Evo kako bi mogao da izgleda novi Renaultov fabrički tim
Gotovo da je sigurno da ćemo od naredne sezone imati ponovo Renault kao fabričkog proizvođača.
Izgleda da je ovaj posao o kupovini Lotusa od strane Reanulta završena stvar, tj samo je ostalo da se srede administrativni papiri i da se utanače sitni detalji sa Berniem Ecclestonom. Francuski proizvođač je još od početka godine pred sobom posatvio tri mogućnosti, gde su se na kraju odlučili da u Formuli 1 ostanu kao fabrički tim. U četvrtak potpisan je memorandum o razumevanju između Lotusa i Renaulta, gde se francuski proizvođač po treći put vraća u najbrži cirkus a ranije je učestvovao u periodima od 1977. do 1985. i do 2002. do 2009. godine.
To sada znači da i Lotus može lakše da diše. Budućnost tima je osigurana. Renault, Total i Infiniti platiće sve dugove tima, dok se Bernie Eccleston složio da od nardene sezone Renault bude među privilegovanim timovima, koji će od FOM dobijati nešto višu zaradu. Prvi čovek francuske kompanije Carlos Ghosn obavezao se da Renault mora ostati u šampionatu sve do 2024. godine.
Gerard Lopez ostaće idalje na čelu tima, dok su još neka druga pitanja idalje otvorena. Jedno od njih jeste koji će se motor koristiti, jer je novi E24 pravljen za Mercedesov agregat. Naravno da Renault želi da vidi svoju pogonsku jedinicu, dok bi tehnički deo tima želeo Mercedesov pogonski sistem, ali ta stvar je malo verovatna. Što se tiče vozačke postave, Pastor Maldonado trebalo bi da ostane tu gde jeste, dok bi Romain Grosjean najverovatnije napustio ekipu i po svemu sudaći karijeru će nastaviti u novoformiranom Haas timu.

Gotovo da je sigurno da ćemo od naredne sezone imati ponovo Renault kao fabričkog proizvođača.
Izgleda da je ovaj posao o kupovini Lotusa od strane Reanulta završena stvar, tj samo je ostalo da se srede administrativni papiri i da se utanače sitni detalji sa Berniem Ecclestonom. Francuski proizvođač je još od početka godine pred sobom posatvio tri mogućnosti, gde su se na kraju odlučili da u Formuli 1 ostanu kao fabrički tim. U četvrtak potpisan je memorandum o razumevanju između Lotusa i Renaulta, gde se francuski proizvođač po treći put vraća u najbrži cirkus a ranije je učestvovao u periodima od 1977. do 1985. i do 2002. do 2009. godine.
To sada znači da i Lotus može lakše da diše. Budućnost tima je osigurana. Renault, Total i Infiniti platiće sve dugove tima, dok se Bernie Eccleston složio da od nardene sezone Renault bude među privilegovanim timovima, koji će od FOM dobijati nešto višu zaradu. Prvi čovek francuske kompanije Carlos Ghosn obavezao se da Renault mora ostati u šampionatu sve do 2024. godine.
Gerard Lopez ostaće idalje na čelu tima, dok su još neka druga pitanja idalje otvorena. Jedno od njih jeste koji će se motor koristiti, jer je novi E24 pravljen za Mercedesov agregat. Naravno da Renault želi da vidi svoju pogonsku jedinicu, dok bi tehnički deo tima želeo Mercedesov pogonski sistem, ali ta stvar je malo verovatna. Što se tiče vozačke postave, Pastor Maldonado trebalo bi da ostane tu gde jeste, dok bi Romain Grosjean najverovatnije napustio ekipu i po svemu sudaći karijeru će nastaviti u novoformiranom Haas timu.

Comment