F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Ecclestone: Monca i Imola će se menjati kao VN Italije


    Vlasnik F1 izneo je tezu kako bi se u budućnosti ova dva organizatora mogla smjenjivati u domaćinstvu trke u Italiji.



    Bernie je danas izjavio kako VN Italije sada ima alternativu između dvije staze, Monce i Imole.

    Autodromo Nazionale Monza čije rukovodstvo tavori oko finansijske potpore i koja strepi od uskraćivanja licence FOM poslije sezone 2016. moglo bi dobiti podršku u vidu Imole.
    Predstavnici Imole koji su bili domaćini GP San Marina od 1981 do 2006. i VN Italije 1980. sastali su se u Londonu sa Ecclestoneom kako bi mu iznijeli plan o povratku u F1. Ovlašćeni ljudi iz Imole, koja je zauvijek obilježena tragičnim događajima iz 1994. priznali su kako bi bili jako sretni povratkom F1 u njihov dom.
    Ipak, poznato je da u Italiji sportske manifestacije ovog tipa nisu potpomognute javnim finansijskim sredstvima i da je teško naći drugi oblik finansiranja. Zato je Bernie zatražio od menadžmenta drugačije rješenje, a Gazzetta dello Sport za to tvrdi:
    "Imola predlaže da se smenjuje sa Moncom i da VN Italije dvije staze organizuju naizmjenično."
    Od zadnje trke u Imoli staza je doživjela dosta izmjena. Treba pomenuti da je uklonjena šikana Variante Bassa. Prostor pita i padocka su značajno prošireni i izmjenjeni, a rekonstrukcija je protekla pod nadzorom Hermanna Tilkea.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Rosberg najbrži na nezanimljivom prvom treningu


      Prepodnevni slobodni trening u Austriji je prošao neočekivano mirno.



      Jutro na Red Bull Ringu je bilo oblačno, dok je staza na nekim mestima bila mokra od kiše koja je padala ranije. Timovi su u početnih petnaestak minuta radili na evaulaciji novih komponenti, a u tom periodu je Fernando Alonso doživeo i problem sa bolidom zbog čega je narednih sat vremena proveo u boksu.

      Prve merene krugove su vozili vozači Williamsa i Saubera, a u početku je Massa bio na vrhu sa 1m14.160s. Rosberg je ubrzo odgovorio sa krugom 1m12.791s, dok je Hamilton bio dve desetinke iza.
      Vremena su u tim trenucima konstantno padala, a Nemac je ubrzo najbolje vreme spustio do 1m10.401s.
      U međuvremenu je problem sa bolidom imao i Vettel koji je izgubio pogon zbog čega je morao da se parkira pored staze. Nakon toga je usledila i desetominutna pauza u programima timova tokom koje je Ferrarijev bolid vraćen u boks.
      Vozači su po povratku na stazu uglavnom popravljali svoja vremena, ali se na vrhu ništa bitnije nije menjalo, samo je Kvyat uspeo da se probije na treće mesto ispred Raikkonena.
      U poslednjih deset minuta je viđeno više bolida na stazi. Najznačajniji napredak je napravio Raikkonen koji je nakon dugo vremena u boksu povratio treću poziciju, a tempo su pojačali i vozači Williamsa koji su se probili među prvih deset. Tako je konačan poredak prvih deset na kraju bio Rosberg, Hamilton, Raikkonen, Bottas, Nasr, Kvyat, Ricciardo, Verstappen, Massa i Perez.





      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Vettelu pripao drugi trening u Austriji


        Nemac je imao najbrže vreme na drugoj sesiji, ali je u finišu ponovo imao probleme sa pouzdanošću bolida.



        Timovi su bili mnogo aktivniji na početku drugog treninga, a postojala je i realna opasnost da u nekom trenutku počne da pada kiša pa su planovi ubrzani.

        Početni deo je pripao Raikkonenu koji je sa krugom 1m10.298s držao prvo mesto ispred Hamiltona i Vettela. Nico Rsberg i Lewis Hamilton su se nešto kasnije smenjivali na drugom mestu, a Nemac je potom konačno preuzeo prvo mesto sa vremenom 1m10.137s.
        U prvom stintu su uspod 1m11s pored dva Mercedesa i dva Ferrarija vozili još samo Bottas, Grosjean i Verstappen.
        Raikkonen je bio prvi vozač koji je izašao na stazu sa super mekim gumama i on je u prvom pokušaju postavio novo najbolje vreme od 1m09.860s. Rosberg ga je kasnije nadmašio sa 1m09.611s, dok je Hamilton sa druge strane pravio greške i nije uspevao da sastavi čist krug pa ga je u poretku preskočio Maldonado koji je takođe vozio ispod 1m10s. Sebastian Vettel je potom izašao na stazu sa super mekim gumama i u prvom krugu je vozio 11 hiljaditinki brže od Rosberga.
        Finalnih 35 minuta je bilo rezervisano za testiranje trkačkog tempa tako da se poredak do kraja nije menjao. Vredi istaći da je Vettel ponovo imao problem zbog koga je ranije morao da prekine svoj program. Probleme je imao i McLaren pošto je prvo Button ranije napustio garaži, a onda je tim otkrio da njegov problem može da se pojavi i kod Alonsa zbog čega su odlučili da ne voze.
        Vettel je na kraju bio najbrži i spred Rosberga, Raikkonena, Maldonada, Hamiltona, Hulkenberga, Grosjeana, Verstappena, Nasra i Pereza.



        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Alonso, Ricciardo i Kvyat dobijaju kazne zbog promene motora


          Vozači Red Bulla će nakon kvalifikacija dobiti po deset mesta kazne, dok Alonsa čeka čak dvadeset.



          Red Bull je nakon brojnih problema sa Renaultom odlučio da će ovog vikenda morati da koristi preti motor kod oba vozača zbog čega ih očekuje po deset mesta kazne na startnom gridu.

          Alonso je sa druge strane u još gorem položaju. McLaren će tokom ovog vikenda zameniti tri elementa motor, turbo i MGU-H. Prvi element koji se menja donosi deset mesta kazne, dok svaki sledeći donosi po još pet. Alonso neće moći da odradi ovu kaznu u potpunosti čak i ako se kvalifikuje na pol poziciju, tako da će on tokom trke morati da odradi vremensku kaznu ili kaznu prolaska kroz boks.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Hamilton: Nije bilo dovoljno prijanjanja


            Britanac kaže da je bio iznenađen nedostatkom prijanjanja u svom brzom krugu na super mekoj gumi.



            „Bolidu nije falilo ništa. Jednostavno nije bilo prijanjanja. Napravili smo pomake tokom oba treninga, ali ovo je bio problem koji je isključivo do guma. Zadovoljan sam bolidom i mislim da nećemo menjati mnogo toga. Ozbiljno shvatamo Ferrarijev tempo, ali ja se ne fokusiram previše na njih. To je posao ekipe“, izjavio je Hamilton.

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Vettel: Problemi sa prvog i drugog treninga nisu povezani


              Nemac je objasnio da su na drugom treningu senzori upozorili tim da postoji problem u menjaču i dodaje da sve ukazuje na to da problem nije povezan sa kvarom na jutarnjoj sesiji.



              „Pažljivo ćemo pregledati bolid. Još uvek ne znamo šta je tačno problem, ali čini se da nije povezano sa kvarom od jutros. Ovo je staza gde je važno uhvatiti ritam. Krug je kratak i zbog toga vozimo i više krugova što je svakako od pomoći. Na žalost, mi smo danas imali skraćeni program i videćemo kako će biti u nastavku vikenda. Teško je reći gde smo u odnosu na Mercedes. Oni obično naprave korak preko noći. Nadam se da ćemo zadržati priključak i da ćemo moći da ih pritisnemo sutra“, izjavio je Vettel.



              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Ricciardo: Nisam mogao da sastavim čist krug


                Australijanac je na drugom treningu bio tek na sedamnaestoj poziciji.



                „Bilo je grejninga i prošle godine, a sada je još i staza bila hladnija. Podloga je jako glatka i to je razlog ovih problema. Ali rešićemo to do nedelje. Što se tiče pokušaja sa manje goriva, jednostavno nisam mogao da sastavim krug. Mislim da možemo da budemo među prvih osam i to je ono što očekujemo. Znam da me čeka kazna nakon kvalifikacija i bio sam spreman. Ova staza nam ne odgovara tako da je to dodatni problem. Ipak, mislim da će biti prilike za preticanja, tako da trka neće biti dosadna“, izjavio je Ricciardo.

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Bottas: Novi delovi su doneli osetno poboljšanje


                  Finac smatra da sada ima bolid sa kojim može da se suprotstavi Ferrariju.



                  „Mislim da smo napravili napredak. Sve je radilo onako kako smo očekivali. Poslednji pokušaj na super mekim gumama nije bio dobar zbog nekih problema koje trenutno ispitujemo. Vremena su bila prilično dobra na mekoj gumi na prvom treningu. Dugi stintovi takođe deluju dobro i tempo je tu. Verujem da ćemo sutra biti jako blizu vodećih i nadam se da ćemo moći da napadnemo Ferrari i da se borimo za treće mesto“, izjavio je Bottas.




                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Grosjean očekuje poboljšanje na super mekoj gumi


                    Francuz kaže da još uvek nije pronašao pravi balans na opcionoj gumi.



                    „Bolid je bio dobar, ali ima posla pre kvalifikacija. Balans nije bio najbolji na super mekim pneumaticima i očekujem poboljšanje u kvalifikacijama. Pastor nije imao problema i zato znamo da imamo još tempa. Treba da poradimo i na podešavanjima za trku, ali mislim da imamo dobar potencijal“, izjavio je Grosjean.

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Button: Možda i ja dobijem krilo sa kraćim nosom ali očekujem kazne


                      Britanac očekuje više od jednog penala zbog promene komponenti motora.



                      „Prešli smo dobar put od prvog treninga. Balans nam nije valjao, ali smo to popravili na drugoj sesiji. Onda smo imali problem sa svećicom i to je odložilo program. Nadam se da će sutra biti bolje. Verovatno ću kao i Fernando dobiti kazne, tako da kvalifikacije nisu toliko bitne. Sa takvim kaznama će nam trebati izlazak vozila bezbednosti kako bi smo se vratili u trku. Još uvek nemamo jasne podatke o novom nosu, ali postoji šansa da ću ga i ja koristiti sutra“, izjavio je Button.



                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Pozitivan dan za Force Indiju


                        Oba vozača tima bila su zadovoljna učnikom na slobodnim treninzima.



                        "Na popodnevnoj sesiji ostvarili smo pravi napredak. Napravili smo neke promene na bolidu i uspeli smo da iz njega izvučemo pozitivne stvari, što nam je dozvolilo da uradimo više sa mekim gumama. Uspeli smo da u potpunosti odradimo naš program iako su svi očekivali kišu koja nije došla. Zadovoljan sam tempom na duge staze, ali moraćmo da razjasnimo neke stvari sa inženjerima na sastanku. Staza je veoma krakta i očekujem da će razlike biti dosta manje." kazao je Nico Hulkenberg.

                        "Zadovoljan sam današnjim učinkom. Imali smo dobar tempo na obe sesije, ali ja i Nico imamo sasvim drugačije pravce oko set-upa. Primarni cilj nam je da sakupimo što više podataka oko guma kako bi što bolje podesili bolid." dodao je Sergio Perez.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          U Sauberu zadovoljnji trkačkim tempom


                          Tim je tokom današnjeg dana isprobavao različite vrste set-upa.



                          "Bio je za nas ovo pozitivan dan. U odnosu na naše performanse prikazane u Kanadi, mislim da sada stojimo mnogo bolje. Isprobali smo razne vrste podešavanja bolida, pa smo tako sakupili veliki broj podataka." kazao je Marcus Ericsson.

                          "Za nas je ovo bio dobar dan. Ostvarili smo napredak u obe sesije i uspeli smo da odardimo ceo program. Lepo je videti da je naš tempo dosta dobar i sada je moj osećaj u bolidu mnogo bolji nego u Kanadi." kazao je Felipe Nasr.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Toro Rosso: Uspeli smo da odradimo ceo program


                            Tim iz Faence danas je sav svoj fokus usmerio kao zacrtanom planu i programu.



                            "Mislim da smo dan započeli dosta dobro. Imamo nekoliko novih delova koje smo uspeli da testiramo i rezultat je bio pozitivan. Bitno je da smo tokom prvog treninga uspeli da izvezemo veliki broj krugova kako bi mogli da analiziramo podatke. Vremena nisu bila loša na obe komponente guma, ali se malo mučimo sa tvrđom komponentom." kazao je mladi Max Verstappen.

                            "Ovo je za nas bio izazovan dan. Staza je veoma klizava pa tako da ne pruža puno prijanjanja. Ja i Max smo podelili naše programe koje smo uspeli da do kraja odradimo. Mislim da imamo bolji trkački neko kvalifikacioni tempo." dodao je Carlos Sainz.

                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Massa: Žao mi je radi Kimija


                              Iz dana u dan spominju se drugačije opcije mogućeg finčevog ostanka u ekipi iz Maranella, a novinari su juče pisali o još jednoj vrsti mogućnosti nastavka saradnje između dve strane



                              Kimi Raikkonen je u četvrtak izgubio svoju hladnokrvnost pred novinarima na pitanje da li je Ferrari od njega zatražio sporazumno smanjenje plate, kao jedinu opciju za nastavak saradnje.
                              Italijanska La Gazzetta dello Sport tvrdi da je Ferrari zainteresovan za ostanak Kimija u svojim redovima jedino ako ovaj pristane da trenutna primanja od 12 miliona evra smanji za 25 odsto.
                              U izveštaju se još navodi kako bi Scuderia svog vozača stimulisala sistemom novčanog bonusa za svaki osvojeni bod u trkama prvenstva.
                              Zanimljivo, Kimi je bio vidno iznerviran kad ga je autor teksta u četvrtak upitao za detalje tog ugovora i koliko je to tačno:
                              "Jeste li vi videli moj ugovor? Ne. Znači samo dodete sa s...njem i pričate o tome."
                              Ovaj vozač je jedino potvrdio to, da ako ne ostane u Ferrariju iduće sezone, on odlazi iz F1:
                              "Ako nisam u Ferrariju, onda neću biti ni u jednom timu. Sviđa mi se utisak i atmosfera u ovom timu, ali,čini mi se da vi novinari brinete o tome više nego ja."
                              Bivši vozač Ferrarija, Felipe Massa je juče rekao da zna kakav je osećaj kad na stazu dolaziš misleći samo na svoju budućnost u timu za koji voziš:
                              "Osećam se loše zbog Kimija. Znam koliko pritiska ima na njega-ja sam vozio tamo."
                              Glasinama o novom izabraniku Ferrarija sada je pridodat i Nico Hulkenberg,novopečeni pobednik Le Mansa:
                              "Naravno to mi daje dodatni podsticaj. Moj ugovor sa Indijom ističe na kraju ove sezone i ja sam otvoren za svaku vrstu razgovora ili saradnje" rekao je on na pitanje novinaru Bilda, kad ga je ovaj pitao da li mu je trijumf u Porscheu otvorio vrata nekih timova.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Michelin podneo zahtev za učešće u F1 u sezoni 2017


                                Francuski proizvođač prijavio se za borbu oko dobavljača guma za najbrži cirkus na svetu od sezone 2017.


                                Danas je i zvanično potvrđeno kako je Michelin podneo zahtev za ucestvovanje u F1, od sezone 2017.
                                Upravno telo F1, FIA, za krajnji rok podnošenja prijava za generalnog dobavljača pneumatika naznačila je 17 jun. Biće to obračun imeđu dva velika proizvođača, a u igri je veliki novac i trogodišnji ugovor o isporuci.
                                "Da mi smo u igri,"rekao je danas Michelinov motosport direktor Pascal Couasnon za Autosport.
                                "Objašnjenje je da smo mi bili za uvođenje novih ideja za razgovore o F1 i na kraju mi smo razočarani, a razočarani smo time gde su gume danas."
                                "Generalno, za mene je imalo smisla reći da imamo ideje, predstaviti ih, a onda ćemo videti da li su ljudi zainteresovani za njih."
                                "Bilo kako bilo, niko nam ne može reći da samo pričamo a ne radimo ništa, ili da ne učestvujemo. Sada, mi pored priče i učestvujemo u igri" rekao je Couasnon.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X