F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Alonso upozorava na McLaren


    Fernando je svestan da McLaren može da ih pobedi…


    Španac smatra da Ferrari mora da podigne svoj nivo u poslednje dve trke, ako ne želi da izgube poziciju od Mclarena, koji je sve bliži.
    Kako se sezona primiče kraju, Williams je sve dalji od Ferrarija, ali im se zato Mclaren približava iz trke u trku i trenutno se nalaze na 49 poena iza njih u plasmanu konstruktora.

    „Mučimo se celog trkačkog vikenda, a mučili smo se malo i u Rusiji i Japanu. Moramo da nastavimo sa osvajanjem poena, jer se još uvek borimo za plasman u šampionatu konstruktora. Imali smo neke borbe, mislili smo da ćemo izgubiti mnogo poena u odnosu na Williams i da ćemo se naći u praznoj zoni. Ali, izgleda da je McLaren poboljšao svoj tempo i ne smemo sebi da priuštimo da ne sakupljamo poene. Još uvek smo u borbi.“






    Preuzeto sa f1srbija.rs
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Caterham nastupa u Abu Dhabiju?


      Administratori tvrde da će Caterham učestvovati na poslednjoj trci u Abu Dhabiju.


      Kako izveštaji da će Marussia učestvovati u trci dobijaju na momentumu, pošto su propustili trku za VN Amerike i što će propustiti VN Brazila, veruje se da će Caterham, koji će takodje propustiti obe trke biti prisutan u Abu Dhabiju.

      "Ekstremno se nadamo da ćemo biti prisutni u Abu Dhabiju," Finbarr O'Connell je rekao za Reuters.

      "Mislim da imamo dovoljno samopouzdanja da kažem da ću biti iznenadjen ako se ne pojavimo u Abu Dhabiju," dodao je. "Pun sam nade kada je u pitanju budućnost tima."

      Prema pravilima, timovi mogu da propuste dve trke a da ne prekrše pravila.

      Nekoliko sati ranije, ekipa je, zajedno sa Marussijom (Manor) uključena u preliminarnu listu timova FIA-e 2015, koja je trebala biti objavljena do 1. novembra.

      O'Connell je rekao za Reuters da je sa obećanjem novih vlasnika objavljena lista, bez plaćanja provizije, mnogo pre finalnog roka – 30. novembar.

      "Pokušavamo da prodamo trkačku ekipu i jasno je da će novi vlasnik hteti da učestvuje u šampionatu sledeće godine," rekao je.

      Otkrivajući da je osoblje nastavilo da radi u bazi u Leafieldu bez plate kako bi ekipa opstala, opisao ih je kao "fenomenalan tim ljudi".







      Preuzeto sa f1srbija.rs
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Mercedes će pihvatiti samo jedno odmrzavanje motora


        Ukoliko to odmrzavanje bude samo kratkoročno


        Šef Mercedesovog Motosport odeljenja Toto Wolff kaže da će nemački proizvođač dati svoju saglasnost za odmrzavanje motora, ali samo ako se definitivno potvrdi da će to biti samo jednom na kratko i nikada više.

        Pod trenutnim pravilima, rad na azvoju motora je veoma oograničen ali Renault i Ferrari su odlučni da se pravila promene za sezonu 2015, da bi se povećala konkurentnost među proizvođačima.

        Mercedes je bio protiv toga, bojeći se da će to dovesti do rasta troškova ali nakon meseci debate izgleda da je kompromis na vidiku sa još sastanaka zakazanih ovog vikenda u Brazilu.

        "Ako je ovo kompromis koji će gaantovati stabilnost za duže vreme i ako se složimo da nećemo menjati pavila svake godin, to je onda nešto što bi mogli da razmotrimo," rekao je Wolff novinarima.

        "Ono što smo rekli, mi smo računali kako će to izgledadti finansijski i šta to zbači logistički. Mi smo tim koji mora da isporuči osam motora odjednom a Honda samo dva, Ferrari i Renault četiri. To je velika razlika. Kada budemo imali sve podatke sešćemo ponovo u Sao Paolu i razgovarati."

        U međuvremenu, Red Bullov šef Christian Horner se nada da će odmrzavanje motora sada biti na korak bliže ostvarernju.

        "Imali smo veoma ohrabujuć sastanak u nedelju u Austinu i Mercedes se složio da oni moraju da osave lufta za priliku ostalima da dobiju na konkurentnosti," ojašnjava Horner.

        "Ali ja ne mogu da vidim dalje koliko će neka promena tehničkih ili sportskih pravila imati uticaj jer svaki put kada se promene to ima ticaj na toškove."

        "Mecedes se zapavo nije složio ni sa čim. Ali postoji konstuktivan dijalog koji nadam se, može da u neko dogledno veme da rešenje."








        Preuzeto sa f1srbija.rs
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Nasr potpisao sa Sauberom


          Sauber u 2015 godinu ulazi sa novom vozačkom postavom


          Samo nekoliko dana nakon što su objavili da će jedan od vozača za narednu godinu biti Caterhamov vozač Marcus Ericsson, Švajcarski tim je sada odlučio da u novu sezonu udje sa potpuno novom vozačkom postavom. Sauber je danas objavio da će njihov drugi vozač za 2015 godinu biti sadašnji rezervni vozač Williamsa Felipe Nasr.

          To znači da će trenutni vozači Saubera, Adrian Suttil io Esteban Gutierrez morati da potraže vozačko mesto za narednu godinu na drugom mestu.

          Angažovanje Fepile Nasra, je došlo najverovatnije zbog činjenice da njegov sponzor, Banco do Brasil, planira da podrži mladog Brazilca sa 10-12 miliona funti u narednoj godini. Veruje se da je i Ericsson dobio mesto u Sauberu zbog sličnog sponzorstva.

          Povodom potpisivanja sa Narsom, Monisha Kaltenborn je izjavila:"Pratili smo kraijeru Felipe Nasra već neko vreme, i verujemo da zaslužuje priliku u F1 imajući u vidu njegovu uspešnu karijeru u mladjim kategorijama. Srećni smo što će on voziti za naš tim naredne godine. To znači da će Brazil imati još jednog mladog i talentovanog vozača u F1 naredne godine".

          "Banco do Brasil je bila veoma značajan partner Felipe Nasra do sad, i mi smo oduševljeni kada vidimo d aje obnovljena kompanija, kakva je Banco do Brasil i dalje zainteresovana za podršku mladih vozača u F1. Unapred se radujemo našoj saradnji".

          22 godišnji Nasr, šampion Britanske Formule 3 i drugoplasirani u ovogodišnjoj GP2 seriji je izjavio:"Ovo je veoma važan korak u mojoj profesionalnoj karijeri što sam potpisao sa Sauberom za 2015 godinu. Ovo je nezaboravan momenat za mene, a to dugujem svima onima koji su me konstantno podržavali - mojoj porodici, prijateljima, sponzorima, mom timu i naravno mojoj domovini. Danas se san ostvario. Sauber je odgovoran za neka od najvećih imena ovog sporta - Felipe Massa, Kimi Raikkonen, Robert Kubica i Sebastian Vettel - svi su vozili za Sauber pre nego što su nastavili svoje karijere".

          "Takodje sam ponosan što ću postati deo jedne trkačke porodice, Imao sam odličnu godinu sa Williamsom, gde sam naučio toliko stvari o F1, i pripremio sebe za izazov u F1".






          Preuzeto sa f1srbija.rs
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Hamilton: Trka na Spa je bila objava rata!


            VN Belgije je bila prekretnica


            Lewis Hamilton veruje da je trka u Belgiji bila ključna tačka ovogodišnjeg šampionata.
            Povratak sa letnje pauze je označio promenu snaga u ekipi Mercedesa. Britanac kaže da je tada čvrsto odlučio da preokrene situaciju u svoju korist. Rečeno-učinjeno! Išla mu je na ruku činjenica da je Rosberg odustao sa trke u Singapuru, ali to ne umanjuje Hamiltonov uspeh u drugom delu sezone.

            “Posle dobrog starta na početku 2014-te, nastupio je loš period. Nakon trke na stazi Spa rekao sam sebi da moram da promenim stvari u svoju korist. Odlučio sam da negativnu eneriju pretvorim u pozitivnu. To je bila objava rata.”

            Iako je sada u prednosti u odnosu na timskog kolegu, Hamilton kaže da se trudi da ostane smiren i mentalno jak:
            “Svakog vikenda se čini da Rosberg kreće od nule, a zatim osvoji pol poziciju. Borba još traje, ništa nije odlučeno i ne treba ga potcenjivati”

            Inače, Lewis je nedavno priznao da sve češće razmišlja o karijeri posle Formule 1. Sa Mercedesom ima ugovor jos godinu dana i kaže:
            “Voleo bih da ostanem u ovoj ekipi još dugo, dugo. Iskreno se nadam da je želja obostrana”
            Ono što je sigurno je, kako kaže, da ne želi da se bavi poslom u medijima poput nekih svojih bivših kolega:
            “Mnogi asovi Formule 1 su se odlučili za karijeru novinara ili komentatora. Ja, međutim, imam druge planove.”
            “Znam da ću i dalje imati želju da se trkam. Takmičim se od svoje 8.godine i za mene je prirodno da tako nastavim. Znate, ovo je kao droga-mnogi su pokušavali da se vrate. Schumacher je to učinio, probao je i Hakkinen. Ako bih odlučio da u potpunosti prekinem sa trkama, morao bih da nađem nešto što me isto toliko interesuje”






            Preuzeto sa f1srbija.rs
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              McLaren dao Alonsu rok


              Španac mora brzo da se odluči.


              Fernando Alonso još uvek nije saopštio u kom timu će nastaviti karijeru. Poznato je da je u ozbiljnim pregovorima sa McLarenom, a iz ovog tima su poručili da vreme za donošenje konačne odluke uskoro ističe.

              Po pisanju italijanskih medija, u pitanju je ugovor vredan 70 miliona eura. Alonso, pak, tvrdi da još ništa nije dogovoreno:
              “Nisam odlučio gde ću voziti 2015-te. Ništa još nije definitivno”.

              “Razgovarao sam i sa Ferrarijem o tome koja bi opcija bila najbolja za mene. Imam određene ideje, ali poslednja dva meseca kolaju razne glasine i mediji me stalno povezuju sa nekim drugim timom”.
              “Veoma cenim Ferrari. To je veliki tim i ja ga volim Ovo je bila teška godina za ekipu, ali moram da priznam da sam ja imao pet teških godina”.

              Dok se Alonso premišlja, Buttonova nervoza raste. Naime, njegovo mesto u ekipi zavisi od Fernandove odluke, a to utiče na vožnju. Mika Hakkinen je nedavno izjavio da je očigledno pod kolikim je pritiskom Button:

              “Čini mi se da je donekle izgubio sampouzdanje. Potpuno se drugačije vozi kada želite da ostvarite uspeh na duge staze”.

              U McLarenu priznaju da se njihovi vozači nalaze u nezavidnoj siuaciji zbog pregovora sa Alonsom. Međutim, čini se da i oni već pomalo gube strpljenje. Šef tima Eric Boullier kaže:
              "Želimo da čujemo konačnu Fernandovu odluku najkasnije pre poslednje trke u Abu Dhabiju. Pregovori su bili korektni, imali smo signale sa njegove strane da želi to mesto. Sa druge strane, mi hoćemo da potpišemo trogodišnji, a ne jednogodišnji ugovor”, rekao je Boullier.







              Preuzeto sa f1srbija.rs
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Raikkonen: Sezona za zaborav


                Kimi bi da što pre zaboravi 2014-tu.


                Finski as je do sada osvojio samo 47 poena i sa tako skromnim učinkom zauzima tek 12.poziciju u generalnom plasmanu. Najbolji rezultat je ostvario u Belgiji kada je završio trku na 4.mestu.
                To nije učinak dostojan bivšeg svetskog prvaka i zato ne čudi što Kimi želi da zaboravi 2014-tu:

                "Ako ne osvojite titulu ne možete biti zadovoljni nijednom sezonom … Ja sam bio prvak samo jednom i može se reći da bih manje-više voleo da zaboravim sve ostale godine. Tu ste da pobeđujete i ako to ne možete, onda ste neuspešni. Sasvim je svejedno da li ste 2-gi ili 20-ti, nema velike razlike”.

                "Ovo je bila veoma teška godina. Izvukli smo pouke koje će nam ubuduće pomoći, ali nimalo nije zabavno kada ste u problemima od trke do trke. Ako imate bolje šanse, svi su zadovoljniji. Tako je ponekad u Formuli 1. Moramo da verujemo u ono što radimo. Uveren sam da možemo da se vratimo na pozicije koje zaslužujemo i onda će sve biti zaboravljeno”.

                Raikkonen se nada da će bolid za 2015-tu biti mnogo bolji, ali ne sme ništa da tvrdi pre testova:
                "Sada samo slušate o brojkama i podacima, ali uvek se svodi na isto-tek kad u novom bolidu izađete na stazu, onda možete da znate koliko je dobar. Mnogo je izmena, a i najmanja može značajno da utiče na auto. Ferrari je ove godine ranije počeo sa dizajnom novog bolida. Mislim da stvari idu na bolje jer su mnogo više slusali naše sugestije i pokušali da poprave one manjkavosti na koje smo im ukazivali”.

                "Činjenica je da nećemo znati kako stoje stvari dok ne obavimo prve testove. Verujem u ekipu i u ljude sa kojima radim. Mislim da ćemo imati mnogo bolji paket u celini. Koliko bolji? Znaćemo u februaru."






                Preuzeto sa f1srbija.rs

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Ugašen Tim Marussia


                  Nakon gubitka HRT-a 2012, sada smo ostali i bez Marissije


                  Stvari su izgledale pozitivno za Marussiju ali su se stvari odjednom okrenule na gore.

                  I dok se u Bazilu nalazi trenutno 18 automobila, jedan od timova koji su odsutni došao je do svog kraja.

                  Novinar Telegrapha Daniel Jonson je objavio vest, izveštavajući ranije u petak da Marussia iako na listi timova za 2015, prestala da funkcioniše.

                  Raniji nagoveštaj sudbine tima je bio u sredu kada je ime tima na listi za 2015. bilo promenjeno u Manor i sa napomenom da je podložno promeni.

                  Ali je zanimljivo da pored imena Caterhama nema napomena za 2015.

                  "Marussia neće biti u Abu Dabiju," Jonson je tvitovao sa Interlagosa.

                  "Osoblje je postalo višak sada. Preko 200 ljdi ostaće bez posla. Dva investitora su bila zainteresovana ali novac nije došao pre postavljenog roka."

                  Iako su Caterham i Marussia bili odsutni iz SAD i sada iz Brazila, šef Graem Lowdon je bio prisutan na VN SAD na razgovorima.

                  "Ali niko nije otišao sa novcem," dodaje Jonhson. Radi se o predlogu podele 150 miliona dolara manjim timovima.

                  U početku nezvanična vest, potvrđena je u petak od strane emitera Sky-a koja ju je i potvrdila.

                  Kratko nakon toga, uprava FRP SAvetništva (stečajni upravnik Marussije) je priznala:"Veoma je teško što moram da kažem da je posao koji je veoma praćen u Briitaniji i svetu motorsporta morao da prestane da radi i zatvori svoja vrata. "







                  Preuzeto sa f1srbija.rs
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Rosberg se nada Hamiltonovoj lošoj sreći


                    Rosberg može da osvoji titulu samo ako se Hamiltonu nešto desi


                    Nico Rosberg je priznao da će titulu osvojiti samo ako se Hamiltonu nešto desi sa bolidom ili ako ne bude imao sreće tokom poslednje trke u Abu Dhabiju.

                    Lewis Hamilton trenutno vodi sa 24 poena prednosti u odnosu na Nica Rosberga, ali poslednje dve trke sa sobom nose još 75 poena, tako da je moguće da Nico Rosberg osvoji titulu, zahvaljujući duplim poenima na poslednjoj trci.

                    „Svima je jasno da moram da se računam na to da će se nešto desiti“, rekao je Rosberg: „Nažalost, ne mogu da pobedim, ali tako je kako je. Ipak, u ovom sportu svašta može da se desi, tako da sam još uvek veoma optimističan.“

                    Rosberg tvrdi da, ukoliko postane šampion zahvaljujući duplim poenima, to neće smanjti vrednost njegove titule.

                    „Ne bih reagovao na to“, rekao je Rosberg: „Svako ima pravo na svoje mišljenje. U sportu se na kraju računaju samo poeni, a onda možete da raspravljate o tome ko je zaslužio, a ko nije. Tako će uvek biti.“






                    Preuzeto sa f1srbija.rs
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Alonso - postoji život posle Ferrarija


                      I malo o ostalima na gridu


                      Grid za 2015. počinje da dobija svoj oblik, i izgleda da je Alonso na putu za McLaren.

                      On i dalje ostaje glavni igrač u vožačkoj lidoj sezoni koja doživljava svoj vhunac za sledeću odinu.

                      Ako krenemo na dole oblik grida počinje da se formira. Lotus će pokušati da zadži Romaina Grosjeana, a Jean-Eric Vergne će možda ostati u Toro Rosu.

                      U Force Indiji osali su još neki mali detalji oko ugovora sa Sergiom Perezom koji želi nekoliko promena za 2015.

                      Vlasnik d Vijay Mallya, međutim, drži se njihovog predhodnog dogovora.

                      "Imam ugovor na dve godine sa Perezom, i imamo opciju koja je potpisana kao deo originalnog ugovora, moramo da razmotrimo i to," kaže Mallya novinarima u Brazilu.

                      Gde ko ide?

                      Alonso i Ferrari se sigurno rastaju, i to je sada najvća domina koja se sprema da padne. I kada se to desi, to će verovatno okončati karijeru veteranu Jenson Buttonu i njegovoj dugoj F1 Karijeri.

                      Ipak predugo taj zastoj, jer se Alonso sada nadmuduje sa Ferrarijem oko okončanja ugovora i ko će dobiti ili izgubiti milion od otpremnine.

                      Dok se to ne reši, ugovor Sebastiana Vettela koji treba da ga zameni ne sme ni da se pomene.

                      "Bdite strpljivi, sigurno neću provesti sldeću godinu na nekoj plaži to je sigurno," kaže još uvek trenutni svetski šampion.

                      Čak i Alonso, pored pažljivog ovora dok je još pod ugovorom sa Ferrarijem, i ne isključuje i ostanak, ne govori otvoreno da su mu dani u Maranelu odbrojani.

                      "Pogledajte mog bivšeg timskog kolegu Masu," izjavio je Alonso na Santanderovom događaju u petak u Bazilu.

                      "On je proveo godine u Ferrariju ali ove godine sa Williamsom on ima podijum i pol poziciju. Tako da, ima života posle Ferrarija," izjavio je Alonso.

                      Javna je tajna da Alonso pregovara uveliko oko prelaska u McLaren-Hondu za 2015. Španski AS tvrdi da j ugovorio najveći ugovor ikada u Formuli 1.

                      Novine ukazuju na novac, ne na dužinu ugovora. I zaista, to je detalj dvogodišnjeg ugovora koji dovodi do zamršenja.

                      Nemački Auto MOto Und Sport izveštava iz Brazila da je kamen spoticanja bio Ron Dennis i njeova nesiurnost kao jednog od deničara tima u Vokingu poed Mansura Ojeha i Bahreinaca.

                      "Njegovi patneri traže novog šefa," tvrdi Michael Schmidt.

                      "Glasine pominju Gerhada Bergera, čak i Christiana Hornera i Rossa Brawna."

                      Schmidt kaže da, zbog nesigunosti, Alonso hoće da potpiše sada ne sa McLarenom već sa njihovim dobavljačem motora Hondom.

                      Ali šef tima Eric Boullier insistira da pregovore vodi McLaren.

                      "Zvanični učesnik na listi FIA je McLaren tako da je McLaren taj koji pravi ugovor sa vozačima a ne neko dugi," kaže on za britanski Sky.







                      Preuzeto sa f1srbija.rs

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Perez će ostati u Force Indiji


                        Mallya potvrdio da će Meksikanac ostati u timu


                        Sergio Perez je prošlu sezonu proveo u McLarenu, a na kraju 2013. godine je potpisao dvogodišnji ugovor sa Force Indiom.

                        Medjutim, tim je pre izvesnog vremena potvrdio da će za njih i sledeće godine voziti Nico Hulkenberg, ali niko nije pominjao Pereza.

                        Vlasnik tima, Vijay Mallya, tvrdi da je to samo zbog toga što Meksikanac ima dvogodišnji ugovor i nema potrebe to ponavljati.

                        „Imam dvogodišnji ugovor sa Sergiom. Imao sam opciju, ali je sve gotovo, pa što se mene tiče to je završen posao“, kaže Mallya.

                        Mallya tvrdi da su pregovori sa Perezom za sezonu 2016. takodje u toku.

                        „Pregovaramo o dodatnoj godini, i to je cela poenta pregovora. Prosto i jasno.“

                        „Postoji mogućnost produženja ugovora sa Sergiom za 2016., i o tome pregovaramo.“







                        Preuzeto sa
                        f1srbija.rs
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Button će možda odbiti novu McLarenovu ponudu


                          Ako tim odluči da ga zadrži, da li će pristati?



                          Saga o eventualnom povratku Fernanda Alonsa u McLaren se nastavlja. Svi čekaju njegovu konačnu odluku, naročito aktuelni vozači Button i Magnussen. Dok se Alonso još premišlja, oglasio se Button i poručio da može da se desi i obrnuto-možda će on odbiti eventualnu McLarenovu ponudu!

                          "Ovo traje već tri meseca, zar ne?" izjavio je Britanac i dodao:
                          "Na početku sam mislio-OK, šta je sada ovo? O Čemu se radi? Potom počenete da razmišljate o svojim opcijama i nekim drugim izazovima, drugim sportovima. Ima mnogo zanimljivih stvari kje bi mogao da radim”.

                          Novinari su želeli direktan odgovor od Buttona na pitanje da li bi prihvatio McLarenovu ponudu, a on je rekao:
                          “Ne znam, nisam siguran”.

                          Prošlo je već dve godine od poslednje Jensonove pobede i on kaže da bi potpisao novi ugovor samo ako bi imao čvrste garancije da će dobiti bolid sa kojim može ponovo da trijumfuje.

                          "Da li sam razočaran? Ne. Nisam u bolidu sa kojim mogu do pobede i jedino sam zbog toga razočaran. Ja sam ovde da pobeđujem, zato sam u Formuli 1. Prošao sam kroz mnoge teške trenutke u svojoj karijeri i uvek sam timovima davao svoj maksimum. Sa McLarenom sam 7 puta pobedio i voleo sam da radim sa njima”.
                          "Prethodne dve godine su bile veoma teške. Spreman sam da pobeđujem ponovo. Ako to ne mogu da ostvarim naredne godine, onda ne želim da budem u ovom sportu po svaku cenu. Ne želim da samo popunjavam broj i skupljam poene. Znate, ako ste nekad pobeđivali i osvojili titulu, to je posebna emocija. Delite je sa svojim timom i prijateljima, kao i sa navijačima. Na to se naviknete i sada mi ta emocija nedostaje”, rekao je Button.






                          Preuzeto sa f1srbija.rs
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Caterham uništava Formulu 1


                            Ecclestone tvrdi da Caterhamovo „prosjačenje“ uništava F1


                            Caterham je pod stečajem, a nakon potvrde da Marussija više neće učestvovati u F1, tim iz Leafielda je došao na ideju da uz pomoć svojih fanova sakupi 2.35 miliona funti kako bi se vratili na grid u Abu Dhabiju.

                            Medjutim, Ecclestone nije oduševljen tom idejom i smatra da ako timovi ne mogu da priušte da se takmiče u F1, onda i ne treba da se takmiče.

                            „Fanovi neka odluče šta će da urade“, kaže Ecclestone: „Možda će ljudi investirati u tim.“

                            „Ja mislim da je to katastrofa. Mi ne želimo da prosimo. Ako ne mogu da priušte da se takmiče u F1, onda neka rade nešto drugo.“

                            „Da se kockam i da ne mogu da priuštim da sedim sa ostalim ljudima, ja bih odustao i napustio sto.“

                            Ecclestone je dodao da ne razume kako su timovi upali u takve finansijske probleme, ali dodaje da to nije njegov posao i da on treba da brine o svom poslu.

                            „Ja ne znam šta oni rade sa svojim novcem. Ja ne trošim njihov novac. Ja im ga prosto dam.“

                            „Mi dajemo timovima skoro 900 miliona dolara godišnje. Mi ga ne trošimo.“

                            „Problem je u tome da oni ne shvataju. Ljudi žele da pobede, svi timovi su ovde kako bi pobedjivali. Neki timovi imaju više novca i troše ga.“

                            „Kada sam ja upravljao timom pre više godina, zapravo pre sto godina, upravljao sam u skladu sa količinom novca koji sam imao i osvojili smo šampionat.“

                            „To oni ne rade. Oni ne shvataju da neko mora da bude poslednji.“







                            Preuzeto sa f1srbija.rs
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Izjave nakon kvalifikacija





                              Izjava Pirellija nakon kvalifikacija za VN Brazila

                              Paul Hembery:
                              “Imali smo hladnije uslove danas, koji su više odgovarali gumama koje smo doneli nego neobično visoke temperature koje smo imali juče. U kvalifikacijama je bila vrlo napeta borba, sa pretnjom kiše koja je još činila stvari zanimljivijim, ali ta pretnja će se sigurno povećati sutra. Ovo će verovatno imati veliki uticaj na strategiju, ali ako ostane suvo, teoretski najbrža strategija je sa tri stajanja, iako očekujemo od većine timova da se odluči za dva stajanja kako bi izbegli da ostanu zaglavljeni u gužvi. Nakon jučerašnjeg dana punog prekida, svi timovi su skupili više podataka danas, sa razlikom izmedju prve dvojice u kvalifikacijama samo 3 stotinke. Videli smo najbrži krug za pol poziciju u Interlagosu danas, što naglašava kako su se automobili i gume razvili u poslednjih 10 godina.”

                              Kakve strategije očekuje Pirelli:
                              Strategija tri stajanja je teoretski najbrža u trci od 71 krug na Interlagosu; staza sa drugim najkraćim krugom nakon Monaka. Ipak, ovo znači da je problem gužva – pa je ova strategija rizik za sve osim za najbrže automobile. Najbrža teoretska strategija je: kratak stint na soft gumama pre promene na medium; medium gume ponovo u krugu 21 i poslednja promena na medium gume u krugu 46. Strategija dva stajanja je skoro pa iste brzine i ima mnogo manje mana: start na soft gumama, promena na medium u krugu 13, potom opet medium gume u krugu 42. Oni koji odaberu da krenu na medium gumama imaju još jednu opciju za dva stajanja: opet promena na medium u krugu 29, zatim pokušaj da se nadoknadi vreme na soft gumama nakon stajanja u krugu 58. Većina timova će početi trku u nameri da odradi dva stajanja, ali opet zadržati fleksibilnost da mogu lako da predju na strategiju tri stajanja. Ako padne kiša, što se čini vrlo verovatno, onda se strategija menja kompletno.




                              Izjave vozača Lotusa nakon kvalifikacija za VN Brazila

                              Romain Grosjean:
                              „Znali smo da će kvalifikacije biti veoma tesne i izgleda da su neki timovi poboljšali svoj tempo više od nas pa zbog toga nismo prošli Q1. Tim je odradio gomilu posla na mom bolidu tokom noći i bio je bolji jutros, još uvek nije 100% tamo gde bih ja želeo da bude ali ide u dobrom smeru. Svi u timu naporno rade i lepo je biti deo toga. Što se sutra tiče, daćemo sve od sebe i trebalo bi da budemo bolji. Izgleda da mekše gume baš ne vole stazu, pa će biti važno upravljati njima tokom početka trke. Nakon toga ćemo morati maksimalno da forsiramo na medium gumama.“

                              Pastor Maldonado: „Iako možda tako ne izgleda u brzom krugu, ali imamo veoma dobar bolid, posebno za trku. Nismo uspeli sve danas da sklopimo, i to je malo razočaravajuće za kvalifikacije, ali trka je ta koja se računa. To je veoma dugačka trka i uglavnom veoma izazovna. S obzirom kako se naš bolid ponašao tokom treninga, mislim da možemo da se borimo za poene. Ako bude kiše, mislim da i dalje možemo da budemo konkurentni, a s obzirom odakle startujemo, kiša će biti dobra za nas.“




                              Izjava vozača Force Indije nakon kvalifikacija za VN Brazila

                              Nico Hulkenberg:
                              „Ovo je bio dan bez problema i zapravo je ceo vikend prošao glatko za mene. Jednostavno nismo konkurentni koliko smo želeli, i zbog različitih razloga naš bolid jednostavno nije u harmoniji sa ovom stazom. Bilo je teško pronaći ritam i biti konstantan-i iz te perspektive P12 je verovatno najbolje što smo mogli danas. Mislim da sutra možemo da idemo na poene a možda će se i vreme umešati.“

                              Sergio Perez: „Ovo nije bio lak vikend za nas i znali smo da ćemo se danas mučiti zbog propuštanja treninga u petak. I zato smo bili skoncentrisani na trku i mislim da smo prilično napredovali tokom trećeg treninga jer smo se skoncentrisali na duže stintove umesto na kvalifikacijske. Ova trka je uglavnom nepredvidljiva i zato se nadam dobrom rezultatu sutra i odlasku sa nekoliko poena u džepu.“




                              Izjave vozača Red Bulla nakon kvalifikacija za VN Brazila

                              Daniel Ricciardo:
                              "Sve je bilo OK sve do kvalifikacija kada smo odjednom izgubili tempo. Izašao sam rano u Q1 i na stazi je bilo dosta stvari, pa sam se nadao da će se, kako staza bude sve čistija i naša vremena postajati sve bolja. Bio sam iznenadjen što sam ušao u Q3 nakon mog kruga u Q2. U Q3 sam osećao bolid bolje, ali sam ipak bio samo desetinku brži nego u Q2. Frustrirajuće je, iskreno. Trebali smo da završimo na boljoj poziciji od devete. Nadali smo se da ćemo biti u prvih pet nakon tempa koji smo videli na treninzima, ali se nadamo da možemo da uradimo nešto više u trci".

                              Sebastian Vettel:Kako su kvalifikacije odmačinjale, imao sam sve više poverenja u bolid, i mislim da smo u solidnoj situaciju za sutrašnju trku. Teško je pobediti Mercedes i Williams sa naših pozicija, ali ovo je Brazil, i sve je moguće. Kiša bi mogla da igra veliku ulogu, jer je trebalo danas da padne za kvalifikacije, ali nije, a takodje se predvidja da bi sutra mogla da padne tokom trke. To je Interlagos, sve je moguće".




                              Izjave vozača Toro Rosso-a nakon kvalifikacija

                              Daniil Kvyat:
                              “Sutra ću započeti trku sa začelja zbog kazne koju sam dobio na trci za VN Amerike, ali u Monzi i Austinu smo dokazali da možemo da stignemo do bodova čak i iz teških situacija. Imao sam dobar krug u Q1 ali, uzimajući u obzir kaznu, odlučili smo da ne izadjemo na stazu u Q2, čak iako mislim da sam mogao da se borim za Q3. Ponekad treba doneti teške odluke ali i to je takodje deo trkanja. Svašta može da se dogodi tokom trke i verujem da možemo da se borimo za bodove sutra.”

                              Jean-Eric Vergne: “Pošto nisam odvezao veliku kilometražu danas u pripremi za kvalifikacije, nisam mogao da izvučem maksimum iz automobila, kojeg je danas bilo jako teško voziti. To nije laka staza i ima nekoliko krivina u kojima se gubi mnogo vremena ako nemate pravi balans. Ako se uzme u obzir nedostatak kilometraže i činjenica da se mučim sa gumama ceo vikend, jednostavno nismo uspeli da podesimo automobil onako kako sam želeo. Ali naravno, trka je sutra i svašta još može da se dogodi, posebno ovde. Daću sve od sebe!”




                              Izjave vozača Saubera nakon kvalifikacija za VN Brazila

                              Esteban Gutierrez:
                              "11 mesto je zadovoljavajuće i za tim i za mene. Zbog tehničkih problema izgubio sam dosta vremena juče na treninzima, ali tim je uradio odličan posao tokom noći i popravio bolid i spremio ga za kvalifikacije. Boriću se od početka do kraja kako bi osvojili neke bodove za koje mislim da zaslužujemo".

                              Adrian Sutil:"Kvalifikacije nisu bile lake danas, ali smo makar ušli u Q2, i mislim da je 13 mesto dobra startna pozicija za nas. Radujem se trci sutra u kojoj se nadam da ću uspeti da se malo probijem kroz poredak i osvojim bodove".



                              Izjave vozača Mclarena nakon kvalifikacija za VN Brazila

                              Jenson Button:
                              "Kvalifikacije na Interlagosu su tradicionalno bile teške za menetako da sam srećan što startujem sa petog mesta. Juče, posle treninga nismo mislili da je to moguće ostvariti. Nisam uživao vozeći bolid u petak, jer su promene koje smo napravili sa jednog treninga na drugi uticale na balans bolida, ali smo to ipak rešili preko noći i doveli bolid u odlično stanje za treći trening i kvalifikacije. Sada sam srećan sa onim što smo postigli danas i uživao sam na stazi. I dalje je bilo teško, imali smo dosta blokiranja prednjih točkova, a deluje kao da su se svi mučili u poslednjem brzom krugu u Q3. Prva četiri bolida su nama nedostižna. Ako budemo mogli da ostanemo na ovom mestu sutra, i da budemo blizu sa vozačima ispred nas to će biti odlično. Možda sam mogao da odvezem desetinku bolji krug, ali to ne bi imalo uticaja na konačan poredak. Nadamo se da će vreme sutra biti malo nepredvidivo, jer to je jedini način kada možemo da izazovemo bolide ispred nas".

                              Kevin Magnussen:"Ovaj vikend je bio nezgodan - opcione gume su bile prilično teške da se zagreju u jednom krugu, što je malo čudno jer nisam uspeo da s epopravim kada sam probao drugi krug u Q3 danas. Jednostavno nisam osećao da gume rade ako treba. Šteta je, jer sam bio dosta blizu sa ostalima oko mene. Ako bude suvo sutra mogli bi imati dosta pit stopova, a to nam može otvoriti nove mogućnosti u trci i pomeiti nas napred u poretku. Takodje, može i da bude kiše sutra, što će dodatno zakomplikovati stvari na gridu. Šta god da se desi mislim da možemo imati jaku trku sutra".




                              Izjave vozača Williamsa nakon kvalifikacija za VN Brazila

                              Felipe Massa:
                              ”Imao sam odlične kvalifikacije danas i reakcija i energija fanova su veoma posebne i emotivne za mene. Ova staza ima specijalno mesto u mom srcu pošto sam rodjen ovde u Sao Paulu i uvek imam veliku podršku. Automobil se ponašao dobro ceo vikend i iako su Mercedesi imali više tempa od nas, razlika se smanjila. Sutra mnogo stvari odlučuje, posebno vreme koje se ovde brzo menja, tako da treba dobro da se pripremimo za to noćas. Imam dobru poziciju za sutrašnji start i manje pritiska nego momci koji su ispred mene, tako da mi je cilj da završim na podijumu i proslavim sa svojim navijačima.”

                              Valtteri Bottas: ”Automobil se poboljšavao tokom celog vikenda kako je na stazi ostajalo više delića guma i izgledali smo vrlo konkurentno, i bili smo vrlo blizu atumobilima Mercedesa. Napravio sam nekoliko grešaka u Q3, tako da sam negde tamo ostavio desetinku koja bi napravila razliku, pošto je krug veoma kratak, ali sve ukupno startujem sa dobre pozicije i treba da budemo srećni, jer smo još jednom vlasnici drgugog startnog reda. Vrlo sam srećan zbog Felipea što startuje treći na svojoj domaćoj trci i zbog odlične reakcije publike koju je dobio. Sutra će verovatno biti kišni uslovi, tako da treba da se potrudimo kao tim da imamo što je bolju strategiju, kako bi sebi osigurali najbolje šanse da budemo na podijumu.”



                              Izjave vozača Mercedesa nakon kvalifikacija za VN Brazila

                              Nico Rosberg:
                              "Veoma sam zadovoljan kako je do sada protekao vikend. Moj poslednji krug u Q3 nije bio najbolji, ali je bio dovoljan za pol poziciju. Zadovoljan sam što startujem sa čiste strane grida, i to bi trebalo da bude od male pomoći na startu. Zajedno sa timom saznali smo zašto u Austinu nije sve išlo kako treba, i odradio sam simulacije trke sa punim rezervoarom goriva kako bi pokušao da razumem šta nije valjalo u Americi. Verujem da smo rešili taj problem i da bi trebao imati mnogo bolju trku u Brazilu. Naravno, trebaće mi pomoć i timskog kolege kako bi šampionat prešao u moju korist. Ipak, motivisan sam više nego ikad da ostvarim dobar rezultat i dam sve od sebe kako bi na poslednju trku otišao sa što većim šansama za titulu".

                              Lewis Hamilton:"Zadovoljni sam sa ovim drugim mestom nego bilo kad u prošlosti. Bilo je veoma blizu u vremenima, ali sam napravio grešku u poslednjem krugu, tako da verujem da sam mogao i brže da odvezem. Volim da budem na samoj granici, da se dobro trkam i da vodim dobre, teške bitke na stazi - to je ono što bi F1 trebala da bude. Nico je bio brz celog vikenda, i konstantno me je jurio sa vremenima, ali ono što je meni bitno je to da sam se popravljao kroz sve sesije do kvalifikacija. Našao sam dobar balans bolida. Ipak, sutra je ono bitno, sutra se dobijaju bodovi, a videli smo u prošlosti da je na Interlagosu sve moguće. Radujem se dobroj trci i još jednom dobrom timskom rezultatu".




                              Izjave vozača Ferrarija nakon kvalifikacija za VN Brazila

                              Fernando Alonso:
                              “Današnji rezultat je manje-više slika ovog vikenda, čak iako ovde, jedna desetinka može biti razlika izmedju petog i desetog mesta. Obe komponente funkcionišu vrlo dobro, ali sam siguran da će nam grejning i degradacija zadavati glavobolje sutra. Biće to dugačka trka, pored pouzdanosti, ključni faktor će biti čuvanje guma. Kao i uvek daćemo sve od sebe kako bi završili trku ispred naših konkurenata i skupili bodove za šampionat konstruktora.”

                              Kimi Raikkonen: “Ovog vikenda, imao sam bolji osećaj u automobilu, generalno, nisam imao većih problema dok se i prednji kraj polje ponašao. Nedostajala nam je brzina i iako nam je ovo bilo najbrže vreme ovog vikenda, nije bilo dovoljno da završimo višlje u plasmanu. Očigledno, pomalo sam razočaran desetom pozicijom, pošto nisam juče odradio simulaciju trke, pomalo smo u mraku kao i drugi timovi. Medjutim, ono što je bitno je da se osećam mnogo bolje za volanom, što znači da napredujemo.”




                              Preuzeto sa f1srbija.rs
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Ricciradov niz dobrih trka se završio u Brazilu


                                Australijanac je zbog problema sa vešanjem morao da odustane od trke.



                                Daniel Riccirado je poslednji put u Maleziji ranije završio trku, ali ga je sreća nije pratila ni tokom VN Brazila. Vozač Red Bulla je od tada uspeo da završi sve trke ali ga je na Interlagosu izdalo vešanje na prednjem delu bolida.
                                "Na kraju vešanje nije izdržalo. Pravo sam mislio da mi je otkazala kočnica na prednjem desnom točku ali se na kasnije ispostavilo da je kvar bio drugačiji. Prava je šteta ali šta da se radi i to je dao sporta." kazao je Riccirado.








                                Preuzeto sa f1-serbia.com
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X