Bolidi možda neće biti mnogo brži u 2017.
Prvobitni plan za ubrzavanje brzine bolida će po navodima Auto Motor und Sport morati da pretrpi određene promene.
Na poslednjem sastanku tehničke grupe, većinom glasova je odlučeno da širina poda i dalje bude u okvirima od 180cm, odnosno telo bolida bude maksimalne širine 140cm.
Ipak, Michael Schmidt novinar nemačkog lista kazao je da se razmišlja i o širem difuzoru. Prvobitno je planirano da visina ovog dela bude 25cm, ali najverovatnije da će on ostati na koti od 12.5cm ili možda malo više povećan.
"Takođe, priča se da su Mercedes i Pirelli izrazili zabrinutost zbog nekih promena. Italijanski dobavljač guma pre svega misli na veći pritisak u gumama ako bi vremena po krugu poboljšala za 5 sekundi" kazao je Schmidt.
Prvobitni plan za ubrzavanje brzine bolida će po navodima Auto Motor und Sport morati da pretrpi određene promene.
Na poslednjem sastanku tehničke grupe, većinom glasova je odlučeno da širina poda i dalje bude u okvirima od 180cm, odnosno telo bolida bude maksimalne širine 140cm.
Ipak, Michael Schmidt novinar nemačkog lista kazao je da se razmišlja i o širem difuzoru. Prvobitno je planirano da visina ovog dela bude 25cm, ali najverovatnije da će on ostati na koti od 12.5cm ili možda malo više povećan.
"Takođe, priča se da su Mercedes i Pirelli izrazili zabrinutost zbog nekih promena. Italijanski dobavljač guma pre svega misli na veći pritisak u gumama ako bi vremena po krugu poboljšala za 5 sekundi" kazao je Schmidt.

Comment