Stavljen gibanj sa 5 listova. Provozan auto, slicna udobnost, povecana stabilnost u odnosu na 4 lista:
Poseban izum cevastog gibnja dok se petolisni radio
Kazu ljudi da je fabricko najbolje
Poor man's Air/Fuel meter:
Posle zamene radijatora, dihtunga slavine pocela da gnjavi i slavina pa sam je zamenio:
Sredjena instalacija na PP zidu sa pravljenim nosacima i ofarban nosac rezervne gume:
Opran filter nakon 20 meseci:
Ostala jos da se napravi tepsija za akumulator da se ne grebe vise farba na nosacu akumulatora i onda je motorni prostor picnut do kraja, nije bas za izlozbe ali je funkcionalno:
Malo se radilo prethodnih nedelja... Stavljen nov OCC, sredjeni malo kablovi svecica i stavljene ukrasne matice tu i tamo u motornom prostoru:
Posto nisam uspeo dovoljno da smanjim kocionu silu na zadnjim tockovima, smanjio sam ST plocice na velicinu NT plocica za zadnja klesta sto je resilo problem:
Napravljena rampica za dizalicu i malo trajniji nosac za kameru, tako da vakumski adapter mogu da koristim za snimke izvan kabine:
Zalepljena mat folija sa zadnje strane pleksija za tablu i uradjen neki vizir nabrzaka (bice nov bez mehurica i malo veci):
Posto su se potrosile caure na spoju ramena i b. stangle, odlucio sam da stari tip caura unapredim u novi tip, zamenim caure i u nosacima, napravim Pa6 cauru i u letvi i na kraju da sve te delove ofarbam:
Zamenjen stari istrosen pinjon i stavljeni novi odgovarajuci "o" ringovi:
Malo se spremaju delovi za buduce radove:
I posto su neki pitali kako se duvaju gume sa kompresorom od AirLifta:
Jedna nova nalepnica:
I jedan snimak za kraj:
Ostalo jos par stvari da se odradi i spremni smo za Kulu 2016
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Zamenjeni diskovi, uradjeno hladjenje kocnica, zamenjeni srafovi nosaca klesta sa odgovarajucom duzinom i u kvalitetu 10.9:
Posto su zabice tapacirunga opet pravile probleme bez obzira sto sam probao i neka aftermarket resenja, resio sam to trajno. Nije bas estetski najlepse, ali je funkcionalno:
I uradjene neke gluposti, zamenjene matice sa produzenim na sajli za rucnu i kvacilu radi lakseg podesavanja, oprano sediste koje sam uspesno zamastio i kupio sportsku navlaku:
Dok se radi onda je za vozaca, kad se vozi onda je za suvozaca
Neki dalje radovi su resavanja curenja antifriza ovaj put negde na pumpi, izrada slavine za ispustanje antifriza iz motora, izmestanje cepa za ulivanje ulja u menjac i roof scoop.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Zasto bih, tek sam se zagrejao Nisam siguran na sta mislis kako sam uradio hladjenje kocnica? Samo sam izveo cevi od veznog lima do diska, sutra cu verovatno napraviti jos od veznog lima do mesta tj otvora gde ce biti na buducem braniku
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment