F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Massa veruje u pobedu


    Brazilac je uveren da može da se vrati na stare staze.



    Iako VN Malezije nije bila onakva kakvu je Ferrari očekivao, Massa je ipak uspeo da pokaže dobre performanse. Posle dobre prve trke, Brazilac je trku na stazi Sepang završio na petom mestu.

    "Veoma sam uveren da mogu opet da pobedjujem. Mislim da nisamo imali bolid za pobedu u Maleziji ali sa druge strane mislim da smo mogli da se borimo za podijum", kazao je Brazilac.
    "Tempo na kraju trke bio je dobar. Da nismo imali probleme na startu mislim da bi trka bila dosta drugačija i možda bih imali šanse za mnogo bolji plasman. Na kraju bitno je da samo zabeležili poene na lošem vikendu za nas", dodao je Massa.

    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Williams donosi velika poboljšanja za VN Španije


      Maldonado i Bottas moraće da čekaju VN Španije kako bi imali bolji bolid.



      Williams nije uspeo da na prve dve trke zabeleži poene a ni Maldonado ni Bottas nisu uspeli da postignu bolji plasman od 16. mesta. Tehnički direktor tima Mike Coughlan veruje da je ova pauza od tri nedelje bila dovolja za brzi napredak tima.

      "Posle veoma dve teške trke dosta smo radili na unaredjenju bolida. Osećamo da sada bolje razumemmo bolid i nadamo se boljim rezultatima u Kini i Bahrejnu. Tek za VN Španije imaćemo mnogo veća poboljšanja", kazao je Coughlan.

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        V6 turbo ce "urlati"


        Novi V6 turbo motori neće „cvileti“ već će „urlati“


        Tokom prošle nedelje mnogi eksperti F1 su rekli da se plaše da će zvuk novih V6 motora oterati gledaoce Formule 1, dok je šef Unije F1 staza, RoN Walker, zvuk novih motora uporedio sa zvukom motora kosilice za travu.

        Čak je i Ecclestone rekao da će autoriteti F1 možda biti primorani da na veštački način pojačavaju zvuk tih motora.

        Medjutim, Francuski komentator i stručnjak za F1, Jean-Louis Moncet, tvrdi da nema razloga za brigu.

        „Mislim da zvuk motora u 2014. stvarno nije problem“, rekao je on i dodao: „Počeo sam kao novinar u F1 1978. godine, kada je Renault osvojio sva priznanja sa svojim turbom.“

        „Ubrzo su to uradili i Ferrari, zatim BMW i drugi. U to vreme to je bio V6 motor 1500cc, osim BMW-a koji je imao 4 cilindra.“

        „Dakle to je jedno sećanje, da bih Vas razuverio. Zatim VN Francuske, Paul Ricard, i Nelson Piquet na Mistral pravcu.“

        „Iskreno, možete li da zamislite BMW na pravcu koji svojim „zavijanjem“ pri brzini od 330 km/h- „čupa asfalt“ i „kopa rov na dubini od 20 metara“.“

        „Znači, motori će zvučati drugačije u 2014., ali će biti bučni. Biće mnogo buke, bez koje, F1 ne bi bila F1.“

        „Mislim da svi ovi strahovi dolaze od mladih novinara, koji na GP stazama slušaju turbo motore GP3 automobila, koji zvuće poput električnih bušilica.“

        „ERS F1 motor će biti potpuno drugačiji“, rekao je Moncet.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Barrichelo bi se trkao iz "zadovoljstva"


          Barichello priznaje da bi se još jednom trkao samo „iz zadovoljstva i zbog strasti“


          Brazilac koji, još uvek, drži rekord u dužini F1 karijere, izgubio je svoje mesto u Williamsu na kraju 2011. godine, ali je prešao u IndyCar seriju i Brazil Touring car seriju.

          I dok se polako priprema za povratak u F1, na mesto eksperta Brazilske televizije, još uvek žali za trkačkim mestom u F1.

          On je proveo Globo kroz svoju kućnu kolekciju F1 kaciga, gde se nalaze veoma različite i retke kacige iz sveta najbržeg cirkusa, kao na primer Alonsova srebrna kaciga iz 2007. kada je vozio za McLaren, zatim Ferrarijeva kaciga Michaela Schumachera i dizajni koje su nosili Jenson Button, Mark Webber i Sebastian Vettel.

          „Ov kaciga“, rekao je Brazilac pokazujući na svoju kacigu: „ima potpise svih u F1, koji su mi se potpisali na mojoj poslednjoj trci u F1. Svi su se potpisali.“

          „Svima sam rekao da je to za Barrichello-Kanaan institut, ali sam na kraju institutu dao novac, i zadržao ovo kao znak sećanja na moju poslednju trku.“

          „Nisam mislio da će to biti moja poslednja trka, tako da sam propustio da se oprostim.“

          „Moje vreme u F1 je završeno, ali ako neko na gridu dobije stomačne probleme, ja ću naći vremena“, nasmejao se Barrichello: „Samo iz zadovoljstva i iz strasti.“


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            "Rush" izasao u javnost


            Prve zvanične slike sa snimanja filma „Rush“ izašle u javnost


            Film koji prikazuje neverovatnu F1 sezonu 1976. kada je Niki Lauda doživeo stravičan udes, ali se, samo nekoliko nedelja kasnije, ipak vratio za volan svog bolida, kako bi izazvao svog rivala, James Hunta, uveliko se snima, a prve slike su već izašle u javnost.

            Zvaničan opis glasi: „Bazirano na istinitoj priči o velikom sportskom rivalstvu izmedju zgodnog engleskog plejboja, James Hunta (Chris Hemsworth), i njegovog metodičnog i brilijantnog rivala, Niki Laude (Daniel Bruhl)“

            „Priča prati njihove, izrazito različite životne stilove na stazi i van nje, njihove ljubavi, i zapanjujuću 1976. sezonu u kojoj su oba vozača bila spremna da rizikuju apsolutno sve, kako bi postali šampioni u sportu, u kom nema mesta za greške. Jer, ako napraviš grešku-umireš!“

            Film je sniman na lokacijama u Engleskoj, Nemačkoj i Austriji, trkačke scene su snimane na Cadwell Parku i na Donington Parku, a film će biti i zvanično prikazan u septembru 2013. godine.

            Film košta oko 65 miliona dolara, a režiser filma je Ron Howard.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Bianchi razmislja o Ferrariju


              Bianchi priznaje da razmišlja o mestu u Ferrariju


              Jules Bianchi nije uspeo da ove godine udje na grid sa Force India timom, ali mu je odustajanje Luiza Razie donelo trkačko mesto u Marussia F1 timu.

              Od samog početka sezone bilo je jasno da su Marussia i Bianchi dobitna kombinacija, i mladi Francuz je, na obe trke, pokazao svoje izuzetne performanse, onoliko koliko mu bolid Marussie to dozvoljava, ali i malo preko tih „granica“.

              Medjutim, Bianchi se i dalje nalazi na vrhu Ferrarijeve akademije za mlade talente i zbog toga, ali i zbog njegovih performasni, mnogi ga vide u Ferrariju sledeće, ili u nekoj od sledećih sezona.

              Čak ni on nije želeo da negira te spekulacije.

              Kada su ga pitali da li je razgovarao sa Stefanom Domenicalijem, nakon prve dve trke sezone, Bianchi je rekao: „Ja još uvek razgovaram sa Ferrarijem jer sam još uvek deo njihove trkačke akademije, tako da oni posmatraju šta ja radim.“

              „Ali ja ne želim da dodatno povećavam pritisak. Ja sam sada u Marussiji, želim da odradim dobar posao za njih, i onda ćemo videti šta će se dalje dešavati.“

              Kada su ga pitali da li mu je mesto u Ferrariju jedan od ciljeva, on je rekao: „To je nešto o čemu razmišljamo, jer ja već imam ugovor sa njima na akademiji, tako da želimo nešto da uradimo u budućnosti.“

              „Ali, još uvek je rano da to znamo. Odradili smo samo dve trke, imamo još 17 trka da odradimo, i onda ćemo videti šta će se dešavati.“

              „Kao prvo, moram da ostanem na ovom nivou i da se poboljšavam. Videćemo šta će biti sledeće godine, ali bio bih zadovoljan da ostanem sa Marussijom i sledeće godine.“

              Ukoliko bi bio pozvan od strane Ferrarija, pošto njegovom karijerom upravlja Nicolas Todt, koji upravlja karijerom i Felipea Masse, Bianchi kaže da bi bio spreman za život na čelu kolone.

              „Da, mislim da je svaki vozač koji se nalazi u Formuli 1, jedan od najboljih vozača na svetu, tako da možete da uskočite u vrhunski tim, poput Ferrarija.“

              „Mislim da Vam je potrebno samo malo više iskustva, kada ste mlad vozač, ali kada vozite dobre trke, onda pokazujete ljudima da zaslužujete tu priliku.“


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                McNish: Hamilton je favorizovan


                Allan McNish veruje da je Lewis Hamilton „Br.1“ u Mercedesu


                Allan McNish veruje da Mercedes ulaže sve svoje napore u to da im Lewis Hamilton donese titulu, i da zbog toga podaništavaju Nica Rosberga.

                „Samo pogledajte konverzaciju preko radija“, rekao je bivši vozač Toyote: „Iako nije zvanično, definitvno postoji jak fokus na to da im Hamilton bude glavni izazivač za titulu šampiona.“

                „Oni su raširili svoje ruke za Hamiltona i sada ga veoma čvrsto drže.“

                Dvostruki pobednik Le Mans serije, pohvalio je Rosberga za njegovu sposobnost da izazove Hamiltona.

                „Ja stvarno mislim da se Nico pokazao veoma dobro, posebno u Maleziji. Dosadašnje timske kolege su išle protiv Hamiltona i nisu uspele, jer je on tvrdi orah, ali zbog toga je on svetski šampion. Biće interesantno videti da li Rosberg može da izvrši pritisak na njega.“

                „Bilo je jasno da je Hamilton najbrži momak na gridu, prošle godine, i nisam iznenadjen što on ima prednost nad Rosbergom u kavlifikacijama, jer verujem da je Hamilton najbrži vozač po jednom krugu. On je doneo dašak svežeg vazduha u tim.“


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Polni organ zatvorio F1 stazu


                  Grafit muškog polnog organa privremeno zatvorio Nordschleife


                  U nedelju ujutru, za sada nepoznati delikventi, primorali su zvaničnike Nurburgringa da privremeno zatvore legendarnu stazu Nordschleife.

                  Naime, u toku noći izmedju subote i nedelje, vandali su na sred staze nacrtali muški polni organ dužine oko 15 metara i širine oko 4 metra. Zvaničnici staze su, zbog toga, rešili da zatvore stazu, kako bi dali vremena radnicima da to uklone specijalnim vozilom za čišćenje.

                  Lokalna policija je procenila da je za ovo „umetničko deo“ korišćeno oko 20 kg farbe, što je dodatno doprinelo da ovaj deo staze postane izuzetno klizav, što može da dovede do zanošenja automobila.

                  Nordschleife je bio domaćin VN Nemačke sve do 1976. godine, kada su zvaničnici F1 procenili da je staza isuviše opasna za vožnju, nakon zastrašujućeg udesa koji je imao Niki Lauda.

                  Medjutim, staza, koja je protkana sporadičnim grafitima celom svojom dužinom, otvorena je za javnost, koji mogu da je koriste za vožnju privatnih automobila, naravno uz odredjenu novčanu nadoknadu.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Saga o timskim naredbama veoma dobra za F1


                    Prema bivšem vozaču Alexu Wurzu, saga 'Multi-21' je bila 'veoma dobra' za Formulu 1


                    U dugoj pauzi između trka tokom marta i aprila , kontroverza oko Red Bulla i prkošenje timske naredbe od strane Sebastiana Vettela - bila je glavna tema.

                    Neki veruju da je Vettel nepoštovanjem tima stavio svoje titule na loš glas, dok drugi kažu da su timske naredbe vređanje fer pleja.

                    Kada je upitan šta misli o aferi nazvanoj po Red Bullovoj kodiranoj reči 'Multi-21', Wurz je insistirao: "Vidim to kao nešto veoma dobro za sport."

                    "Te priče donose interesovanje i podižu rejtinge."

                    "To je dobro za posao, čak iako se može raspravljati da li su akcije nekih timova dobre za ideologiju sprota," rekao je.

                    Što se toga tiče, Wurz sumnja da je potez Nemca bio opravdan.

                    "Počelo je u 28. krugu, kada je Sebastian rekao preko radija 'Sklonite Marka s puta, prespor je'."

                    "U to vreme, Webber je dobro kontrolisao gume i uspeo je da odgovori povećanjem svoje prednosti na pet sekundi. Sebastian nije mogao da mu se suprotstavi."

                    "Sada znamo šta 'Multi-21' znači. Da Red Bull nije izdao tu timsku naredbu, sigurno bi - sa 99,9 posto verovatnoće - Webber odneo pobedu."

                    "Tog dana je bio bolji sa kontrolisanjem guma. Ali prihvatio je timske instrukcije i ugasio motor."

                    "Sebastian nije, i nije mogao da odoli iskušenju da ga obiđe," kaže Wurz.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Thompsonova se vraca u F1


                      Georgie Thompson se vraća u F1 nakon mesec dana od odlaska iz ovog sporta


                      Mala ali 'dobro spakovana' bivša voditeljka Sky F1 Sporta napustila je ovu televiziju nakon samo jedne sezone, ali se vraća u F1 i to kao zaštitno lice Lotusovog sponzora Sure-a.

                      „Lepo je biti uključen u kampanju koja je fokusirana na F1, a Sure je veoma uzbudljiv brend, posebno imajući u vidu jak start Lotusa sa prvom pobedom Kimija Raikkonena na prvoj trci sezone“, rekla je Georgie.

                      „To je brend koji se veoma dobro uklapa sa brzim i veselim F1 životom. Zaista se radujem što sam deo tako uzbudljivog projekta.“

                      Thompsonova je završila svoju 11-godišnju saradnju sa Sky Sport Newsom, kako bi se pridružila korporaciji koja predstavlja F1 tim, u toku njihovog inauguralnog pohoda na ovaj sport.

                      Ali, što se tiče prenosa F1, ova zanosna 35-godišnjakinja im je definitvno okrenula leđa, nakon što je odbila da igra ulogu 'druge violine' Simonu Lazenbyju.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Branson ce biti stjuardesa


                        Virginov Richard Branson sledećeg meseca leti kao stjuardesa


                        Richard Branson, vlasnik nekadašnjeg F1 tima Virgin, sledećeg meseca će se pojaviti kao stjuardesa na dobrotvornom letu, kako bi konačno ispunio izgubljenu opkladu koju je imao sa Tonyjem Fernandesom 2010. godine.

                        Šef AirAsie i vlasnik Caterhama, Tony Fernandes, opkladio se sa Bransonom da će njegov tadašnji tim, Lotus Racing, završiti 2010. sezonu ispred Virgin Racing tima, koji je bio u vlasništvu Richarda Bransona. Opklada je bila da onaj ko izgubi mora da se obuče kao ženska stjuardesa.

                        Lotus Racing tim je, te godine, završio na 10. mestu, dok je Virgin bio 12., tako da će se Branson „sa kompletnom šminkom, parom visokih potpetica i sveže obrijanih nogu“ sledećeg meseca pridružiti posadi AirAsie na letu od Perta do Kuala Lumpura.

                        „Dan svodjenja računa za Ser Richarda je stigao“, rekao je Fernandes u saopštenju AirAsie, koje je izdato juče.

                        „Neprijatno mi je kad se setim da sam nekada radio za Richarda“, rekao je Fernandes, koji je nekada radio za Bransona u muzičkoj industriji: „A smešno mi je kad sad pomislim da će on raditi za mene kao stjuardesa.“

                        Svako može da kupi kartu za ovaj let, koja košta 399 australijskih dolara (401 US dolara) od kojih 100 australijskih dolara ide u australijsku dobrotvornu organizaciju Starlight Childrens Foundation.

                        Branson više ne učestvuje u Formuli 1, a bivši Virgin tim je sada Marussia, dok je Fernandesov tim promenio ime u Caterham.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Hamilton nije br. 1


                          Ross Brawn tvrdi da Hamilton nije „Br.1“ u Mercedesu


                          Za vreme VN Malezije, Ross Brawn je izdao timsku naredbu Nicu Rosbergu da zadrži svoju poziciju iza Lewisa Hamiltona i da ga ne pretiče. Na taj način, Britanac je došao do prvog podijuma ove godine.

                          Medjutim, iako svi tvrde da je to bio jasan pokazatelj da je pridošlica iz McLarena postao prvi vozač novog tima, Ross Brawn tvrdi drugačije.

                          „Naravno da Lewis želi da se trka. U pregovorima oko njegovog ugovora, Lewis nikada nije pomenuo da postoji problem oko toga ko je prvi ili drugi vozač tima“, rekao je Brawn.

                          „On samo želi da ima paritet, i mislim da se zbog toga osećao malo nelagodno u ovoj situaciji“, objasnio je Brawn Lewisovo neraspoloženje na podijumu VN Malezije.

                          Brawn priznaje da ne voli da se meša u trkanje, ali da mora da donosi teške odluke, kako bi obezbedio da tim osvoji maksimalan broj poena.

                          „Ne volim da donosim te odluke, ali iz tehničke perspektive, izgledali bi veoma glupo da smo dozvolili da oba automobila ostanu bez goriva.“

                          „Nije mi se svidelo to što sam morao da izdam naredbu u Maleziji, to nije u mojoj sportskoj prirodi, a tim je, u prošlosti, više puta dokazao da smo veoma srećni kada pustimo naše vozače da se trkaju izmedju sebe. U poslednjih par godina smo to često radili.“

                          „Ali neko mora da donese ovu odluku, nemate vremena da čekate da te odluke donesu grupe ili komiteti. Ne mogu da budem uvek u pravu, ali ako sam 70% ili 80% u pravu, onda je to dobro.“


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Klien: Naredbe su normalna stvar


                            Klien tvrdi da su timske naredbe normalna stvar nakon poslednjeg pit stopa


                            I dalje se nastavlja priča oko timskih naredbi, nakon VN Malezije, gde su one odlučile podijum.

                            „Normalno je da se vozačima kaže da se ne trkaju nakon poslednjeg pit stopa“, tvrdi bivši F1 vozač, Christian Klien: „O tome se priča pre trke i svaki vozač zna da pozicija na koju se vrati, nakon poslednjeg pit stopa, bez obzira da li je ispred ili iza timskog kolege, je pozicija na kojoj će da završi trku. Ne uključujući druge rivale.“

                            Kline podržava upotrebu timskih naredbi, i ako je tek počela sezona.

                            „Rosberg je nekoliko puta preko radija pomenuo da je brži od Hamiltona, ali on je mogao da vidi samo trku ispred svog automobila. Ross Brawn je, sa pit walla, mogao da vidi celu trku, i sa Red Bullom koji je bio daleko ispred njih, on im je ispravno rekao da zadrže svoje pozicije.“

                            „Rosberg je bio apsolutno profesionalan. Nije mu se svidelo to što mu je rečeno da ne može da završi na podijumu, ali je ispoštovao timsku odluku.“


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Nisu gume krive


                              Jean Alesi smatra da bi trebalo slaviti Pirelli što je „začinio“ F1 šou, umesto što ih optužuju


                              Bivši F1 vozač i sadašnji ambasador ovog brenda kaže da je Pirelliju rečeno da proizvede gume koje će „začiniti“ šou i doneti dozu neizvesnosti u F1.

                              Medjutim, Red Bull predvodi nekoliko timova koji su nezadovoljni ovogodišnjim gumama, i zbog toga je Jean Alesi stao u odbranu italijanskog dobavljača.

                              „Vozači će morati da nadju pravi kompromis izmedju performansi i degradacije, a to je oduvek bilo sastavni deo Formule 1“, rekao je Alesi.

                              „Vozio sam kroz mnoga različita pravila o gumama i dobavljačima, tokom moje karijere, čak i u eri kvalifikacijskih guma, i dok su one sve imale različite apekte, Pirelli je kompanija koja donosi najviše zabave svim fanovima ovog sporta.“

                              „Do sada smo videli dve fantastične trke. To je upravo ono što je Pirelliju traženo, i po mom mišljenju, to je upravo ono što treba ovom sportu. Jedna stvar koja se uopšte ne menja je ta da će najbolji timovi uvek biti najuspešniji, tako da nema razloga da se iko žali, jer će to uvek biti slučaj, šta god da uradite sa pravilima.“


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Hamilton postao ambasador


                                Lewis Hamilton-ambasador Petronas Syntiuma


                                Lewis Hamilton je imenovan za ambasadora globalnog brenda Petronas Syntiuma, kompanije ogromnog asortimana vrhunskih automobilskih maziva.

                                Ovo je samo još jedna karika u nizu, od njegovog prelaska u Mercedes AMG Petronas F1 tim.

                                On će, takodje, učestvovati u velikom broju Petronasovih marketinških i promotivnih programa i aktivnosti.

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X