F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Šef Renaulta misli da će novi bolidi biti brži


    Remi Taffin je izjavio da novi bolidi neće izgubiti mnogo na brzini.


    "Ne mislim da će novi bolidi izgubiti puno na brzini. Formula 1 je Formula 1 i mi želimo da ovi bolidi budu najbrži. Verovatno će na početku sezone bolidi biti sporiji za oko sekundu u odnosu na današnje, ali do sredine sezone oni čak mogu da budu brži. Uvek je bilo tako, čak i kada smo prelazili sa V10 na V8 pa i sa aero promenama koje su stupile na snagu 2009. godine", kazao je Taffin.

    On je dodao da će novi motori imati jak i prodoran zvuk.
    "Da li ste čuli GP3 bolide? Ako se nadjete na nekoj trci ove serije biće vam potrebi čepići za uši. Naravno da će zvuk novih motora biti drugačiji, ali takodje veoma jak", dodao je Taffin.

    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Sutil ne zna da li ostaje u Force Indiji


      Izgleda da Nemac posmatra situaciju na tržištu vozača.



      Mark Webber je bio pokretač lavine na tržištu vozača za narednu sezonu, gde sada postoji nekoliko varijanti za pojedine vozače. Tako i Adrian Sutil posmatra situaciju na tržištu i kazao da ne zna da li ostaje sa ovim timom i naredne sezone.

      "Ajde da vidimo šta će budućnost da dodnese. Postoje neka interesovanje za pojedina mesta, ali sve to zavisi od situacije. Imam svoje ciljeve i znam gde želim da odem. Za sada vam neću ništa reći i prvi čovek sa kojim ću pričati biće Vijay Mallya", kazao je Sutil.
      Jedna od najvećih prepreka za nastavak karijere biće i novac.
      "Biće veoma teško. Za Formulu 1 je teško naći novac. Veći timovi nemaju problema što se toga tiče, dok se ostali bore za opstanak. Zato je timu potreban vozač sa novcem", kazao je on.

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Webber: Kvalitet vozača u Formuli 1 opada


        Mark Webber veruje da plaćeni vozači smanjuju kvalitet Formule 1.



        Australijanac je izjavio da su finansijske brige učinile svoje i da se timovi fokusiraju pre svega na novac nego na talenat vozača. On je dodao da je sada stvar totalno drugačija nego li kada je on debitovao pre 13. godina sa Minardijem.

        "Kada sam ja bio u Minardiju na gridu ste imali Irvina i Sala koji su trke završavali na podijumu. I sada ima telentovanih momaka, ali oni nemaju šansu da se nadju u Formuli 1. Frijns je jedan od primera", kazao je Webber.
        On je dodao da će se posvetiti Mitchu Evansu (GP2 vozač) kako bi došao do najbržeg cirkusa. Evans je prošle godine osvojio GP3 seriju a ove godine je imao nekoliko podijuma.
        Sa druge strane Webber se osvrnuo i na Sergeya Sirotkina.
        "Ući prerano u F1 može da izazove velike brige u bezbednosti ostalih vozača. Vi možete da vozite taj bolid ali neće umeti da izvučete maksimum iz njega. Moj posao je da uputim Micha kako da to uradi, a da li je Sirotkin novi Kimi ili Sebastijan, to ostaje da vidimo", dodao je on.

        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Lotus ima poteskoca sa finansijama


          Tim još uvek nije uspeo da se finansijski stabiliše.



          Nemački sajt Motorsport total javlja da tim iz Enstona ima problema sa finansijama, gde duguje gotovo 120 miliona evra. Kimi Raikkonen trenutno zauzima drugo mesto u šampionatu a pitanje je da li će Lotus imati sredstava da do kraja isprati Finca.

          Na pitanje o nastavku razvitka bolida i daljim investicijama, Alan Permane je kazao: "Ono šta je planirao to je već uradjeno i biće korišćeno na nekim daljim trkama".
          Ako je slučaj takav kakav se ovde novodi, Kimi Raikknen bi na kraju sezone mogao da bolid Lotusa zameni Red Bullovim ili Ferrarijevim. Kompanija Genii koja je vlasnik Lotusa objavila je u junu da je Infinity Racing kupio 35% tima, ali da dogovor još nije finaliziran.
          "Mi ćemo morati da izmenimo način finansiranja našeg tima i kompanije. Očekujemo veće investicije", kazao je Boullier.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Pirelli zeli jos jedan samostalni test


            Paul Hembery je izjavio da oni imaju želju da organizuju još jedan test od 1000 km.



            Pirelli je zbog privatnog testa sa Mercedesom opomenut od strane FIA-e, ali italijanski dobaljač ima nameru da oragnizuje još jedan takav sličan test. Prema ugovoru sa FIA-om, Pirelli ima pravo na takav potez, a Hembery je izjavio da predhodni test u dužini od 1000 km je bio najbolji test ikada.

            "Zbog toga želimo još takvih testova. Možda još jedan test u dužini od 1000 km sa nekim bolidom iz 2011. godine. Na kraju sezone mi možda uradimo još jedan ili dva testa sa ovogodišnjim bolidima, jedan u Brazilu i kišni test u Le Kasteletu", izjavio je Hembery.
            Ovo nam daje nagoveštaj da Pirelli želi da ostane u Formuli 1 i u narednim godinama, a dogovor bi trebao da bude finaliziran pre prvog septembra, kada treba da budu poznate specifikacije pneumatika.
            "Mi ćemo timove o našim gumama obavestiti u oktobru, jer je rok za to produžen", dodao je šef Pirellija.

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Brawn-Gume su kao pokretna meta


              Ross Brawn je izjavio da su gume idalje veliki problem za njegov tim.


              I pored pobede na VN Madjarske, šef tima Mercedesa nije bio zadovoljan načinom na koji su se gume trošile.

              "One su i dalje pokretna meta. Ove godine imali smo tri različite specifikacije. Sa jednim gumama smo počeli sezonu, druge smo dobili na Nirburgringu a treće smo imali u Madjarskoj", kazao je Brawn.

              "Zato nam jedino ostaje da se posvetimo poslu na stazi, baš zbog česte promene pneumatika. Za sada nemam ideju kome i kakve gume odgovaraju pojedinim timovima ali je jasno da su one promešale karte na gridu. Primer je Force Indija koja je na početku godine imala dobre performanse sa prvim gumama dok se oni sa novom specifikacijom dosta muče", dodao je šef Mercedesa.

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Maldonado: Mislim da od ovoga gore ne može da bude


                Venecuelanac očekuje da će njegov tim imati bolje rezultate u nastavku sezone.



                Prošla sezona bila je dosta dobra za tim Williamsa, gde je Pastor Maldonado pobedio na VN Španije. Ipak, ova godina je sasvim suprotna, gde je tim posle deset trka uspeo da zabeleži samo jedan poen i trenutno se nalazi samo ispred Marussije i Caterhama. Zbog toga je cenu platio Mike Coughlan, koji je otišao iz tima a na njegovo mesto došao je Pat Symonds.

                "Da, mislim da nam treba neka promena. To je način na koji radimo kako bi pokušali da popravimo performane. Za nas je praktično nemoguće da imamo lošije rezultate od ovih dosada. Zato moramo da radimo naporno ali da izmenimo način rada jer do sada nismo beležili očekivane razultate", kazao je Maldonado.
                Maldonado nije okrivio Coughlana za loše rezultate u dosadašnjem delu sezone.
                "Mi ne možemo da okrivimo jednu osobu. Tim ima 500 zaposlenih. Svi mi nismo radili na pravi način pa tako nismo imali rezultata", kazao je on.

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Rusija blizu resenja oko organizacije trke


                  Izgleda da su zvaničnici i organizatori blizu rešenja oko načina održavanje prve VN Rusije.



                  Ruska Automobilska Federacija propustila je datum za prijavu trke za narednu sezonu, jer nije uspela da se dogovori sa Omegom, koja je zadužena za promociju dogadjaja. Ipak, ruski mediji javljaju da Omega spremna da postigne novi dogovor sa RAF-om.

                  Ipak, iako dodje do dogovora FIA treba da da zeleno svetlo za održavanje trke jer je rok za njenu prijavu probijen.
                  "Mi nismo mogli da propustimo šansu za novi dogovor. Spremni smo da potpišemo ugovor sa RAF-om kako bi što pre poslali zahtev za aplikaciju", izjavio je generalni menadžer Omege Oleg Zabara.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Valencia izostavljena iz kalendara za narednu godinu


                    Pojavila se informacija da se ova ulična trka neće naći u kalendaru za 2014. godinu.



                    Prema ranijem dogovoru, trka u Valensiji bi trebalo da se vrati u kalendar naredne sezone i ona bi se smenjivala sa stazom u Barseloni. Ali, karte za VN Španije za trku na stazi Katalunja su već puštene u prodaju.

                    Špnaski list El Mundo prenosi da je trka u Valensiji odkazana ali da ta informacija još nije obelodanjena.
                    "Ugovor izmedju Valesnije i Barselone još nije potpisan a organizatori trke već mesec dana pripremaju VN Španije za 2014. godinu na stazi Katalunja", pisalo je u ovom listu.
                    Prema prvim nagoveštajima Barselona biće domaćin VN Španije 11. maja sledeće godine.

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      V6 u Monzi


                      Mercedes prikazao simulaciju kruga u Monzi sa V6 motorom


                      Jedan od glavnih strahova oko novih V6 motora je smanjenje buke u odnosu na sadašnje V8 motore. I to ne strahuju samo fanovi, već i eksperti i članovi ovog sporta.

                      Mercedes je upravo objavio svoju simulaciju kruga u Monci sa zvukom novog V6 motora.

                      Ovaj video će nekoga ohrabriti a nekoga obeshrabriti.

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Timske borbe na pola sezone


                        Na sredini sezone istražujemo kako su vozači prošli u internim, timskim borbama


                        Radi ispravnijeg rezultata, prosečne pozicije u kvalifikacijama i u trci su zaokružene na najbliži ceo broj, i uključuju sve kazne koje su vozači dobili. DNQ (nije se kvalifikovao – kao Felipe Massa u Monaku), DNS (nije startovao trku – kao Nico Hulkenberg u Australiji) i odustajanja u toku trke nisu uzeti u obzir prilikom izračunavanja pozicija.



                        Red Bull

                        Sebastian Vettel – prosek kvalifikacija: 3; prosečan kraj trke: 2.

                        Mark Webber – prosek kvalifikacija: 7; prosečan kraj trke: 4.

                        Samo jednom ove sezone Sebastian Vettel se nije kvalifikovao medju top tri ( kada je odlučio da ne postavi vreme u Šangaju), Webber je uspeo samo dva puta da mu parira, ali Vettel nastavlja svoju dominaciju unutar timske borbe, kao što je radio u poslednjih nekoliko sezona. Webber je imao tendenciju da nadoknadi više mesta u toku same trke, ali pošto se Vettel uglavnom kvalifikuje u prva dva reda, manji je broj vozača koje treba da zaobidje.



                        Ferrari

                        Fernando Alonso – prosek kvalifikacija: 5; prosečan kraj trke: 4.

                        Felipe Massa – prosek kvalifikacija: 7; prosečan kraj trke: 7.

                        Pošto je Fernandu Alonsu značajno opao tempo izmedju VN Španije i VN Britanije, Felipe Massa je uspeo da u kvalifikacijama nadmaši svog timskog kolegu na VN Nemačke, prvi put nakon VN Malezije. Brazilac se, u uvodnoj fazi trke na Nurburgringu, nalazio ispred svog timskog kolege, sve dok nije izleteo sa staze, čime se njegova loša sezona nastavila. Ove Massine greške su dodatno naglašene izvanrednom i neumoljivom doslednošću Fernanda Alonsa, i Massi je potrebna veoma jaka druga polovina sezone, kako bi mogao da razmišlja o ostanku u timu.



                        McLaren

                        Jenson Button – prosek kvalifikacija: 10; prosečan kraj trke: 8.

                        Sergio Perez – prosek kvalifikacija: 11; prosečan kraj trke: 9.

                        Jenson Button nastavlja da pokazuje svoje iskustvo i ove godine u McLarenu, izvlačeći više iz lošeg MP4-28, nego što to radi njegov timski kolega, Sergio Perez. Medjutim, kako sezona odmiče,Perez pokazuje jasne znake napretka, i uspeo je čak četiri puta da bude bolji od timskog kolege u kvalifikacijama. Medjutim, od prelaska iz Saubera, još uvek ga nismo videli na podijumu.Doduše, nismo videli ni Buttona, od koga smo to i očekivali.



                        Lotus

                        Kimi Raikkonen – prosek kvalifikacija: 6; prosečan kraj trke: 4.

                        Romain Grosjean – prosek kvalifikacija: 9; prosečan kraj trke: 7.

                        Iako se Grosjean značajno popravio od Nemačke i Madjarske, Finac uspeva da održi jasnu prednost nad timskim kolegom. Kimi je i dalje nemilosrdno dosledan, i jedan je od trojice vozača koji su ove sezone završili svaku trku, a odavno se nije kvalifikovao ili završio van top 10.



                        Mercedes

                        Nico Rosberg – prosek kvalifikacija: 4; prosečan kraj trke: 5.

                        Lewis Hamilton – prosek kvalifikacija: 3; prosečan kraj trke: 5.

                        Tri uzastopne pol pozicije pre letnje pauze su pomogle Hamiltonu da stekne prednost nad timskim kolegom u subotnjem tempu.Iako obojica imaju isti prosek kada su u pitanju finiši trka, Nico Rosberg je odustao čak tri puta, dok je Hamilton završio sve trke ove sezone.



                        Sauber

                        Nico Hulkenberg – prosek kvalifikacija: 12; prosečan kraj trke: 11.

                        Esteban Gutierrez – prosek kvalifikacija: 17; prosečan kraj trke: 14.

                        U Sauberu je najveća razlika izmedju timskih kolega na gridu, jer se Esteban Gutierrez muči sa svojom debitantskom sezonom, a to se posebno vidi kada se uporedi sa veoma brilijantnim i visoko-cenjenim Hulkenbergom. Nemac je uspeo da se na svim kvalifikacijama ove sezone nadje ispred svog Meksičkog kolege, sa prosečno pet mesta izmedju njih. Što se nedelje tiče, tu su bliži jedan drugom, ali zahvaljujući odustajanju drugih automobila, jer dok Hulkenberg izvlaiči maksimum iz automobila, Gutierrez ima mnogo bolji trkački, nego kvalifikacijski tempo.



                        Force India

                        Paul di Resta – prosek kvalifikacija: 12; prosečan kraj trke: 8.

                        Adrian Sutil – prosek kvalifikacija: 10; prosečan kraj trke: 10.

                        Paul di Restine nevolje u kvalifikacijama su se nastavile i u Madjarskoj, što je omogućilo Adrianu Sutilu da učvrsti svoje mesto bržeg vozača u Force Indiji. U suštini, Paul di Resta je u Španiji poslednji put bio ispred timskog kolege. Medjutim, nedeljna trka je druga priča. Paul di Resta iz trke u trku pokazuje bolji trkački tempo i mnogo je bolji u probijanju kroz grid, dok se Nemac u više navrata našao u lošijoj poziciji od one sa koje je započeo trku.



                        Williams

                        Pastor Maldonado – prosek kvalifikacija: 16; prosečan kraj trke: 13.

                        Valtteri Bottas – prosek kvalifikacija: 15; prosečan kraj trke: 14.

                        Valtteti Bottas je poput iznenadjenja započeo ovu sezonu, nadmašujući daleko iskusnijeg Pastora Maldonada, kako u kvalifikacijama tako i u trci. Medjutim, Venecuelanac je uspeo tokom sezone da pronadje svoj tempo, i da smanji kvalifikacijsku razliku, kao i da predje u vodjstvo kada je nedelja u pitanju, osvajajući prvi poen za svoj tim na VN Madjarske.



                        Toro Rosso

                        Jean-Eric Vergne – prosek kvalifikacija: 13; prosečan kraj trke: 10.

                        Daniel Ricciardo – prosek kvalifikacija: 10; prosečan kraj trke: 12.

                        Nema sumnje da je Daniel Ricciardo bolji kada su kvalifikacije i čista brzina u pitanju, dok je Jean-Eric Vergne iskoristio nepovoljne uslove u Monaku i Kanadi da se nadje ispred svog timskog kolege. Ipak, što se nedelje tiče, Francuz uspeva da nadoknadi izgubljena mesta na kvalifikacijama u uspeva čak da postavi najbolji timski rezultat od 2008. godine, osvajanjem šestog mesta u Kanadi.



                        Caterham

                        Charles Pic – prosek kvalifikacija: 19; prosečan kraj trke: 16.

                        Giedo van der Garde – prosek kvalifikacija: 20; prosečan kraj trke: 17.

                        Charles Pic pokazuje svoje dodatno iskustvo u Caterhamu, i uspeva da ostane ispred timskog kolege. Medjutim, Giedo van der Garde nije izgubio svoj tempo, pa je svojim 14. mestom u Madjarskoj uspeo da parira 14. mestu svog timskog kolege u Maleziji, i Caterham se zbog toga nalazi na „ničijoj zemlji“ izmedju timova iz srednjeg reda i Marussije, što dodatno otežava njihovim vozačima da pokažu svoj talenat.



                        Marussia

                        Jules Bianchi – prosek kvalifikacija: 19; prosečan kraj trke: 16.

                        Max Chilton – prosek kvalifikacija: 21; prosečan kraj trke: 18.

                        Iako je došao u zadnji čas u tim, Bianchi, iz trke u trku, pokazuje svoju dominaciju nad timskim kolegom. Englez još uvek nije uspeo da završi ispred svog timskog kolege ni u kvalifikacijama, ni i trci, a nedeljna razlika je sve vidljivija u poslednjim trkama. Bianchijevo 13. mesto u Maleziji ostaje vrhunac rezultata ekipe, i može biti veoma značajno u brobi za deseto mesto u plasmanu konstruktora na kraju sezone.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Benetton B191 na prodaju


                          Na prodaju bolid koji je Schumacheru doneo prvi bod u F1


                          Bolid koji je sedmostrukom šampionu sveta omogućio prvi bod u njegovoj F1 karijeri naći će se na aukciji koja će se održati 10. avgusta na Nurburgringu u Nemačkoj.

                          Benetton B191 je bolid sa kojim je Schumacher došao do prvog boda, ali takodje i svoje dve titule svetskog šampiona 1994. i 1995. godine.

                          Bolid se pojavljivao na dosta istorijskih GP dogadjaja, a takodje je bio i učesnik Goodwood festivala 2003. i 2004. godine.

                          B191 se nudi u "besprekornom trkačkom stanju" sa PI kontrolnom tablom, sistemom za skupljanje podataka, kao i svim ostalim uredjajima koji su potrebni kako bi se vozio i nadgledao bolid, uključujući i set rezervnih točkova i nekoliko rezervnih delova.

                          Takodje, bolid poseduje "pozamašnu" dokumentaciju održavanja, resturacije i priprema za trkanje.

                          "Ovo je neverovatan i odličan bolid za vožnju. B191 predstavlja veoma velik, i bitan deo istorije Benettona i Michaela Schumachera. Ovakvu ponudu ne bi trebalo propustiti", izjavio je Chris Routledge, predsednik aukcijske kuće koja će izvršiti prodaju bolida.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            "Shvatio sam kakav je covek"


                            Sutil je srećan što je shvatio kakav je Hamilton čovek


                            Sukob izmedju bivših prijatelja je počeo onog trena kada je Hamilton odbio da svedoći u Sutilovom procesu, u Nemačkoj 2012. godine. Prošle godine, govoreći o tome, Sutil je Hamiltona nazvao „kukavicom“ i „ne-čovekom“ jer je odbio da se pojavi u sudu, dok je Hamilton svom bivšem prijatelju „pružio ruku pomirenja“ na ovogodišnjoj VN Monaca, govoreći da „želi da ispravi stvari“.

                            Sutil kaže da još uvek čeka da sedne sa Hamiltonom i da porazgovara o celokupnoj situaciji.

                            „Ne, još uvek nismo pričali o tome“, rekao je Sutil: „Iz nekog razloga, on me još uvek nije kontaktirao. On uvek govori da mi je prijatelj, ali iznenada nestane, čak je promenio i broj telefona.“

                            „Video sam ga u padoku Madjarske, i on uvek kaže – Da, možemo da sednemo i da popričamo o tome – ali nikada nije došao. Zato ja takvu vrstu ljudi ne poštujem.“

                            „Poštujem ga kao sportistu, ali mislim da privatno on nije na mom nivou i ja ne želim da gubim vreme sa takvim ljudima. Srećan sam što sam shvatio kakav je čovek. Imam dobre prijatelje, ljude od kojih mogu da učim, i to je najvažnije. Srećan sam što sam to shvatio ranije, a ne kasnije.“

                            „Ovde na stazi, to je posao, i on je odličan vozač, ali nismo baš pričali o tome.“


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Alonso skuplja novac za bolesnu devojcicu


                              Fernando Alonso prikuplja novac za devojčicu obolelu od leukemije


                              Fernando Alonso i vozači iz njegove Španske provincije Asturias će u subotu prisustvovati sportskim egzibicijama, organizovanim u cilju prikupljanja novčane pomoći za devojčicu staru 13 godina, koja je obolela od leukemije.

                              Alonso će potpisivati autograme prisutnima, sa ciljem da prikupi što veća novčana sredstva kako bi Almudenu Torres poslali u Filadelfiju na lečenje.

                              Bivši WTCC i GP2 vozač, Javier Viulla će se pridružiti Alonsu na ovom humanitarnom dogadjaju.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Lauda usrecio Hamiltona


                                Hamilton je veoma srećan što je uspeo da promeni Laudino mišljenje


                                Nakon trke u Madjarskoj, gde je novi Mercedesov vozač, Lewis Hamilton, ostvario svoju prvu pobedu, predsedavajući tima, Niki Lauda, je njegovu vožnju opisao kao „najbolju koju je video u svom životu.“

                                „Nismo bili brzi kao Red Bull, ali je Lewis sve to nadoknadio, posebno načinom na koji je preticao ljude. On je bio izvanredan“, rekao je Lauda.

                                Ali, pre dve godine, pre nego što je odlučio da u Mercedes dovede Lewisa Hamiltona, na mesto Michaela Schumachera, Niki Lauda je imao sasvim drugačije mišljenje.

                                Nakon jednog incidenta u 2011. godini, Lauda je rekao za Hamiltona: „Ne možete tako da vozite, to će se završiti nečijom pogibijom.“

                                Zbog toga je Lewis Hamilton bio veoma srećan nakon VN Madjarske.

                                „Kada to kaže Niki Lauda, to je odličan kompliment. Veoma sam srećan što je nešto tako rekao“, kazao je Hamilton.

                                „To je u stvari šašavo, jer dok sam bio u McLarenu, on me nije poznavao i imao je potpuno drugačije mišljenje.“

                                „Sad provodimo mnogo vremena zajedno i njegovo mišljenje se mnogo promenilo“, dodao je pobednik VN Madjarske.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X