F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Maldonado: Znam da imam talenta da pobedim Hamiltona


    Vozač Lotusa izjavio je da bi on pobedio Lewisa Hamiltona kada bi se našao u bolidu Mercedesa.



    Posle poslednjeg incidenta sa Marcusom Ericssonom za VN Brazila, bivši dvostruki šampion Mika Hakkinen javno je kritikovao Pastora Maldonada da nije ništa naučio iz svojih grešaka. Ali, po nadimku fanova "kralj udesa" izjavio je da uvek ima više harborsti pa čak i više od toga.

    "Oduvek sam vozio veoma ogresivno. Tokom čitave karijere. Kada stavim kacigu na glavu ja želim da idem što je brže moguće. Ponekad čak i više od toga. Ponekad napravite grešku ali da biste znali svoje granice morate da ih prekoračite. To je moj pristup još iz kartinga. Idem na sve ili ništa." kazao je Maldonado.
    Na pitanje novinara šta misli od negativnoj reputaciji zbog previše udesa, vozač Lotusa je rekao: "To je deo igre. I ostali vozači se sudaraju pa niko ne priča o tome. Kada je to učinim onda je to skandal. Mislim da to nije fer i da sve to nisu moje greške."
    I pored takve reputacije, Maldonado ima puno prijatelja u padoku. Prijatelj sam sa Alonsom i Massom, čak i sa Perezom sa kojim već duže vremena vodim bitke."
    On je dodao da kada bi seo u bolid Mercedesa, mogao bi da parira Lewisu Hamiltonu: "Nažalost za sada nisam imao mogućnosti da vozim šampionski bolid, ali verujem da kada bi seo u Mercedesov bolid mogao bi da mu pariram. Znam da bi se to tako i dogodilo jer ja imam talenta da ga pobedim."


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Mecachrome se prijavio na tenderu za dobavljača agregata


      Ova kompanija prijavila se za nezavisnog dobavljača motora za 2017. godinu.



      Posle najava kompanija Ilmor i AER da bi možda mogli da učestvuju na tenderu za nezavisnog dobavljača agregata, Mecachrome je sa druge strane potvrdio da će zasigurno poslati ponudu na ovaj tender, gde su naveli da bi za šest meseci mogli da u potpunosti spreme novodizajnirani motor.

      "Pre nekoliko meseci dobili smo tender za GP3 seriju od 2016. godine, gde će se koristiti 3.4 litra V6 motor. Takođe, dobili smo tender za snadbevanjem pogonskih jedinica za GP2 seriju sa turbo V6 motorima od 3.4 litara. FIA je za Formulu 1 zahtevala agregat od 2.5 litara što se uklapa u naše razvojne mogućnosti. Što se tiče kapitala i resursa, tu smo sposobni da pariramo svim izazovima, gde bi mogli da spremimo motor za samo 6 meseci." kazao je prvi čovek Mecachroma Jean-Charles Raillat.
      On je dodao da bi u ovom projektu učestvovao sa dva tima.

      "Mi već imamo dobru bazu za ovaj projekat. Naravno da je za to potreban određen razvoj. Saradnja sa bar dva tima bi svakako nama donela profit. Dva tima, četiri bolida je pobednička formula. Mi imamo sposobne stručnjake a i tehničke resurse. Takođe, testiramo i u labaritoriji."


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Briatore: Mercedesova prednost je i dalje značajna


        Bivši šef Renaultovog tima kazao je da će Mercedes naredne godine takođe biti nepobediv.



        Nemački tim je dominirao tokom ove sezone, gde je ponajviše zahvaljujući pogonskoj jedinici uspeo da stigne do svoje nove duple titule. Ipak, ove godine taj uspeh je bio malo teži, jer je Ferrari pružio mnogo jači otpor.

        "Mislim da je Mercedesova prednost idalje nedostižna. Oni su i dalje favoriti. Oni takođe imaju Lewisa Hamiltona koji je veoma snažan, pouzdan i ne propušta šanse. Ali, sve u svemu moraćemo da sačekamo do prve trke." kazao je Flavio Briatore.

        On je ujedno iskoristio priliku da prokomentariše Ferrarijeve šanse za 2016. godinu: "Oni su ove sezone bili veliko iznenađenje, odnosno bili su jedini tim koji se stvarno poboljšao. Vettel je odradio sjajan posao, tim je motivisan i za sada sve ide u pravom smeru."
        I pored svega, ovaj Italijan ostao je savetnik Fernanda Alonsa, koji je proveo veoma tešku sezonu sa McLaren-Hondom.
        "Mislim da je teško predvideti šta se sve može desiti. Oni su imali ozbiljnih problema, sve je to za njih bilo veliko iznenadjenje. McLaren se nada da sve to naredne sezone može mnogo bolje, planiraju veliki korak napred."


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Mateschitz gubi stpljenje zbog sage oko motora


          Vlasnik Red Bulla kazao je da njegovo stpljenje ima granica.



          Dietrich Mateschitz kazao je za Red Bullov magazin Speedweak da oni trenutno nemaju konkretan plan oko dobavljača motora za svoja dva tima. Na pitanje novinara da li će jedan ili oba tima biti naredne godine u Formuli 1, ovaj Australijanac je kazao:

          "Ne mogu da vam dam definitivan odgovor, jer mi još ne znamo da li možemo dobiti motor za narednu godinu, pa tako ne možemo da planiramo našu budućnost. Ipak, moje stpljenje ima granica."
          Šef tima Christian Horner dodao je u Brazilu da tim ulazi u foto finiš situaciju, pre svega vezanih za planove i pripremu za prvi zimski test.
          "U ovom momentu mi smo na granici. Ceo tim je dokazao i pokazao sposobnost da se sjajno izbor sa zakazanim rokovima i ja sam uveren da to i sada možemo da ponovimo, ali moramo da sačekamo odluku u narednih nekoliko nedelja."


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Button: Naša motivacija je jača nego ikad


            Britanac ne gubi nadu u uspeh svog tima i siguran je da rezultati napokon moraju doći.



            Ono što jeste sigurno, McLaren će u zadnjoj trci sezone u Abu Dabi doneti finalni paket nadogradnji za svoj bolid. U timu se nadaju makar malom napretku sa tim unapređenjima.

            Jenson Button tvrdi da je motivacija u timu na vrhunskom nivou kao i uvek:

            "Iako smo imali neke jako teške vikende u zadnjih par trka, raspoloženje u ekipi je na visokom nivou. Većina u timu već naporno radi na programu za iduću sezonu, a ovaj program privodimo kraju. To je dokaz snage i volje našeg tima, da se u svakoj trci do samog kraja borimo za što bolju poziciju i mesto."

            "Ako se budemo mogli probiti do zadovoljavajuće pozicije u Abu Dabiju, biće sigurno dobar podstrek za razvoj u zimskom periodu za sve u timu i sigurno će taj plasman nagraditi napore svakog člana našeg tima u tekućoj sezoni." rekao je Button.
            Drugi vozač tima, Fernando Alonso rekao je pred zadnju trku sezone:
            "Ova trka predstavlja mnoge stvari za nas u McLarenu. Kraj izazovne sezone i značajan nivo učenja o nepoznatom. Moramo iskoristititi priliku da sakupimo što više podataka za početak zimskog razvoja i pripreme za izuzetno, napornu iduću sezonu."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              F1 komisija odbila plan za jeftin motor


              FIA je potvrdila da je njen plan za jeftin altenativni motor za 2017. odbila komisija Formule 1.



              Ferrarijeva odluka da stavi veto na ograničenje cene motora za mušterije od 12 miliona dolara je ubrzala plan FIA da predloži jefitn motor u pokušaju da napravi balans i olakša malim timovima. Trenutna cena motora za mušterije proizvođača je negde oko 20 miliona dolara.
              FIA je otkrila da postoje četiri stavke od interesa za proizvođače koji bi želeli da postanu snabdevači jeftinim motorima. Međutim, nakon sastanka Strateške Grupe F1 i F1 Komisije u Parizu koji su bili odvojeno jedan od drugog, ti planovi su povičeni, a trenutni proizvođači treba da ispune 4 ključne stavke oko karakteristika motora.
              A te karakteistike su:
              - garantovvano snabdevanje timova motorima
              - manja cena za timove mušterije
              - pojednostavljenje tehničkih specifikacija pogonske jedinice
              - povećanje buke

              Proizvođači če predstaviti svoje predloge do 15. januara 2016 u kome će izneti svoje predloge za navedene stavke. To će uključivati i utvrđivanje minimalnog broja timova koje proizvođač mora da snabdeva, i tako osigurati da svaki tim ima pristup pogonskoj jedinici - problem koji se pojavio ove sezone sa Red Bullom i Toro Rossom koji još nisu potvrdili svoje pogonske jedinice za 2016.
              FIA je potvrdila da će se se sastati sa trenutnim dobavljačima da bi porazgovarali o ovom predlogu u Abu Dhabiu za vreme ovog trkačkog vikenda. Vladajuće telo stakođe smatra da jeftini motori mogu ponovo biti uzeti u razmatranje kada se budu čuli prdlozi porizvođača sledeće godine.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Lauda: Paralelni motori bi uništili F1


                U duhu priče o novim pravilima za pogonske jedinice, oglasio se i Lauda, koji je jedan od izvršnih šefova Mercedesovog F1 tima.



                Auto Motor und Sport u današnjem izdanju tvrdi kako je upravo Niki odigrao ključnu ulogu u posredovanju izmedu FIA i proizvođača motora, da bi postigli načelan dogovor vezan za pogonske jedinice bolida. Po njima, predlog tzv "klijentskog motora" nije prošao na glasanju u utorak na sastanku u Parizu.

                "Stranke na sastanku su dogovorile nekoliko bitnih stavki koje se tiču pogonskih jedinica za narednu sezonu." stoji u izveštaju AMuS. Uz FIA predsednika Todta, koji želi smanjenje troškova, nabitniji postavljač pitanja bio je lično Ecclestone, koji želi rešenje i to efektno već iduće sezone, za timove kakav je ove godine bio Red Bull i njegovo pitanje pogonske jedinice.

                FIA se izjasnila kako će najbitniji proizvođači motora, Mercedes, Ferrari, Honda i Renault, imati priliku da svoje ideje i viziju iznesu na sastanku zakazanom 15. januara iduće godine. Ti predlozi ticace se rešenja motora za 2017. i 2018. takmičarsku godinu. Ako predlog ne bude zadovoljavajući, FIA tvrdi kako će ponovo razmotriti prijedlog o "paralelnim" pravilima motora, koje zastupaju Illmor, AER, Mecachrome i još neki nezavisni ponuđači.

                AMuS je potvrdio kako je Lauda u utorak bio glavni instrument za postizanje krucijalnog dogovora dve strane a njegov stav je sledeći:

                "Ovo trenutno rešenje je dobro za sport i vodi nas u pravom smeru. Pravilo o paralelnim motorima, pa siguran sam da bi to uništilo F1." kategoričan je bio Niki. "To bi bila obična ludost."

                Rasprava o F1 pogonskim jedinicama početi će ovog vikenda uz trku u Abu Dhabiju.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Arrivabene: Bila bi greška da smo oterali Kimija


                  Šef Ferrarija ponovo je beskompromisno stao u odbranu svog vozača, uz tvrdnju kako tim zaista zna šta radi po njegovom pitanju.



                  Ranije ove godine, činilo se da će tim iz Maranela Kimija zameniti mladim Bottasom, ali su oba vozača ostala na svojim mestima. Ugovor sa Raikkonenom došao je u trenutku njegovih loših performansi, pa je ponovo aktuelno pitanje da li je njegov ugovor pravilna odluka Ferrarijevog vođstva.

                  "Menjati Kimija bila bi sigurna greška." decidiran je bio Arrivabene za Movistar.

                  Ono što je jasno, glavni teg za prevagu u korist Kimija, bila je odlična veza između timskih kolega i Kimijeva podrška Vettelu ove sezone.

                  "Drago mi je da je doneo ravnotežu u tim. On gura Sebastiana vrlo jako i to je ono najbitnije. Kimi se malo izgubio u određenim situacijama radi njegove loše sreće, ali to je sad manje važno jer on naporno radi. ", dodao je Arrivabene.

                  Raikkonen nije ni najmanje zabrinut, pošto je ponovo došlo do prozivki o potpisu ugovora, radi njegovih loših nastupa u zadnjih par trka:

                  "Ja radim odlično, inače sigurno ne bih bio tu. U F1 ne postoji milosrđe." kratak i jasan bio je Kimi. "Jesam razočaran, jer mnoge stvari nisu išle u dobrom pravcu za mene. Ipak, bolje je za mene nego prošle godine, to sam siguran i još sam ubeđen da naredne sezone može biti još bolje za mene."




                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Renault sprema povećanje u budžetu za narednu sezonu


                    Francuski proizvođač spremio je više novca za trošnje kao i da je ujedno proširio svoja postrojenja.



                    Renault se sprema da za vreme VN Abu Dabija potvrdi preuzimanje Lotusa, kako bi sa svojim novim planom mogla da za nekoliko godina vrati u sam vrh najbržeg cirkusa. Jedan od glavnih mendžera ove kompanije Cyril Abiteboul, kazao je da oni trenutno spremaju nove investicije kao i nova postrojanje u bazi agregata u Viru.

                    "Ako je odluka Carlosa Ghosna (generalnog direktora Renaulta) dobra, mi ćemo imati povećanje budžeta. Mislim da smo na tom polju bili veoma ograničeni u poređenju sa prošlim sezonama. Povišica se odnosi u dvocifrenom procentu, što je veoma dobro. Takođe, dobićemo i novu labaritoriju za testiranje cilindara koja će početi sa radom u januaru, što povećava naš kapacitet za 50%. Sve u svemu, pokušavamo da obezbedimo najbolje uslove." kazao je Abiteboul.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Vlasnik Force Indije pred penzijom?


                      Indijski milijarder priznao je kako razmišlja o povlačenju iz biznisa i F1.



                      On je u razgovoru za jednu indijsku publikaciju dao naslutiti kako bi njegova penzija mogla biti "iza ćoška. Vijay Mallya je ponovo u novinskim stupcima, ponajviše radi finansijskih problema koji nemaju veze sa njegovim F1 timom, a tiču se prizemljenja njegove avio kompanije "Kingfisher.

                      I Mallya je priznao kako su u toku razgovori sa Aston Martinom i Johnnie Walkerom a koji se tiču njegovog F1 tima. Ništa detaljnije nije precizirao, samo je istakao kako bi i dalje želio ostati u padoku, ako to ikako bude moguće.
                      "Ne razmišljam potpuno o penziji, ali jednom kad napunite šezdeset godina počnete aktivnije da razmišljate o tome zar ne? Dakle, šta ima loše u tome da i ja počnem uživati u životu."
                      Da napomenemo Mallya puni 60 godina u decembru.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Lotus poslednjim letom stigao na Jas Marinu


                        Tim iz Enstona zakasnio je dolaskom u Abu Dabi.



                        Već po ranije utvrđenom logističkom protokolu, svi timovi bi trebalo da svoju opremu dostave do utorka ili srede do staze i zauzmu rezevrvisane garaže, ovoga puta to nije slučaj sa timom Lotusa. Već svi logističari ostalih timova koji moraju da nose flurescentu boju uveliko montiraju potrebnu opremu, ali Lotusovi ljudi još nisu viđeni.

                        Mehaničari ostalih timova kažu da još nisu videli opremu i osoblje Lotusovog tima. Španska Marca navodi da pitvol Lotusa još nije postavljen, dok je njihov resrtoran potpuno prazan. Italijanski Mediaset prenosi da tim još nije stigao na stazu. Kao razlog za ovu sutuaciju navodi se kašnjnje u prevozu opreme, najverovatnije zbog ranije neplaćenih računa, ali je sav "teret" iz Enstona jutros stigao do Jas Marine.
                        Prema poslednjim najavama Renault se sprema da objavi preuzimanje Lotusa tokom ovog vikenda.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Alonso: Pola bolida biće sa novim delovima za 2016.


                          Tim iz Vokinga ovu trku želi da iskoristiti kao veliku test sesiju.



                          McLaren trenutno zauzima pretposlednju poziciju u šampionatu sa samo devet bodova zaostatka za Sauberom, gde oba vozača i pored svega imaju imperativ da se nađu ispred tima iz Hinvila.

                          "Mi ćemo pokušati da damo sve od sebe iako sam u mislima već prebačeni na narednu sezonu. Verovatno je bolid pola pun sa novim delovima, tako da nam nije prioritet da jurimo Sauber." kazao je Fernando Allonso.
                          Španac je dodao da će njegov tim sledeće godine napraviti korak napred, ali još nije siguran šta bi sve moglo da se desi.
                          "Trenutno imamo puno nepoznanica o tome gde možemo da budemo naredne sezone. Puno se očekuje od tima. Radili smo naporno tokom čitave sezone, gde smo i pored svih poteškoća ostali zajedno. Za 2016. cilj da se vratimo gde nam je i mesto, da budemo konkurentni i da se broimo za vodeće pozicije. To ne mora da znači da ćemo odmah biti u mogućnosti da se borimo za šampionat i pobede ali bi bilo lepo bar da dođemo do podijuma."
                          "Jasno je da će biti izazovna zima ali veoma pozitivno je to da je tim puno toga učinio u proteklih par meseci. Sve je veoma pozitivno. Uveren sam da će naredna sezona biti veoma drugačija od ove." rekao je Alonso.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Hamilton najbrži na prvom treningu


                            Vozač Mercedesa postavio je najbrže vreme na prvom treningu za VN Abu Dabija.



                            Hamilton je uspeo da pobedi svog timskog kolegu Rozbega na prvoj sesiji poslednjeg Gran Prija ove sezone. Na monotonom 90-to minutnom treningu, Hamilton je postavio najbrže vreme od 1:43.754 i tako se našao ispred Rozberga za 0.141s. Mercedesov tim je ponovo zauzeo prva dva mesta i tako pokazao da nastavlja dominaciju. Odmah za njima našao se Kimi Raikonen ali sa zaostatkom preko 7 desetinki za Hamiltonom. Danil Kvjat, Sebastijan Fetel i Niko Hilkenberg su jedini od preostalih vozača koji su bili do sekunde zaostatka za najbržim. Rikardo je završio kao sedmi ispred Serhija Pereza u Fors Indiji.
                            Pastor Maldonado i Felipe Masa kompletirali su prvih 10 na ovoj sesiji.
                            Na početku sesije videli smo nekoliko timova sa senzorima na svojim bolidima a najdalje je otišao Ferari koji je na zadnjem delu bolida imao zakačeno nešto kao laserski senzor.
                            Rozberg je bio prvi koji je postavio veme 10 minuta nakon starta, dok je većia vozača provela početak sesije u aero testovima.
                            Staza je bila dosta prljava i vremena su se popravljala relativno brzo, pa je Rozberg ponovo bio najbrži sa vremenom 1:44.102 pre nego što je Hamilton 24 minuta kasnije to vreme spustio na 1:43.
                            Na pola sata pred kraj, Hamilton je postavo najbrže vreme koje je i ostalo do kraja.
                            Džolion Palmer je tek pred kraj sesije postavio svoje vreme jer njegov automobil nije bio spreman kao posledica jučerašnjeg odlaganja i problema u kojima se tim Lotus nalazi. Palmer je završio kao 18, a na mesto Aleksandera Rosija u Manoru, vratio se Roberto Merhi.



                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Rozberg najbrži na drugom treningu


                              Niko Rozberg postavio je najbrže veme na drugom treningu za VN Abu Dabija.



                              Rozberg se vratio na vrh tabele na dugom treningu, sa boljim tempom d Hamiltona. Britanac je bio najbrži na pvoj sesiji ali je Rozber postavio još brže vreme i za sada najbrže - 1:41.983, 0.138s ispred novog/starog šampiona.
                              Oba vozača koristila su supermeke komponente u svojim najbržim krugovima.
                              Sehio Perez je na iznenađnje svih bio treći u Fors Indiji sa zaostatkom oko 6 desetinki iza Rozberga. MEksikanac je bio brži od Red Bula Danijela Rikarda i Sebastijana Fetela u Ferariju, kojis u kompletirali top 5.
                              Iznenađenje dana je svakako Fernando Alnoso sa svojim devetim vemenom a ispred njega su se našli Danil Kvjat, Niko Hilkenberg i Kimi Raikonen. Maldonado je osvojio 10.mesto u svom Lotusu.
                              Za razliku od prve sesije, vozači su brzo postavili svoja merena vremena i Raikonen je prvi postavio granicu sa 1:43 pred sumak na stazi Jas Marina. Njeov kolega Fetel je u međuvemenu započeo svoju sesiju pokazavši svoje umeće pevanja i koliko je savladao italijanski - pevajući rođendansku pesmu na italijanskom svom inženjeu Rikardu Adamiju.
                              Raikonen se nije dugo zadržao na vrhu pa ga je Roybeg pretekao vremenom od 1:42 skoro sedam desetinki brže. Nakon petnesatk minuta, Hamilton je postavio vreme od 1:42.524 tri desetinke bže veme od Rozberga.
                              Raikonen je bio prvi koji je prešao na supersoft komponentu ali nije uspeo da se značajnije približi Mercedesu.
                              Fetel je na svom prvom stintu na supersoft gumama razdvojio Mercedesov duo, sa dve destine sporijim vremenom od Hamiltona. Uskoro ga je Rikardo pomerio na treću poziciju koji je isto vozio na supersoft komponenti.
                              Mercedesov duo je kasnije prešao na supersoft i prvi koji je spustio na 1:41 je bio Rozberg sa 6 desetinki bržim vremenom od Rikarda.
                              Superbrzi krug Pereza minut kasnije postavio ga je na treće mesto takođe na 6 desetinki iza Rozberga. Na 30 minuta ped Kraj Toro Roso Karlosa Sainca je stao na sred staze zbog poblema sa motorom. Trećeplasirani Perez je takođe imao poblem sa bolidom, i morao je na 15 minuta pred kraj da se povuče zbog problema sa kočnicama.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Hamilton cilja poboljšanje trkačkog tempa


                                Britanac smatra da bi Mercedesova vremena u dugim stintovima mogla da budu bolja.



                                „Bio je ovo prilično normalan dan. Ovde su uslovi na početku vikenda uvek teški pošto je staza veoma prljava. Nisam izvukao maksimum iz guma, ali su njihove performanse odlične. Napravio sam određene promene u podešavanjima između treninga i za sada sve deluje u redu. Trkački tempo sa druge strane nije baš delovao dobro i na tome ćemo morati da poradimo preko noći. Biće sigurno novih promena podešavanja i nadam se da ćemo napraviti napredak“, izjavio je Hamilton.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X