Alonso bi pobedio da nije imao problema
Domenicali tvrdi da bi njegov as možda pobedio da nije bilo problema sa DRS-om
„Ovo je bio nesrećan slučaj, jer sa performansama koje je Fernando danas imao, mogli smo da odradimo neverovatan posao“, rekao je Stefano Domenicali nakon trke u Bahreinu.
„On je leteo stazom bez DRS-a, on je preticao bez DRS-a, teško da smo mogli da tražimo više od njega.“
„Ne želim da kažem da bi smo pobedili, jer je to lako reći, ali to je teoretski bilo moguće.“
Domenicali nije želeo da precizira detalje DRS probelma, ali je potvrdio da problem nije bio hidraulički.
Televizijski snimak pokazuje da je gornji deo krila bio previše podignut, i da zbog toga nije mogao da se vrati u prvobitan položaj.
„To je mehanički, a ne hidraulički problem“, rekao je Domenicali: „Fernando je bio ubedjen da je u pitanju problem sa zadnjim gumama, i da su prerano degradirale, ali mi smo, preko podataka, videli da je u pitanju problem sa zadnjim krilom.“
„Pozvali smo ga u pit, jer nas na to primoravaju pravila.“
„Mi smo ga vratili i činilo se da je situacija sredjena, ali smo videli da se problem iznenada vratio.“
„Morali smo da ga opet pozovemo i nakon tog momenta bilo je svima jasno da postoji pravi problem sa krilom i tada smo mu rekli da ga ne koristi.“
Kada su ga upitali zbog čega se tim odlučio da ponovo koristi DRS nakon prvog pojavljivanja problema, Domenicali je rekao: „Pokušavate da reagujete u istoj sekundi kada se pojavi problem i zbog toga se to desilo. To je bio nesrećan slučaj i to moramo da prihvatimo.“
Domenicali tvrdi da bi njegov as možda pobedio da nije bilo problema sa DRS-om
„Ovo je bio nesrećan slučaj, jer sa performansama koje je Fernando danas imao, mogli smo da odradimo neverovatan posao“, rekao je Stefano Domenicali nakon trke u Bahreinu.
„On je leteo stazom bez DRS-a, on je preticao bez DRS-a, teško da smo mogli da tražimo više od njega.“
„Ne želim da kažem da bi smo pobedili, jer je to lako reći, ali to je teoretski bilo moguće.“
Domenicali nije želeo da precizira detalje DRS probelma, ali je potvrdio da problem nije bio hidraulički.
Televizijski snimak pokazuje da je gornji deo krila bio previše podignut, i da zbog toga nije mogao da se vrati u prvobitan položaj.
„To je mehanički, a ne hidraulički problem“, rekao je Domenicali: „Fernando je bio ubedjen da je u pitanju problem sa zadnjim gumama, i da su prerano degradirale, ali mi smo, preko podataka, videli da je u pitanju problem sa zadnjim krilom.“
„Pozvali smo ga u pit, jer nas na to primoravaju pravila.“
„Mi smo ga vratili i činilo se da je situacija sredjena, ali smo videli da se problem iznenada vratio.“
„Morali smo da ga opet pozovemo i nakon tog momenta bilo je svima jasno da postoji pravi problem sa krilom i tada smo mu rekli da ga ne koristi.“
Kada su ga upitali zbog čega se tim odlučio da ponovo koristi DRS nakon prvog pojavljivanja problema, Domenicali je rekao: „Pokušavate da reagujete u istoj sekundi kada se pojavi problem i zbog toga se to desilo. To je bio nesrećan slučaj i to moramo da prihvatimo.“

Comment