo još izabrali partnera, ali imamo dosta informacija.“

        „Naravno, brža odluka o motorima bi pomogla. Poželjno bi bilo do kraja aprila.“


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          I Webber bi ucinio isto


          Horner smatra da bi Webber, Hamilton i Alonso uradili isto što i Vettel


          Šef Red Bulla, Christian Horner, je i dalje na strani svog vozača, Sebastiana Vettela, koji nije poslušao timsku naredbu na VN Malezije, već je pretekao svog kolegu Marka Webbera u završnoj fazi trke, čime je doveo do ogromnog negodovanja kod ostalih vozača i poznavaoca ovog sporta, i tvrdi da bi, na njegovom mestu (Vettelovom) to isto učinio i Mark Webber.

          „Da su Fernando Alonso ili Lewis Hamilton bili na toj poziciji, uradili bi isto“, rekao je Horner: „Da je Mark Webber bio u toj poziciji, videli bi da bi i on uradio istu stvar. Da se ne zavaravamo, to nije jedinstveno samo za Sebastiana. To je nešto što je u DNK svakog konkurentnog vozača.“

          Horner je dodao da je lepo što se Vettel izvinio nakon trke, i što je, pre nekoliko dana, to isto učinio i u fabrici Red Bulla.

          „Sebastian je veoma iskren momak. Mislim da je bio šokiran nakon trke. Onda su ga preplavila osećanja, i videli ste da je shvatio da je pogrešio. Verujem da je njegovo izvinjenje bilo iskreno. On se, kasnije, i privatno izvinio.“





          P.S. ... i tata bi sine...
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Marussia odusevljena Bianchijem


            Marussia zadovoljna mladim Francuzem


            Mladi Francuz je, u poslednjem momentu, došao u tim Marussie, na mesto Luiza Razie, koga sponzori nisu podržali, i od samog starta je pokazao izuzetne performanse na obe trke.

            Sportski direktor tima, James Lowden, veoma je zadovoljan mladim početnikom.

            „Inžinjerski tim mu pomaže, kako bi bili sigurni da je na pravom mestu, na stazi“, kaže Lowdon: „ Mislim da je odmah impresionirao mnoge ljude.“

            „Nije napravio nijednu grešku. Malo je proklizavao u formacijskom krugu na VN Malezije, ali svi su to uradili. Otišao je preširoko, ali to je uradilo još četiri ili pet vozila.“


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              McLaren "opusten"


              McLaren opušten bez obzira na kritike


              Tim iz Wokinga je sezonu započeo veoma loše sa svojim novim MP4-28, koji se bori da održi tempo sa Red Bullom, Ferrarijem, Lotusom, pa čak i Mercedesom.

              Medjutim, šef tima, Martin Whitmarsh, kaže da nije zabrinut zbog kritika koje stižu na račun njegovog tima, i da su se oni potpuno posvetili poboljšanju rezultata.

              „Ja sam opušten po pitanju toga“, rekao je Whitmarsh: „Ja sam veoma strastven u onome što radim i ne volim kada to ne ide po planu, ali svi imamo posao koji treba da odradimo, a ja nikada nisam bežao od problema.“

              „Uvek je veoma lako: ljudi su uvek pokušavali da me nateraju da imenujem krivce, čak i ljude koji ne mogu da budu ovde da se brane, ali to nije moj stil.“

              „To nije način na koji ja radim, nadam se i verujem u naše vozače, inžinjere, imamo dosta sjajnih i motivisanih ljudi ovde. Ako pokušate i donesete odluke ili se namećete tipa: „ja sam glavni, tako će biti“, onda ćete propasti.“


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Giedo van der Garde bez treninga u 2013.


                Giedo van der Garde neće imati bar četiri treninga ove godine


                Giedo van der Garde se ove godine pridružio timu Caterhama, i na VN Malezije je uspeo da dodje do 15. mesta, što mu je, trenutno, najbolji rezultat sezone.

                Medjutim, on će morati da presedi prvi trening u Bahreinu i na još tri trkačka vikenda, kako bi svoj auotmobil dao u ruke Alexanderu Rossiju ili Ma Qing Huai.

                „Kako stvari stoje, ja ću izgubiti četiri treninga petkom“, rekao je on: „Prvi koji neću voziti je u Bahreinu.“

                „Više bih voleo da ove treninge vozim i da imam što više vremena provedenog na stazi, ali ovo mi stoji u ugovoru i ja sam siguran da će to biti dobro iskustvo za ove momke.“

                „Tu istu ulogu sam i ja imao prošle godine sa timom, i zbog toga sam i zaslužio ovo trkačko mesto.“


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Nije zabavno cuvati gume


                  I Hamilton kritikuje stalno čuvanje guma


                  Nakon velikog broja vozača i timova, i Lewis Hamilton je kritikovao Pirellijeve pneumatike, govoreći da više nije zabavno to što gume moraju da se čuvaju tokom cele trke.

                  On dodaje da je ta situacija postala izuzetno teška za vozače, jer više ne uživaju u trkama, kao što su ranije uživali, kada su mogli da pritiskaju do samih granica, bez dodatne brige o gumama.

                  „Ove gume otežavaju vozačima“, rekao je Hamilton: „Veoma ih je teško održati, a posebno ja u Maleziji, jer nisam mogao da ih održim onoliko koliko sam hteo. Čuvao sam benzin još od ranog perioda trke, što me je koštalo dodatnog vremena, ali, generalno, ove gume više nisu zabavne, nisam uživao u trci.“

                  Hamilton dodaje da u novijem trkanju, startegija igra najbitiniju ulogu, i kaže da bi on voleo da se trkanje vrati u neki raniji period, kada je to bilo „čisto trkanje“.

                  „Nije isto kao ranije, kada ste imali stintove gde ste vozili na maksimumu celo vreme, jer ste imali gume koje su trajale.“

                  „Sada je sve samo ... Kao kada imate hiljadu dolara koje treba da potrošite u nekom vremenskom periodu. To čini trkanje puno drugačijim.“

                  „Više je strategija, nego čisto trkanje.“


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Caterham ne odustaje od svog plana


                    Bez obzira što se nalaze na začelju, Caterham ne odustaje od svoje taktike


                    Caterham je startovao sezonu hibridnim automobilom, i u Australiji i Maleziji, Jules Bianchi je bio „taj“ koji im je oduzimao mesta na gridu, sa 13. mestom na Sepangu i 15. mestom na Albert Parku.

                    Sa druge strane, Charles Pic je vodeći pilot ovog tima, ali je, u oba slučaja, završavao iza mladog i perspektivnog Francuza.

                    Bez obzira na to, šef tima, Cyril Abiteboul, je uveren da će tim napredovati i da će im planirana poboljšanja pomoći u time.

                    „Sa strategijom koju smo usvojili za 2013., a u pripremi za 2014., znali smo da će prvih nekoliko trka biti teško“, rekao je on: „Ali, ne odustajemo od svog plana.“

                    „Iako smo krenuli sa hibridnim automobilom na prve tri trke, još uvek smo blizu onoga gde želimo da budemo, i poboljšanja koja nam dolaze će nam se isplatiti.“

                    „Imamo dugoročan cilj, jedan koji je vezan za celu grupu, čiji smo i mi deo, i jedan realan, održiv koji će nas dugoročno postaviti na pravi put.“

                    U medjuvremenu, on je dodao da je bilo i pozitivnih stvari sa prva dva GP-a.

                    „Imajući oba automobila na finišu obe trke, uključujući i našu domaću trku u Maleziji, je fer nagrada za napore koje je uložio ceo tim, uzimajući u obzir naše performanse u ovoj fazi sezone.“

                    „Oba vozača su opet imala dobar start na Sepangu, i odradili su dobar prvi deo trke.“

                    „Charles je bio nevina žrtva na prvom pit stopu. To je bila velika šteta, jer je to uništilo njegove šanse da se nadje u borbi sa Bianchijem. Ali je ekipa reagovala veoma dobro.“

                    „Ja sam ponosan na sav napor koji su svi uložili u Maleziji i Melbourneu, u trkama za koje smo znali da će biti teške“, rekao je Abiteboul.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Timske naredbe nisu dobre za F1


                      Whitmarsh ne voli timske naredbe


                      Nakon kontraverzi sa VN Malezije, gde su i Red Bull i Mercedes koristili timske naredbe, Martin Whitmarsh smatra da je Formula 1 bolja bez njih, iako ih (McLaren) takav stav koštao titule 2007. godine.

                      „Ne, ne mislim da su timske naredbe dobre za F1“, rekao je šef McLarena: „Ali meni je veoma lako biti pobožan i reći: „pa, mi to ne radimo“ i onda osudim druge . Ne želim to da uradim.“

                      „Svako može da se okrene prema nama i kaže: „2007. ste „bacili“ šampionat. Mogli ste da favorizujete bilo kog vozača i onda bi ste bili Svetski šampioni“ ... Svi znaju da je to istina.“

                      „Nije to bilo ispravno. Naravno, postoji deo mene koji kaže :“Sra*e, trebali smo da osvojimo šampionat“, ali se nadam da ćemo u istoj situaciji uraditi istu stvar.“


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Ko je najbogatiji u F1?


                        Formula 1 lista najbogatijih

                        Ko god da ovu sezonu završi kao Šampion Formule 1, Bernie Ecclestone će, u svakom slučaju, biti i ostati Br.1.





                        01.Bernie Ecclestone – 6.150 milijardi funti, Britanac, 82 godine, Vlasnik prava Formule 1

                        Bernie Ecclestone nije samo najbogatiji čovek u F1, već i najmoćniji.

                        Bivši prodavac automobila, počeo je kao neuspešni vozač u 1950., pre nego što je biznis pretvorio u sport.

                        Živi u stanu iznad kancelarije u Knightsbridgeu, i poznato je da ide okolo, po stanu i gasi svetla, kako bi uštedeo struju.

                        Medjutim, njegove ćerke, Tamara i Petra su veoma uspešne u trošenju njegovog novca, pa je poznato da lepa Tamara poseduje žensku torbu u vrednosti od 200.000 funti.




                        02.Dietrich Mateshitz – 4.755 milijardi funti, Austrijanac, 68 godina, vlasnik Red Bulla i Toro Rosso tima.

                        Vlasnik Red Bull energetskog pića je veliki fan Formule 1, i vlasnik čak dva F1 tima.

                        On je osnovao Red Bull 1984. godine, 2004. je kupio Jaguar F1 tim i pretvorio ga u Red Bull Racing.

                        Mateshitz poseduje ostrva na Fijiju i kolekciju starih aviona, ali njegova najveća ljubav je sport. Red Bull je uložio u četiri fudbalska kluba, a pod njihovim pokroviteljstvom je i čuveni Felix Baumgartner, koji je skakao sa ivice svemira.





                        03.John Paul DeJoria – 2.680 milijardi funti, Amerikanac, 68 godina, suvlasnik COTA (Circuit of the Americas)

                        Još uvek malo poznat po padoku F1, novac ovog Teksašanina je pomogao da se na vreme završi staza u Austinu, na kojoj se vozila prošlogodišnja VN Amerike.

                        DeJoria je odrastao u hraniteljskim porodicama i spavao je u svojim kolima jer nije mogao da priušti kiriju, ali je nastavio da pravi milione kao osnivač Patron Tequile, House of Blues noćnih klubova i luksuznih asortimana šampona Paul Mitchell.






                        04.Ong Beng Seng – 1.070 milijardi funti, Malezijanac, 68 godina, promoter VN Singapura

                        Vlasnik tri vrhunska hotela u Singapuru, finansirao je prvi GP Singapura, 2008. godine, i pomogao je u tome da se to pretvori u jedan od najvećih dogadjaja u F1.

                        Obs, kako ga zovu u F1, ima suprugu Kristinu koja je glamurozna naslednica uljne industrije, a poseduje i veliki udeo u Mulberry tašnama i torbama.

                        Poznat je po lošoj vožnji, i jednom je, sa svojim Volvoom, uleteo u sred kružnog toka.






                        05.Mansour Ojjeh - 940 miliona funti, Francuz/Saudijski Arapin, 60 godina, vlasnik McLarena

                        Sin legendarnog Saudijskog trgovca oružjem, Akrama, Ojjeh se „navukao“ na F1 1978. godine na VN Monaka, a sada poseduje 25% McLarena, preko svoje TAG Grupacije.

                        TAG je, 1985. godine, kupio švajcarskog proizvodjača satova Heuer i tada su postali Tag-Heuer, sponzori McLarena i sponzori pokazivača vremena u F1.

                        1999.godine, on je prodao Tag-Heuer, ali je takodje vlasnik aerodroma Farnborough i jedne od najvećih privatnih jahti na svetu-Kogo.





                        06.Red McCombs - 870 miliona funti, Amerikanac, 86 godina, suvlasnik COTA

                        Teksašanin Billy Joe „Red“ McCombs je jedan od starijih došljaka u svet F1, jer je sa 83 godine počeo ulaganje u stazu za VN Amerike.

                        Obogatio se kroz lanac dilera automobila, 50-tih godina prošlog veka, a zatim je osnovao Clear Channel Communications, jednu od najvećih svetskih medijskih kompanija, pre nego što je i nju prodao 2006. godine.

                        Poseduje San Antonio Spurks košarkaški tim već 13 godina i NFL tim Minnesota Vikings od 2005. godine.







                        07.Mokhazi Mahathir - 655 miliona funti, Malezijanac, 52 godine, predsednik Sepang staze

                        Sin bivšeg premijera Malezije, počeo je kao naftni inžinjer sa Shellom, pre spajanja sa Kencanom, koja se spojila sa SapuraCrestom 2011. godine i postala najveći malezijski naftni i gasni provajder.

                        Poseduje niz Porche dilera i jedan od jedina dva Bugatti Veyronsa u Maleziji.






                        08.Ron Walker - 550 miliona funti, Australijanac, 73 godine, predsednik VN Australije

                        Bivši gradonačelnik je svoje milione zaradio 1970-tih, prodavajući svoju kompaniju za hemikalije, Brooke Barmer, za 8 miliona funti.

                        Razvio je najveći kazino u južnoj hemisferi i napravio još više novca od novinskog izdavaštva, rudarstva i telekomunikacije.

                        Ali sport je oduvek bila njegova najveća ljubav. Vodio je neuspeli pokušaj Melbournea za održavanje Olimpijskih igara 1996. godine i još uvek je veoma uključen u trku za VN Australije.





                        09.Tony Fernandes - 470 miliona funti, Malezijanac, 48 godina, vlasnik Caterham F1 tima

                        Malezijski avio-tajkun Fernandes ima jednu od najbrže rastućih F1 sudbina u padoku.

                        Započeo je kao računovodja u Virgin Atlanticu, ali je kupio udeo Malezijske vlade u propadajućoj AirAsiji za samo 1 ringgit(malezijski novac-oko 0.3 dolara). Ta kompanija sada vredi oko 1.8 milijardi funti.





                        10.Paddy McNally - 460 miliona funti, Britanac, 74 godine, osnivač Paddock Club-a

                        Bivši momak vojvotkinje od Jorka, McNally je osnovao Paddock club, luksuzni F1 ugostiteljski biznis.

                        2006. godine je prodao kompaniju vlasnicima F1, CVC-u, ali i dalje poseduje 1% udela u F1, vredan oko 60 miliona funti.
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Kimi: Da trcim nozem na Vettela?


                          Kimi smatra da će njegovo i Vettelovo prijateljstvo izdržati i incidente na stazi


                          Kimi Raikkonen i Sebastian Vettel su veoma opušteni po pitanju njihovog prijateljstva, i smatraju da njihovo rivalstvo na stazi, neće uticati na njihovo prijateljstvo van staze.

                          Ali, niko ne zna šta se može desiti, ukoliko dodje do sudara izmedju ova dva „drugara“.

                          „Ono što se dešava na stazi, i život van kokpita su sasvim dva različita para cipela“, rekao je Kimi: „Obojica smo profesionalci, koji mogu da razdvoje ta dva dela života.“

                          „Uvek sam se pitao šta ljudi očekuju da mi uradimo? Da trčimo po padoku sa nožem u rukama, nakon trkačkog incidenta i da tražimo osvetu? Ili šta?“, pitao se Kimi.

                          Vettel je podržao svog „badminton“ drugara.

                          „Morate da razdvojite privatan i profesionalan deo života. Ali, naravno, mi se nikada nismo sudarili. Ne znam kako bi nas dvojica tad reagovali, ali sam siguran da bi to rešili veoma brzo.“


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Schumacher dolazi u Lotus?


                            Ralf Schumacher bi mogao da dodje u Lotus F1 tim


                            Šestostruki pobednik trka Formule1, Ralf Schumacher, koji je pre nekoliko dana objavio da se povlači iz svih motorsportova, navodno treba da potpiše ugovor sa Lotus-Renaultom, za mesto trećeg/rezervnog vozača tima iz Enstonea.

                            Šef tima, Eric Boullier, je rekao da mu je potreban „iskusniji“ vozač u timu, verovatno da podstakne trenutnog vozača tima, Romaina Grosjeana, koji, osim što je ove godine uspeo da izbegne početne incidente, nije baš pokazao brzinu i tempo, u odnosu na Kimija Raikkonena.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Glasine: Raikkonen u RB


                              I Kimi na listi kandidata za mesto Marka Webbera


                              Nakon VN Malezije, gde se Sebastian Vettel „oglušio“ o timsku naredbu, odnosi izmedju njega i Marka Webbera su se pogoršali, što dokazuje činjenica da je Webber, odmah nakon trke, otišao kući, a da je njegov otac izjavio da će on doći za VN Kine.

                              Te vesti su samo dodatno „podgrejale“ spekulacije da je ovo poslednja sezona Marka Webbera u Red Bullu i da iskusni Australijanac neće produživati ugovor na kraju sezone.

                              Lista kandidata za to mesto je velika i uključuje aktuelne vozače Toro Rosso tima, Daniela Ricciarda i Jean-Eric Vergnea, ali i bivšeg vozača i sadašnje rezerve Red Bulla, Sebastiana Buemija.

                              Medjutim, još jedno ime je dodato na tu listu i to ime Kimija Raikkonena.

                              Kimijev ugovor sa Lotusom ističe na kraju ove godine, a pošto je poznato da su on i Vettel dobri prijatelji, javlja se opcija za prelazak u Red Bull.

                              „Kimi je kul, brz i uvek je dobar kandidat“, rekao je vlasnik Red Bulla, Dietrich Mateshitz.

                              Raikkonen je i ranije imao vezu sa Red Bullom, kada se pod njihovim pokroviteljstvom takmičio u WRC seriji.

                              Mateshitz dodaje da i Mark Webber ostaje kao kandidat za 2014., zajedno sa Toro Rosso vozačima.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                McLaren i Honda ponovo zajedno od 2015.


                                Najuspešnija kombinacija u istoriji F1 ponovo zajedno


                                Kako se naredne godine gotovo sve menja u F1, McLaren je u poslednje vreme ponovo počeo da se povezuje sa Hondom.

                                Komentator James Allen je nedavno otkrio da je dogovor izmedju Honde i Mclarena i zvanično potpisan, pa će nekada nepobediva veza McLaren-Honda ponovo biti na F1 stazama od 2015.godine.

                                Takodje, Japanske novine Asahi Shimbun, pišu da je Honda već počela sa razvijanjem novih motora, ali njihovi V6 agregati neće biti vidjeni u McLarenovom bolidu do 2015.godine.

                                Kako je njihova saradnja iz kasnih 80-tih godina prošlog veka bila više nego uspešna, tajming za ponovno ujedinjenje nije mogao biti bolji.

                                Sa novim pravilima koja dolaze u F1 od 2014.godine,Honda je pronašla pravi način da opravda svoj povratak u F1. Pretsednik FIA-e Jean Todt ima viziju Formule 1 koja nije štetna po okolinu, a to se slučajno poklapa sa vizijama Japanskog proizvodjača automobile.

                                Honda iz toga vidi mogućnost da nakon povratka u F1 sa novim turbo motorima, nastavi razvijanje motora nove generacije koje će kasnije preseliti u svoje drumske modele.

                                Za Mclaren,motivacija da se promeni dobavljač motora dolazi nakon odlaska Lewisa Hamiltona I Paddy Lowa u Mercedes. To je nešto što bi Ron Dennis mogao videti kao izdaju. Iako su sa Mercedesom skoro dve decenije, nisu svi u McLarenu zadovoljni time, ali ponos bi mogao da se povrati sa Hondom.

                                Kao odgovor, Mercedes je izjavio da će pokušati da se zaštite I da spreče (ili bar umanje) prenos prava intelektualne svojine.

                                “Vi nikada ne možete sprečiti transfer tehnologije”, izjavio je Toto Wolff, director Mercedes F1:”Ali možemo pokušati da se zaštitimo”.

                                Mercedes je takodje nedavno potpisao dugoročni ugovor sa Force Indijom, I oni će od 2014. Godine imati nove Mercedesove V6 turbo motore u svojim bolidima, a za to je možda zaslužan I povratnik u F1 Adrian Sutil, koji je (slučajno ili ne), dobio mesto u timu Force Indije ove godine.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X