F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Buttonu laknulo nakon dobrih kvalifikacija


    Britanac je bio veoma zadovoljan nakon osvajanja sedme pozicije u kvalifikacijama.



    „Mnogo sam se mučio na treninzima i bio sam pod velikim pritiskom. Sve i svašta sam pokušavao sa setupom i trud se na kraju isplatio. Već u Q1 je osećaj bio potpuno drugačiji, Q2 je takođe bio dobar, dok u poslednjih dvanaest minuta nisamo mogli da profitiramo od kiše pošto se staza brzo osušila. Veoma sam zadovoljan što startujem odmah iza Williamsa i Ferrarija i mislim da smo u dobroj poziciji“, rekao je Button.







    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/buttonu-laknkulo-nakon-dobrih-kvalifikacija
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Fenomenalni Ricciardo pobedio u Budimpesti


      Trka u Budimpešti je ponovo priredila velika uzbuđenja, a pobedu je na kraju fantastičnom vožnjom ostvario Ricciardo ispred jednako fenomenalnih Alonsa i Hamiltona.



      Pre trke je na Hungaroringu pala slaba kiša tako da je vozače dočekala mokra staza. Svi su odlučili da startuju na intermedijum gumi, iako se staza relativno brzo sušila.
      Sjajan start je imao Fernando Alonso koji je u prvih nekoliko krivina prošao na treće mesto ispred Vettela koji je izgubio poziciju od Bottasa. Rosberg je zadržao prvo mesto, a na petu poziciju se probio Button, dok je Ricciardo pao na šesto mesto.
      Vettel je povratio poziciju od Alonsa tokom prvog kruga, a iza njih se već u drugoj krivini izvrteo Lewis Hamilton koji je tako nakon starta iz pit lane-a izgubio dodatno vreme.
      Rosberg je tokom početnih nekoliko krugova stvorio osetniju prednost nad Bottasom koji je jasno usporavao Vettela, dok je na pravcima imao prednost koju Nemac nije mogao da neutrališe ni sa DRS-om.
      U 8. krugu je na stazu moralo da izađe vozilo bezbednosti nakon što je Marcus Ericsson imao veliki incident na izlasku iz krivine 3. Švađanin je ostao nepovređen, a vozači su odmah krenuli na promenu guma. Svi su rešili da pređu na gume za suvo vreme, a jedini su se kockali vozači Mclarena koji su montirali nove intermedijum gume. Najviše su tokom ovog perioda izgubila prva četvorica koji su ostali zaglavljeni iza sigurnosnog vozila dok su ostali bili u boksu. Zato je poredak bio potpuno promenjen, pa je trku poveo Ricciardo, drugi je bio Button, treći Massa, pa tek četvrti Rosberg, peti Vettel, a šesti Alonso koji je preskočio Bottasa u boksu.
      U 11. krugu na kraju koga je vozilo bezbednosti trebalo da se povuče u boks, dogodio se novi incident u krivini 3, a ovoga puta je udes imao Grosjean. Zbog toga je restart ponovo odložen, a trka je nastavljena u 14. krugu. Na prvo mesto se odmah probio Button koji se osećao sigurnije na intermedijum gumi, dok se iza njih stvorila prava gužva pošto je Vergne sjajno napredovao i probio se ispred svih na peto mesto, odmah iza njega je bio Alonso, dok su Rosberg i Vettel pali na šesto i sedmo mesto.
      Button i Magnusen su otišli u boks u 16 krugu, a Alonso je u tim trenucima obišao i Vergnea, što je u tom trenutku bilo treće mesto iza Ricciarda i Masse. Treba napomenuti da je puno profitirao i Hamilton koji je zahvaljujući vozilu bezbednosti došao do sedme pozicije.
      Alonso i Ricciardo su u tim trenucima počeli da nižu najbrže krugove, dok se iza Vergnea stvorila gužva na čelu koje je bio Rosberg koji nije mogao da obiđe raspoloženog Francuza.
      Novi veliki incident se dogodio u 23.krugu kada je Sergio Perez izgubio kontrolu na glavnom pravcu i udario u zid. Zbog toga je na stazu ponovo izašlo vozilo bezbednosti pošto su krhotine od bolida Force Indije bile razbacane na sve strane.
      Gume su tokom ovog perioda promenili Ricciardo, Massa i Bottas, pa je trku poveo Alonso. Zanimljivo je da su vozači Williamsa odlučili da pređu na medijum gumu,što je nagovestilo da bi oni mogli da sprovedu strategiju sa jednim zaustavljanjem manje od drugih.
      Trka je ponovo nastavljena u 27. krugu, a ozbiljnijih promena u poretku nije bilo. Alonso je lagano gradio prednost ispred Vergnea koji je usporavao bolide iza, a mogućnost da napadne nije imao ni Ricciardo koji je bio iza Hamiltona na novim mekim gumama.
      Nico Rosberg je otišao na promenu guma u 33. krugu, a u istom trenutku je Vettel imao incident identičan Perezovom, ali je prošao bez kontakta. Zbog tog incidenta je pao na 13. mesto. Hamilton je u 34. krugu uspeo da obiđe Vergnea koji je krug kasnije otišao u boks i vratio se na stazu iza Rosberga.
      Hamilton i Ricciardo su se dali u poteru za Alonsom koji je imao oko šest sekundi prednosti.
      Alonso je odlučio da promeni gume u 39. krugu i vratio se dosta ispred u tom momentu osmoplasiranog Rosberga. Hamilton je odgovorio krug kasnije, ali je izgubio nešto više vremena tokom pit stopa. Ipak, i on se na stazu vratio ispred Rosberga, što mu je verovatno u tom trenutku bilo najbitnije.
      25. krugova pre kraja je postalo jasno da Williamsova strategija sa medijum gumom nije uspela pošto je massa otišao u boks i vratio se na šesto mesto ispred Raikkonena i Vettela.
      Ricciardo je na svoje poslednje stajanje otišao u 55. krugu i vratio se na četvrto mesto iza Rosberga, pa je trku ponovo poveo Alonso. Dva kruga kasnije je gume promenio i Rosberg koji se vratio na sedmo mesto iza Masse i Raikkonena koji su vodili borbu za peto mesto.
      Ricciardo je nakon svog pit stopa odmah počeo da smanjuje zaostatak za Hamiltonom i Alonsom, a desetak krugova pre kraja su svi trojca bili u okviru dve sekunde. U međuvremenu je Rosberg na svežim gumama obišao Raikkonena i Massu i našao se na çetvrtom mestu.
      U sjajnom duelu 4 kruga pre kraja trke je Ricciardo uspeo da prođe kamiltona u krivini 3 i dao se u poteru za Alonsom i prvim mestom. Samo krug kasnije, fantastični Australijanac je napao i Alonsa i prošao ga u prvoj krivini što je bio i odlučujući manevar za ishod trke.
      Alonso je do kraja uspeo da izdrži pritisak Hamiltona, dok je britanac uspeo da se odbrani od Rosberga koji ga je u finišu sustigao. Peta pozicija je pripala Massi, šesta Raikkonenu, sedma Vettelu, osma Bottasu, deveta Vergneu, a deseta Buttonu.









      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/fenomenalni-ricciardo-pobedio-u-budimpesti
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Nemacka ce ponovo imati dve trke


        Hockenheim i Nurburgring će možda ponovo biti u kalendaru


        Kalendar F1 bi u budućnosti ponovo mogao da ima dve VN nemačke. Nedavno je objavljeno da će Nurburgring produžiti ugovor sa Ecclestonom, što automatksi znači da Hockenheim više neće biti u F1 kalendarima.

        Trenutno, dve staze neizmenično održavaju trke F1. Ove godine trka je vožena na Hockenheimu, dok je prošle godine Nurburgring bio domaćin.

        Čelnici Hockenheima su ljutito reagovali na vest da bi mogli ostati bez organizacije VN, ali i na to da bi Nurburgring mogao dobiti ugovor na duže vreme, insistirajući da trenutni ugovor o alternaciji izmedju dve staze ističe tek 2018 godine.

        Robertino Wild predsednik Capricorn korporacije koja je kupila Nurburgring, je izjavio da će neizmenično održavanje trke u Nemačkoj morati da se ispoštuje do kraja ugovora.

        "Bernie Ecclestone i ja želimo da završimo ugovor u narednih nekoliko meseci, što bi potvrdilo angažovanje F1 na Nurburgringu na duže staze", izjavio je Wild.

        "U svim pričama koje budemo imali, moraćemo da se dotaknemo svih tema, pa i teme Hockenheima", dodao je Wild.









        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7378
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Red Bull-ovi rivali zele Vettela


          Mercedes i McLaren žele Vettela


          „Šašava sezona“ se nastavlja, a najnoviji izveštaji tvrde da su za aktuelnog svetskog šampiona zainteresovani Mercedes i McLaren.

          Sport Bild tvrdi da Mercedes vidi Sebastiana Vettela kao potencijalnog timskog kolegu Nicu Rosbergu od 2016. godine, kada iz tima ode Lewis Hamilton kome ističe ugovor na kraju sledeće godine.


          Red Bullov Dr. Helmut Marko, koji drži Vettela pod ugovorom do kraja sledeće godine, tvrdi da je McLaren ponudio Vettelu „bezobrazno“ visoku ponudu.

          „Naravno da ga žele“, rekao je Marko.

          Fascinantno je to da Mercedesov Toto Wolff nije negirao da želi da vidi Vettela u jednom od svojih bolida.

          „Ovaj svet je previše konkurentan da bi otkrili naše planove“, rekao je Wolff: „Pričamo o šaci vrhunskih vozača. Svi najbolji timovi se bore za njih.“

          „Mi pokušavamo da stvorimo sliku o kretanju na tržištu vozača pre nego što donesemo odluku“, potvrdio je Wolff.









          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7381
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Lotus uveliko radi na bolidu za 2015. godinu


            Nick Chester kaže da Lotusov bolid za 2015 godinu "izgleda obećavajuće"


            I dok se radovi na bolidu za sledeću godinu odlično razvijaju, tehnički direktor Lotusa Nick Chester kaže da oni neće odustati od E22 bolida, i da su unapredjenja planirana za naredne trke.

            "Naš cilj je da u Madjarskoj osvojimo bodove, a tokom letnje pauze, ovaj bolid će nastaviti da se razvija", izjavio je Chester.

            "Nakon letnje pauze, biće još jedan veliki paket unapredjenja, i nekoliko manjih, koje će nam doneti dodatne performanse za kraj godine. Ako pričamo o dužem periodu, naš bolid za narednu godinu je već u poodmakloj fazi razvoja".

            "Novi bolid izgleda obećavajuće, sa nekim veoma jedinstvenim stvarima koje su preuzete od ovogodišnjeg bolida", dodao je Chester.








            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7383
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Max Verstappen odbio Red Bull, otisao u Mercedes


              Sin Jos Verstapena bi uskoro mogao biti u F1


              Max Verstappen, 16-godišnji sin nekadašnjeg vozača F1 Jos Verstappena, odbio je ponudu Red Bulla da postane njihov najnoviji član akademije mladih vozača.

              Talentovani Max je prošle nedelje dobio pozivnicu za paddock F1 u Hockenheimu "od nekoliko timova".

              Holandjanin je jedan od najtalentovanijih mladih vozača današnjice, a trenutno se takmiči u evropskoj F3 seriji, u koju je došao direktno iz kartinga, a sada mu je cilj Formula 1 i to jedan od top timova, poput McLarena, Ferrarija i Mercedesa.

              Prema pisanju medija, Jos i Max Verstappen su imali razgovor sa Helmut Markom tokom VN Nemačke, a izvori tvrde da je razgovor bio o mogućem angažovanju Maxa u Red Bullovoj akademiji mladih vozača.

              "Kad dodje vreme, odlučićemo šta je najbolje", izjavio je Jos Verstapen za Die Telegraaf.

              Ipak, prema nekim navodima, Werstape je na kraju odbio ponudu Red Bulla. Italijanski Autosprint piše da je umesto Red Bulla, Max odabrao Mercedes, a da će angažovanje od strane Mercedesa "biti ozvaničeno u narednim danima". Navodi se takodje, da mladi Verstappen cilja mesto u GP2 timu naredne godine.

              Sa druge strane, još jedna glasina kaže da je Max Verstappen ove godine dobiti priliku da vozi Mercedesov F1 bolid iz 2012 godine.








              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7384
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                F1 uvodi "balast uspeha"


                Šefovi timova žele na sve načine da poboljšaju spektakl


                Šefovi svih timova su se sastali sa Bernijem Ecclestoneom, kako bi došli na ideju kako i na koji način da poboljšaju gledanost Formule 1 koja drastično opada u poslednje vreme, a to se jasno videlo na prethodnoj trci u Nemačkoj sa polupraznim tribinama.

                Jedna od ideja, koja se čula na sastanku, je bila i uvodjenje „balasta uspeha“. To je nešto što se već koristi u Touring Car trkanju kao što su DTM, BTCC i WTCC serije.

                Predlog je da se na pobednički bolid postavi odredjena količina balasta, oko 20 kg, na bolid koji zauzima drugo mesto 18 kg, 15 kg za trećeplasirani i tako dalje.

                Iako tek treba da se raspravlja o detaljima, a i ovo je samo predlog, veruje se da će prvih deset bolida nositi dodatnu kilažu, dok će ostali biti potpuno bez dodatnog balasta.

                Iako će to pravilo samo kazniti pobednika iz prethodne trke, veruje se da će doneti veću akciju na stazi jer će dominantni bolid biti mnogo teži od svojih rivala.

                Još uvek se ne zna da li će ova ideja zaživeti i da li će se svideti navijačima.



                P.S. po meni-cist idiotizam









                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7399
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Briatore se vraca u F1?


                  Flavio Briatore će biti na čelu nove radne grupe F1



                  Flavio Briatore, koji je izbačen iz F1 nakon „crashgate“ afere sa VN Singapura 2008. godine, vraća se na velika vrata u ovaj sport, i to na mesto šefa nove radne grupe Formule 1 koja je zadužena za vraćanje popularnosti ovom sportu.

                  Grupa ima za cilj da poveća gledanost ovog sporta , posebno medju mladjim generacijama fanova.

                  Uz Briatorea, u grupi će se nalaziti i nekoliko timova, uključujući Mercedes, Red Bull, Ferrari i Force Indiu.

                  Govoreći u Madjarskoj, nakon sastanka sa Berniem Ecclestoneom, Toto Wolff je izjavio da će i mediji biti uključeni u sve to.

                  „Nekoliko momaka će sedeti zajedno, jer je teško to uraditi ako pozovete sve i krenete sa prioritetima i rešenjima“, rekao je Wolff.

                  „Verovatno ćemo uključiti i vas (medije), kako bi izbegli situaciju koja se desila zadnji put kada ste za naše ideje rekli da su sra*e. Dakle, takva će biti procedura“, rekao je on.

                  „Bernie je izrazio želju da razgovara sa timovima o tome kako možemo da poboljšamo spektakl Formule 1. Zato ćemo se sastati i doći do zajedničke ideje.“

                  Sastanak će biti održan u narednih nekoliko nedelja.








                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7400
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Smedley: Bottas ce postati izuzetan vozac


                    “On napreduje iz dana u dan”


                    Rob Smedley ima puno poveranja u Valteri Bottasa za koga kaže da je na Silverstonu konačno pokazao svoje pravo lice.
                    Smedley tvrdi da je oduvek verovao da će Finac postati jedan od najboljih vozača moderne Formule 1.

                    Bottas je u Britaniji ostvario svoj najbolji rezultat i dokazao da ekipa Williamsa sa razlogom veruje u njega.

                    "Čini mi se da svake nedelje imam sve više i više poverenja u njega. Bottas je odličan vozač. On je super brz, a pritom veoma mlad i što je najvažnije, čvrsto stoji sa obe noge na zemlji. Sa njim je lako raditi, jer brzo usvaja sve savete.”

                    “Mnogo je napredovao u pogledu komunikacije sa nama tokom trke. To se naročito videlo u Britaniji jer su poruke koje smo razmenjivali bile fenomenalne. To je ono što svakoj ekipi treba-da ima taj nivo saradnje između vozača i tima. Zadovoljan sam što sve ide u dobrom pravcu”, rekao je Smedley.
                    Bottas je u Britaniji vozio bez greške. Nekoliko preticanja koja je izveo su naročito obradovala Smedleya:
                    "Znate, ja se jako trudim da kontrolišem emocije i ne dam da me lako ponesu. Međutim, bio sam oduševljen time koliko je brzo stizao i preticao ostale bolide. Nema mnogo stvari u Formuli 1 koje mogu da ostave takav utisak na mene. Bio sam inpresioniran.”








                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7301
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Pirelli objavio spisak guma do Singapura


                      Pirelli je objavio koje će se gume koristiti u Belgiji, Italiji i Singapuru


                      Na Spa - jednoj od naspektakularnijih i najzahtevnijih staza u kalednaru - koristiće se bele medijum i žute meke gume.
                      Za Monzu, 'hram brzine' i Pirellijevu domaću, izabrane su dve najtvrđe komponente – narandžaste tvrde i bele medijum.
                      U Singapuru, na poslednjoj uličnoj stazi sezone, koristiće se najmekše – žute meke i crvene super meke gume.








                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7386
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Ricciardo zeli jos vise duela


                        Alonso pohvalio mladog Australijanca.


                        Posle borbe “točak uz točak” koju je vodio sa Fernandom Alonsom u Nemačkoj, Daniel Ricciardo kaže da bi voleo da ima više takvih duela.

                        Kada je posle incidenta na startu trke pao u poretku, Ricciardo je bio prinuđen da se probija do vodećih pozicija, što nije bio lak zadatak.

                        Tako se našao u tesnoj borbi sa Alonsom posle koje je španski as bio pun reči hvale za mladog Red Bullovog vozača.
                        Španac je nazvao Ricciarda “neverovatnim vozačem”, što je obradovalo mladog asa:

                        "Uvek je zabavno kada učestvujete u žestokoj, ali čistoj borbi, posebno ukoliko postoji međusobno poštovanje među vozačima. Tada čak nije bitno da li ste dobili ili izgubili duel, jer su oba vozača posle toga zadovoljna. Svi vole takve okršaje.”

                        "Divan je osećaj kada čujete takve reči od Alonsa. On je svetski šampion, jedan od lidera u ovom sportu i to mi mnogo znači. Lepo je znati da je sve ono što sam naučio tokom prethodnih godina imalo smisla. Izrazi poštovanja koje sam dobio od Fernanda čine da želim jos više takvih duela. Ako on želi da to ponovimo, ja sam uvek za. Obojica ćemo uživati ”, rekao je Riciciardo.







                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7387
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          VN Azerbejdzana stize od 2016. godine


                          VN Evrope će se voziti u Baku-u od 2016.godine


                          Kao što smo nagovestili pre nekoliko meseci, Formula 1 će se voziti i na ulicama Bakua od 2016. godine, a to je danas potvrdio i „tata“ Formule 1, Bernie Ecclestone.

                          Baku je glavni grad Azerbejdžana, sa populacijom od preko 2 miliona gradjana i nalazi se na ivici Kaspijskog mora.

                          „Mi smo potpisali ugovor sa Bernijem Ecclestoneom i uskoro ćemo to i zvanično potvrditi u Bakuu“, rekao je ministar omladine i sporta Azad Rahimov.

                          Tom prilikom su potvrdili da će se trka zvati VN Evrope.

                          „Mi smo srećni što se Baku pridružio porodici Formule 1. To će biti ulična trka, koja će prolaziti pored interesantnih i živopisnih delova Bakua, a biće po kriterijumima moderne Formule 1“, rekao je Bernie Ecclestone.

                          Rahimov je dodao: „Azerbejdžan je moderna evropska zemlja koja je dobila reputaciju izvrsne sportske zemlje. Dogovor da se dovede Formula 1 u Baku je veoma značajno novo poglavlje u našem uspehu da privučemo najveće svetske sportske manifestacije u našu zemlju.“

                          „Naravno da planiramo da dizajn staze bude sličan uličnism stazama koje se već nalaze u kalendaru.“







                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7390
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Ricciardo nema zelju da vozi za Ferrari


                            "Da budem iskren, to je malo prenaduvano", Ricciardo


                            Daniel Ricciardo, uprkos Italijanskim korenima, kaže da nema "želju, niti san" da jednog dana sedne u Ferrarijev bolid, kao i da je viš+e nego srećan u Red Bullu.

                            "Naravno, pojedini vozači imaju taj san, ali ja iskreno mislim da je to zato što njihovi roditelji vole Ferrari zbog svoje istorije i kulturne zaostavštine", izjavio je Ricciardo.

                            "Moja Italijanska DNK definitivno se izražava u hrani", nasmejao se Australijanac.

                            25-godišnji Daniel je srećan kako se razvija prva godina u Red Bullu i nema nameru da menja tim.


                            "Nadao sam se godini kao ovoj. Znao sam, da ako uradim sve kako treba, ‚znao sam da ću moći da se borim sa Sebastianom na jednakom nivou".

                            "Mislim da sam ovu godinu započeo odlično, tako da mi je cilj da nastavim isto onako kako sam počeo ove godine", dodao je Ricciardo.








                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7382
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Mercedes ostaje sa Brembom


                              „Trenutno ne postoji nijedan dokaz uzroka kvara“


                              Mercedes će nastaviti saradju da dobavljačem kočnica, Brembom, bez obzira što su u njih uperili prstom nakon nezgode koju je doživeo Lewis Hamilton na kvalifikacijama u Hockenheimu, pre nedelju dana.

                              U periodu izmedju VN Nemačke i Madjarske tim je izvršio punu istragu i u zajedničkoj izjavi Mercedesa i Bremba naglašeno je da „nije pronadjen nijedan dokaz uzroka kvara“.

                              „Trenutno ne postoji jasan dokaz nijednog uzroka kvara, ali nastavićemo rigoroznu analizu, gde ćemo uključiti više faktora koji bi mogli da doprinesu uzroku incidenta“, pisalo je u saopštenju.

                              „Rezultati će biti saopšteni čim budu dostupni.“

                              „Formula 1 je u domenu naprednog razvoja gde se sa tehnologijom ide do krajnjih granica i gde su jaka partnrstva od vitalnog značaja. Brembo i Mercedes AMG Petronas F1 tim ostaju u bliskim radnim odnosima i u budućnosti.“








                              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7391
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Massa ljut na sudije


                                “FIA mora da nađe bolje sudije”


                                Start trke u Nemačkoj obeležio je strašan incident između Magnussena i Masse. Srećom, niko nije povređen, a Massa je odmah optužio mladog vozača za neopreznu vožnju. Međutim, ne samo što sudije nisu kaznile Magnussena, već su kasnije ispitivale vozača Williamsa.

                                Zbog svega što se izdešavalo Brazilac je ljut i razočaran:

                                "Svuda su potrebna poboljšanja, čak i u okviru FIA-e. Zar stvarno iko misli da je to bila moja greška? Ako sudije smatraju da jeste, onda se ja pitam koga oni uošte određuju da bude sudija na trci”, rekao je Massa.

                                F1 veteran i dalje smatra da je Magnussen jedini krivac za incident:
                                "On je bio malo preagresivan. Imao je unutrašnju putanju i nije bilo dovoljno prostora u toj krivini da bi mogao bezbedno da prođe. Sa druge strane, ja sam bio veoma oprezan. Pokušao sam da budem podrška Bottasu, on je prošao i u tom momentu nisam mogao da znam da je Magnussen iza mene. Nisam ga video. Na kraju dana, obojica smo gubitnici”.

                                Posle incidenta Magnussen je izjavio da nije imao gde da prođe, što je Massa prokomentarisao:

                                "Da li znate koliko je problema on pravio na startu tokom ove sezone? Ne smete da vozite samo za sebe, morate da mislite i na druge”.
                                "Međutim, ne želim više da se vraćam na tu priču. Ne mogu stalno da držim slike sa prošle trke u glavi. Tako se ništa ne postiže. Ne može se živeti u prošlosti. Moram da se skoncentrišem na ono što me čeka kako bih ubuduće obavljao dobar posao. Jedino mi je to važno", rekao je Massa.








                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7388
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X