F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Naučio sam lekciju iz Ostina


    Rosbergu je laknuli što je uspeo da izbegne scenario iz Ostina i dođe do veoma važne pobede.



    „Bio je ovo dobar vikend. Bilo mi je teško u Ostinu i zato sam ovde morao dase popravim. Trka sa Lewisom je bila odlična i morao sam da se pazim njegovih eventualnih napada tokom većeg dela trke. Morao sam da održavam prednost i na kraju sam uspeo što je veoma pozitivno“, rekao je Rosberg.








    Preuzeto sa f1-serbia.com
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Force India: Zabavna trka


      Nico Hulkenberg je došao do osmog mesta na VN Brazila, dok je Sergio Perez zbog kazne bio tek petnaesti.



      „Bila je ovo dobra trka i zadovoljan sam svojim konačnom pozicijom. Trka nije bila previše komplikovana i mogao sam da se fokusiram na što bolje obavljanje posla. Bolid je danas bio bolji nego tokom prethodnih dana i osećao sam se mnogo bolje. Imali smo dobru strategiju i da je trka potrajala koji krug duže, mislim da bi smo završili ispred oba Ferrarija“, izjavio je Hulkenberg.
      „Moja trka je bila teška kao i ostatak vikenda. Znali smo da će danas biti teško s obzirom koliko smo vremena izgubili u petak. Pokušao sam da nadoknadim pozicije, ali mi je kazna od pet sekundi upropastila trku i do kraja sam bio zaglavljen u saobraćaju. Nadam se da ćemo u Abu Dabiju biti bolje sreće“, rekao je Perez.








      Preuzeto sa f1-serbia.com
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Teška trka za Toro Rosso


        Ni jedan od vozača ovog tima nije uspeo da zabeleži poene.



        "Ovo je bila jako bolna trka za nas, gde sam svo vreme na stazi bio u gužvi a posebno iza Sergia Pereza. On je bio jako spor ali ja ni sa upotrebom DRS-a nisam uspevao da ga obiđem na pravcima. To me je puno koštalo i odrazilo se na plsaman. Zbog toga nije bilo šansi da zabeležim neke poene." rekao je Jean-Eric Vergne - 13. mesto.
        "Kod mene stvar je bila malo bolja, jer sam uspeo da se sa 17. pozicije probijem do 11. mesta. Dao sam svoj maskimum ali su bolidi koji su koristili Mercedesove motore imali prednost. Bili su brži od nas na pravcima. Pokušali smo da se borimo za 10. poziciju ali nismo uspeli." dodao je Danil Kvyat.







        Preuzeto sa f1-serbia.com
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Problemi sa motorom sprečili Grosjeana da završi trku


          Lotus je potvrdio uzrok odustajanja Francuskog vozača u 66 krugu.



          „Mnogo truda je uloženo u poboljšanje performansi bolida za ovaj vikend, tako da je prava šteta što nismo uspeli da završimo trku. Rekli su mi da sam izgubio jedan cilindar i moraćemo pažljivo da pogledamo šta se dogodilo. Nadam se da ćemo na najbolji mogući način iskoristiti duple bodove u Abu Dabiju“, izjavio je Grosjean.







          Preuzeto sa f1-serbia.com
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Sauber nije uspeo da iskoristi kvalifikacioni potencijal


            Vozači tima iz Hinvila nisu uspeli da zabeleže poene u Brazilu.



            "Naša trka je dobro počela sve dok nismo došli na njenu polovinu. Pokušavao sam da se borim sa bolidima ispred mene ali sam izgubio prijanjanje i gume su brzo propale. Sada nam ostaje još jedna trka na kojoj moramo jako da priponemo kako bi došli do poena." kazao je Esteban Gutierrez.
            "Ni za mene ova trka nije bila dobra. Morao sam da startujem iz pitlejna jer sam imao problema sa hlađenjem bolida. Kao vozač uvek imate poteškoća jer se trudite da date svoj maksimum na kvalifikacijama pa vam teško padne da startujete trku iz pitlejna. Pored toga imao sam incident prilikom prvog servisa tako da nam danas ništa nije polazilo za rukom." rekao je Adrian Sutil.







            Preuzeto sa f1-serbia.com
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Cp6uH
              CBC Senator XXL
              • 22.09.2008
              • 553
              • Beograd
              • Corolla TSn

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Raikkonen: Ovo je bio pozitivan vikend


                Ferrarijevi vozači su u Brazilu završili na sedmoj i osmoj poziciji.



                „Ukupno gledano, Ovo je bio pozitivan vikend. Čak je i trka bila pozitivna, pre svega zato što sam se osećao jako dobro u bolidu. Tokom drugog stinta smo shvatili da bi sa strategijom od dva zaustavljanja mogli da nadoknadimo pozicije, ali smo kod drugog pit-stopa imali grešku što nas je definitivno koštalo. U finišu sam morao da se branim od Buttona pa potom od Fernanda. Moje gume su već bile na kraju svog života tako da nisam imao mnogo šansi protiv njih. Napuštamo Interlagos sa dobrim osećajem i pored toga što je pred nama još mnogo posla, ali ne konstantan napredak čini optimističnim u pogledu budućnosti“, izjavio je Raikkonen.






                Preuzeto sa f1-serbia.com
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Marchionne zabrinut, Tombazis sledeći odlazi?


                  Pojedini navodi kažu da je novi predsednik Ferrarija veoma zabrinut oko projekta za narednu sezonu.



                  Ovu informaciju preneli su italijanski mediji koji navode da je projaket pod nazivom "666" sporiji u odnosu na bolid iz ove godine. La Gazzetta dello Sport je saopštila da je Sergio Marchionne koji je prošle nedelje preuzeo ulogu vodećeg čoveka tima iz Maranela podigao uzbunu i zahteva hitno rešenje problema.

                  Postoje određene sumnje da su sledeći na tapeti Nikolas Tombazis i Pat Fry a tehnološki razvoj za narednu godinu potpuno je pripao Jamesu Allisonu.
                  "Tombazis ostaje šef glavnih inženjera i Ferrari danas neće imati ništa za objavu." kazao je Marci neimanovani izvor iz tima.







                  Preuzeto sa f1-serbia.com
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari i Red Bull spremni za uvođenje trećeg bolida


                    Ova dva tima otvorena su za uvođenje dodatnog bolida u svoje redove.



                    Britanski magazin The Times piše da su Red Bull i Ferrari spremni da prošire svoje garaže ukoliko se Caterham ili Marusija na vrate u šampionat naredne sezone.

                    "Ako broj bolida na stazi padne na 16, mi ćemo biti primorani da uvedemo treći boli, jer je to u našim ugovorima. Ali to nije bio slučaj i to se od nas nije tražilo. Nadamo se da će svi timovi biti tamo i da ćemo moći da nastavimo u ovom ritmu. Želimo zdravu Formulu 1 i dobro trkanje." kazao je Christian Horner.
                    Sa druge strane postoji informacija da je pored Red Bulla i Ferrari spreman za uvođenje još jednog bolida.






                    Preuzeto sa f1-serbia.com
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Button: Nemam više šta da dokazujem


                      Jenson je pričao o trenutnom stanju u timu i o mogućnostima za narednu sezonu.


                      Jenson Button je rekao da više nema sta dokazivati upravi tima iz Vokinga za slijedeću sezonu, nakon što je trku u Brazilu završio kao četvrti. Britanac kaže da ne postoji ništa drugo što može učiniti kako bi osigurao da sačuva svoje mjesto u timu i da će nastaviti da se maksimalno bori i na jedinoj preostaloj trci u Abu Dhabiju:

                      "Osjećam da radim prilično dobar posao u ovom trenutku. Nemam ništa dokazati i ovo je ono što radim prošlih 15 godina. Uvijek radim najbolje što mogu i to ponekad nije dovoljno, međutim danas je zaista bilo dovoljno."
                      Button je još i rekao da je uživao u trci u Brazilu i da nastoji zadržati pozitivan stav o svojoj budućnosti:
                      "Mislim da se iskustvo pokazalo danas u punom svjetlu i stvarno sam srećan sa 4. pozicijom. U jednom trenutku sam se osjećao kao da se igram sa jednim Williamsom a to nije bio slučaj. Kada ste ispred Kimija a usput pobijedite oba Red Bulla oba Ferrarija pa i jednog Williamsa onda to stvarno nije loš dan, naprotiv sasvim je suprotno."

                      Za kraj razgovora srdačni i raspoloženi Jenson kaže: "Sve što mogu sada raditi je to da idem dalje i da se trkam. Danas sam uživao u tome."







                      Preuzeto sa f1-serbia.com
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        McLaren aktivno menja postavu tima


                        Britanski tim uveliko daje otkaze određenim zaposlenicima kako bi oslobodio još potrebnih mesta.


                        Doug McKiernan, šef aerodinamike u timu iz Vokinga i zvanično je dobio otkaz od strane uprave. Pretpostavka je da se tako oslobađa mesto za Peter Prodromoua iako to još nije i službeno potvrđeno.

                        Uz McKiernana otpušteno je jos i 12. tehničara tima, koji takođe trebaju biti zamenjeni novim kadrovima a od kojih su neki došli iz Ferrarija. Objašnjenje za ovaj potez tima je sledeće:

                        "Počeli smo razgovor sa određenom grupom zaposlenih a da bismo u određenom trenutku izbegli dupliranje pozicija, što nam nije potrebno. Ti ljudi nemaju ulogu u novoj strukturi i to je sve."

                        Peter Prodromou je vec počeo raditi na novom aerodinamičkom paketu, koji se sprema za zadnju trku ove sezone u Abu Dhabiju. Sa druge strane McKiernan ulazi u stanje tzv."gardeninga", period kada ne može potpisati ugovor ni za jedan drugi tim, radi neotkrivanja aktuelnih informacija koje bi mogle biti korisne protivnicima. Prodromou je zadnjih osam godina bio desna ruka Adrianu Neweyu u Red Bullu, tako da se na novom bolidu McLarena moze očekivati dosta rešenja sa Bullovog bolida.







                        Preuzeto sa f1-serbia.com
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Neki timovi su za povratak na V8 motore?


                          Nesuglasice između proizvođača motora i dalje traju, a sada se čini da bi Ferrari i Renault mogli da traže povratak V8 motora.



                          Marco Mattiacci je u Brazilu izjavio da razgovori proizvođača nisu propali, ali da je neophodno normalno sesti za sto i pronaći rešenje koje će biti u interesu sporta.

                          Ferrari i Renault navodno traže da se odobre promene tokom sezone na dodatnih 13 komponenti motora što bi uz trenutne 32 značilo da timovi mogu da unapređuju oko 67% motora. Mercedes međutim pristaje samo na dodatnih pet komponenti što bi značilo da proizvođači tokom sezone mogu da rade na 56% delova motora.
                          Bernie Ecclestone je čak u jednom trenutku rekao da bi Mercedes trebao da dozvoli drugim proizvođačima da uhvate priključak.
                          Sličan stav ima i menadžer ekipe Red Bull Helmut Marko: „Nas su pet godina pokušavali da uspore sa menjanjem aerodinamičkih pravila, a sada mi tražimo isto za Mercedes, ali na polju motora.“
                          Ferrari bi sa druge strane zbog posebnih privilegija mogao da uloži veto na bukvalno bilo koji pasus tehničkih pravila. Međutim pitanje je da li bi tako nešto prošlo s obzirom da se time krše zakoni konkurencije Evropske Unije.
                          Red Bull i Bernie Ecclestone navodno iza kulisa pokušavaju da smisle plan kako bi potpuno mogli da se reše nepopularnih V6 motora, a da se vrate starim V8 agregatima.
                          „Niko ne voli da napravi korak nazad. Ponekad morate da razumete da su određene odluke jednostavno loše. Novi motori su dobar primer pošto je njihov razvoj preskup, a videli smo da se od jednom mnogi timovi nalaze u velikim finansijskim problemima“, izjavio je Chtistian Horner.
                          Helmut Marko je dodao da je uveren da bi u ovom trenutku 80% timova prihvatilo povratak na V8 jedinice, ako ni zbog čega drugog, onda zbog nižih troškova.

                          I privatni timovi su nezadovoljni, a iz Lotusa, Force Indije i Saubera je poručeno da se oni nisu ništa pitali oko novih skupih V6 motora i da su im oni nametnuti.
                          Niki Lauda preti da bi Mercedes napustio Formulu 1 povratkom na stare motore i dodaje da bi slična situacija sigurno bila i sa Hondom za koju bi se ispostavilo da je samo bacila novac u razvoj V6 motora.






                          Preuzeto sa f1-serbia.com
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Alonso navodno finalizirao detalje ugovora sa McLarenom


                            Ekipa planira da objavi vest pre Abu Dabija, čim odluči ko će biti Alonsov timski kolega.



                            Izvori bliski Wikongu otkrivaju da su McLaren i Alonso sada završili pregovore i da će partnerstvo koje je 2007. prerano okončano biti obnovljeno u 2015.

                            Ova je međutim stavilo McLaren u tešku poziciju da bira između Buttona i Magnussena kao Alonsovog partnera u timu.
                            Magnussen je nekoliko puta impresionirao svojim tempom, ali bi Buttonovo iskustvo moglo da bude izuzetno vredno u razvoju novih Hondinih motora. Alonso bi navodno više voleo da vidi Britanca kao svog timskog kolegu.






                            Preuzeto sa f1-serbia.com
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              McLaren za Abu Dhabi priprema B-verziju svog bolida


                              Britanci uveliko pripremaju bolid za novu sezonu.



                              Uoči njihovog ujedinjenja 2015. godine i to sa Hondom, McLaren već uveliko privodi kraju proces integracije komponenti u novom bolidu, a to su trenutno novo napajanje i njegove dodatne komponente:

                              "Da bi bili sigurni da smo spremni lansirati auto za novu sezonu, mi smo odlučili napraviti razvojni bolid, ili B-verziju našeg bolida za novu sezonu,"kaže Eric Boullier šef tima McLarena.
                              Kako bilo, sada se vjeruje da tim iz Vokinga priprema za vožnju B-specifikaciju bolida a za slobodne treninge u petak, uoči VN Abu Dhabija. Sve u pokušaju da svojim novim aerodinamičkim rješenjima naprave prednost nad suparničkim timovima za iduću sezonu.
                              Ovaj tim nije osvojio prvo mjesto u trci još od 2012. godine, a ove sezone su 5. u poretku konstruktora. Međutim vjeruju da će baš ovaj novi bolid biti sredstvo za njihov povratak u društvo velikih vjerovatno sa Fernando Alonsom.






                              Preuzeto sa f1-serbia.com
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Marussija u ozbiljnim pregovorima sa nekim investitorima?


                                Kako prenose britanski mediji stečajni upravnik je u ozboljnim razgovorima sa nekim novim vlasnicima.



                                U petak Marussija je objavila da za njih trenutno nema više spasa i da su prinuđeni da otpuste 200 članova tima. Ipak, uprava se nada da oni mogu da se nađu na finalnoj trci u Abu Dabiju ukoliko prinudna uprava uspe da skupi od 3 do 5 miliona funti, kako bi na vreme poslali ljude i opremu na stazi Yas Marina.
                                "Ne verujem da je ovo put bez povratka. Mi smo sposobni ljudi i borićemo se pa čak i kada nemamo više šansi. U ovom trenutku postoji mogućnost da se nađemo u narednoj sezoni pa čak i na finalnoj trci u Abu Dabiju." kazao je Graeme Lowdon, predsednik Marussije.







                                Preuzeto sa f1-serbia.com
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X