F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Gastaldi: Lotus može isporučiti fantastične rezultate


    Šef Lotusa oduševljeno u nebo diže svoje vozače i smatra kako ovaj tim može konstantno imati formu iz Belgije.



    Ono što je sigurno, jeste činjenica da je posle trke u Spa, najviše mesta u specijalizovanim časopisima dobio baš Lotus, radi odličnog rezultata na trci i to posle ne baš fantastičnog konačnog plasmana u subotnjim kvalifikacijama, koji nije bas mnogo obecavao, jer je Grosjean dobio kaznu pomeranja od pet mesta unazad.

    Tim je čitavu trku imao odličan ritam sa bolidom Grosjeana i na kraju imao veliko slavlje u svom boksu. Međutim, zamenik glavnog šefa tima, Federico Gastaldi, nije začuđen ritmom ovog vozača, već samouvereno tvrdi kako Lotus čitavu sezonu ima auto za velike stvari:

    "Bio sam vrlo srećan radi tima, ali ne i iznenađen, jer znam da tim od početka sezone ima performanse kakve je pokazao u Belgiji."

    On je dodao da će tim, uprkos trenutnoj situaciji i jako neizvesnoj budućnosti, nastaviti da radi u ovom novom maniru i pokusati i na iducoj trći ostvariti sličan i kvalitetan nastup:

    "Suočavamo se sa izazovima, ali smo dosta puta do sada pokazali da smo ujedinjeni tim. Borimo se za problemima i učestvujemo u klasi koja premašuje našu težinu, u klasi iznad nas."

    "Sada smo peti u poretku konstruktora i to me čini ponosnim. Nastavićemo raditi kako bismo zadržali tu poziciju i možda još i napredovali. "kaže Gastaldi za kraj razgovora.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Perez: Moramo napredovati do podijuma


      Sergio smatra kako tim ima obavezu nastaviti sa dobrim rezultatima, a naredna stepenica za njih je po njegovim rečima podijum.



      Rival u sredini tabele i direktni konkurent Force India za poziciju, Lotus, u Spa je imao pravi šou i ostvario napredak za podijum, na kom je i stajao njihov vozač.

      Sa druge strane, Force Indija je takođe imala odličnu trku, dok je Sergio Perez ostvario svoj najbolji rezultat sezone i trku završio na petom mestu, čime je evidentno bio zadovoljan, ali i naglasio:

      "Trka u Belgiji bila je pre svega, jako dobra zabava. Ali i definisala nam je određene stvari."
      "Ono što je osnovno, nas nastup je vidno poboljšan, kad objektivno sagledamo kad je bolid uveden u upotrebu. Shvatili smo da se sad možemo boriti gotovo sa svima na stazi i da je vreme da i mi vozimo trku za mesto na podijumu."


      "Monca je vrhunska staza i tamo idemo sa ubeđenjem da smo zaista konkurentni. Tu nikad nije lako preticati a strateške opcije su dosta ograničene, tako da odrađivanje kvalifikacija na pravi način često zna biti presudno."

      "Moj osećaj sa unapređenim autom je sada jako dobar, odličan i to sam pokazao svojom vožnjom u Spa. Idemo u Moncu da prikažemo izvedbu makar sličnu ovoj iz Belgije."


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Lotusov Filmski dan na Brands Hatchu


        Tim će ovaj zadatak odraditi na čuvenoj Kent stazi, koja je sada već davne, 2008. zadnji put ugostila neki F1 bolid


        Lotus F1 Team najavio je da će obaviti svoj dan za snimanje, tzv."filming day" 27.aprila na čuvenoj stazi u Brands Hatchu. Kent staza će biti otvorena za gledaoce besplatno, dajući im priliku da uživo u akciji vide bolid za 2015. godinu. Uprava staze je potvrdila da će za ovu priliku za ulaz publike biti otvorene Paddock Hill i Pit Straigth tribine, odakle će moći da prate događaj.
        Od vozača, nastupiće Lotusova puna postava, odnosno Grosjean, Maldonado i Palmer.
        Da napomenemo da je ovo prvi put od 2008. godine da će ova staza ugostiti F1 tim. Tada je ovde vozio Lewis Hamilton i to svoj šampionski MP4-23, na proslavi svoje titule. Inače, staza je bila domaćin F1 trka 12 puta od 1964. do 1986. godine.
        Sem najnovijeg Lotusovog E23, na manifestaciji će nastupiti i Lotusov trofejni 72 E-5 i Lotusovi ulicni automobili.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Tombazis: Ferrari treba da bude zahvalan starom timu


          To je tvrdnja bivšeg šefa aerodinamike dr Nikolasa Tombazisa.



          Ferrarijev povratak u formu 2015. je rezultat napora i investicija stare uprave a ne novih šefova, kaže nekadašnji glavni aerodinamičar Scuderije Ferrari. Grčki dizajner, doktor tehničkih nauka, otpušten je krajem prošle godine kada je novi šef Ferrarija Maurizio Arrivabene napravio velike promene u organizaciji tima nakon teške sezone 2014.
          Ali pored dve podebe pod Arrivabeneovom upravom, Tombazis veruje da je najveći deo napretka došao od njega i ostatka tima od prošle godine - i posebno činjenice da je Ferrari mogao da prvi put koristi unapređeni vazdušni tunel.
          U svom intervjuu pred povratak u Grčku za Corriere della Sera, Tombazis kaže:"Nisam očekivao otkaz. Pre svega ja nisam onaj koji odbija svoje dužnosti, ali sam radio mnogo manje na F14 T nego na bolidima pre njega."
          "Drugo, SF15-T je prvi nakon F2008 na kome sam mogao da radim sve vreme. On je takođe bio prvi koji je imao mogućnost korišćenja novog tunela. Mi svakako ne bismo bili egal sa Mercedesom, ali smo napredovali. Ali takav pogled na stvari nije bio svima isti u Maranelu."
          Dodaje još na to i sledeće: "Ferrari je mogao da me otpusti i neki drugi put. Ali je jako nelogično što su to uradili tada. Očekivao sam makar malo drugačiji tretman. Bilo mi je jako žao Stefana (Domenikalija) i Luku (di Montecemola) kada su otišli. Oni su mi uvek davali mnogo samopouzdanja i njihov odlazak iz Ferrarija je bio šok za mene. Svi prave greške, ali oporavak u 2015 je započelo staro osoblje."

          Tombazis kaže da je mnogo Ferrarijevih problema dolazilo od tunela koji je zaostajao a to je nešto što je bilo najneophodnije da bi bili uspešni u F1. Red Bull je na primer mnogo investirao u sopstvena postrojenja, i uspeo je da osvoji četiri uzastopna naslova prvaka pod vođstvom Adriana Neweyja.
          "Još od 2010, Red Bull je uvek bio ispred, ali Fernando Alonso je bio blizu da ih pobedi. Da li bi nam ta titula pomogla? Da, pomogla bi nam psihološki. Ipak, još od 2009, mi nikada nismo imali najjači bolid na gridu."
          "Newey je genije, ali Red Bull nije imao pritisak koji smo mi imali u Ferrariju. Okruženje je u timu bilo loše. Bilo je kao da imate pištolj uperen u leđa i naši problemi su krenuli sa vazušnim tunelom 2009."
          Tombazis insistira da nije ljut zato što je otpušten i kaže da mu je najvise žao što nije mogao Alonsu da obezbedi titulu.
          "Nikada nismo imali pobednički auto za Fernanda, što je loše. On je nabolji tamo, i možda će ponovo biti. Ferrari je trebao da ga zadrži...i mene."



          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Honda smanjila svoja očekivanja pred trku u Monci


            Honda je priznala da će u Italiji imati još jedan težak vikend.



            McLaren je zajedno sa japanskim proizvođačem debitovao sa novom verujom motora u Belgiji, gde se učekivali da će njihov prepravljeni pogonski agregat dati slične performanse kao Ferrarijev motor. Ali ipak, to se nije desilo.

            "Monca je još jedna staza koja neodgovara našim perfrmansama. Vozači skoro ceo krug drže gas do kraja, gde motor treba da daje maksimalnu snagu i mi znamo da je za nas sve to veliki izazov. Ipak, naš motor je iza Ferrarijevog, ali mislimo da je mnogo bolji od Renaultovog. Merecdes je za sada predaleko, možda je jači za 40 do 50 konjskih snaga dok mi smo ispred Renaulta za 25 konja." kazao je šef Honde Yasuhisa Arai.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Renault ubeđen u svoje dobre performanse


              Šef trkačkih operacija ovog proizvođača, Remi Taffin, smatra kako njihov motor može biti konkurentan u Monci


              Renault je optimističan nakon dobrog vikenda za njih u Belgiji i nada se da može ponoviti sličnu stvar i u Italiji. Direktor ovog tima, Remi Taffin, misli kako bi ovaj proizvođač mogao nastaviti pozitivnom putanjom do cilja.
              Ono što je sigurno, tri od četiri vozaca timova koji koriste njihove agregate, startovaće bliže zadnjem, nego prvom startnom redu.
              Taffin je ipak ubeđen kako će najnovija specifikacija motora, koju će u Monci koristiti svi vozači, biti dosta efektna na ovoj stazi:
              "Nadam se da ćemo surfati na talasu iz Spa i u Monci. Ovo je sigurno najteža staza za motor, ali uvereni smo da će najnovija specifikacija raditi odlično ovde."
              "Ona će biti korištena od strane svih vozača, tako da bismo trebali ponoviti naše dobre performanse sa prošle trke i u Monci."


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Hamilton zaokružio vikend u Monci ubedljivom pobedom


                Britanac je došao do nove pobede, a zahvaljujući odustajanju Rosberga je znatno povećao prednost u šampionatu.



                Hamilton je zadržao vodeću poziciju na startu, međutim Raikkonen je imao problem sa startom pošto je ostao ukopan zbog čega je pao na začelje. Vettel je tako preuzeo drugo mesto, a očajan start je imao i Rosberg koji je pao iza Masse, Bottasa i Pereza. On je ipak u drugom krugu uspeo da vrati poziciju od Meksikanca, a onda se dao u poteru za ostalima.

                Hamilton je do desetog kruga otvorio prednost od oko 5 sekundi do Vettela koji je bio oko četiri sekunde ispred grupe koju cu činila dva Williamsa i Rosberg. Raikkonen je sa druge strane odlično napredovao i već je došao do devete pozicije.
                Sitacija se nakon toga primirila, a prvi je na promenu guma otišao Rosberg u 19. krugu. U 20. je istoučinio i Massa. To međutim nije bilo dovoljno i Rosberg je uspeo da preskoči Brazilca i tako efektivno dođe do trećeg mesta. Bottas je svoje gume promenio tek u 23. Krugu I delovalo je da je on na nešto drugačijoj strategiji.
                Vettel je konačno promenio gume u 26. krugu, a Hamilton je isto učinio krug kasnije.
                Britanac je nakon toga mirno održavao svoju prednost, dok je Vettel pravio dovoljno dobra vremena da održava Rosberga na distanci.
                Dva kruga pre kraja se dogodila drama pošto je Rosbergu eksplodirao motor na prilasku drugoj šikani čime je izgubio treće mesto.
                Hamilton je na kraju pobedio ispred Vettela dok je treće mesto pripalo Mass ispred Bottasa. Raikkonen je odličnom vožnjom došao do petog mesta, Perez šesti, Hulkenberg sedmi, Ricciardo osmi, Ericsson deveti, a Kvyat deseti.



                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Vettel: Ako nam otmete Moncu, otećete nam srce


                  Nemac je nakon trke izjavio da bi uklanjanje Monce sa kalendara bilo kriminalno.



                  “Pogledajte ovu atmosferu. Ovo sve govori. Ovo mi je verovatno najbolje drugo mesto u karijeri zbog svih emocija. Ako ovu trku sklonimo sa kalendara zbog nekih glupih para, praktično ćemo isčupati srce Formuli 1. Ovo svaki vozač treba da oseti i doživi”, izjavio je Vettel.



                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • vookela
                    CBC Početnik
                    • 13.03.2014
                    • 1
                    • Novi Sad
                    • Renault Scenic II

                    Sta je bilo sa istragom Mercedesa?

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Kontakt u prvoj krivini koštao vozače Lotusa


                      Maldonado i Grosjean su u ražličitim kontaktima tokom prvog kruga kritično oštetili bolide zbog čega su morali da odustanu.



                      „Imali smo potencijal za dobru trku. Dobro sam startovao, ali sam udaren od pozadi i oštećeno mi je zadnje vešanje. Nasr je bio previše optimističan sa tim manevrom i na taj način mi je upropastio trku“, rekao je Grosjean.

                      „Ja sam imao kontakt u prvoj krivini gde mi je Force India presekla puti i udarila u moj prednji desni točak. Tom prilikom je oštećeno vešanje i to je bio kraj trke. Želeli smo dobar rezultat i imali smo bolid za bodove“, rekao je Maldonado.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Massa: Postajem mator za ovo


                        Brazilac je do samog finiša morao da se bori sa timskim kolegom, ali je na kraju došao do zasluženog podijuma.



                        „Bilo je jako teško. Postajem mator za sve ovo. U poslednja tri kruga sam se borio sa timskim kolegom i bilo je jako teško. Ipak, na kraju smo došli do podijuma i srećan sam zbog toga. Start je bio u redu i potom sam uspevao da zadržim ljude iza sebe. Otvorio sam prednost nad Valtterijem i otišao sam ranije u boks. Tu sam možda bio malo hendikepiran, pošto sam pred kraj imao starije gume od njega, ali je na kraju ispalo dobro“, izjavio je Massa.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Alonso nije zbunjen odlukom o povlačenju McLarena


                          Španac kaže kako je tim napravio mudar potez povlačenjem iz trke danas, jer nastavkom on ništa ne bi dobio.


                          "Imao sam odličan start danas, ali onda sam imao i kotakt sa par bolida odmah u prvoj krivini, što me je dosta usporilo", kaže Alonso.
                          "Zatim sam u drugoj šikani uspeo da se približim do Jensona i tako sam izgubio svu stečenu prednost na početku."
                          "Jenson i ja smo generalno bili na dve potpuno različite strategije i moja je bila sporija od njegove. Startovao sam na Prime mešavini, koja je bila sporija od opcione."
                          "U zadnjim krugovima sam osetio gubitak snage, pa sam javio ekipi da povuče bolid sa staze kako bismo izbegli dalja oštećenja. Svakako nismo bili u zoni bodova tako da nismo ništa izgubili, a sačuvali smo auto za naredne trke."
                          Button kaže:
                          "U prvom krugu, kada je bilo jako mnogo incidenata, napredovao sam čak do 9. mesta. To je bilo jako dobro, međutim, posle sam gubio pozicije na mestima gde nisam mogao da se branim od drugih vozača. I to je sve."


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Ricciardo zadovoljan nakon sjajne vožnje


                            Ricciardo je sa začelja uspeo da se probije do osmog mesta.



                            „Osmo mesto je kao podijum, ako uzmemo u obzir sve uslove. Ova staza nam nikako ne odgovara. Ekipa je obavila sjajan posao i bio je dobar osećaj uzeti Ericssonu osmo mesto u poslednjem krugu. Zadovoljan sam šasijom i mogli smo da se borimo protiv bolida sa Mercdedesovim i Ferrarijevim motorima. Vikend nije bio lak, ali je energija u timu sjajna“, izjavio je Ricciardo.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Perez dobrom vožnjom došao do šestog mesta

                              Meksikanac je dobrim rezultatom zaokružio još jedan odličan vikend Force Indije.



                              „Baš sam uživao danas i imao sam dobar tempo od početka do kraja. Kontrolisao sam potrošnju guma i mislim da je ovo bio maksimum danas. Prvi stint je bio miran i uspeo sam da otvorim prednost u odnosu na ljude iza sebe. Nakon pit stopa sam znao da se Kimi brzo približava i jednostavno nisam mogao da se odbranim od njegovog napada. Ipak, zadovoljan sam i zaslužili smo ove bodove. Vratili smo se na peto mesto u šampionatu konstruktora i imamo lepu prednost nad glavnim rivalima.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Hamilton odahnuo po završetku drame sa sudijama nakon trke


                                Britanac je nakon trke bio pod istragom zbog nepropisnog pritiska u gumama, ali su na kraju i on i Mercedes prošli bez kazni.



                                „Trka je bila fantastična. Start je bio težak, ali je Sebastian bio fer u prvoj krivini. Nakon toga se sve svelo na kontrolu tempa i čuvanje guma. Kontrolisao sam trku, balans je bio dobar i trka je definitivno bila bolja od kvalifikacija. Ponovo želim da se zahvalim timu na svemu što mi pružaju i oni su potpuno zaslužili da slave“, izjavio je Hamilton.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X