F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Vasseur: McLaren nam nije dao Vandoorna


    Novi trkački direktor Renaulta kazao je da je na listi želja bio i treći vozač McLarena.



    Stoffel Vandoorn je prošle sezone dominantno osvojio GP2 titulu i to sa timom ART, koga je do juče vodio Frederic Vasseur. Ovaj tim je od priošle godine sklopio saradnju sa McLaren-Hondom, pa su tako njegovu postavu upravo činili ovaj mladi Belgijanac i Japanc Nobuharu Matsushita.

    Pošto je tokom zime Maldonadov ugovor sa Renaultom postao sve manje moguć, postajala je ideja da se Vandoorne dovede kao njegova zamena. Ipak, Belgijanac je izjavio da do sada nije bilo nikakvog kontakta.
    "Nikada nisam pričao sa njima. Ja sam pod ugovorom sa McLarenom, verujem u ovaj tim i tu želim da ostanem. Nadam se da ćemo imati lepo budućnost zajedno." kazao je Vandoorne.
    Renault je kasnije uspeo da u svoje redove dovede Kevina Magnussena, bivšeg vozača tima iz Vokinga, dok je Esteban Ocon pozajmljen od strane Mercedesa.
    "Mi smo morali da zavoravimo ideju o Stoffelovom dovođenju. On je ima ugovor sa McLarenom i oni ga nisu pustili. Nama je trebao vozač koji je bio odmah dostupan, pa je tako najbolja opcija bio Magnussen." izjavio je Vasseur.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Taffin: Razvoj motora fokusiran je na 2017. godinu


      Prvi čovek Renaultovog odelenja za motore priznao je da su njihovi ciljevi vezani tek za 2017. sezonu.



      Još od kada se Formula 1 2014. godine prebacila na V6 motore od 1.6 litara, Renaultovi agregati prvo su pali u senku Mercedesovih pogonskih jedinica pa od prošle sezone ispred njih našao se i Ferrari. Odelenja iz Vira Šatijona u 2016. se dosta mučilo sa pouzdanoću delova, ali kako navode pojedini izvori novi dizajn bi trebalo da donese i značajna poboljšanja.

      Remi Taffin izjavio je da je njegova kompanija napravila određen plan razvoja koji bi trebalo da svoju kulminaciju doživi početkom 2017.
      "Napravili smo plan rada sa unpređenjima za narednu sezonu. Očigledno je da ćemo se trkati svakog vikenda i nadam se da ćemo uspeti da imamo što jači motor. Naravno, sve to radimo kako bi 2017. godine bili što konkurentni. U ovoj sezoni želimo da završavamo trke, da budemo sve brži i brži."
      "Što se tiče pravila za narednu sezonu, tu će biti određenih promena vezanih za šasiju, dok propisi za agregate ostaju manje-više isti. Najvažnije je da imamo stabilnost jedinice, jer očigledno je da ulažemo puno novca u njihov razvoj." kazao je Taffin.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Cowell: Mercedesov motor može da razvije 900 KS


        Šef Mercedesovog odeljenja za motore priznao je da je njihova nova pogonska jedinica dosta moćnija od svog predhodnika.



        Od kada su 2014. uvedeni V6 turbo motori, u šampionatu Formule 1 dominira samo jedan tim, tj Mercedes. Nemački proizvođač uspeo je da osvoji četiri titule za dve sezone, ostavri 32. pobede i zabeleži 36 pol pozicija. Govoreći tokom jednog medijskog događaja u Briksvortu, Andy Cowell odao je neke detalje o novom Mercedesovom motoru.

        "To je najmoćniji motor koji smo ikada napravili, koji može da ravije 900 konjskih snaga. To je poprilično dobro pošto je njegova zapremina samo 1.6 litara, a njegova snaga se povećava pošto smo unapredili sam stepen iskorišćenja agregata." kazao je Cowell.
        On je dodao da je njegov tim uspeo da poboljša termo efikasnost same jedinice, koja je poboljšana za 45% sa naznakama daljih unapređenja u budućnosti, posebno u ovoj oblasti.
        "Termalna efikasnost motora je poboljšana uzimajući u obzir 2014. godinu, gde smo se na tom polju posebno fokusirali 2015. Taj trend nastavićemo i ove sezone i mislim da će se svakako to nastaviti i u budućnosti, jer niko nam nije rekao koliki je ovde limit. Kada šetam fabrikom nikada nisam čuo od mojih radnika da je ovo najbolje što smo mogli da uradimo. Teško je sada pronaći velike korake u poboljšanjima, ali postoje još oblasti koje mogu da se unaprede. To vam je kao kada tražite malo zlata u prašini, ali kada se i to desi onda vam je veći osmeh na licu."


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Renault želi da uposli još 200 inženjera u Enstonu


          Francuski proizvođač priznao je da želi da pojača svoje odelenje u Engleskoj.



          "Otvaramo još puno novih radnih mesta." priznao je tehnički direktor šasije Nick Chester.

          Kada je još pre nekoliko godina Renault prodao svoj tim Lotusu, novi vlasnik morao je da smanji broj članova u Enstonu na 450 zaposlenih.
          "Do kraja 2017. želimo da ponovo u našoj fabrici imamo 650 ljudi." kazao je šef Renaultovog F1 projekta Cyril Abiteboul. "Što se tiče ove sezone, tu moramo da budemo realni. U nekim oblastima moramo da uradimo domaći zadatak. Nije tajna da zaostajemo po pitanju šasije i motora, što znači da nam je potrebno pojačanje."


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Ferrari će testirati novi bolid pre prvog testa


            Novi bolid ekipe iz Maranella će na stazi u Barseloni debitovati dan pre početka zvaničnih zimskih testiranja.



            Ovo su tvrdnje poznatog novinara Lea Turinija koji kaže da će Ferrari iskoristiti dan za snimanje promotivnog materijala. Dan kasnije, na istoj stazi počinju i zvanični zimski testovi na kojima će biti prisutni ostali timovi.

            Turini navodi da bi pored Ferrarija na stazi mogao da se nađe i Haas tim koji bi iskoristio priliku da isproba svoj prvi F1 bolid. To bi ujedno omogućilo ekipi iz Maranella da ostvari duplu kilometražu sa novim motorom i dobije konkretniji uvid u njegov rad.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Renault očekuje poboljšanje od 50ks na početku sezone


              Francuski tim ne očekuje da će biti preterano konkurentan ove godine, ali veruju u velika poboljšanja motora.



              Neki izvori tvrde da je Renault od završetka 2015. uspeo da doda još 50ks svom motoru.

              „Uvek možete da pričate o brojkama koje se provlače u medijima, ali pronaći dodatnih 50ks je jedna, a iskoristiti ih na stazi sasvim druga stvar. Sve što znam je da ćemo verovatno napraviti veći napredak od drugih pošto imamo više prostora“, izjavio je Remi Taffin.
              On je rekao da tim već sada planira još jedan veliki skok sredinom sezone.
              „Tokom zime smo uspeli da rešimo mnoge sitne probleme koji su se neočekivano pojavili prošle godine. Međutim, to ne znači da ćemo automatski biti i uspešniji. Nadamo se da ćemo biti ozbiljan rival tek krajem 2017. da bi smo 2018 mogli da ostvarujemo konstantno dobre rezultate“, dodao je Taffin.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                I novi McLaren prošao crash test


                Novi bolid sa oznakom MP4-31 uspešno je položio sve bezbednosne testove.



                Pošto zimski testovi samo što nisu krenuli, tim iz Vokinga je bez problema sporveo svoj crash test. McLaren je na Tviter nalogu potvrdio da je auto sa oznakom MP4-31 zadovoljio sve FIA-ne carsh standarde.

                Prvi zimski test počinje 22. fabruara na stazi Katalunja.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Wehrlein je novi vozač Manora


                  Mercedesov mladi vozač potvrđen je kao novi vozač Manor Racinga.



                  Pošto je od ove sezone britanski tim prešao na Mercedesove agregate, postajala je i mogućnost da Pascal Wehrlein dobije trkačko mesto u ovom timu. Posle dugih i verovatno teških pregovra, odluka je pala pa su tako tim i vozač potvrdili saradnju.

                  "Manor je sjajan tim za mene u kome ću započeti trkačku karijeru i Formuli 1. Veoma mi je drago što sam ovde. Tim je mali i totalno sam fokusiran na ovaj projekat. Ovo će biti moja prva sezona i cilj mi je da što više pomognem timu i da naučim puno toga. Za sve nas ovo je veliki izazov. Biće zabavno." izjavio je Wehrlein.
                  Nemac će se u šampionatu takmičiti pod rednim brojem 94.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Rivola: Ferrarijev motor je jak kao Mercedesov


                    Jedan od menadžera Ferrarija izjavio je da je njihov tim spreman da se bori sa Mercedesom.



                    Pred početak sezone Massimo Rivola premešten je sa pozicije menadžera F1 tima na mesto prvog čoveka Ferrarijeve akademije mladih vozača. I pored toga on je kazao kako očekuje dobre rezultate od svoje ekipe i u ovoj godini.

                    "Imali smo dobro prošlu sezonu, ali čini se da će ova biti dosta bolja. Svi očekuju da Ferrari postane šampion. Što se tiče pogonske jedinice, uveren sam da smo odradili dobar posao u samoj pripremi, pa je tako naš agregat već dostigao Mercedesove performanse. Što se tiče šasije, nadam se da će se i tu sve stvari popraviti." kazao je Rivola.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ferrari objavio audio klip svog novog motora


                      Italijanski tim je preko društvenih merža obajvio prve snimke novog bolida.



                      Ferrari je danas preko društvenih mreža pustio svoj novi video klip, u kome su čuje kako radi i nova pogonska jedinica, za koju se veruje da je po dizajnu znatno drugačija od svog predhodnika. Kako nova pravila nalažu, novi agregat imaće još jednu izduvnu cev, sa ciljem povećanja same jačine zvuka.

                      Italijsnaki izvori prenose da je nova poginska jednica iz Maranela dosta jača i trebalo bi da stane na crtu Mercedesovom motoru, za koga su ljudi iz Briksforta potvrdili da može da proizvede 1000 konjskih snaga.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Renault: Red Bull je naša referenca


                        Francuski proizvođać je za svoj reper postavio upravo svog najvećeg partera, tim iz Milton Kinsa.



                        Renault u ovu sezonu ponovo ulazi sa fabričkom operacijom, što je možda na neki način zasmetalo Red Bullu. Tim iz Milton Kinsa je od ove godine rešio da rebrendira upravo Renaultove agregate, koji će od sada nositi naziv njihovog sponzora Tag-Heuera.

                        "U odnosu na njih, možda ćemo biti slabiji u pogledu šasije. Znamo da Red Bull ih pravi veoma dobro. Takođe, svesni smo da ćemo imati određeni zaostatak ali jedva čekamo ovaj izazov. Da budem iskren, mi ne očekujemo da možemo da budemo na njihovom nivou, ali cilj je unapređenje tima." kazao je tehnički direktor za šasiju Nick Chester.
                        On je dodao da tim nema jasne i zacrtane ciljeve, već da je primarno ostvarenje dobarog napretka.
                        "To je cilj za ovu godinu. Mi moramo da napravimo tim, popravimo puzdanost kako bi mogli da ostavrimo konstantan napretka. Zbog toga nemamo zacrtane ciljeve."


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Alfa Romeo ulazi u Formulu 1 kao zaseban tim?


                          Prve priče o povratku Alfa Romea u najbrži cirkus podgrejao je direktor Ferrarija još na kraju prošle sezone.



                          Sergio Marchionne izjavio je da ako Alfa Romeo odluči da se vrati u F1, to bi bilo najbolje uraditi sa vlastitim timom. U decembru predsednik uprave Fiat Chrysler Automobili, rekao je da razmatra mogućnost povratka ovog italijanskog proizvođača u F1, ali u međuvremenu je kazao kako bi ta opcija mogla biti istražena kroz neki drugi tim.

                          Na pitanje novinara Gazzete, čime su bili prouzrokovani njegovi "ludi" citati pre Božića, on je odgovorio:

                          "Zašto ludi? Kako bi povratili svoj renome, oni moraju razmotriti povratak u Formulu 1. Za sada će verovatno raditi sa Ferrarijem."

                          A na pitanje da li bi Ferrari dao šasiju za tim Alfe, Marchionne je odgovorio:
                          "Ne, u Alfa Romeo su sposobni za stvaranje vlastite šasije, baš kao što su sposobni za stvaranje vlastitog motora."
                          O potencijalnom pojavljivanju Alfa Romeo u WEC i na Le Man, on je kratko rekao:
                          "Radije bih ih ipak video u F1."


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Verstappen poesetio fabriku Toro Rossa


                            Mladi Holanđanin vozio simulator Red Bulla u sedištu ovog tima u Engleskoj.



                            Mladi Max Verstappen bio je ove nedelje u sedištu Toro Rosso tima u italijanskoj Faenzi.

                            Na svojoj veb stranici rekao je da je tamo bio i njegov timski kolega Carlos Sainz i da ga je sreo na razgovoru sa menadžmentom tima:

                            "Razgovarali smo o našim ciljevima, konceptu automobila o napretku i o novim delovima na bolidu. Bilo je puno razgovora o tim stvarima i sve to izgleda jako uzbudljivo." rekao je mladi Holanđanin.

                            Verstappen je takođe uradio i sve potrebno za otisak novog sedišta u svom bolidu, a danas je trebao da otputuje u Britaniju u sedište Red Bulla, gde će raditi vožnju na simulatoru bolida za 2016:

                            "Simulator je blizu stvarnosti, pa sam znatiželjan, ali ipak ćemo morati da pričekamo krug u stvarnosti, da vidimo kako to sve ide. Ovo je bilo intenzivnih nekoliko meseci u kojima sam se dobro pripremio fizički. Nadam se da u idućoj sezoni možemo osvojiti dosta bodova."

                            Izveštaji iz Italije sugerišu da će novi STR11 biti spreman i da će voziti na prvom ovosezonskom testu u Barseloni, ali na sebi neće imati novosezonske boje. Ona će pričekati svoju promociju, a to je 29. februar, kada počinje i drugi predsezonski test, takođe u Barseloni.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Ricciardo: Imamo nedoumice samo oko motora


                              Australijanac misli da njegov tim opet može napraviti odličan posao sa bolidom, ali se pribojava kvaliteta agregata koji će im biti isporučen.



                              Za jako lošu prošlu godinu, Daniel krivi direktno Renault i njihov jako loš agregat koji su isporučili Red Bullu. Međutim, uprkos otkazivanju ugovora između dav partnera, Red Bull je bio prisiljen potpisati još jednu godinu sa francuskim proizvođačem, koji će im isporučivati ribrendirane motore.

                              Ricciardo smatra da će samo to odrediti koliko će biti uspješna sezona za Red Bull:
                              "Suludo je razmišljati o tome da li možemo osvojiti titulu. To bi bila potpuno pogrešna stvar za uraditi." rekao je on za Autosport. "Ako motor bude funkcionisao, odlično. Onda imamo platformu za rad."
                              "Način na koji je tim razvio bolid prošle godine pokazuje kvalitet ljudi koji ovdje rade. To daje odraz motivacije i profesionalnosti ekipe. Ne vidim da je iko od njih izgubio motivaciju. Mehanički, može se izgraditi fantastičan auto za 2016. Ali ostaje da vidimo kakav ćemo motor dobiti od isporučioca. Onda ćemo pričati." dodao je Ricciardo.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Budućnost VN Italije još nije rešena


                                Bernie Ecclestone izjavio je da dogovor sa organizatorima trke sada više nego komplikovan.



                                Ova legendarna staza blizu Milana trenutno nema važeći ugovor sa FOM-om i posle 2016. godine. Razgovori između ove dve strane dugo traju, ali trenutno dogovor nije postignut.

                                "Ovo su italijanska posla. Mnogo priče a manje rada. Pre nekoliko meseci rekli su mi da je sve sređeno, pa smo tako mislili da je stvar gotova. Juče sam čuo neke priču da se u sve ovo umešala i politika, pa tako izgleda da smo sada opet na početku." kazao je Bernie Ecclestone.
                                Roberto Maroni, predsednik Lombardijskog regiona je još u septembru kazao da trka 99% ostaje u kalendaru, dok je prvi čovek Auto kluba Italije Matteo Renzi izjavio da ih samo sitni detalji dele od ugovora. Trenutno obe strane se nadaju da realizacija ovog ugovora može biti završena do kraja meseca, jer gubitak ove staze može biti koban za fanove Ferrarija.
                                "Ja još ništa ne znam kada ovaj ugovor može biti rešen. Samo ljudi u Italiji mogu da poprave stvari. Trenutno nemamo rok za rešavanje ovog problema, ali nadam se da sve može biti rešeno do kraja meseca." dodao je prvi čovek Formule 1.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X