Ovo je stvarno fantastičan auto ako je brži od honde cbr, mislim s obzirom da od 0 do 100 ide za 8.6 fabrički a ovaj je još i 20 godina star.
Citroen BX 16V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ArsaSve je to u redu dok se ne pojavi neka integralka i ne odrzi vam lekciju ili ja dodjem sa mojom sedmicom i oderem vas sve zajedno!
Pazi brži je od te Honde sigurno, kako kaže čovek vozio je samo do 4000 rpm, zamisli tek kad stigne do 6500rpm.
Bilo je slučajeva da se ti motori razrade kako treba tek posle 150.000km, nešto tu ima veze sa diznama.
Comment
-
-
@ Arsa, nije fer poredjenje! Integralka je 4x4, i turbo je. Ovo je atmosferac! U ostalom, ta integralka bi pojela mnogo automobila, a i puno motocikala. Pricao sam sa covekom iz ns-a koji je ima, i kaze da lesi i motocikliste... Koji ti je motor u bmw-u?
@ QV lale, od tih samo ta alfa 164 moze da se upusti u borbu, M3 kad bi video ne bi se ni potezao... I te honde su sve oko 120-130ks, nema nijedna prava. Bmw- ako je 2.0 (e36) moze da se kaci, ne znam koja mu je tezina. Ima jedan kabrio 325 e36, izivljavao se kod moje skole, pa ga stastavio, ono faca je, a imao sam utisak da bi ga sa elyseom olesio jer mu je dugo trebalo do stigne do coska... A i po podacima smo tu sa tim bmw-om. Ipak je to 2500ccm i 192ks... A ovo 1900ccm i 148 ks.
I ne vredi da sklapas sprinta zbog mene, mene nece ni majka tereza naterati da se lesim... Nemam ja ljudi srce za to...
Ako je R5 gt turbo crn sa ljubicastim prosirenjima, sa felnama od juga, taj nema sta da trazi pored ovog citroena. Una nisam video. Sramotono je sto neko selo, npr. Novi Becej ima bolje automobile od nas...
Ove sve turbake mogu da pojedem ako stavim turbo... A i ta alfa je velika k'o autobus, bili bi tu negde...
E dok sklopis sprinta, moze da se desi da se svasta promeni ispod haube bx-a... Koji je motor u sprintu?
@ Dora, hvala, ne treba me izmisljati, tu sam...
@ Zverko, nazalost citroen vise nije ono sto je nekada bio. Jednostavno su bili ispred svog vremena, a ljudi to nisu hteli da prihvate. Presli na nemce, pa kad su ovi francuzi videli, sta ce, moraju i oni u normalu... Sramotno je da jedan Citroen koji je vazio za najinovatnovnijeg proizvodjaca, sebi dozvoli da u ponudi od automobila sa hidraulikom ima samo C6 i najluksuzniju varijantu C5 (2.2 hdi i 3.0 V6).
@ Testera, na 5000 rpm smo bili iza honde, znaci jos 1500 je ostalo... Ovaj bx od 1000-4000rpm ide bolje od puno autmobila, od 4000-6500rpm divlja...
E do kraja ce ispasti da je ovaj auto kupljen za lesenje!
E nije tako, kupljen je zbog moje ljubavi velike! Da sam hteo lesenje, zna se, e30 ili e36 M3 i kraj... Onda bi znao da sam najbrzi!
Comment
-
-
@ Aki, skupo igranje, a i ne znam ko bi to ovde mogao dobro da uradi. Nije u parama problem, nego da damo nekome auto da ga uradi, a da nam vrati unisten auto, da trokira, da ne radi lepo, da ne ide...Tata i ja smo trazili motor iz 405 T16, ali ga nigde nema.
@ Testera, ma nije kupljen za lesenje!
Ja jako volim ovog bx-a, zato je kupljen...
Veruj mi da golfa 2 G60 u zivotu nisam video! Znam da postoji, ali ga nisam video!
Comment
-
-
Pjee... jos kod vas oskudica tih dobrih kola...
A cuo sam da su se ovi bx-evi vozili na reliju, jel znas nesto o tome? Vidim, veliki si ljubitelj i to..."Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
@ Aki, jeste oskudica! BX je bio na reliji, tacnije model 4TC. U njemu je motor iz pezoa 505- 2.2 turbo, i u civilnoj verziji razvija 202ks. Imam jako dobrih slika bx-eva, veceras ili sutra cu postaviti, kad budem imao vremena.
@ Milorad, kakvo je to pitanje? Pa naravno da bi mogao... Znas sta bi mu uradio taj 4TC...
Comment
-
-
Comment
-
-
ima bre ko bi ti ovde uradio turbo kit samo treba da se plati i naravno da ne bi dobio auto koji trokira nego ide kao treba ali evo i tebi jedan predlog kao i mnogima. sto ne stavis nitro?
btw, koliko je tezak taj BX i nesto si mi previse odusevljen za tricavih 148ks koje btw imas na koliko rpm? mislim da bi recimo sa bokijem imo veliki problem i to bez da ga on sprica a da ne pominjem neki GSI.
a sto se inovacija tice, naravno da ljudi nece da prihvate nesto sto ne radi kako valja tj nije kvalitetno i cesto se kvari.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Originally posted by Sheta_Junior@ Shonsy :Moj bx je 1.9 gti 16v sa katalizatorom, za nemacko, svajcersko i austrijsko trziste. Ima 148ks.
E dobro znaj da je hidraulika bolje oslanjanje od bilo kog drugog. Jos je takoreci kod 16v bx-a "tvrdje stimovana", tako da je tvrdji malo od ostalih bx-eva, bas zbog lezanja u krivinama. Hidraulika u krivinama radi na prostom principu. Ako skreces ostro ulevo, auto bi trebao da se nagne desno, ali ga hidraulika "Prepeglava", tako sto prenosi na drugu stranu deo tezine da ne bi bilo moguceg izletanja, a ne daj boze i prevrtanja. Hidraulika ti je zakon sto se lezanja tice... Mozes da imas kakve god hoces opruge i amortizere, opet ce uvek u svakoj krivini hidrauliar biti makar za nijansu brzi. Imam negde cak snimak da vidis sta su nase lude komsije madjari radili jednom cx-u (kazem lude komsije jer se to ne radi automobilu), a na to dodaj da je bx kompaktniji i tvrdje stimovan...
Uostalom, dodji kad budes imao vremena, provozaj se do ZR-a da se malo ispricamo, upoznamo i provozamo!
Citro pozdrav!
@ Hagor, nisam...A da i jesi ti chuo za balans stangle? I cemu oni sluze?
VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
BX je oko 1100kg sa plinom. Za nitro ne znam... Skeptican sam prema tome, ni sam ne znam zasto... Cuo sam da dosta unistava motor, a i gde bi ga ovde punio... Ako bi vec radio nesto, to bi prvo bio chip, pa onda sve ostalo.
Nisam previse odusevljen, dodji da se provozamo, jer ovako ne mogu da prenesem sve utiske. Ne vredi ga porediti sa automobilom od 200ks, ali ovaj ide kao da ima jedno 170 (mozda je to samo subjektivan osecaj).Na sajtu chip tuning kuce pise da je na 6400 rpm snaga 148ks, ali ne smem da tvrdim, jer nigde nisam nasao podatke za 16V kat., a knjiga mi nije pri ruci njegova orginal.
Trebao bi golf mk3 gti 16v da ide kao ovaj bx, sto isto vazi za gsi-a 16v. GSI i ovaj bx idu u dlaku isto. Ista tezina, ista snaga...
Ma to za hidrauliku je sve "pricam ti pricu". To da ne valja su pricali oni koji ih nisu vozili, a niko nije uzeo pa vozio jedno vreme. Evo, ovo je 6-ti citroen od kada ja znam za sebe u kuci, i sa hidraulikom nemas problema, ako odrzavas redovno. Odrzavanje za hidrauliku uposte nije skupo. Komplet bakarnih cevi za bx-a je 7000 dinara... A kad to stavis miran si narednih 50-100 godina...
Comment
-
-
Originally posted by remusOriginally posted by Sheta_Junior@ Shonsy :Moj bx je 1.9 gti 16v sa katalizatorom, za nemacko, svajcersko i austrijsko trziste. Ima 148ks.
E dobro znaj da je hidraulika bolje oslanjanje od bilo kog drugog. Jos je takoreci kod 16v bx-a "tvrdje stimovana", tako da je tvrdji malo od ostalih bx-eva, bas zbog lezanja u krivinama. Hidraulika u krivinama radi na prostom principu. Ako skreces ostro ulevo, auto bi trebao da se nagne desno, ali ga hidraulika "Prepeglava", tako sto prenosi na drugu stranu deo tezine da ne bi bilo moguceg izletanja, a ne daj boze i prevrtanja. Hidraulika ti je zakon sto se lezanja tice... Mozes da imas kakve god hoces opruge i amortizere, opet ce uvek u svakoj krivini hidrauliar biti makar za nijansu brzi. Imam negde cak snimak da vidis sta su nase lude komsije madjari radili jednom cx-u (kazem lude komsije jer se to ne radi automobilu), a na to dodaj da je bx kompaktniji i tvrdje stimovan...
Uostalom, dodji kad budes imao vremena, provozaj se do ZR-a da se malo ispricamo, upoznamo i provozamo!
Citro pozdrav!
@ Hagor, nisam...A da i jesi ti chuo za balans stangle? I cemu oni sluze?
Kakav reli, kakva formula? Forumula je prakticki bez vesanja. Ipak automobil sluzi da se prevezes sa jedne tacke na drugu, pa da ti bude malo i udobno, a ne ko u skolskoj stolici...
Comment
-
-
E pa vidis u tome je fora, kad si kao u skolskoj stolici (sto je slucaj kod mene, a kod skijasha kao da sedis na skolskom podu)onda nikako ne mozes da me pratis sa hidraulikom i udobnosti koja ti ona pruza! Isprevrtao bi se vrlo lako! Naravno nije sve u tvrdoci, treba je stelovati prema putevima.
Comment
-
Comment